De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Thaise noedelsoep
      Italiaanse pommodorie tomaten soep
      Geen
  • Hoofdgerechten
    • Caprese XL burger van 100% vechtdalrund
      Huisgemarineerde Spareribs
      Vers gebakken snoekbaarsfilet met gamba's
      Vegetarische pasta
  • Nagerecht
    • The Dutch Dream
      Summer King
      Geen

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• Kom je met de auto?
    Afslag centrum dorp inslaan en dan rechtsaf
  • : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Grachthof

Cor L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijke soep, lekker en vooral royaal hoofdgerecht en het nagerecht was weer royaal genoeg. Lekker brood bij de soep, vriendelijke en ook humoristische bediening, kortom, een aanrader.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij waren met een bevriend echtpaar 3 dagen in Giethoorn e.o. en op maandag hebben we bij de Grachthof gegeten. Het was in één woord SUPER. We maakten gebruik van de AH actie maar als we met ons vieren alles hadden moeten betalen dan was het dat ook dubbel en dwars waard geweest. Goede vriendelijke bediening en heerlijk eten in een sfeervol restaurant. Klasse
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige omgeving.
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig gezeten , prettig personeel. Het was rustig dus geen lange wachttijden. AH menu met redelijke keuzes .
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk nog buiten gezeten en gegeten en dat op 15 september! Alleen voor het dessert zijn we naar binnengegaan.
Het ah menu was goed, alleen is € 35 wel erg veel voor soep, burger en toetje.
JOOP V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, komen graag terug
Arie A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gewoon een goed restaurant op een mooie locatie
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We komen zeker weer terug. Het was zeer geslaagd. Kwaliteit prijsverhouding klopt. Zeer mals vlees en zoveel vlees dat we het niet allemaal op hebben gegeten. We kregen de rest mee naar huis in een mooie snackverpakking????
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten, vlotte bediening.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heel goed en verzorgd eten, en vriendelijke bediening .
Een topper
Itie P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd gezellig en goed eten bij de Grachthof. Het menu van de AH actie is prima, grote porties!
Nannie H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk Gegeten, mooie locatie. Prima ah menu.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben er gegeten met de AH bon.
De keuze was vrij beperkt maar eten was heerlijk. Vriendelijke bediening ook.
P.K. D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
jammer van de wespen; niet het restaurant aan te rekenen
Yvet M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We zaten gezellig buiten aan de gracht. Het weer was super. Toen kregen we het AH menu, nooit heb ik er hoge verwachtingen van. Dan kan ik het alleen maar mee vallen. We vonden het hier erg tegen vallen dat jd als voorgerecht alleen soep kon nemen, wellicht had er voor de zomer voor iets anders gekozen kunnen worden. Hoofdgerecht een burger die goed smaakte, mijn man een snoekbaars, prima maar een beetje flauw. Toetje erg lekker! De prijs van het menu was 35€ persoonlijk vind ik dat veel geld voor een simpel menu van tomatensoep hamburger en een toetje. Dus wellicht had ik er helaas toch nog teveel van verwacht achteraf. Desalniettemin was het wel allemaal prima en hebben we zelf een leuke avond gehad door gezellig gezelschap.
Gieljonkers J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima restaurant ,zeer aardige mensen in de bediening.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten van AH was een dikke voldoende. Maar net zoals vorig jaar lang wachten en zelfs maar naar de bar lopen om drinken te bestellen. Ook toen
het eten op was kwam er niemand meer voor bijv een kopje koffie of de rekening. Dat vind ik erg jammer.
Keuken TOP. Bediening kan beter.
Dick A. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ondanks de enorme drukte in Giethoorn, uitgebreid genoten van het terras en restaurant. Veel personeel aanwezig die door de drukte op hun tenen liepen, maar wel vriendelijk bleven. Het eten was voortreffelijk en we kregen toch nog wel veel aandacht van het personeel. Wij voelden ons een beetje VIP.
Dick A. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De bediening was erg zorgzaam ivm rolstoel partner ed. Je kon goed merken, dat ze daar op waren ingericht. Gewoon even wat vragen en het gebeurde gewoon, ondanks de enorme drukte.
We hebben daar een visplateau besteld en die was voortreffelijk.