Over het restaurant De Gouverneur

Kunnen ze je ’s nacht wakker maken voor een lekker Belgisch biertje? Komt goed uit, want dan is dit een café waar jij graag een bezoekje aan brengt! Ze serveren hier maar liefst 250 Belgische speciaalbieren en hebben een lunchkaart waar je de heerlijkste Belgische gerechten zult aantreffen. En kijk je uit naar een gezellige avond waar je – op z’n minst een paar – bieren wilt proeven, dan kun je hier ‘hoppa’s’ bij bestellen: kleine borrelgerechtjes die heerlijk combineren bij dat gerstenat!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouverneur

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouverneur

Anjo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
vond de tafeltjes wel heel kort op elkaar staan en toiletten mochten wel een beetje netter zijn
Myriam O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Hier komen we vaker. Altijd lekker eten voor een goede prijs. Dit keer ff moeten wachten ondanks reservering totdat bezoekers het glas leeg hadden.
Dave J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Perfect gegeten! Goede service!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Super gezellig!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Lekker eten, heerlijke biertjes, goed gezelschap : what's not to like? Gewoon een gezellig eetcafé.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hadden een super fijne plaats gekregen voor het raam. Een gemoedelijke sfeer. Gepassioneerde bediening met plezierig uitstraling bij het opnemen van de bestellingen. Eten van goede kwaliteit. 1 jongere ober viel echt uit de toon, lomp erg onplezierig, dit hebben wij aangegeven bij een andere ober. Wij alle 4 vonden het erg jammer en storend dat de muziek veel te hard stond, lastig praten vandaag keelpijn ervan. Na 1 .00 uur gelukkig iets stiller. Wij zouden voor het concept graag terugkomen maar wat betreft het geluidsvolume helaas niet meer.
Joan L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Schitterend café. Leuke inrichting. Vriendelijke bediening die ondanks de drukte niet verlegen zitten om een praatje. Verder kan elke bierliefhebber hier wel een keuze maken. Heel veel Belgische bieren.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zoals altijd genoeg bezoeker bij de gouverneur.
Lekker gegeten en gedronken bij dit speciaalbieren café.
Bij de reservering opgegeven dat mijn partner bepaalde producten niet kan eten, personeel dacht uitgebreid mee over de mogelijkheden en is een aantal keren naar de keuken gelopen om dingen na te vragen.
Kortom, goeie service.
C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Een van de gezelligste kroegen in Maastricht, al vaker een drankje gedaan, nu voor de eerste keer gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jimmy L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was een zeer leuke en gezellige avond. Met vriendelijke service en lekker eten. Zeker een aanrader
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Keuzestress van al het bier
Danny Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en veel lekkere biertjes om te proeven. Bediening is vriendelijk en gastvrij. Was echt gezellig hier!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs en een ruime keur aan gerechten. Het bierassortiment is fantastisch, de bediening vriendelijk en de sfeer is heel gezellig.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Perfect voor een geslaagde avond uit. Goed advies op maat in keuze speciaal bieren. Gezellige sfeer. Lekkere borrelhapjes.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We waren aan de vroege kan voor onze reservering, maar dat was gelukkig geen probleem. Het eten was in zoverre naar tevredenheid dat de schnitzel stroganoff met wat meer saus geserveerd had mogen worden.
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De muziek stond erg hard waardoor je moeilijk met elkaar kon praten. Dit was vervelend konden elkaar moeilijk verstaan, was niet prettig.
Evy P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer leuke sfeer, uitstekende muziek en een fantastische bierkaart!!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben onwijs lekker gegeten, stoofvlees gesudderd in bier en de spareribs met een marinade van brugse zot. Erg smaakvol.
Personeel erg vriendelijk, veel verstand van alle biertjes die ze schenken. Je kunt kiezen uit 250 soorten dus voor een bierliefhebber echt een aanrader!
Personeel heeft het onderling erg gezellig en dat ervaar je duidelijk. Komt de sfeer erg ten goede!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
* Peroneel liet ons gewoon zitten zonder ook maar aanstalten te maken om onze bestelling op te nemen. Ze hadden het wel onderling geweldig naar hun zin!
* Onze tegoedbon mocht volgens de zeer fantasierijke kelner niet in meerdere etappes gebruikt worden. Hij heeft ons in die waan gelaten totdat hij (na het eten) merkte dat wij behoorlijk gepikeerd hierover waren. Toen had hij (volgens zijn zeggen) plotseling van zijn baas goedkeuring gekregen om ons "BIJ WIJZE VAN ZEER GROTE UITZONDERING" tegenmoed te komen en mocht hij ons een nieuwe tegoedbon uitschrijven.........ware het wel met een afgerond ( dus in hun voordeel ) bedrag.

Wat een aanfluiting!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken heren van 'De Gouverneur' !

KIJK UIT als je van plan zou zijn om hier een tegoedbon/cadeaubon te kopen!