De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

• Betaalpas , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,4/10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jel.anema . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
AH aktie driegangengerecht gehad in tegenstelling tot vele met deze aktie ruime keus van de kaart, goed verzorgd en goede kwaliteit. Voor dessert hebben we beide wat anders genomen geen probleem.
Jacqueline V. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie. Heerlijk op het terras in de zon gegeten (indien gewenst ook voldoende schaduwplekken). Voldoende keuze in het menu en de gerechten waren prima en ruim voldoende. Bij voorgerechten kwam een broodplankje, dus los bestellen is niet nodig. Drank is schappelijk geprijsd net als het menu. En dat op een locatie midden in Giethoorn. Personeel erg vriendelijk.
Hatransi . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Eten was goed, echter waren ze ons 2 keer vergeten. Glas bier werd helaas bevuild door rondvliegend musje, waar geen "vergoeding" tegen over stond. Moesten voor het dessert lang wachten. Waren ze vergeten door te geven. Servies is aan vervanging toe, overal stukjes af.
Mjhvanes . Fijnproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gezeten op het gezellige terras!
Leuk ontvangen en de keuze uit de gerechten die wij konden bestellen waren allemaal even lekker!

In 1 woord super!

Ria
Jdevries1962 D. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was geweldig, uiensoep echt top. varkenhaasje lekker mals, alleen de ham voor garnering was te droog. verder was het prima, nagerecht, vanilleijs met aardbei zag er goed uit. ik heb wat foto's gemaakt, de inrichting vooral bij de haard erg leuk, toiletten waren erg schoon. bediening neemt de tijd en geeft goed uitleg , prima service. wij komen zeker hier weer terug.
Henk246 . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het restaurant ligt in een mooi decor in het centrum van Giethoorn. Buiten op het terras valt er veel te bekijken. De gerechten zijn smaakvol en de bediening is verrassend goed.
Lokkie . Gastronoom (43 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met z'n vieren gebruik gemaakt van de AH restaurant-actie. Dit restaurant liet een geselecteerde keus maken uit de menukaart (3 gangenkeuzemenu). Het betekende dat kon worden gekozen uit vijf voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
De gekozen voorgerechten vielen bij allen in erg goede smaak. Het hoofdgerecht kabeljauw was prima maar de varkenshaas was te droog, dus kennelijk te lang in de pan gelegen.
Bijgerechten prima. Over het nagerecht waren we allemaal tevreden.
Per saldo dus een voldoende, de presentatie was uitstekend. Even meer aandacht voor het bakproces van de varkenshaas zou een hoger resultaat hebben opgeleverd.
Bediening was goed, jammer dat een enkele serveerster geen tot weinig ervaring had (vakantiekracht of stagiair?).
De rode huiswijn (3,75 per glas) viel niet in goede aarde. Desgevraagd naar een betere wijn kwam vervolgens een goede temprenillo op tafel, slechts 0,50 duurder........Waarom dan toch niet duidelijk gemaakt dit de huiswijn een soepele huiswijn is?
Kortom, het decor (heerlijk buitenterras aan het water), het gratis parkeren achter het restaurant (centrum Giethoorn!) en even wat meer aandacht voor het vlees braden zou kunnen leiden tot het vaker bezoeken van dit restaurant.
AWLinden . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten is er uitstekend , de bediening is zeer correct en een gezellig terras. We komen zeker nog een keer terug. Top!
Mh95 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We aten op het terras wat er netjes en verzorgd bij lag. We bestelden vooraf een broodplankje hoewel we dit ook bij het voorgerecht kregen. Was fijn geweest als dat even gemeld werd; dit was iets te veel van het goede. Hoofdgerechten waren erg lekker, borden mooi opgemaakt.
Bij het serveren van ons kopje koffie als dessert liet de bediening onze hoofdgerechten staan.. Al met al voor de tweede keer een leuke avond gehad bij de Grachthof!
Annemarelvanschaik . Bourgondiër (3 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heel erg lekker gegeten bij de Grachthof.
De service was goed en snel, we hebben lekker buiten op het terras kunnen eten.
absoluut een aanrader!
Drmanavmehra . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was mooie weer in Giethoorn. Veel mensen. Druk in het restaurant, bediening kon de drukte niet aan, geen overzicht van tafels, slecht kwaliteit eten,
Simonevangeerenstein . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was meer dan geweldig! Wij gingen uit van,het is maar via ah,dus zal het wel eenvoudig zijn maar het was meer dan wij hadden verwacht! De portie op het bord zijn zo groot dat het schaaltje met salade erbij eigenlijk overbodig was. Wij zagen deze ook regelmatig als niet opgegaan terug naar achteren gaan.
Royhulshof03 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
super.aanrader voor dagje giethoorn.fraaie zitjes en bediening vriendelijk,attent en vooral snel.je hoeft niet lang te wachten op je bestelling
Nellyluitjesbronswijk . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was wel warm zowel binnen als buiten. Maar we hebben buiten onder de parasol heerlijk gegeten. Het eten werd mooi opgediend en was ruim voldoende.
Melanieottens . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk plekje met leuke mensen. Bedieningspersoneel is erg vriendelijk. Het duurt alleen even voordat ze aan je tafel zijn. Gerechten zagen er op en top verzorgd uit! Met andere woorden zeker het proberen waard!
Vincentkuik . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Goed eten in een mooie en sfeervolle omgeving. De service was wel zeer matig. Duurde erg lang en oogde chaotisch. Wel leuk genoeg om nog eens terug te gaan!
Eddysiccama29021960 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mooie kaart met heerlijke gerechten en fantastische bediening. Zeer zeker een herhaling waard, als we nog een keertje naar Giethoorn gaan. Een echte aanrader.
Petr2 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Was erg lekker en goed verzorgt, niets te klagen! Met 4 grotere kinderen die ook allemaal erg lekker hebben gegeten. Van alles was ruim voldoende!
Rob M. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Veel en goed vlees. Snelle bediening en een heerlijk terras. Leuke en lekkere bieren op de kaart. De toetjes zien er fantastisch uit.