De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Cor En Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
en alweer was het supergoed hier te zijn, bediening fantastisch, eten super goed, alles heel snel geregeld, extra frietjes geen probleem en ook zonder lang te wachten, hier uit eten te gaan is zeker een aanrader.
K V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij zijn gisteren bij de Grachthof in Giethoorn geweest en hebben daarbij gebruik gemaakt van de AH actie. Het restaurant ligt op een mooie locatie, heeft een warme sfeer, prima eten en vriendelijk personeel. De actie was bovendien erg leuk opgezet en konden kiezen uit verschillende lekkere voor-, hoofd- en nagerechten.
Anneke.hekhuis .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mooie accomodatie in een sfeervolle omgeving.
We werden gastvrij ontvangen, de bediening was vriendelijk, voorkomend en gastvrij.
Het AH keuze 3 gangen menu had een gevarieerd aanbod en was lekker en werd mooi opgediend.
Er was vers, warm brood met met boter, lekker bij de heerlijke soep.
Puntje van aandacht, de varkenshaas was een beetje taai.
Jongedeklaas .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel aardige ontvangst en de hele avond vriendelijke medewerkers. De kwaliteit van het eten was prima.
Gezellige inrichting. Het doet heel warm aan. Fijne avond uit geweest met vrienden.
Cor En Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
H. M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een erg gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog een keertje terug. Wel een tip: iets meer buitenverlichting. In het donker is de entree moeilijk te vinden en aan de zijkant (op het terras) is het erg donker terwijl er wel een opstap aanwezig is.
Rosalina D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. En wij komen zeker terug. Alles ging zo als het hoorde. Nette vriendelijke bediening, mooie ambiance, en het eerlijk was lekker en werd mooi geserveerd.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben hier twee keer gegeten,en is ons goed bevallen.
Keuze van het menu is gevarieerd,en de service is prima.
Vriendelijk personeel.
We zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij iemand
Margreet Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, het was weer heel goed. Ook de porties per gang heel voldoende. Wel de tijd nemen tussen de gangen door, dit wel aangeven, anders zijn ze te kort op elkaar en krijg je een te vol gevoel..
Vooral het hoofdgerecht, de kabeljauw was heel lekker.
Elisa G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellige/warme sfeer,goede bediening & heerlijk eten!! Via de Albertheijn reataurantactie koste het 3-gangenbmenu €29,50 excl drankjes. Zeker een aanrader!
Jikke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
prima restaurant,voor herhaling vatbaar.
gezellige sfeer en vlotte bediening.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben het werkelijk heerlijk gehad bij de Grachthof. Het eten was verrukkelijk en smaakvol gepresenteerd, de bediening was erg vriendelijk en attent en het 'tijdschema' tussen de drie gangen was precies goed. De (witte) wijn was heerlijk en op juiste temperatuur. Wij kunnen u dit restaurant van harte aanbevelen.
Harry en Heleen Enter, Zwolle
Gmwzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was voortreffelijk. Heel smaakvol.
De hoeveelheid per gang (3 gangen) was meer dan voldoende. Normaal zouden we daarna nog een kop koffie nemen, maar we zijn daar niet meer aan toe gekomen. Het kabeljauw menu was heerlijk, heel uitgebreid.
Al met al, zouden we hier nog een keer willen terugkomen.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant. Mooie inrichting en heerlijke sfeer. Helaas alleen last van vliegen. Eten werd mooi opgediend. Ik was met mijn vriendin en we kregen het beide niet helemaal op. Werd ook rekening gehouden met allergieën.
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Elk gerecht was een prachtige kleurencompositie. We waren hier met de ah-actie: driegangen keuzemenu. Een aanrader als je Giethoorn bezoekt.
Hildamartens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijk en ontspannen gegeten. Kwalitatief hoogstaand. Uitstekende keukenbrigade. Zal dit restaurant zeker aanbevelen en er zelf ook weer terugkomen.
Aaltje D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hebben samen zeer genoten..... een keer iets verder van huis maar zeker goed bevallen.
Ook de bediening was goed, voor de rest verder geen op of aanmerkingen, o ja buiten bij parkeer plaats erg donker.
Chylabot .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prachtige locatie aan de gracht in Giethoorn. Mooi sfeervol ingericht. Eten was heerlijk. We konden kiezen uit de gerechten van het drie gangen menu voor € 29,50. Voldoende keuze en heerlijk gegeten.
Mirelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke gelegenheid. Vriendelijk personeel.
Zoals een AH actie hoor te zijn met garnituur en friet erbij. Zonder bij betaling.