De Goudreinet

Zelderseweg 63 3784 LN Terschuur Nederland Kaart

Over restaurant De Goudreinet

Genieten langs de weg

Schuif aan voor een heerlijk diner in dit gezellige wegrestaurant. Je hebt keuze uit vele bekende klassiekers, vaak gemaakt van de beste lokale ingrediënten, zoals het Barneveldse kippetje. Zie, ruik en proef het resultaat!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Goudreinet

Maandag 07:00 - 23:00
Dinsdag t/m Vrijdag 05:00 - 23:00
Zaterdag 07:00 - 23:00

Jolandajansen3 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
mooie ambiance,met ruime parkeergelegenheid,goed eten alleen jammer dat je met de ah-actie uit maar twee hoofdgerechten kon kiezen en dat er maar 1 soort nagerecht was
Bkok .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Direct aan de snelweg en uitstekende parkeergelegenheid. Overwegend jong personeel dat hun best doet. Kwaliteit van het eten was heel goed (AH menu). Die kok moeten ze aan zich zien te binden! Het apart in rekening brengen van een piepklein schaaltje frietsaus (1,50) komt wel wat kneuterig over. Temeer daar je er pas achter komt als je de rekening gepresenteerd krijgt. Verder voor herhaling vatbaar!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel goed m en je werd netjes.
En beleefd geholpen , eten was prima en werd goed verzorgd
Dus compliment ook de verzorg en de plaats was netjes
Dterpstra65 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
het was jammer dat we maar 2 keuzes konden maken wat menu betreft maar het was verder erg goed en lekker
ook bediening is vlot en je hoeft niet lang te wachten tussen de gangen
Simonewolbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Was een koude ruimte. Geen persoonlijke behandeling. Biefstuk was erg rauw. Misschien lekker als je hier van houdt ????. Geen keuze uit diverse smaken thee.
Loopt veel personeel leuk, maar waren meer op de snelheid gericht dan gericht op de wensen van de klanten .
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
super lekker gegeten en veel lol gehad,
en wat een leuke geweldige ober, Niels heet hij geloof ik.
ook een leuk meisje die ons hielp, Jiske, een feestje om daar te mogen eten.
Wij zijn blij, u nu ook? hahaha fijne avond
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
het eten was goed, maar de klandizie mag aangepakt worden, ze smeten nog net niet het eten neer,
dat was erg jammer, we kwamen met een AH actie dat merkten we ook helaas
Amolen4 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede ontvangst. Menu is prettig samengesteld terwijl er ook nog keuze was. Eten was heerlijk. er hadden duidelijk veel meer mensen trek in deze lekkere hap.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten! Goede en snelle en vooral vriendelijke bediening. Alle gerechten waren heerlijk. Piepstuk van mijn vriendin was niet geheel medium. Dit werd meteen en goed opgelost. Ik wil er ook nog even bij benoemen dat de Goudreinet nog erg bekend staat als een wegrestaurant. Maar dat is bij dit restaurant echt niet meer het geval.
Gernel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goed verzorgd met een keurige AH Restaurantactie Menukaart!
De warme groente was wat weinig. Wel heel smakelijk. Kortom: aanrader!
Wolly T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben er van 18 uur tot 21 uur gezeten en veel gewacht. Het duurde erg lang en de steak was gedeeltelijk rauw. De gerechten voor de voedselallergie waren goed, alleen het toetje bevatte appel die niet gekookt was
De bediening wist niet af van de voedselallergie en keek steeds verbaasd. Het was te druk voor het personeel of de keuken om goede service te verlenen. Voor de rauwe steak hebben we een toetje voor het kleinkind van 6 gratis gekregen. Dat was een mooi gebaar
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Met een zakenrelatie uitstekend gegeten. Prijs-kwaliteit is absoluut goed. Makkelijk te bereiken. Gratis parkeren. Best druk voor de maandagavond. Bijzonder aardig personeel. Prima inrichting en makkelijk gelegen. De kaart is uitgebreid en je kan er rustig wat zaken bespreken. Van harte aanbevolen!
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Drankje en voorgerecht werden vlot geserveerd. Moesten 1 uur wachten op het hoofdgerecht. Het was echter wel spitsuur. Nagerecht kwam vlot. Zeker een aanrader voor een volgende keer,alleen niet op Zondag!!!!!!!
T.vanos .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker, de bediening vlot en vriendelijk. Het restaurant een beetje somber.
Door werkzaamheden aan de weg een beetje lastig te bereiken.
MuijsenCo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De carpaccio was verrukkelijk. De pepersteak eveneens. En het ijsje was heerlijk. Entourage prima. Geen hoogstaand culinair gedoe, maar gewoon lekker en voldoende eten. Ook nog ruim parkeerterrein. Een aanrader dus. Hier hopen wij nog eens terug te komen.
Koga .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben daar met vier personen gegeten. De kwaliteit was goed te noemen. Maar de hoeveelheid voor 4 personen viel tegen. Het waren twee kleine bakjes met groenten en twee met aardappeltjes.
Eigenlijk niet eens genoeg voor twee personen.
Zelf kom ik regelmatig met mijn vrouw bij de Renet, maar stond voor paal, bij de gasten die ik had uitgenodigd.
Natuurlijk kun je klagen of vragen om meer, maar ik vind, dat de bediening er op moet letten
dat er voldoende eten op tafel komt en dat geldt zeker ook voor de kok die het klaar zet.
Later hebben wij nog een klein hapje elders gegeten.
Voorlopig zullen zij, ons daar niet meer zien.
Nick-Esther .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij de goudreinet gegeten n.a.v. de restaurantactie van Albert Heijn. Er was een klein keuzemenu samengesteld, maar voor ons voldoende keuze. Heel lekker gegeten! Het duurde wel erg lang voor de borden van ons voorgerecht werden opgehaald. Het restaurant in ruim ingericht en oogt huiselijk, leuke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het personeel was erg gezellig en leuk aanspreekbaar Het eten was ook voortreffelijk het nagerecht was ook goed Met vriendelijke groet
Hadoorn .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het restaurant is goed gelegen, knooppunt. Het menu: carpaccio, scholfilet en ijs met aardbeien: alle drie goed.
De bediening was vriendelijk. De sfeer gemoedelijk.
Martha K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mijn ervaring met goureinet Barneveld, de bediening door ene carmen was uitermate slecht het eten werd letterlijk op de tafel gesmeten. Volgens de dame waren de borden te heet, maar carpatsio is niet warm. Nee zo hoor je de klanten niet te behandelen.
Het eten daar integen was super,we hebben met z'n allen heerlijk gesmult, kompliment aan de keuken. Nu kan je zeggen dat dit het belangrijkste van alles is ,maar uit eten gaan is tegenwoordig een traktatie en daar hoord bediening ook bij. Mensen let hier op,het kan je klanten kosten.