De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten zijn heel creatief opgemaakt en de smaak voortreffelijk! Gezellige inrichting van het restaurant, kortom Top!
Marri D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, zag er goed uit.de sfeer was goed,vriendelijk personeel, uitmuntend echt top!
We komen zeker nog een keer terug.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier gegeten met de AH kaart.
(zonder kaart had ik het wel iets te duur gevonden)

Heerlijk gegeten met een heerlijk voorgerecht, prima hoofdgerecht en ook een lekker toetje.
Alles was prima voor elkaar en we kwamen niks te kort.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Duurde lang totdat we iets te drinken kregen, vlees was droog en er stond niet bij dat het om een broodje hamburger ging.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant.
ghgvoogd .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
vrijdag de dertiende was onze geluksdag, we aten met vrienden in de Grachthof. Leuke tafel en een gezellige ambiance.Alles peuk, doen we nog eens! fam Voogd.
wb55b2312 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooi keuzemenu speciaal voor AH-diner. Eten was van goede kwaliteit, erg smakelijk en ruim voldoende. Het eten was mooi geserveerd.
bair .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zich waren de gerechten goed van smaak, mn de mosterdsoep was subtiel. bospaddestoelensaus was aan de zoute kant. Als dat zou kunnen komen door het indikken van de saus kan dat makkelijk voorkomen kunnen worden door de brigade door de saus na te gaan door te proeven voordat 'ie geserveerd wordt. Wat ons betreft was de saus niet teveel ingedikt.
Liefhebber54 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer goede en mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke en correcte bediening. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dat was een teleurstelling. De Grachthof heeft een hele mooie kaart met uitstekende gerechten (We hebben daar ook zonder de AH-actie gegeten). Maar daar was in de keuze voor het AH menu weinig van over gebleven. De gerechten waren erg goed, alleen de keus was erg beperkt. Jammer, doet afbreuk aan het verder uitstekende restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was heerlijk, geen gehaast met de gangen .Vriendelijk en jong personeel. Leuke kaart voor de AH aktie gemaakt.Wij hebben een top avondje gehad!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gewoon goed eten voor hele redelijke prijs. Bediening was goed. Het restaurant is mooi gelegen aan de gracht Giethoorn. Was nu in de winterperiode rustig zal in de zomer drukker zijn.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Speciaal voor de Albert Heijn actie hebben ze een menukaartje gemaakt. Complimenten!
Gunther N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
In tegenstelling tot eerder bezoek zeer slecht bediend en binnen een uur weggegaan! Gevraagd naar bedrijfsleiding deze waren echter te druk om ons te woord te staan. Service slecht, afhandeling ook nog eens slecht. Kan allemaal een keer gebeuren maar sta dan open voor verbetering!
Dé V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Mooi restaurant met een aantrekkelijke kaart.
Vlotte bediening en super lekker eten!

Dit restaurant is een echte aanrader, we komen zeker terug.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We waren hier met een AH-actie en konden uit een geselecteerd menu kiezen. Heerlijke mosterdsoep gegeten, daarna gerookte zalm en tiramisu. Manlief pomodori-tomatensoep, varkenshaas en appel-kaneeldessert. Het was voortreffelijk! Een aanrader.
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was weer heerlijk eten, als voorgerecht hadden we mosterdsoep en zalmtartaat, goede porties en het zag er verzorgd uit. Als hoofdgerecht varkenshaas deze was ook heerlijk, ook de bijgerechten waren goed.als dessert hadden we kaneelsabayon en die was ook super, kortom hier komen we zeker nog eens weer.
admas .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurant. Gezellige ambiance. De door ons gekozen gerechten waren van goede kwaliteit. Enige minpunt is de zeer matige verlichting vanaf de parkeerplaats.
Rilu .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteravond met de ah-actie heerlijk gegeten. Alles smaakte even voortreffelijk! Prachtig opgediend. Personeel ook erg vriendelijk. Kortom: een aanrader!
Truus R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant op een leuke locatie, er heerste een gezellige kerstsfeer. We waren hier nog nooit geweest maar zeker voor herhaling vatbaar
nellyluitjesbronswijk .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Het restaurant was in een mooie rustige kerstsfeer.
De gerechten waren mooi opgediend.
Het personeel vriendelijk en niet opdringerig.
We komen zeker terug.