De Goudvis

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Goudvis

y V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op zondag 13 augustus ging mijn dochter van 11 jaar met haar zusjes en 3 vriendinnetjes naar het afhaal gedeelte van Restaurant de Goudvis.
Er was een bestelling van 6 milkshakes en een apparaat dat er na 4 x mee stopte.
Na 10 minuten wachten mochten de meisjes de rest van de bestelling opgeven.
Het aanleveren van een fout ijsje droeg extra blijkbaar bij aan de eigen irritatie van de medewerker.Toen het retourgeld was afgegeven werd mijn dochter van 11 jaar met een zeer onvriendelijk ' Tot Ziens' de deur gewezen. Mijn dochter rolde met de ogen naar haar vriendin omdat zij de toon van onvriendelijkheid niet kon plaatsen van de mevrouw. Een andere medewerker reageerde fel met : Dat heb ik wel gezien hoor! en je Hoeft hier nooit meer terug te komen! De ander voegde er aan toe : want anders sla ik je voor je harses! Waarop de ander weer zei: Zeker die zwarte muts!

Ik ben nadien nog langs geweest om rustig te vragen wat er nu gebeurd was.
Het verhaal werd bevestigd met als reden dat mijn dochter van 11 jaar een brutale houding had en zij was toch zwart is en wij blank! Daarna werd ook ik verzocht het pand direct te verlaten. Mevrouw wilde haar naam niet opgeven voor een klacht. Dat er op de toegezonden mail niet is gereageerd past in de lijn.
Ondanks de rollende ogen geeft het mijne inziens geen pas om zo ontzettend grof en racistisch te reageren tegen een 11 jarige meisje.
Tegen zoveel stupiditeit en klantonvriendelijkheid helpt alleen een koude douche en negatieve publiciteit.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Eenvoudig gegeten , bordje frites met mayo. Op kaart voor prijs 3,70. Bij afrekenen 4.95. Foutje van de drukker was het antwoord op mijn vraag waarom frites ineens duurder zijn. Inderdaad op kaart staat In kleine lettertjes prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.
Tip vooraf extra vragen naar prijs
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Onderweg naar vakantie gingen we wat eten bij de goudvis. Toen we aankwamen zag ik een bord staan met daarop: de lekkerste spare ribs van heel noord holland. Omdat het koningsdag was was de bediening in het oranje. Dat zag er leuk uit. Het duurde 1 uur voordat we het eten kregen. Terwijl het niet zo druk was. Dat was wel jammer. Voorderest was het eten prima. Het ligt ook op een mooie locatie.
Engele .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Vandaag waren we met een groep van 28 ouderen een dagje uit. mensen die vaak niet meer zelfstandig op pad kunnen. Na een bezoek aan de bollenvelden, hadden we koffie besteld bij De Goudvis in Sint Maartensvlotbrug. Daar aangekomen waren de tafels al keurig gedekt voor de koffie met appeltaart. Het weer was echter zo goed, dat een groot deel van het gezelschap graag buiten wilde zitten. Het door glasschermen beschutte terras was bijna leeg. Daar leken we het mee te treffen. Helaas mochten we daar niet zitten, omdat er binnen al tafels waren gedekt, namelijk 28 lege koffiekopjes op evenveel schotels. Als begeleider gaf ik aan, dat onze senioren het terras verkozen. Dat had men liever niet, maar uiteindelijk mocht het toch, wanneer de ouderen zelf hun kopje naar buiten brachten. dat leek mij over de top, maar natuurlijk nam ik dat aanbod wel aan. Met dien verstande: samen met een collega hebben wij de kopjes naar buiten gebracht, waarbij het personeel van achter de bar naar ons keek. Gelukkig scheen de zon, genoten we van het prettige uitzicht, de werkelijk prima koffie en het fruitige appelgebak. De gastvrijheid liet, zoals gezegd, iets te wensen over. waarschijnlijk gaan we bij een volgend ouderenreisje naar een plek waar de zorg voor ouderen hoger op de prioriteitenlijst staat.