de Graaf van Vlaanderen

Zaterdag 12:00 - 21:30

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mooi café, zowel van binnen als van buiten. Ruim terras met een buitenbar.
Ontzettend veel verschillende soorten bier en hun voorraad wordt ook steeds uitgebreider. Sinds kort hebben ze ook een wijnkaart met prima wijnen.
De stoelen binnen mogen ze wat mij betreft wel vervangen, bij sommige heb je de springveren in je kont zitten of er zit zelfs helemaal geen vering.
De bediening is altijd erg leuk, vriendelijk en behulpzaam. De leiding heeft daar ook goed oog voor, want als de nieuwe personeelsleden niet goed genoeg zijn dan zie je ze ook nooit meer terug.
Mijn cijfer voor het eten is voor de ruime keuze bier, ik heb er zelf nooit gegeten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Onderhand vaste gast bij ' de Graaf'. De enorme keuze aan biertjes is al een feestje, maar het eten hier is ook prima. Lekkere sate met dikke frieten. Helemaal lekker! Bediening altijd allert en vriendelijk. Zal zeker blijven komen.
CathelijneT .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Na een gezellige dag, lekker en goedkoop gegeten. Spare-ribs met salade en halve haan. Voor die prijs mag je niet al teveel verwachten, maar het was toch oké. Vriendelijke bediening en zeer attent. Kom vast wel terug als wij weer in Apeldoorn zijn.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gegeten in de provisorische tuin achter. Bediening was matig, vroeg niet een keer of we tevreden waren. Ik had runderstoofpotje. Volkomen smakeloos en druipend van de dikke meelsaus. Mijn vrouw hat Ribeye die lauw was en niet medium maar extreem taai. Gewoon slecht gesneden door een onkundige slager. Garnituur was fietjes met een laffe sla. Nooit meer terug. Jammer want het allemaal zoveel beter gekund.
Marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gezellig cafe met leuke vlotte bediening, maar voor het eten hoef je hier niet te zijn. Schnitzel drijft in het vet, spareribs juist weer droog. Bijpassende biertjes wel lekker.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Leuke en gezellige kroeg, waar je ook een simpel hapje kan eten voor een goede prijs. Personeel attent en vriendelijk. Keur aan biertjes en de toetjes zijn erg lekker.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
De Graaf is onderhand onze 'stamkroeg'. Iedere keer een ander biertje proberen en uiteraard iets lekkers erbij. Gewoon een leuke locatie voor een hapje en een drankje. Zomers lekker buiten, maar binnen hangt een leuke sfeer. Het eten van de kaart is goed en niet duur.
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Ik vond het eten tegenvallen. Het stoofvlees had weinig smaak en er was weinig Belgisch noch bourgondisch aan. Het vegetarische gerecht was een tegenvaller. De ambiance is wel okee, het ziet er gezellig uit.