De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
zijn hier al vaker geweest tot volle tevredenheid, maar deze keer was het toch minder, vragen om extra friet, maar die is nooit gekomen, voor en nagerecht waren wel weer super.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mooi restaurant gezellig gegeten. Het eten was goed.
We konden buiten zitten aan de gracht.
Prachtig weer gehad.
Bediening was ook vriendelijk.
AH V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant in een leuke omgeving. Vriendelijk personeel.
Het eten smaakte goed.
De menukaart viel wat tegen. Goede variatie aan gerechten, maar eigenlijk alleen maar standaard gerechten uit de internationale keuken. Een paar uitdagender gerechten erbij zou de kaart goed doen.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben heerlijk en verrassend goed gegeten! Mooie gerechten en leuke en gezellige entourage. Mooie terrassen en een super goed onderhouden tuin.
kees280 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alles was naar wens. Het enige nadeel is bij het gebruik van AH spaarkaart dat de menukaart erg summier is. Het is een mooie locatie midden in Giethoorn. Ook de bediening was goed.
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mooi groot terras met veel zitplaatsen.
Trouwens binnen ook veel ruimte.
Tijdens het laatste deel van het diner begon het te regenen en zijn met behulp van het personeel naar binnen gegaan.
Je mag zitten waar je wil en dat is bij andere restaurant niet altijd van zelfsprekend.
reinakkerman .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een verrassend leuke locatie met zitjes oa aan het water. Er was veel soep vooraf. Het eten was voldoende, de extra sla die we bestelden had niet gehoeven. Het toetjes was fantastisch, maar had iets minder gekund.
H.H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben meerdere malen gegeten met het AH. menu.
Was altijd geweldig .
Deze keer viel het ons enorm tegen een echte AH menu kaart met beperkte keuze..
alleen soep als voorgerecht , deze was wel zeer goed
De varkenshaas was niet goed gebakken en het visgerecht zo /zo/ Jammer.
We kregen wel voor onze opmerking een kopje koffie gratis.
JG D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooi restaurant, prima liggend , prima gerechten en vriendelijke bediening. Door de AH actie een heel gunstige prijs, zonder de actie toch wat prijzig.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Van te voren de menukaart bekeken, dit zag er veelbelovend uit. Bij ontvangst kregen we echter een aangepaste menukaart i.v.m. de ah actie, waardoor er uit veel minder gerechten keus was dan we van te voren hadden verwacht. Dit was een teleurstelling voor ons!
Wij vonden dat het hoofdgerecht (varkenshaas) kaal werd geserveerd (geen sausje en groente erbij, groente kon wel maar dan kwam er een flinke meerprijs bij). Country frites waren erg lekker!
Sipko D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima menu voor zowel vegetarier als vleeseter.
Goede bediening . Min punt : €5.95 voor een fles water is wel erg duur !
M. L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het was jammer dat wat op de kaart van de AH-actie twee gerechten die ik had uitgekozen niet meer voorradig waren. Verder is het een hele mooie locatie om lekker te eten.
janennellydegoede .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Alles is daar super Wij kunnen het niet anders omschrijven

Het Diner De bediening en de ligging

dit is een echte aanrader
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
we eten hier vaker, altijd goed, nu was het vlees van één menu te droog, volgende x beter, men heeft het opgenomen, het personeel is goed benaderbaar en dat is een plus
Marit G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij de Grachthof. Mooie locatie, goede sfeer en prachtig aangekleed restaurant. Vooral de voorgerechten waren heerlijk. De carpaccio was anders opgediend dan in standaard restaurants. Vooral de zalmtartaar met mosterdsoep en gamba's was een aanrader. De hoofdgerechten haalden het niet bij de voorgerechten, maar waren desalniettemin prima. Snelle service en vriendelijk personeel. Jammer dat er nu nog steeds een winterkaart ligt. Wellicht volgend jaar sneller over gaan op de zomer-/voorjaarskaart.
Marit G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij de Grachthof. Gezellige sfeer in een mooi aangekleed restaurant en op een goede locatie. Voorgerechten zagen er prachtig uit. Vooral de zalmtartaar met mosterdsoep en gamba's is een aanrader. De carpaccio was ook heerlijk en anders opgediend dan de standaard. De hoofdgerechten haalden het niet bij de voorgerechten, maar waren desalniettemin prima. Geen nagerecht genomen, maar wat koffie gedronken. Snelle service en vriendelijk personeel. Puntje voor aandacht: we werden door verschillende serveersters bedient, waardoor sommige dingen dubbel gevraagd werden. Wellicht een idee om één serveersters per (groep) tafel(s) te doen.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We konden kiezen uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Daardoor voor ieder wat wils. Als we weer in Giethoorn zijn, komen we vast een keer terug.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten, buiten op het terras, aan het water.
Ondanks de wat 'winterse ' menukeuze hebben we genoten van alle gerechten. Een heerlijke rosé erbij en het zicht op het prachtige Binnenpad van Giethoorn maakten ons diner helemaal af!
W V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hebben genoten van de goede verzorging en het uitstekende diner. Ook met AH actie was alles zeer goed en dat is bij andere restaurants wel eens anders geweest.