De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Voordelig
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
na een lange dag winkelen een heerlijk thuis gevoel bij de graanbeurs. de vis smaakte fantastisch en het
restaurant is erg gezellig. bediening vriendelijk kregen zelfs zonder te vragen een tweede portie lekkere verse frietjes geserveerd
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, bediening leuk en attent. Goede ruime porties en alles lekker op smaak. Ondanks dat onze reservering niet goed door was gekomen werd er terwijl het erg druk was toch gelijk een tafeltje voor ons geregeld, dikke plus! We komen hier niet uit de buurt, maar een echte aanrader!
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen, mochten gewoon van de kaart kiezen.
vriendelijk personeel.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit is ons favoriete restaurant. Het eten is altijd goed. Hier hebben ze de lekkerste carpaccio en ook de hertenbiefstuk is elk jaar weer fantastisch! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel & ze houden rekening met eventuele eetwensen. Je kunt ook melden dat je nog naar het theater moet en dan houden ze daar echt rekening mee. Toptent!
Fay2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Geen klachten, alles was naar wens. Vriendelijk personeel.
Verder niets te melden dus dan is een verplichte recensie van 120 tekens wel lang.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sfeer in de geheel gevulde Graanbeurs was gemoedelijk. Wat ouder publiek. Amicale en wat vrije bediening, wat leuk was (kan wel bij onze groep van 7 man) maar was ook niet foutloos.
De 3 gangen menu's in diverse varianten waren zeker smakelijk en op de deserts was ook niet beknibbeld. Leuke avond gehad!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een gevarieerde menukaart. Het is zeker het geld waard. High tea is ook super
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de ah kortingsbonnen, mochten gewoon van de kaart kiezen als het maar en 3 gangen diner was, nou dat was geen prombleem.
goed verzorgd.
vriendelijke bediening.
InezV .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige drukke tent. Bediening was prima. Door de drukte zat er iets meer tijd tussen de gangen maar de bediening kwam regelmatig kijken of we nog iets wilden drinken, top. We hebben al een reservering voor een volgende keer gemaakt.
Chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima kwaliteit eten met een heerlijke smaak en verzorgd op je bord. Vriendelijke en vlotte bediening. Sfeervolle zaak. Niets op aan te merken.
Coppy .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
waarschijnlijk was dit vroeger een bruin café. Buitengewoon gezellig met veel Art-Deco accenten.
Makkelijke stoelen (dat telt bij twee uurtjes tafelen).
uitgebreide menukaart met een voordelig driegangemenu op krijtbord.

De maaltijden zijn lekker eenvoudig, goed afgekruid, gebakken naar voorkeur. Top.

Eerlijke prijs voor de maaltijden en dranken.
De huiswijnen (3,5€ glas/ 18€ fles) tellen maar liefst drie soorten rood, een Cabernet Sauvignon, een Merlot en een Italiaanse wijn.
Ik koos voor deze laatste en was aangenaam verrast.
desserten zijn zeer goed. en tot slot de verrassingskoffie is echt verrassend.
Ik ga ZEKER nog weerkeren.
J F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten.De biefstuk met de champignonsaus was zeer goed.
Het zalmpakketje viel ook goed in de smaak.
Het dessert de profiterolles erg lekker .
Je zit er echt op je gemak.De bediening was vriendelijk.
De Graanbeurs is echt aan te bevelen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na wat speurwerk en recensies hebben we het erop gegokt. Bediening aller vriendelijks snel reageren was top. Met de gehele familie een AH menu bestelt voor iedereen. de biefstuk en de zalm waren super lekker even als het toetje op zeeuwse wijze gemaakt . Wat mij opviel als bierkenner dat men over een zeer groot assortiment bieren beschikt . Aanrader.
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De Graanbeurs is een vruchtbaar restaurant, de zaak zit nagenoeg vol als wij met ons vieren arriveren. Gelukkig met reservering via de site van Iens, prettig dat dit kan.
De Graanbeurs heeft een aantrekkelijk geprijsd driegangenmenu voor € 24,50 maar ook à la carte zijn er heerlijke gerechten te kiezen.
Zo aten wij bijvoorbeeld carpaccio, uiensoep als voortreffelijke voorgerechten. Als hoofd dagverse sliptongen, mosselen en kogelbiefstuk precies naar wens gebakken. Een aangeklede koffie, die meer had van een mini-grand dessert sloot mijn maaltijd af.
De ambiance is die van een bruin café. De sfeer is gemoedelijk, de bediening in orde. Wel reageerde onze serveerster vaak laat in verband met de drukte. Een keer moest ik zelfs naar haar toelopen om een tweede drankje te bestellen, beetje jammer.
Extra vermelding verdient het lokaal (Sas van Gent) gebrouwen bier "Belle & Elegante" dat perfect smaakte bij verschillende gerechten. Een heerlijk aromatisch, hoppig bier.
Kortom, zo bezig als de Graanbeurs vroeger was, zo vol actie is Restaurant De Graanbeurs nu!
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was lekker. We hebben de stoverij genomen. Het dessert, iets met js, was overheerlijk, wel wat veel.Mag iets lichter zijn in de zaak, menukaart slecht te lezen.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een heel gezellig restaurant met rustige vriendelijke bediening en heerlijk eten, zeker voor herhaling vatbaar.
De scampies smaakten voortreffelijk evenals het hoofd en nagerecht.
Arie.ros .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was prima: niet super vernieuwend, maar goed bereid en leuk opgemaakt. De bediening was super. Vriendelijk, attent en behulpzaam. Was het maar in meer zaken zo! We voelden ons echt welkom, en zo hoort het!
Debuck .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was een perfecte avond! De bediening was top, heel vriendelijk en geïnteresseerd. Besteden veel aandacht aan het uitserveren, komen regelmatig vragen of er nog wensen zijn, hoe het smaakt e.d.
Hebben gereserveerd met de A/H actie. Zijn hier heel soepel in. Zowel met reserveren als met het menu. Leuke zaak, knus ingericht. We voelden ons echt welkom.
Het eten is van goede kwaliteit, ze gebruiken zeker verse producten! Dit proef je in de gerechten. Wij hadden als voorgerecht carpaccio en daarna scampi's in de look/pernod (heerlijk) en een voorgerecht van scampi/coquille en als hoofdgerecht vis pannetje (ook met de wens om hier geen kaas overheen te willen werd goed op geanticipeerd). Kortom als eerste ervaring met dit restaurant zeker de moeite om terug te keren. De wijnen waren ook uitstekend.
Vayan .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De AHrestaurantbon heeft ons hierheen gelokt . we waren met zij drie?n. Het was lunchtijd. Het decor van het restaurant laat te wensen over. Liever een echte piano als decor zetten dan beschilderde planken. Er hangt een oude muffe geur . Het restaurant heeft geen airco. De toiletvloer was niet proper. Het toilet papier keeg je niet uit het apparaat om de handen de drogen. De prijzen zijn hoog genoeg om een weinig gratis brood bij het eten te krijgen, maar zo´n kleine portie werd 3,5 euro extra aangerekend. Bij de vissoep van 9 euro mag toch een stukje vis zitten en de dosis peper moet de smaak van de vis niet doen verdwijnen. Frieten van (een) vorige dag(en) mogen niet geserveerd worden. Die waren niet om te vreten. Bij het torentje zalm en garnalen mag er bij voorkeur meer dan 3 druppeltjes saus bij geserveerd worden. de zalm en de garnalen waren vers. De crême brulée en het stoofvlees waren eveneens lekker. De profiteroles daarentegen werden opgediend met slagroom uit de spuitbus, wat de klant nou niet meteen het gevoel geeft te zijn aangeschoven voor een exquisiete dis.