De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten, buiten op het terras, aan het water.
Ondanks de wat 'winterse ' menukeuze hebben we genoten van alle gerechten. Een heerlijke rosé erbij en het zicht op het prachtige Binnenpad van Giethoorn maakten ons diner helemaal af!
W V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hebben genoten van de goede verzorging en het uitstekende diner. Ook met AH actie was alles zeer goed en dat is bij andere restaurants wel eens anders geweest.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant....zeer vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden....ruime porties...dus...een aanrader!!!!!!!!!
Rineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
2e Pinksterdag heerlijk gegeten met de AH restaurantbon. Hoewel het vrij druk was kon de bediening het goed aan. Wij vonden alle gerechten prima op smaak. De borden waren mooi opgemaakt (het oog wil ook wat) en de porties ruim voldoende. Alle lof voor de keuken en de bediening. Wij komen zeker terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met zorg opgemaakte borden van goede kwaliteit . Verassend nagerecht met vers fruit. Jammer dat we steeds door een ander werden bediend.
fam-Kist .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed voor elkaar, bediening is vriendelijk en correct, het geheel is zeer netjes.
een aanrader zeker om weer terug te gaan.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
als klant met een ah kortingsbon werden wij door de leiding gevende van de avond niet al te vriendelijk bediend en kregen bij het afrekenen een schampere opmerking over goedkoop eten! Wij hebben maar niet gereageerd maar als je alleen maar klanten wilt die de volle pond betalen moet je niet meedoen met een dergelijke actie.
Jorias .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk op terras gezeten en genoten van omgeving en heerlijke gerechten in het kader van ah restaurantactie: tweede menu gratis.een aanrader! Anita en Ria
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, meer dan voldoende. Mooi geserveerd door vriendelijk personeel.
M L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eten was prima, sfeer was goed, mooie locatie en vriendelijk personeel. Helaas was het erg lastig om iets te drinken te bestellen, maar dit was waarschijnlijk een gevolg van prachtig weer, personeelsbezetting en vroeg in het seizoen waardoor bedienend personeel nog niet helemaal goed op elkaar ingewerkt waren.
Carole K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren met een groep van 8 personen en werden super vriendelijk en heel snel bediend, ondanks de drukte rond lunchtijd. Ideaal punt in Giethoorn; je kunt direct daarvoor of erna je boot bij hen huren!
hermienhartman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie lokatie in centrum van Giethoorn, mooie inrichting restaurant met groot terras aan de gracht, mooie en lekkere gerechten.
tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij kennen het restaurant dus waren we wel teleurgesteld deze keer .We kregen de gewoone menukaart maar naar dat we onze keuze doorgaven kregen we de AH kaart al onze keuzes stonden hier niet op zeer slordig ook al omdat wij gevraagd hadden of er soms een ander menu gelde . De inrichting toch wel gedateerd we zaten in de tocht achter een pilaar weggestopt.Heel rumoerig het gaf ons geen prettig gevoel .
dinythorst .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten voor een redelijke prijs. Vriendelijk ontvangen en bediend. Zeker een aanrader.
Mooie locatie aan het water en gezellige sfeer binnen. Geen lange wachttijden.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond ter gelegenheid van de verjaardag van onze lieve buuf bij jullie gegeten. Het was heel erg lekker en de sfeer is zo goed bij jullie. Een heerlijke avond gehad.
Roelof Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Complimenten!!!!!
Zowel de opmaak van de gerechten als de kwaliteit van het vlees en bijgerechten was bijzonder goed!
Restaurant is erg sfeervol ingericht.
Kortom een echte aanrader!!
tvdhoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren heel lekker bereid, de Black Angus en heilbot zeer mals en de spareribs heel smakelijk gekruid en ook zeer mals. Dessert niet te veel, wat ik een pluspunt vind. Lekkere wijnen in het wijnarrangement.
LP B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met de AH actie hier gegeten met een groep van 11 personen. Bij binnenkomst niet zo'n vriendelijke behandeling vanwege het aantal personen terwijl wel gereserveerd was voor 8 en 3 personen. Als we gezamenlijk aan een tafel wilde zitten telde de AH actie niet voor drie personen en die mochten dan van de gewone kaart kiezen. Beetje kinderachtig. Ondanks dat wel lekker gegeten en buiten de ontvangst vriendelijk personeel.
alette_herxen19 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance met ruime opzet (je zit niet "bovenop" de buurtafels!!
Er liep veel personeel wat duidelijk nog in de leerfase zit.
Goed en lekker gegeten met de juiste porties.
(alleen het nagerecht was wat karig).
H K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Een persoon heeft een glutenallergie en kon hier ook goed eten, bij voorgerecht glutenvrij brood. Bediening wist precies wat glutenallergie inhoudt.