De Gouverneur

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Gouverneur

Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Bijzonder aardige restaurant eigenaressen met goed gevoel voor humor. We hebben dit keer buiten kunnen zitten. Heerlijke goed aangeklede carpaccio, erg lekkere zomersalade van gemarineerde gamba's met kort aangezette ananas en Little Gem. Goede combinatie van zoet en pittig. Fles Chardonnay van € 17,50! Bepaald niet duur m.i.. Frisse wijn en prima van kwaliteit. Malse spare ribs met dito malse kipsaté, frietjes, zowel Orientaalse- als "gewone" salade ter begeleiding. IJs voor mijn lief; caramel, nootjes, zeer lekker en een Limburgse koffie. Top service, gezellig, gemoedelijk en een prima prijs voor het gebodene. Dames, we komen weer terug!
Agnès D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Na een uitvaart met een aantal neven en nichten koffie gaan drinken - en blijven hangen voor de lunch. De prima cappucino, bediening was prompt. Daarna blijven hangen voor lunch. Ik ben vegetarier, ik had verschillende goede opties (is vaak een probleem). Toast met champions was lekker en fijn retro. De pannini's carpaccio en brie met walnoten waren ook tot volle tevredenheid.
lastpak .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
We hebben nu al een paar keer met familie gegeten. De dames in de bediening zijn profi en aardig. Eten is altijd lekker.