De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Graanbeurs

Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Doordat het hel druk was, was het wel wat luidruchtig. Het was een gezellige avond. We komen zeker terug.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten,voordeel van een kleine kaart ,alles is vers.De bediening was super,vriendelijk en alert. Het interieur gezellig en warmte uitstralend.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Altijd goed eten en voor een zeer aantrekkelijke prijs. Goede en snelle bediening
iensiensiens R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Te nonchalante ontvangst, daarna super service. Er werd veel rekening gehouden met lactosevrij dieet. (Bijna) alles is mogelijk, dat is fijn.
Zodra wij aangaven dat we op tijd bij de film wilden zijn werd de keuken gebeld en kwam het eten met voorrang.
Daarvoor duurde de wachttijd voor het voorgerecht eigenlijk al te lang. Wij hadden twee en half uur uitgetrokken voor het eten en dat zou zonder speciaal verzoek toch echt wel moeten lukken. Wij waren met 2 personen. Al met al voor ons wel een positieve ervaring en we komen zeker nog wel eens terug!
Rosemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig zitten. Zou alleen beetje aan het interieur gedaan moeten worden .Verder alles prima in orde
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima sfeer, uitstekend eten en leuke bediening. Aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed voorgerecht.
Lekkere ossenhaas, voortreffelijk vlees. alleen in mij smaak iets te veel saté-saus.
Desserts waren uitmuntend (Crème brulee is een aanrader)
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk.
Super vriendelijke bediening .
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De Graanbeurs is erg goed kwa eten . helaas zijn sommige tafeltjes erg klein zelfs voor met zn tweeen en zelfs als je gereserveerd hebt zit je al snel in een hoekje en in de loopweg van de bediening .
Bieke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Eten was prima. Wij komen niet zo vaak in Terneuzen maar als we komen, hebben we iig dit eetadresje.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooi menu voor een mooie prijs. Altijd druk in het weekend dus soms een beetje passen en meten om zo goed mogelijk iedereen van een tafel te kunnen voorzien.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een deel van het restaurant wordt ook als woonruimte gebruikt wat best gezellig is voor familie en hele goede klanten maar voor ons werkte dit storend.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten .
Voor 3 pers gereserveerd maar kwamen er 20 min voor tijd nog 4 bij.
Geen orobleem meneer we regelen wel ff wat.
Super service.
Sate van de haas was op en werd vervangen door biefstuk op spies wat ook weer een topper was.

Een zeer geslaagde avond en heerlijk gegeten.
Zeker een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Omdat we gereserveerd hadden, kenden ze onze naam, hadden plaatsen om te kiezen en een snelle bediening met een drankje vooraf en een broodschaaltje met lekkere kruidenboter. We hadden allebei zalm als voor-en nagerecht. Beide heerlijk, ruim voldoende en netjes geschikt. Nagerecht sorbetijs met verse vruchten, een aanrader!
Muziek was enigszins hoorbaar, mag iets duidelijker, met name alleen bastonen waren te onderscheiden (Zijde Noordstraat) Zeker niet storend. Bij dit koude weer werkte de luchtsluis iets minder, waardoor bij elke binnenkomst van een klant, je een partij koude lucht over je krijgt. Buitendeur dicht zou een oplossing zijn, eventueel met een dranger.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima in orde.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening.
Rico E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goed eten voor een gunstige prijs in een gezellig klein restaurantje.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening en ruime keuze op de kaart.
De saté was heerlijk mals en de uiensoep voortreffelijk!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerkijk gegeten en super vriendelijk personeel en eigenaren .
Zeker een Aanrader om eens te gaan eten
sonia D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
ontvangst was zeer goe d, heel vriendelijk, 1 nadeel ons eten kam niet gelijk , lange wachttijd , mar de diensers hebben zicht uitgebreid geexuseerd , soms kan jer er niks aandoen ,
was albert heyn actie , het was geen pmenu ddie opgesteld was , maar we mochten zelf de gerechten kiezen zo was nadeel dat prijs anders over kwam , maar al bij al was het 70 euro per koppel van aperitief tot dessert all in wat ook niet veel is , en alles was echt voldoende en lekker , daar ik, ooit zelf in horeca werkte begreep ik wel ; wat er gebeurde ; mijn tafelgenoten minder maar alles was lekker en ontvangst ook