De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima gegeten en de bediening was ook goed, vriendelijk en correct. Wel erg rumoerig maar het was ook helemaal bezet.
J.O.M. M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Vriendelijk, behulpzaam en heel smakelijk gedineerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Manita H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heel goed geregeld. Ondanks dat onze boeking niet goed doorgekomen was, toch super opgelost ! Heerlijk gegeten
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten! Gezellig om te eten!
Eten was erg lekker. Alleen biefstuk was nog niet medium. Werd terug genomen en was erna goed. Toen we vroegen of we alles een beetje op tijd konden krijgen ivm theater voorstelling, was allemaal geen probleem! Hielden ze goed rekening mee! Service was top!
Fay2015 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten en service prima, wel iets rumoerig maar dit is meer omdat er 2 slechthorende bij zijn. Voor de andere was het prima. Was gezellig. Wachttijd was voor ons goed. Voor een avondje uit moet het niet te snel gaan. Dikke pluim voor alles. Wij waren er voor de A.H. actie maar je mocht gewoon van de kaart kiezen. Top????????
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gekozen voor een wildmenu met winter dessert, het eten was zeer lekker en juist geproportioneerd. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Aperitief aan schappelijke prijs. Kortom een zalige ervaring!
udoria .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Een heerlijke Lunch. Vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en wij zullen dus zeker nog wel een keer terugkomen.
francinascheele S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
eten was goed
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellige sfeer. Ruim aanbod. Het eten was echt heerlijk klaargemaakt. Zeker voor herhaling. Erg verrassend. Vriendelijk personeel.
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben samen met vrienden heerlijk gegeten bij de Graanbeurs. Alles was goed, er is een gezellige sfeer en de bediening was zeer vriendelijk. We hopen er nog vaker te gaan eten.
irene2501 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was weer een geweldige avond met lekker eten, goede service en hele vriendelijke bediening!! We hebben weer ontzettend genoten.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fijne gelegenheid om lekker te eten. Personeel dat enthousiast en geïnteresseerd is. Leuk driegangenmenu menu. Sfeervolle zaak.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zodra je De Graanbeurs binnenloopt, overvalt je de uitnodigende rustige sfeer. Met de donkere lambrizering, de oude foto's aan de muur en het zachte licht lijkt het wel op de gezellige huiskamer van oma. Op de kaart staan allerlei lekkere klassiekers die met zorg klaargemaakt worden en het personeel loopt er met glimlach bij om iedereen goed te bedienen. Leuk adresje in het centrum van Terneuzen en op een steenworp van de Scheldeboulevard.
j.vanbastelaere .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prijs/kwaliteit was het menu zeer goed. De locatie is leuk om er met familie/vrienden te vertoeven, een intieme gezellige sfeer. Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.
hilda E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, tafel was gereserveerd maar we mochten toch zelf de tafel kiezen. Gereserveerde tafel aan het raam langs winkelstraat was prima. Geen last van langslopend personeel. Duidelijke uitleg over de actie. Heel goed dat je uit alle gerechten een voor- hoofd- en nagerecht mag kiezen. Het vaste menu mag je ook kiezen. De goedkoopste gerechten zijn gratis. Zalm als voor- en hoofdgerecht was heel lekker. Lekkere frieten. Profiterol met ijs was ook lekker. Soepje van Zeeuwse strandcrab, pastaschotel met kip en truffelsaus en ouderwets dessert met advocaat (zoveel als je wilt) ook heel lekker. Inderdaad, advocaat zoveel als je wilt want de fles advocaat werd ook op tafel gezet. Om 13.30 uur was het wel rumoerig in de zaak door de vele klanten maar om 14.30 werd het rustig. Prima restaurant, veel keuze, hele vriendelijke bediening, heel lekker eten. We komen zeker terug.
Ries C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ondanks dat wij, buiten onze schuld om, een half uur na reserveringstijd pas binnen kwamen werden wij hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel. Ook het feit dat wij een uurtje later al weer weg moesten voor theaterbezoek was geen enkel probleem; binnen 15 minuten stond het eten dampend op tafel. Heerlijk gegeten en een vriendelijke ontvangst en bediening.
cvdbergen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Prijs-kwaliteit is hier meer dan prima!! Vriendelijke bediening, niets te veel eigenlijk. Aanrader....
chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom prima gegeten bij De Graanbeurs. We hebben hier de laatste maanden een paar keer gegeten en de kwaliteit is constant. Een vriendelijke ontvangst, gezellige ambiance, vlotte bediening en uitgebreide bierkaart doen de rest. Dit is een blijvertje!
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
na een hele dag winkelen een lekker thuisgevoel. De vis is een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt!
Bediening vriendelijk, zelfs zonder te vragen lekkere verse frietjes extra.
Prijs/kwaliteit prima.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
na een lange dag winkelen een heerlijk thuis gevoel bij de graanbeurs. de vis smaakte fantastisch en het
restaurant is erg gezellig. bediening vriendelijk kregen zelfs zonder te vragen een tweede portie lekkere verse frietjes geserveerd