De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Grachthof

Esther T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Héérlijk gegeten, leuke, vriendelijke bediening en een gezellige, sfeervolle aankleding van de zaak. Écht een aanrader in Giethoorn!
Klaas T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat het restaurant betreft was alles goed en lekker. Korte wachttijd. Punt van aandacht is o.i. de parkeerplaats. Ruimte genoeg, maar het was donker en het stortregende en de verlichting is zeer beperkt.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben genoten maar was weinig groente bij het gerecht, de bediening was vriendelijk en uitstekend, het was gemakkelijk te vinden en er was genoeg parkeerruimte.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteren gegeten bij de Grachthof met de AH actie. Goede bediening en een heerlijke maaltijd in een mooi restaurant. Vooraf een heerlijke soep (wel wat veel), daarna een heerlijk varkenshaasje en tot slot ook nog een heel lekker dessert. Het was al met al meer dan genoeg, dus met voldaan gevoel naar huis en binnenkort nog een keer met vrienden die kant op.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was erg lekker,de bediening goed en de accomodatie erg gezellig.
Wij waren hier met de ah bon en de keuze uit het te kiezen menu was goed.
Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima en het is een gezellig restaurant. Wat ons wel opviel is dat ze zeer snel waren met de gerechten. We hadden nog maar net onze keuzes gemaakt en de soep werd al gebracht. Dat vond ik jammer.
silenmarleen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik vond het erg jammer dat er bijna niemand zat, en dat op de vrijdagavond (maar dat was normaal voor deze tijd van het jaar werd ons verteld), en ook jammer vond ik het dat het interieur was veranderd en dat alle warme kleuren verdwenen waren en dat het nu veel somberder en ongezelliger oogde; ook de verse bloemen miste ik !
De bediening was nog steeds prima, maar de hoofdgerechten vielen erg tegen veel minder goed dan een half jaar geleden. En het toetje werd helaas vergeten ...... kortom, ik vond het altijd erg goed en gezellig, maar nu een stuk minder helaas.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is een erg mooie plek met super vriendelijk personeel en heel lekker eten voor een goede prijs! Als we in de buurt zouden wonen, zouden we er zeker vaker naartoe gaan.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goede ervaring bij De Grachthof! De service was erg goed en de kwaliteit van het eten en de dranken nog beter. Het restaurant is sfeervol ingericht, zowel voor groepen als voor een klein gezelschap. Een fijne plek om lang te tafelen.
Wij hebben genoten van de Tempranillo, Black Angus, spies van kippenvlees en de red velvet cake.

Bedankt!
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vorig jaar ook hier gegeten, toen meer keus en beter gevulde borden. In onze beleving hoefden we toen voor de bijgerechten ook niet apart te betalen. 35 euro voor een 3 gangen menu met deze beperkte keuze en bijbetalen van bijgerechten vonden we aan de ruime kant. Als voorgerecht alleen keus uit 2 soepen en als nagerecht alleen keus uit ijs.... Verder wel sfeervol ingericht restaurant, bediening vlot
klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We waren hier met de buren van AH restaurant bon en we dachten eerst dat het gesloten was, ondanks de reservering. Aan de buitenkant ziet het er niet erg open uit Binnen in het restaurant is het erg donker en heeft totaal geen sfeer. De keuze van het AH menu was erg beperkt, maar wel van goede kwaliteit.
F. en A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!
Een attente en vlotte bediening, men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
m.melchers .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Het was buiten het toeristen seizoen, dus het restaurant was heerlijk rustig. Ons hondje mocht ook mee. Wij waren er erg tevreden, kregen de tijd tussen de gerechten en de huiswijn was prima.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting. Het is een fijn restaurant met een moderne uitstraling. De ontvangst en bediening was prettig.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De kaart was zodanig geminimaliseerd dat wij hier geen keuze uit konden maken.
We hebben besloten om dan maar een hoofdgerecht van de kaart te eten. Het duurste gerecht gekozen. Ook dat viel tegen. We zijn in het verleden beter gewend en houden het hier nu voor gezien.
M E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima locatie in het mooie Giethoorn met een leuk keuze menu voor de AH actie met goed eten en een leuke en vlotte bediening
R H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Voldoende keuze uit her diner vanuit de AH-actie. Zag er goed uit en smaakte ook zo. Vriendelijke bediening. Omdat een van ons niet van ijs houdt werd het nagerecht aangepast (verse vruchten!) . We hebben er heerlijk gegeten; chapeau!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij komen niet weer eten. Geen aanrader voor vrienden en familie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg goed en de ontvangst ook een compliment, het was vroeger een buurjongen van mijn vrouw.
Je kunt het best aanbevolen voor een ieder.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gisteren wezen eten, service kan beter, lege glazen/flesjes bleven op tafel staan zelfs toen we nieuw drinken kregen. Bediening wist niet welke saus de keuken had, nadat ze het nagevraagd had hadden ze geen peper- of champignonsaus. Uiteindelijk bleek de keuken toch pepersaus te hebben gemaakt. Dit was het enige lichtpuntje. Veel personeel, weinig actie. Voor ons helaas geen 2de keer meer.