De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
roseym .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Net als altijd was het weer heerlijk genieten van de maaltijd, de ongedwongen sfeer en het vriendelijke personeel.
Tot een volgende keer!
marijkederegt .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We waren met vrienden en hadden er zin in! Het werd een fantastische avond!! Heerlijk eten, leuke en snelle bediening en een mooi, rustig plekje om gezellig bij te kletsen...! AANRADER!!! Zowel het eten (waar het uiteindelijk toch om draait) als de ambiance en de bediening was SUPERBE!! Onvergetelijk....
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bijzonder goed ontvangen ,zonder te reserveren.
Ook van tafel mogen wisselen op een leuker plekje.
Zeer zeker aan te bevelen. We gaan zeker terug met de kleinkinderen.
Ook voor de kinderen is er voldoende mogelijk.
sabine C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, van voorgerecht tot en met dessert en werden bediend met de glimlach. Zalig adres, voor herhaling vatbaar!
Marie Christine D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
super eten, hier gegeten met de ah restaurantactie, je kiest zelf uit de hele kaart je driegangenmenu en dan is het tweede menu gratis, de duurste gerechten worden gerekend. Alles was even lekker en goed verzorgd!
We komen hier meer met de actie en het is altijd weer goed. Altijd weer voor herhaling vatbaar!
dusty11 D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerljk eten en een vlotte gezellige bediening
j.vanbastelaere .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben weer ten volle genoten van ons etentje. Het was zéér lekker. Voor herhaling vatbaar. Ik vind het ook positief dat je 's middags kan reserveren, wij maken er dan een gezellige namiddag van.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten en Ruime keus van bieren van de tap !!
Wij hebben op het terras aan de achterzijde gegeten, dat is niet erg groot maar je zit er wel erg gezellig.
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
dank zij AH actie dit adresje ontdekt. Wij waren zeer tevreden over het eten en de mogelijkheid om van de kaart te kunnen kiezen. Ook de bediening was zoals je die graag hebt, vriendelijk en vlot. Wij komen zeker nog eens terug.
Jeannine V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
prijs kwaliteitsverhouding is goed ...Wel weinig ruimte tussen de tafeltjes . De bediening was heellll fijn een lief meisje ,heel voorkomend en efficient. .we hadden een prettige avond .
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Veel keus..Lekker eten en supervriendelijk geholpen, een pluim waard.
Wij komen zeker nog eens terug ????
Hartelijk voor de
anny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten vanaf het voorgercht tot aan het desert was super lekker!
Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk.
willy E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
alles prima geregeld en super bediening zeker voor herhaling vatbaar gaan nog eens terug voor de mosselen

dus dat wil wel iets zeggen
Suzan R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was weer goed verzorgt en was
Erg lekker vriendelijk personeel
En de eigenaar werkt ook mee
Sfeer is ook rustig en gezellig
Netty J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het reserveringssysteem is gemakkelijk. Het restaurant was uitstekend. De bediening was prima en de gerechten waren heel lekker klaargemaakt. We hebben heel lekker gegeten .
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij waren erg tevreden voor herhaling vatbaar maar dat is geen probleem we hebben nog twee etentjes tegoed met familie en vrienden.
hmvandam .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke locatie om lekker te eten. Alleen de tijd tussen de gerechten was veel te lang. Toch kan ik de graanbeurs aan raden.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goede zaak rustige sfeer.
Wachten op ons voorgerecht duurde ongeveer een uur.
De daarop volgende gerechten werden ook met ruime tussen tijden geserveerd,hier kan men wat meer aandacht aan kunnen besteden.
Rafael H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
grote porties,voorgerecht met geitekaas zelfs veel te groot.De meisjes die bedienen zijn heel vriendelijk.de dranken zijn goekoop en er is een uitgebreide keuze.Een gezellig oud interieur.Er is ook een gelegenheid om buiten op een van de terrassen te zitten.
Marinella D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was niet slecht. Maar de kok was volgens mij overspannen. WE MOESTEN VRESELIJK LANG WACHTEN OP ONS ETEN. Gasten zonder een AHbon kregen van de zaak olijven en stokbrood wij alleen stokbrood. na ander half uur kwam het voorgerecht. Het hoofdgerecht na 3 kwartier/1 uur. Daarna zeiden we "laat het nagerecht direct maar doorkomen". En dat kwam ook meteen. Alleen hadden wij een toetje war er zeer eenvoudig uitzag. Daarin tegen waren de toetjes van alle andere gasten SUPER. Dit weet ik absoluut zeker want had na uren wachten tijd genoeg over om rond te kijken.