De Graaf van Gelre

Markt 14 3841 CE Harderwijk Nederland Kaart

Over restaurant De Graaf van Gelre

Beleef en ervaar

Grand Café De Graaf van Gelre is gelegen in het mooie centrum van Harderwijk. Vanaf het gezellige terras kijk je uit over de sfeervolle markt met vele authentieke panden en gevels. Het enthousiaste personeel staat voor je klaar en zal jouw avond tot een groot succes maken. Net als de gedreven keukenbrigade. Zij bereiden de meest voortreffelijke gerechten voor je en zullen je adviseren over een passend glas wijn. Plof hier bijvoorbeeld neer na een dagje Dolfinarium en kom volledig tot rust.

Meer informatie over restaurant De Graaf van Gelre

Maandag 11:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 00:00

• Af te huren , Terras
Vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Héérlijk gegeten! Hoewel er normaliter niet van het menu afgeweken kon worden, werd er toch probleemloos rekening gehouden met mijn koolhydraatbeperkte dieet. Super!
Joopverheijen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Je kunt het tempo que wachttijd zelf bepalen. Het valt wel op dat de grootte van de porties en de prijsstelling van het AH-menu afwijken van wat buiten deze actie wordt geserveerd. Wij vonden het voldoende en hebben genoten.
Tinekevan .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de albert heijn actie!Goede service en uitgebreid menu.
Wel lang wachten tussen de gangen door wat met kids lastig is.
B.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bezoek vloeide voort uit de AH-restaurantactie. Je krijgt een ruime keus uit voor-, hoofd- en nagerechten. De voorgerechten carpaccio en tomatensoep (lekker pittig) smaakten voortreffelijk. Ook de hoofdgerechten (varkenshaas en kip) gingen er in als ..... Tenslotte een dame blanche. Wijn en koffie alleszins betaalbaar en het personeel erg vriendelijk en attent.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met ah-restaurantbonnen dinsdagavond bij "de Graaf" gegeten met ruime en gevarieerde keuzemogelijkheid uit de speciale actie-kaart. Na de prettige ontvangst en aperatief kregen we een amuse en daarna de heerlijke gerechten. Goed bereid en gepresenteerd door een goede, attente en vriendelijke bediening, die ook vroeg naar het gewnste tempo van serveren. Ook de kwaliteit en keuze van de schenkwijnen was ruim en aantrekkelijk geprijsd. Wij hebben een gezellige avond gehad en unnen dit zeker aanbevelen.
Yvonnegijtenbeek .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Koud vlees en koude groente.
Menu prijs AH bon duurder als op hun kaart, kaart 3 gangen menu 24,95, afgerekend werd AH menu 29,95.
Je voelt je om de tuin geleid.
Janny-boer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige gelegenheid en zullen zeker vaker terugkomen. Erg ruime keuze voor wat betreft het AH-menu
Irenelangbroek .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was heel gezellig met mijn vriendin.
Helaas wilden we hetzelfde eten dus niet kunnen ruilen/proeven
Om te beginnen een amuse .
Tortilla gevuld met zalm en zo. Lekker. Niet heel bijzonder maar lekker en attent
Gamba's vooraf. Een aanrader!!
Zalm als hoofdgerecht met oerwortels of hoe je ze ook noemen mag. Ook lekker????????
Als toetje de tiramisu. Erg lekker.. zonder alcoholtesten heeeeel lekker kaneelijs????
Een hwel gezellige avond op het terras en ook lekker warm met terrasverwarming f.
Een aanrader!!
T.zwaantje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij De Graaf van Gelre. Als voorgerecht de carpaccio, heerlijk mals, rijkelijk met pesto, Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht, de zalm, biefstuk, en varkenshaas, ook zeer smakelijk met wat groente erbij, Een keuze voor frites of aardappels uit de oven. Nagerecht ook prima verzorgd. Alleen tussen de gangen door vonden wij het te lang duren.
Reneschulz1312 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten op het terras. Geweldig personeel, die uiterst vriendelijk en efficient het grote terras bedienden. Niet snel de 3 gangen er doorheen duwen maar ons heel relaxed lieten genieten van ons ah menu. Chapeau
Wenkkesting .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben heerlijk bij u gegeten Alles was even goed . de zeer vlotte en vriendelijke bediening
de heldere uitleg en wat wij het aller voornaamste vonden was het overheerlijke eten .Een echte aanrader.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gezellig donkerbruin eetcafé. Zeer vriendelijke bediening en prima eten. Alleen varkenshaas beetje droog ( te gaar).Geen byzondere gerechten op het arretjescake na. Carpaccio aanrader. Wijn goed en redelijke geprijsd. Wij kwamen hier door de AH actie maar komen zeker terug.
Yoverweg .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten bij de Graaf van Gelre. We waren ruim voor gereserveerde tijd, maar dit was geen enkel probleem en hebben heerlijk kunnen genieten van ons driegangendiner!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We maakte gebruik van de AH restaurant aktie... Daarvoor hadden ze een appart keuzemenu gemaakt. Er was genoeg keuze en we hebben heerlijk gegeten!
Linn86 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten.
Op deze manier leuk en lekker kennis gemaakt met de kaart.
Buiten gezeten in het zonnetje. Dochtertjes voor de trap naar de toiletten toe super mooi met de verschillende kleuren.
Weet hebben lang gewacht op het voorgerecht, maar kregen een lekkere carpaccio als amuse. Personeel was op een natuurlijke manier vriendelijk oftewel niet overdreven maar gewoon normaal.
Graag komen we in de toekomst terug!
Tjompie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Zachte goed op elkaar afgestemde Ingrediënten. Als ik weer eens in Harderwijk kom dan ga ik daar zeker weer eens eten.
Vrijhof2 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekkere malse varkenshaas gegeten.Gratis amuse vooraf.Bediening top er werd gevraagd wanneer de volgende gang mocht geserveerd worden De sfeer prima in orde.
Aanrader om hier te gaan eten.
Christinesavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zowel beide voorgerechten, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. Het smaakte naar meer maar het was voldoende genoeg. Vriendlijke bediening. Het is dat we in het zuiden wonen anders gingen we zeker nog eens terug. Een aanrader
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het terras op de Markt was goed gevuld. De bediening had goed overzicht, was vlot en vriendelijk. Toen een betere plek vrij kwam in de zon werden wij prompt verhuisd. Klasse. Op de gerechten was niets aan te merken. Goed bereid en prima kwaliteit biefstuk. De Tiramisu was behalve lekker van king size formaat. Al met al dik tevreden en goede promotie. We komen zeker terug
Dannyjansen0341 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De spareribs zijn een aanrader, vallen zo van het bot. De keuzes van het hoofdgerecht waren nogal klein geserveerd. Voor de rest aardige bediening en leuke aankleding