Over het restaurant De Gouverneur

Kunnen ze je ’s nacht wakker maken voor een lekker Belgisch biertje? Komt goed uit, want dan is dit een café waar jij graag een bezoekje aan brengt! Ze serveren hier maar liefst 250 Belgische speciaalbieren en hebben een lunchkaart waar je de heerlijkste Belgische gerechten zult aantreffen. En kijk je uit naar een gezellige avond waar je – op z’n minst een paar – bieren wilt proeven, dan kun je hier ‘hoppa’s’ bij bestellen: kleine borrelgerechtjes die heerlijk combineren bij dat gerstenat!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouverneur

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouverneur

Myriam O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Jammer van de lange wachttijden en fruitvliegjes
noelfabry .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Correcte bediening, eten prima, wachttijd gezien de drukte redelijk ! Door drukte wel rumoerig. ...........................
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Leuk biercafé! sfeer is leuk en gezellig. Eten heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding, maar niets bijzonder. Kortom, een gezellig café voor een gezellige borrel.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
geweldig leuke tent...een echte aanrader. Heel veel soorten bier op de kaart en ook heerlijk gegeten. zeker een plek om terug te komen
Liselot K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuke bediening met veel kennis, heerlijke burger en volop keuze uit honderden speciaalbiertjes! Op het terras gezeten, erg gezellig.
Jèr S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten, goede bediening en zeer vriendelijk personeel.
Kom hier zeker nog eens terug.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Top! zeer kundig personeel, leuke sfeer, prachtige bierbijbel. Met enige regelmaat verassende bieren die niet op de kaart staan.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De bierproeverij werd goed begeleid. We hebben verschillende bieren geproefd van licht naar sterk en kregen bij elk biertje een interessante uitleg. De hapjes die we bij de proeverij kregen waren heerlijk. Echt top.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We waren te laat voor onze reservering en werden gebeld. Ondanks dat we een uur later verschenen werden we super vrendelijk ontvangen. De bierproeverij met plankje en uitgebreide grote borrelplank was superleuk en lekker. Het was een leuke voortzetting van voor ons een leuke dag!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede sfeer, lekker gegeten en gedronken. De proefglaasjes zijn helemaal top om er achter te komen welk bier je moet kiezen.
ML P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel gezellig, mooie inrichting, lekker eten, veel bijzondere bieren,
Aardig personeel .
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten. Goede kwaliteit, voor de prijs krijg je grote porties (de verhouding klopt) Vriendelijk personeel. Je kunt lekker blijven na-tafelen, ze geven je niet het gevoel dat je weg moet omdat ze de tafel nodig hebben. Zeer zeker een aanrader. Gaan er zeer zeker nog eens terug.
Hellofresh .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hadden een EETcafe verwacht, maar De Gouverneur is een BIERcafe dat ook eten serveert. Matige menukaart, meer borrelhapjes dan gerechten. Uiterst vriendelijke en vlotte bediening!
Verder vonden we het reserveringssysteem erg onpersoonlijk en omslachtig, we reserverenliever via een medewerker aan de telefoon!
Tessa F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Talentino is een gezellig en sfeervol restaurant.
De prijs kwaliteit van het eten is goed, en de bediening is vriendelijk.
Ik kom hier vaker eten en het is zeker een aanrader.
Arlene B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima lunch in een hele leuke omgeving met zeer vriendelijk personeel
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ik vond het eten bij eerdere gelegenheden beter, meer verzorgd... Maar ik geef ze zeker nog een nieuwe kans. PS: bij afrekenen was de mobiele betaalterminal was erg vettig.
Ronny R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We hadden gereserveerd, erg leuk dat er op de tafel een bordje stond met de tekst "welkom Masja Rousch". Erg leuk dat persoonlijke.
Personeel gezellig, correct en vriendelijk.
lydialepez .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellig café/eetcafé, groot verwarmd terras. Ontzettend veel keus in bier, heerlijke spare-ribs. Leuk personeel, gewoon een gezellige tent. Zeker een aanrader als je in Maastricht bent. Zowel voor lunch, borrel met hapjes als diner
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Fijn behulpzaam en vriendelijk personeel. Lekker eten en gezellige sfeer. Prijzen zijn akkoord met het zicht op wat je krijgt!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima avond gehad. Goede bediening, lekkere biertjes & lekker gegeten! De tafel was op de afgesproken tijd vrij. Absoluut een aanrader!