De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Grachthof

bruinswh .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een goede menukaart. Wanneer je van te voren zegt dat je een drie gangen menu wilt ben je goedkoper uit dan wanneer je gerecht voor gerecht kiest. Bij een drie gangen menu krijg je ook een broodmandje vooraf. Het eten was ruim voldoende. We hebben een zeer geslaagde avond gehad. Ik kan dit restaurant goed aanbevelen.
Norma V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor het eerst van deze Speciale aanbieding kon profiteren
lekker eten zeer smaakvol gepresenteerd
en geen karige portie.
en ook noch en zeer royale smakelijk ijs verrassing.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was allemaal prima. Wij hebben genoten. Het restaurant was helemaal bezet en dat is sowieso een goed teken.
Komen vast weer terug.
Het personeel was ook erg vriendelijk.
gdegoede .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben voor de derde keer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie in dit restaurant, helaas deze keer vonden wij het menu duur en naar verhouding niet de prijs waard. Mijn varkenshaas was droog en taai. Mijn gast had een hamburger gekozen en zoals ik het heb bekeken had ze net zo goed naar de Mac kunnen gaan. De glazen rode wijn waren met een bodempje bedekt, erg karig toen ik er iets van zei bij de bestelling van het tweede glas werd mij door de ober gezegd dat het ook wel erg grote glazen waren, dat dat klopt maar een beetje scheutiger mag wel naar mijn bescheiden mening. Gelukkig werd er wel naar ons geluisterd.
haasjes4 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. AANRADER. Wij kunnen niets anders zeggen. Zijn we nog eens in de buurt, komen we zeker terug.
Mooie locatie.
a J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij hebben de actie van restaurant van albert heijn niet gebruikt de kaart was te summier.
en gewoon van kaart besteld en was niet voldoende voor de prijs kan een stuk beter voor de prijs.
dus staat niet weer op lijstje om naar toe te gaan.
Leny G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Boven verwachting , Dit is een restaurant om zeker vaker naar toe te gaan, eten was heerlijk en bedining was goed en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
eten goed. maar niet echt verrassend. tijdens het eten is niet gevraagd of we nog meer wilden drinken. [en hier moeten ze het ook van hebben] de pittige soep was dat niet echt, de hamburger was wel smakelijk. wel wat weinig rauwkost eronder. het 2e diner {AH] was gratis, daarom rekenen ze standaard voor het eerste €35,00. ook al heb je daarvoor niet gegeten.
J.C. B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ontvangst keurig. Vegetarisch was perfect. Varkenshaasje was wat taai. Dessert was prima. Zeker een gelegenheid om weer eens heen te gaan.
Toos H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De kaart was belachelijk/schandalig klein:
Keus uit 2 x soep, 3 x hoofdgerecht en 2 x nagerecht alleen bestaand uit ijs.
Reden om er niet weer heen te gaan.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
mijn navigatie leverde ons af op een P met de mededeling: 'Uw bestemming is aan de linkerkant". Het bleek dat we nog 800m langs Giethoorns Binnenpad moesten lopen, en ik kan helemaal niet meer dan 30m lopen. Na een ware marteltocht kwamen we bij de Grachthof. Toen de gerant dit in de gaten kreeg beloofde hij ons van de P achter het restaurant naar onze auto te zullen brengen. Over service gesproken...
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Héérlijk gegeten, leuke, vriendelijke bediening en een gezellige, sfeervolle aankleding van de zaak. Écht een aanrader in Giethoorn!
Klaas T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat het restaurant betreft was alles goed en lekker. Korte wachttijd. Punt van aandacht is o.i. de parkeerplaats. Ruimte genoeg, maar het was donker en het stortregende en de verlichting is zeer beperkt.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben genoten maar was weinig groente bij het gerecht, de bediening was vriendelijk en uitstekend, het was gemakkelijk te vinden en er was genoeg parkeerruimte.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteren gegeten bij de Grachthof met de AH actie. Goede bediening en een heerlijke maaltijd in een mooi restaurant. Vooraf een heerlijke soep (wel wat veel), daarna een heerlijk varkenshaasje en tot slot ook nog een heel lekker dessert. Het was al met al meer dan genoeg, dus met voldaan gevoel naar huis en binnenkort nog een keer met vrienden die kant op.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was erg lekker,de bediening goed en de accomodatie erg gezellig.
Wij waren hier met de ah bon en de keuze uit het te kiezen menu was goed.
Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima en het is een gezellig restaurant. Wat ons wel opviel is dat ze zeer snel waren met de gerechten. We hadden nog maar net onze keuzes gemaakt en de soep werd al gebracht. Dat vond ik jammer.
silenmarleen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik vond het erg jammer dat er bijna niemand zat, en dat op de vrijdagavond (maar dat was normaal voor deze tijd van het jaar werd ons verteld), en ook jammer vond ik het dat het interieur was veranderd en dat alle warme kleuren verdwenen waren en dat het nu veel somberder en ongezelliger oogde; ook de verse bloemen miste ik !
De bediening was nog steeds prima, maar de hoofdgerechten vielen erg tegen veel minder goed dan een half jaar geleden. En het toetje werd helaas vergeten ...... kortom, ik vond het altijd erg goed en gezellig, maar nu een stuk minder helaas.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is een erg mooie plek met super vriendelijk personeel en heel lekker eten voor een goede prijs! Als we in de buurt zouden wonen, zouden we er zeker vaker naartoe gaan.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goede ervaring bij De Grachthof! De service was erg goed en de kwaliteit van het eten en de dranken nog beter. Het restaurant is sfeervol ingericht, zowel voor groepen als voor een klein gezelschap. Een fijne plek om lang te tafelen.
Wij hebben genoten van de Tempranillo, Black Angus, spies van kippenvlees en de red velvet cake.

Bedankt!