De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Graanbeurs

Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerkijk gegeten en super vriendelijk personeel en eigenaren .
Zeker een Aanrader om eens te gaan eten
sonia D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
ontvangst was zeer goe d, heel vriendelijk, 1 nadeel ons eten kam niet gelijk , lange wachttijd , mar de diensers hebben zicht uitgebreid geexuseerd , soms kan jer er niks aandoen ,
was albert heyn actie , het was geen pmenu ddie opgesteld was , maar we mochten zelf de gerechten kiezen zo was nadeel dat prijs anders over kwam , maar al bij al was het 70 euro per koppel van aperitief tot dessert all in wat ook niet veel is , en alles was echt voldoende en lekker , daar ik, ooit zelf in horeca werkte begreep ik wel ; wat er gebeurde ; mijn tafelgenoten minder maar alles was lekker en ontvangst ook
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was er veels te druk ,mensen moesten wachten .een uur gewacht op het voor gerecht. Maar het eten was van zeer goede kwaliteit .Personeel was vriendelijk en met veel aandacht, De problemen waren ontstaan omdat er iemand was uit gevallen .Ondanks deze problemen gaan we zeker terud
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heel lekker gegeten. We waren niet verplicht een menu te nemen, we konden gewoon van de kaart bestellen. Goedkoopste gerechten werden dan verrekend als gratis menu. Heel korrekt afgewikkeld.
Een aanrader !
jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
lekkere gerechten en vriendelijke bediening. het was een drukke zondag, dus de wachttijden waren iets langer dan normaal.
jeanet M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk behulpzaam personeel, gezellige sfeer
Jammer dat ze op zondag niet open zijn maar daar kwam per 1 jan 2018 verandering in volgens de eigenaar.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden gereserveerd voor een lunch maar kregen gerechten van de dinerkaart. (geen lunchkaart aanwezig?)
Gelukkig mochten we wel een maaltijdsalade kiezen als hoofdgerecht ipv vlees/vis Het etentje duurde veel langer dan gepland, en de wachttijden tussen de gerechten door waren te lang, het was erg druk. We zaten ook dicht op elkaar zodat ik zelfs onder het eten een keer van mijn stoel op moest staan om een mevrouw met kinderwagen doorgang te verlenen.
De gerechten waren overigens prima!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer super lekker gegeten in een gezellige embiance, zeker de moeite waard om nog eens te gaan, gezellig personeel vlotte bediening
Cecile M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het restaurant was bekend bij ons. Heeft een correcte bediening. Prettig zitten. Eten prima. Voorgerecht zalm met garnaaltjes en garnaalkroketjes. Er waren wat weinig garnalen in de kroketjes maar de smaak was heel goed. Eenmaal slibtongetjes en eenmaal tournedos. Prima gebakken. Met warme lekkere groentemix en verse frietjes.
Nagerechtje van chocolademousse. Voor ons wat veel maar prima.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, personeel is super aardig. Het was dan ook niet de eerste keer dat we bij de Graanbeurd hebben gegeten.
Eten is gewoon goed en kiezen wat je wilt, geen speciaal actie menu.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was echt héél prima. Gezellige zaak. Voor een donderdagavond hartstikke druk, want alles zat vol. Toch binnen een acceptabele tijd onze gerechten op tafel.
Kortom: vriendelijke mensen, prima sfeer, heerlijk eten - AANRADER!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij waren heel tevreden van een 3 gangen menu die we zelf samengesteld hebben uit de kaart , alles was goed gebracht en heerlijk van smaak . Een aanrader , wij gaan zeker terug .
Lisette P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!
An D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben zéér lekker gegeten hier. We komen er vaker en het is absoluut niet minder als je met AH-actie komt eten. Voorgerecht gamba/Sint-jacobsvrucht echt heerlijk, tournedos botermals, opmaak van de borden bovendien heel mooi. Topper!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lange wachttijd, we hebben 60 minuten op ons gerecht moeten wachten ! Kwaliteit was erg teleurstellend, vlees zwom in saus, quiche leek meer op een omelet dan een taart, deeg was bijna afwezig.
AGNES D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn heel netjes ontvangen .Het eten was heel goed de bediening was ook netjes .Een aanrader om er te gaan eten Ook gemakkelijk om te parkeren alles heel dicht bij .
nokkie O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Omdat de eerste keer dat we hier waren, ons aangenaam verrast heeft, hebben we nogmaals een AH restaurantactie-diner besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat dit een ZEER goed restaurant is. We hebben hier al meerdere malen vrienden naar toe gestuurd en deze kwamen tot dezelfde conclusie...Maar...ik moet niet teveel reclame maken, want ik wil wel een plekje...voor als ik nòg eens wil reserveren!
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
hadden gelezen dat ze een score hadden van 8,8. Van ons mag het zeker 9,5 zijn.
Vriendelijk personeel. Hebben voor het geld zeer goed gegeten. Alles was heel vers en lekker. Was een heel leuke ervaring. De eerste keer maar zeker niet de laatste.
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het is een prima restaurant met kwaliteit producten.
Een aanrader voor ieder.
We gaan er wel meer naar toe ook zonder de AH actie.
J L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Restaurant met vriendelijke sfeer, wel wat donker. Het eten was goed en de porties ruim. Een prima manier om een gezellige middag met vrienden door te brengen in dit restaurant!