Over het restaurant De Gouverneur

Kunnen ze je ’s nacht wakker maken voor een lekker Belgisch biertje? Komt goed uit, want dan is dit een café waar jij graag een bezoekje aan brengt! Ze serveren hier maar liefst 250 Belgische speciaalbieren en hebben een lunchkaart waar je de heerlijkste Belgische gerechten zult aantreffen. En kijk je uit naar een gezellige avond waar je – op z’n minst een paar – bieren wilt proeven, dan kun je hier ‘hoppa’s’ bij bestellen: kleine borrelgerechtjes die heerlijk combineren bij dat gerstenat!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouverneur

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouverneur

Ernst-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Tafeltje was vrij op gereserveerde tijd. Bediening vriendelijke en correct. Eten origineel en goede kwaliteit. Aanbeveling waard.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellige brasserie, die vooral opvalt door de enorme hoeveelheid speciaalbieren, zowel op tap als op fles. Bediening is vriendelijk en adequaat, met voldoende kennis van alle bieren, zodat er ook de nodige aanbevelingen worden gedaan. Kortom: zeker iets om naar terug te keren!!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke locatie, lekkere bieren (kan ook niet anders als je naar de herkomst van de bieren kijkt ...). Zeer lekker eten, grote porties en prijs kwaliteit top.
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima bediening, lekkere stoelen op het terras, eten ook gewoon goed maar niet bijzonder. Vandaar een 7.5.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijk en kundig personeel. Jmmer dat de akoestiek niet goed is.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Op 16 september jl. voor het eerst hier geweest. Mede bekend voor zijn vele soorten (Belgische) bieren. Altijd heel druk, zowel op terras als binnen. Tot mijn grote verbazing en vreugde, kun je hier ook voortreffelijk eten. Bediening is heel goed en vriendelijk. Ben blij hier geweest te zijn.
Solange K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke saté en een grote keuze aan verschillende bieren. (250).
Gezellig eetcafé na een leuk dagje shoppen in Maastricht.
CH C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het is een goed eten voor een eerlijke prijs en je mag de nodige aanpassingen maken indien gewenst. Top!
CH C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een heerlijke ambiance met ontzettend fijne bediening met verstand van zaken. Alles kan geregeld worden, niks is te dol. Het eten is goed de frieten om je vingers bij af te likken, en voor een mooie prijs! Zeker een aanrader. Volgende keer Maastricht komen we zeker terug! Mensen van De Gouverneur, bedankt voor de fijne avond. Top.
Maria-Annette K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goed eten, lekker biertje, en een gezellige sfeer! Ze hebben veel kennis over hun bieren, ook is er een erg uitgebreide keuze beschikbaar.
Thijs I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super personeel, goed advies en zeer snelle service.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Altijd wanneer wij in (de buurt van) Maastricht zijn, eten we bij De Gouverneur. Er is geen beter begin van het weekend. Zo ook afgelopen vrijdag weer. Ondanks vertraging van onze reis van anderhalf uur, gingen we toch nog eten in dit gezellige restaurant. We kozen voor het heerlijke stoofvlees met fantastische friet erbij, welke een kruising is tussen friet en kromme aardappelschijfjes. Ook handig om de lekkere mayonaise en de saus van de stoofvlees mee "op te lepelen". We konden het niet laten om nog een extra zak friet met mayonaise te bestellen :-$ En dan het heerlijke bier. Ook van de tap een ruime keuze, zelfs met veel speciaalbieren. De bediening is vriendelijk en (meestal) snel. De Gouverneur is genieten! Graag tot de volgende keer :-)
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Dit kleine eetcafé is inderdaad wat rumoerig binnen. Vooral het deel bij de bar oogt druk en is in gebruik bij gasten die een lekker biertje drinken. Achterin is een kleine ruimte met tafels, gezellig en wat minder last van het lawaai. De bediening is vriendelijk, servicegericht en deskundig. Het eten is eetcafé waardig. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ik had stoofvlees, goede smaak en meer dan voldoende. Mijn partner had de spareribs, niet bijzonder zei hij, maar prima te eten. Precies wat je verwacht in een gezellig lokaal met deze prijzen. En de biertjes, wat een keuze!!!
Domeniek B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gezellige zaak, voorin vrij druk met gasten die borrelen, achterin wat rustiger om te eten. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Het eten is prima en ruim voldoende qua hoeveelheid. Grote troef is de vele soorten bier met voor ieder wat wils.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Prima eetcafe, leuk ingericht, gigantisch assortiment bieren. Grote porties, aan de zoute kant en gehaktballen met saus waren lauw. Spontane bediening, moest wel erg lang denken over bijpassend bier bij een niet al te grote vaste kaart, en dat in specialiteitencafe.
de genieter D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekker bier, bijzondere gerechten, leuke sfeer en het personeel vriendelijk en spontaan!
Het zit altijd lekker vol, verwarmingen op terras doen goed hun werk! :-)
bartvandorst .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Op een regenachtige avond was dit terras met verwarming helemaal bezet. Het is het een eetcafe met heel veel speciaalbieren dus het terras zat vol met biergenieters. Maar wij wilden ook wat eten en dat was geen probleem. Binnen was nog plaats mar we zaten graag op het terras in de gezellige sfeer. Mooie kaart met natuurlijk veel lekkere bieren van het vat en op de fles en ook lekker eten. Wij namen het stoofvlees en de gemarineerde kip en die smaakten voortreffelijk. De frieten die erbij werden geserveerd waren verrukkelijk . De bediening is snel, vriendelijk en bijzonder attent naar de gasten. Voor een weekendje Maastricht hoef ik vooraf niet meer te kijken waar ik wil gaan eten.
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Mijn hele avond is mooi afgesloten door de beste service en informatie over alle biersoorten. na half 1 kunnen we nog een bittergarnituur bestellen. geen gezeur dat de keuken dicht is. Mijn bier is ook netjes aangevuld. verdiend een 10+ mensen maken het verschil
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het was heerlijk en gezellig. Lekker mals vlees,begeerlijke patatjes, heerlijke wijnen lekker bier. Op verzoek werd de luidspreker in ons hoekje iets zachter gezet zodat we elkaar prima konden blijven verstaan. Kortom, zeer gastvrij en heerlijk gegeten en gedronken!
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijk speciaalbiercafe! Met meer dan 250 verschillende bieren voor ieder wat wils. Met mijn vriendin de kipsate gehad. Vlees was erg mals, saus had voor mij alleen iets pittiger gemogen. De frites zijn enorm lekker. Weinig plekken waar je ze zo krijgt. En dit alles onder het genot van een vlotte en kundige bediening.