Meer informatie over restaurant De Gouverneur

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Altijd wanneer wij in (de buurt van) Maastricht zijn, eten we bij De Gouverneur. Er is geen beter begin van het weekend. Zo ook afgelopen vrijdag weer. Ondanks vertraging van onze reis van anderhalf uur, gingen we toch nog eten in dit gezellige restaurant. We kozen voor het heerlijke stoofvlees met fantastische friet erbij, welke een kruising is tussen friet en kromme aardappelschijfjes. Ook handig om de lekkere mayonaise en de saus van de stoofvlees mee "op te lepelen". We konden het niet laten om nog een extra zak friet met mayonaise te bestellen :-$ En dan het heerlijke bier. Ook van de tap een ruime keuze, zelfs met veel speciaalbieren. De bediening is vriendelijk en (meestal) snel. De Gouverneur is genieten! Graag tot de volgende keer :-)
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Dit kleine eetcafé is inderdaad wat rumoerig binnen. Vooral het deel bij de bar oogt druk en is in gebruik bij gasten die een lekker biertje drinken. Achterin is een kleine ruimte met tafels, gezellig en wat minder last van het lawaai. De bediening is vriendelijk, servicegericht en deskundig. Het eten is eetcafé waardig. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ik had stoofvlees, goede smaak en meer dan voldoende. Mijn partner had de spareribs, niet bijzonder zei hij, maar prima te eten. Precies wat je verwacht in een gezellig lokaal met deze prijzen. En de biertjes, wat een keuze!!!
Domeniek B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gezellige zaak, voorin vrij druk met gasten die borrelen, achterin wat rustiger om te eten. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Het eten is prima en ruim voldoende qua hoeveelheid. Grote troef is de vele soorten bier met voor ieder wat wils.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Prima eetcafe, leuk ingericht, gigantisch assortiment bieren. Grote porties, aan de zoute kant en gehaktballen met saus waren lauw. Spontane bediening, moest wel erg lang denken over bijpassend bier bij een niet al te grote vaste kaart, en dat in specialiteitencafe.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekker bier, bijzondere gerechten, leuke sfeer en het personeel vriendelijk en spontaan!
Het zit altijd lekker vol, verwarmingen op terras doen goed hun werk! :-)
Bartvandorst .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Op een regenachtige avond was dit terras met verwarming helemaal bezet. Het is het een eetcafe met heel veel speciaalbieren dus het terras zat vol met biergenieters. Maar wij wilden ook wat eten en dat was geen probleem. Binnen was nog plaats mar we zaten graag op het terras in de gezellige sfeer. Mooie kaart met natuurlijk veel lekkere bieren van het vat en op de fles en ook lekker eten. Wij namen het stoofvlees en de gemarineerde kip en die smaakten voortreffelijk. De frieten die erbij werden geserveerd waren verrukkelijk . De bediening is snel, vriendelijk en bijzonder attent naar de gasten. Voor een weekendje Maastricht hoef ik vooraf niet meer te kijken waar ik wil gaan eten.
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Mijn hele avond is mooi afgesloten door de beste service en informatie over alle biersoorten. na half 1 kunnen we nog een bittergarnituur bestellen. geen gezeur dat de keuken dicht is. Mijn bier is ook netjes aangevuld. verdiend een 10+ mensen maken het verschil
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het was heerlijk en gezellig. Lekker mals vlees,begeerlijke patatjes, heerlijke wijnen lekker bier. Op verzoek werd de luidspreker in ons hoekje iets zachter gezet zodat we elkaar prima konden blijven verstaan. Kortom, zeer gastvrij en heerlijk gegeten en gedronken!
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijk speciaalbiercafe! Met meer dan 250 verschillende bieren voor ieder wat wils. Met mijn vriendin de kipsate gehad. Vlees was erg mals, saus had voor mij alleen iets pittiger gemogen. De frites zijn enorm lekker. Weinig plekken waar je ze zo krijgt. En dit alles onder het genot van een vlotte en kundige bediening.
Edo R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Met vrienden een avondje doorgebracht. Hebben honderden verschillende soorten, met name Belgisch, bier. De ober weet veel van bieren en kan je goed adviseren welk soort bier bij je past. De bediening is ondanks de drukte vlot. De hapjes die je erbij kan bestellen zijn heerlijk, van het kaasplankje tot de bijzondere friet. Echt bourgondisch genieten.