De Grachthof

Binnenpad 54 8355 BT Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Grachthof

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Meer informatie over restaurant De Grachthof

• : Parkeerplaats

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond ter gelegenheid van de verjaardag van onze lieve buuf bij jullie gegeten. Het was heel erg lekker en de sfeer is zo goed bij jullie. Een heerlijke avond gehad.
Roelof Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Complimenten!!!!!
Zowel de opmaak van de gerechten als de kwaliteit van het vlees en bijgerechten was bijzonder goed!
Restaurant is erg sfeervol ingericht.
Kortom een echte aanrader!!
tvdhoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De gerechten waren heel lekker bereid, de Black Angus en heilbot zeer mals en de spareribs heel smakelijk gekruid en ook zeer mals. Dessert niet te veel, wat ik een pluspunt vind. Lekkere wijnen in het wijnarrangement.
LP B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met de AH actie hier gegeten met een groep van 11 personen. Bij binnenkomst niet zo'n vriendelijke behandeling vanwege het aantal personen terwijl wel gereserveerd was voor 8 en 3 personen. Als we gezamenlijk aan een tafel wilde zitten telde de AH actie niet voor drie personen en die mochten dan van de gewone kaart kiezen. Beetje kinderachtig. Ondanks dat wel lekker gegeten en buiten de ontvangst vriendelijk personeel.
alette_herxen19 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance met ruime opzet (je zit niet "bovenop" de buurtafels!!
Er liep veel personeel wat duidelijk nog in de leerfase zit.
Goed en lekker gegeten met de juiste porties.
(alleen het nagerecht was wat karig).
H K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Een persoon heeft een glutenallergie en kon hier ook goed eten, bij voorgerecht glutenvrij brood. Bediening wist precies wat glutenallergie inhoudt.
admas .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met 4 personen gegeten met de AH actie. De gekozen gerechten waren tot ieders tevredenheid. Ambiance gezellig. Personeel vriendelijk. Een aanrader als je in Giethoorn bent.
M.A.A. H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechten, mooi opgediend , een zeer smaakvolle en gezellige entourage.
Zeer vriendelijke bediening.
Prachtige locatie, die vooral ook in de zomer op het prachtige terras zeer aantrekkelijk is.
Aanrader!
Florien H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel, kon alleen wat vaker langs komen voor een drankje ook in eigen voordeel. We hadden de indruk dat het misschien drukker was dan ze hadden verwacht.
wisdwars .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed adres om lekker te eten. Ondanks de drukte werden we vriendelijk en correct geholpen. Bij de volgende AH-aktie komen we weer.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten zijn heel creatief opgemaakt en de smaak voortreffelijk! Gezellige inrichting van het restaurant, kortom Top!
Marri D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, zag er goed uit.de sfeer was goed,vriendelijk personeel, uitmuntend echt top!
We komen zeker nog een keer terug.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier gegeten met de AH kaart.
(zonder kaart had ik het wel iets te duur gevonden)

Heerlijk gegeten met een heerlijk voorgerecht, prima hoofdgerecht en ook een lekker toetje.
Alles was prima voor elkaar en we kwamen niks te kort.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Duurde lang totdat we iets te drinken kregen, vlees was droog en er stond niet bij dat het om een broodje hamburger ging.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant.
ghgvoogd .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
vrijdag de dertiende was onze geluksdag, we aten met vrienden in de Grachthof. Leuke tafel en een gezellige ambiance.Alles peuk, doen we nog eens! fam Voogd.
wb55b2312 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooi keuzemenu speciaal voor AH-diner. Eten was van goede kwaliteit, erg smakelijk en ruim voldoende. Het eten was mooi geserveerd.
bair .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zich waren de gerechten goed van smaak, mn de mosterdsoep was subtiel. bospaddestoelensaus was aan de zoute kant. Als dat zou kunnen komen door het indikken van de saus kan dat makkelijk voorkomen kunnen worden door de brigade door de saus na te gaan door te proeven voordat 'ie geserveerd wordt. Wat ons betreft was de saus niet teveel ingedikt.
Liefhebber54 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer goede en mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke en correcte bediening. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dat was een teleurstelling. De Grachthof heeft een hele mooie kaart met uitstekende gerechten (We hebben daar ook zonder de AH-actie gegeten). Maar daar was in de keuze voor het AH menu weinig van over gebleven. De gerechten waren erg goed, alleen de keus was erg beperkt. Jammer, doet afbreuk aan het verder uitstekende restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was heerlijk, geen gehaast met de gangen .Vriendelijk en jong personeel. Leuke kaart voor de AH aktie gemaakt.Wij hebben een top avondje gehad!