Over het restaurant De Gouverneur

Kunnen ze je ’s nacht wakker maken voor een lekker Belgisch biertje? Komt goed uit, want dan is dit een café waar jij graag een bezoekje aan brengt! Ze serveren hier maar liefst 250 Belgische speciaalbieren en hebben een lunchkaart waar je de heerlijkste Belgische gerechten zult aantreffen. En kijk je uit naar een gezellige avond waar je – op z’n minst een paar – bieren wilt proeven, dan kun je hier ‘hoppa’s’ bij bestellen: kleine borrelgerechtjes die heerlijk combineren bij dat gerstenat!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouverneur

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouverneur

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs en een ruime keur aan gerechten. Het bierassortiment is fantastisch, de bediening vriendelijk en de sfeer is heel gezellig.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Perfect voor een geslaagde avond uit. Goed advies op maat in keuze speciaal bieren. Gezellige sfeer. Lekkere borrelhapjes.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We waren aan de vroege kan voor onze reservering, maar dat was gelukkig geen probleem. Het eten was in zoverre naar tevredenheid dat de schnitzel stroganoff met wat meer saus geserveerd had mogen worden.
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De muziek stond erg hard waardoor je moeilijk met elkaar kon praten. Dit was vervelend konden elkaar moeilijk verstaan, was niet prettig.
Evy P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer leuke sfeer, uitstekende muziek en een fantastische bierkaart!!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben onwijs lekker gegeten, stoofvlees gesudderd in bier en de spareribs met een marinade van brugse zot. Erg smaakvol.
Personeel erg vriendelijk, veel verstand van alle biertjes die ze schenken. Je kunt kiezen uit 250 soorten dus voor een bierliefhebber echt een aanrader!
Personeel heeft het onderling erg gezellig en dat ervaar je duidelijk. Komt de sfeer erg ten goede!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
* Peroneel liet ons gewoon zitten zonder ook maar aanstalten te maken om onze bestelling op te nemen. Ze hadden het wel onderling geweldig naar hun zin!
* Onze tegoedbon mocht volgens de zeer fantasierijke kelner niet in meerdere etappes gebruikt worden. Hij heeft ons in die waan gelaten totdat hij (na het eten) merkte dat wij behoorlijk gepikeerd hierover waren. Toen had hij (volgens zijn zeggen) plotseling van zijn baas goedkeuring gekregen om ons "BIJ WIJZE VAN ZEER GROTE UITZONDERING" tegenmoed te komen en mocht hij ons een nieuwe tegoedbon uitschrijven.........ware het wel met een afgerond ( dus in hun voordeel ) bedrag.

Wat een aanfluiting!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken heren van 'De Gouverneur' !

KIJK UIT als je van plan zou zijn om hier een tegoedbon/cadeaubon te kopen!
L N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ga zo door.
Rogier G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Eten was prima. Service iets minder. Wel vriendelijk, maar waarschijnlijk te druk waardoor er niet voldoende aandacht is voor de gast.
Myriam O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Jammer van de lange wachttijden en fruitvliegjes
noelfabry .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Correcte bediening, eten prima, wachttijd gezien de drukte redelijk ! Door drukte wel rumoerig. ...........................
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Leuk biercafé! sfeer is leuk en gezellig. Eten heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding, maar niets bijzonder. Kortom, een gezellig café voor een gezellige borrel.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
geweldig leuke tent...een echte aanrader. Heel veel soorten bier op de kaart en ook heerlijk gegeten. zeker een plek om terug te komen
Liselot K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuke bediening met veel kennis, heerlijke burger en volop keuze uit honderden speciaalbiertjes! Op het terras gezeten, erg gezellig.
Jèr S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten, goede bediening en zeer vriendelijk personeel.
Kom hier zeker nog eens terug.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Top! zeer kundig personeel, leuke sfeer, prachtige bierbijbel. Met enige regelmaat verassende bieren die niet op de kaart staan.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De bierproeverij werd goed begeleid. We hebben verschillende bieren geproefd van licht naar sterk en kregen bij elk biertje een interessante uitleg. De hapjes die we bij de proeverij kregen waren heerlijk. Echt top.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We waren te laat voor onze reservering en werden gebeld. Ondanks dat we een uur later verschenen werden we super vrendelijk ontvangen. De bierproeverij met plankje en uitgebreide grote borrelplank was superleuk en lekker. Het was een leuke voortzetting van voor ons een leuke dag!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede sfeer, lekker gegeten en gedronken. De proefglaasjes zijn helemaal top om er achter te komen welk bier je moet kiezen.
ML P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel gezellig, mooie inrichting, lekker eten, veel bijzondere bieren,
Aardig personeel .