De Graaf van Gelre

Markt 14 3841 CE Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Graaf van Gelre

Beleef en ervaar

Grand Café De Graaf van Gelre is gelegen in het mooie centrum van Harderwijk. Vanaf het gezellige terras kijk je uit over de sfeervolle markt met vele authentieke panden en gevels. Het enthousiaste personeel staat voor je klaar en zal jouw avond tot een groot succes maken. Net als de gedreven keukenbrigade. Zij bereiden de meest voortreffelijke gerechten voor je en zullen je adviseren over een passend glas wijn. Plof hier bijvoorbeeld neer na een dagje Dolfinarium en kom volledig tot rust.

Meer informatie over restaurant De Graaf van Gelre

Maandag 11:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 00:00

• Af te huren , Terras
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al het personeel heeft er alles aan gedaan om ons een leuke avond te bezorgen.
Lekker eten, een vriendelijke bediening, wat wil een mens nog meer??
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met AH-actiebon krijg je aparte menukaart. We hebben vaker bij "de Graaf van Gelre" gegeten, maar het is duidelijk dat de porties kleiner zijn en de kwaliteit niet bijzonder. Frietjes waren lauw en de mayonaise zat in een kartonnetje van formaat vingerhoedje. Klein bakje met worteltjes en komkommer. De arretjescake was droog en smakeloos. Beetje teleurstellend dit bezoek. Ook de toegewezen plaats in het restaurant was niet erg prettig: naast de keuken en de rookruimte. Personeel is wel heel vriendelijk.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima te doen qua prijs/kwaliteit en best gezellig. Midden in het centrum van Harderwijk en goed te doen vanuit de parkeergarage Houtwal.
Egbert G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor- en nagerecht was prima. Het hoofdgerecht was matig!
De bediening was vriendelijk. Het interieur behoeft enige vernieuwing.
tvanrietschoten1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was een uitstekende, goede maaltijd, in een goede sfeer.
Er wordt door het personeel goed voor ons gezorgd!
De Graaf van Gelre is zeker een aanrader.
Een keurig overzicht van de mogelijkheden, in 3 gangen, wat betreft het menu!
Compliment,Graaf van Gelre!!!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Geen beste ervaring helaas. De geserveerde entrecote was droog om te zien en taai en smakeloos. De geur was licht we-ig en mijn buikkrampen geven het vermoeden van licht bedorven vlees. Ik heb dit tenslotte aangegeven en wel een andere entrecote gekregen, maar de de lol was er van af en ik vraag mij af hoe het gesteld is met de kennis van de kok. Die moet zien wat hij doet en wat voor vlees hij in de pan heeft.
De bediening was voortdurend gehaast en heeft geen oog voor de klant. Jammer, want aandacht voor je klanten is zo belangrijk. Tenslotte dachten we goed af te sluiten met koffie. Maar we werden niet meer gezien en hielden het dus ook maar voor gezien. Wat mij betreft de laatste keer.
M.F. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk, zeer goed samengesteld menu, professionele en vriendelijke bediening in een prachtige ambiance.
Helemaal af!
Dikke en verdiende acht plus van ons en onze vrienden.
M. Kingma
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Héérlijk gegeten! Hoewel er normaliter niet van het menu afgeweken kon worden, werd er toch probleemloos rekening gehouden met mijn koolhydraatbeperkte dieet. Super!
joopverheijen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Je kunt het tempo que wachttijd zelf bepalen. Het valt wel op dat de grootte van de porties en de prijsstelling van het AH-menu afwijken van wat buiten deze actie wordt geserveerd. Wij vonden het voldoende en hebben genoten.
Tinekevan .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de albert heijn actie!Goede service en uitgebreid menu.
Wel lang wachten tussen de gangen door wat met kids lastig is.
b.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bezoek vloeide voort uit de AH-restaurantactie. Je krijgt een ruime keus uit voor-, hoofd- en nagerechten. De voorgerechten carpaccio en tomatensoep (lekker pittig) smaakten voortreffelijk. Ook de hoofdgerechten (varkenshaas en kip) gingen er in als ..... Tenslotte een dame blanche. Wijn en koffie alleszins betaalbaar en het personeel erg vriendelijk en attent.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met ah-restaurantbonnen dinsdagavond bij "de Graaf" gegeten met ruime en gevarieerde keuzemogelijkheid uit de speciale actie-kaart. Na de prettige ontvangst en aperatief kregen we een amuse en daarna de heerlijke gerechten. Goed bereid en gepresenteerd door een goede, attente en vriendelijke bediening, die ook vroeg naar het gewnste tempo van serveren. Ook de kwaliteit en keuze van de schenkwijnen was ruim en aantrekkelijk geprijsd. Wij hebben een gezellige avond gehad en unnen dit zeker aanbevelen.
yvonnegijtenbeek .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Koud vlees en koude groente.
Menu prijs AH bon duurder als op hun kaart, kaart 3 gangen menu 24,95, afgerekend werd AH menu 29,95.
Je voelt je om de tuin geleid.
janny-boer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige gelegenheid en zullen zeker vaker terugkomen. Erg ruime keuze voor wat betreft het AH-menu
irenelangbroek .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was heel gezellig met mijn vriendin.
Helaas wilden we hetzelfde eten dus niet kunnen ruilen/proeven
Om te beginnen een amuse .
Tortilla gevuld met zalm en zo. Lekker. Niet heel bijzonder maar lekker en attent
Gamba's vooraf. Een aanrader!!
Zalm als hoofdgerecht met oerwortels of hoe je ze ook noemen mag. Ook lekker????????
Als toetje de tiramisu. Erg lekker.. zonder alcoholtesten heeeeel lekker kaneelijs????
Een hwel gezellige avond op het terras en ook lekker warm met terrasverwarming f.
Een aanrader!!
t.zwaantje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij De Graaf van Gelre. Als voorgerecht de carpaccio, heerlijk mals, rijkelijk met pesto, Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht, de zalm, biefstuk, en varkenshaas, ook zeer smakelijk met wat groente erbij, Een keuze voor frites of aardappels uit de oven. Nagerecht ook prima verzorgd. Alleen tussen de gangen door vonden wij het te lang duren.
reneschulz1312 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten op het terras. Geweldig personeel, die uiterst vriendelijk en efficient het grote terras bedienden. Niet snel de 3 gangen er doorheen duwen maar ons heel relaxed lieten genieten van ons ah menu. Chapeau
wenkkesting .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben heerlijk bij u gegeten Alles was even goed . de zeer vlotte en vriendelijke bediening
de heldere uitleg en wat wij het aller voornaamste vonden was het overheerlijke eten .Een echte aanrader.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gezellig donkerbruin eetcafé. Zeer vriendelijke bediening en prima eten. Alleen varkenshaas beetje droog ( te gaar).Geen byzondere gerechten op het arretjescake na. Carpaccio aanrader. Wijn goed en redelijke geprijsd. Wij kwamen hier door de AH actie maar komen zeker terug.
yoverweg .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten bij de Graaf van Gelre. We waren ruim voor gereserveerde tijd, maar dit was geen enkel probleem en hebben heerlijk kunnen genieten van ons driegangendiner!