De Graanbeurs

Nieuwstraat 3 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant De Graanbeurs

Leef, lach en geniet!

De eigenaren van dit restaurant zijn al jaren actief in de Terneuzense horeca. Hun droom: een zaak waar iedereen zich thuis voelt, waar het gezellig is en waar je geniet van heerlijke gerechten zoals ze bedoeld zijn. En die droom is uitgekomen! Ze koken met een liefde voor Frankrijk, met name Parijs. De sfeer, het eten, een goed glas wijn, af en toe een glas champagne. Genieten op en top!

Meer informatie over restaurant De Graanbeurs

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

irene2501 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was weer een geweldige avond met lekker eten, goede service en hele vriendelijke bediening!! We hebben weer ontzettend genoten.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fijne gelegenheid om lekker te eten. Personeel dat enthousiast en geïnteresseerd is. Leuk driegangenmenu menu. Sfeervolle zaak.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zodra je De Graanbeurs binnenloopt, overvalt je de uitnodigende rustige sfeer. Met de donkere lambrizering, de oude foto's aan de muur en het zachte licht lijkt het wel op de gezellige huiskamer van oma. Op de kaart staan allerlei lekkere klassiekers die met zorg klaargemaakt worden en het personeel loopt er met glimlach bij om iedereen goed te bedienen. Leuk adresje in het centrum van Terneuzen en op een steenworp van de Scheldeboulevard.
j.vanbastelaere .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prijs/kwaliteit was het menu zeer goed. De locatie is leuk om er met familie/vrienden te vertoeven, een intieme gezellige sfeer. Ons bezoek is voor herhaling vatbaar.
hilda E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, tafel was gereserveerd maar we mochten toch zelf de tafel kiezen. Gereserveerde tafel aan het raam langs winkelstraat was prima. Geen last van langslopend personeel. Duidelijke uitleg over de actie. Heel goed dat je uit alle gerechten een voor- hoofd- en nagerecht mag kiezen. Het vaste menu mag je ook kiezen. De goedkoopste gerechten zijn gratis. Zalm als voor- en hoofdgerecht was heel lekker. Lekkere frieten. Profiterol met ijs was ook lekker. Soepje van Zeeuwse strandcrab, pastaschotel met kip en truffelsaus en ouderwets dessert met advocaat (zoveel als je wilt) ook heel lekker. Inderdaad, advocaat zoveel als je wilt want de fles advocaat werd ook op tafel gezet. Om 13.30 uur was het wel rumoerig in de zaak door de vele klanten maar om 14.30 werd het rustig. Prima restaurant, veel keuze, hele vriendelijke bediening, heel lekker eten. We komen zeker terug.
Ries C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ondanks dat wij, buiten onze schuld om, een half uur na reserveringstijd pas binnen kwamen werden wij hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel. Ook het feit dat wij een uurtje later al weer weg moesten voor theaterbezoek was geen enkel probleem; binnen 15 minuten stond het eten dampend op tafel. Heerlijk gegeten en een vriendelijke ontvangst en bediening.
cvdbergen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Prijs-kwaliteit is hier meer dan prima!! Vriendelijke bediening, niets te veel eigenlijk. Aanrader....
chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom prima gegeten bij De Graanbeurs. We hebben hier de laatste maanden een paar keer gegeten en de kwaliteit is constant. Een vriendelijke ontvangst, gezellige ambiance, vlotte bediening en uitgebreide bierkaart doen de rest. Dit is een blijvertje!
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
na een hele dag winkelen een lekker thuisgevoel. De vis is een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt!
Bediening vriendelijk, zelfs zonder te vragen lekkere verse frietjes extra.
Prijs/kwaliteit prima.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
na een lange dag winkelen een heerlijk thuis gevoel bij de graanbeurs. de vis smaakte fantastisch en het
restaurant is erg gezellig. bediening vriendelijk kregen zelfs zonder te vragen een tweede portie lekkere verse frietjes geserveerd
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, bediening leuk en attent. Goede ruime porties en alles lekker op smaak. Ondanks dat onze reservering niet goed door was gekomen werd er terwijl het erg druk was toch gelijk een tafeltje voor ons geregeld, dikke plus! We komen hier niet uit de buurt, maar een echte aanrader!
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen, mochten gewoon van de kaart kiezen.
vriendelijk personeel.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit is ons favoriete restaurant. Het eten is altijd goed. Hier hebben ze de lekkerste carpaccio en ook de hertenbiefstuk is elk jaar weer fantastisch! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel & ze houden rekening met eventuele eetwensen. Je kunt ook melden dat je nog naar het theater moet en dan houden ze daar echt rekening mee. Toptent!
Fay2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Geen klachten, alles was naar wens. Vriendelijk personeel.
Verder niets te melden dus dan is een verplichte recensie van 120 tekens wel lang.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sfeer in de geheel gevulde Graanbeurs was gemoedelijk. Wat ouder publiek. Amicale en wat vrije bediening, wat leuk was (kan wel bij onze groep van 7 man) maar was ook niet foutloos.
De 3 gangen menu's in diverse varianten waren zeker smakelijk en op de deserts was ook niet beknibbeld. Leuke avond gehad!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een gevarieerde menukaart. Het is zeker het geld waard. High tea is ook super
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de ah kortingsbonnen, mochten gewoon van de kaart kiezen als het maar en 3 gangen diner was, nou dat was geen prombleem.
goed verzorgd.
vriendelijke bediening.
InezV .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige drukke tent. Bediening was prima. Door de drukte zat er iets meer tijd tussen de gangen maar de bediening kwam regelmatig kijken of we nog iets wilden drinken, top. We hebben al een reservering voor een volgende keer gemaakt.
chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima kwaliteit eten met een heerlijke smaak en verzorgd op je bord. Vriendelijke en vlotte bediening. Sfeervolle zaak. Niets op aan te merken.
coppy .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
waarschijnlijk was dit vroeger een bruin café. Buitengewoon gezellig met veel Art-Deco accenten.
Makkelijke stoelen (dat telt bij twee uurtjes tafelen).
uitgebreide menukaart met een voordelig driegangemenu op krijtbord.

De maaltijden zijn lekker eenvoudig, goed afgekruid, gebakken naar voorkeur. Top.

Eerlijke prijs voor de maaltijden en dranken.
De huiswijnen (3,5€ glas/ 18€ fles) tellen maar liefst drie soorten rood, een Cabernet Sauvignon, een Merlot en een Italiaanse wijn.
Ik koos voor deze laatste en was aangenaam verrast.
desserten zijn zeer goed. en tot slot de verrassingskoffie is echt verrassend.
Ik ga ZEKER nog weerkeren.