De Goudsberg

Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Goudsberg

John A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het was eigenlijk bedroevend. Asperges met een saus die niet op de kaart stond. Ei vergeten bij de asperges. Een grote spies waar 300 gr vlees ( kost wel €24.00) aan zou zitten maar als het 200 gr geweest is zou het veel zijn.
Een ober die er weinig zin in had en een veel te grote blouse en sloof aan had vol vlekken.
Geen aanrader, links laten liggen!
IB I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Dit is zo'n restaurant waar we graag Herman den Blijker naartoe zouden sturen.
Het decor is oudbollig en past niet bij elkaar en weinig tafeltjes in grote ruimte. Het eten kan echt niet meer; salade met eiersalade erbij. Gebakken aardappeltjes met champions, sperziebooontjes (niet vers, iig niet knapperig) met champions en spek. Het voorgerecht geserveerd op verschillend servies.
Onze indruk is weinig gebruik van verse producten. Het personeel zou met jongere obers gemengd moetn worden.
Je kan hier zoveel meer van maken!
Emlies .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
De beoordeling is op basis van het type restaurant. Lekker eerst een aperitiefje bij de open haard genomen. Het is geen sterrenrestaurant, maar je kan er goed eten. Je hebt beslist gewenningen meer na afloop. Wij hadden 2 soorten aardappels, groente, rauwkost bij het vegetarisch kaasmenu en het stoofpotje. Alles was goed warm. Dat hebben weleens anders meegemaakt. Het toetje is een aanrader: dessert de Goudsberg. Wij waren er in de voorjaarsvakantie op een woensdag. Absoluut geen hoogseizoen. Wij waren de enigen, dus een privé behandeling gehad, maar toch gezellig gegeten mede door de entourage. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.
JaapenGerdientje .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij de Goudsberg. We konden ons eerst opwarmen in de zithoek bij een echt vuur. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer en aankleding, past helemaal in de sfeer van de Lunterse bossen. Het eten was lekker en verzorgd.
mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Vriendelijke bediening en prima eten. Grote hoeveelheden en een redelijke prijs. Echt niet zomaar een campingrestaurant, hier kun je prima zitten en eten. Een heerlijk terras met uitzicht over de bossen.
Teub O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Met familiefeest een Lunters buffet gegeten. Diverse gerechten met zorg bereid en gebruik van verse ingredienten. Bediening attent. Decor blokhutachtig maar erg gezellig. Aandacht voor de kinderen met diverse kleurplaten.