De Gouden Zon

Meer informatie over restaurant De Gouden Zon

9,3
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gisteravond hier het 65-jarig huwelijk van onze (schoon) ouders gevierd met een etentje in buffetvorm. De ontvangst was gastvrij en attent. Gericht om het de gast naar de zin te maken. aandacht voor de kleintjes door speelgoed in een hoek aan te bieden. Super!
Het aanbod meer dan genoeg en hier wordt kwaliteit geboden. Het restaurant maakt waar waar ze voor staan!
Lokale producten, geen fabrieksmatige rotzooi. keurig gepresenteerd.
En ontzettend lekker!
Dit is een pareltje.
TableauVivant .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening. Ook voor de vegetariër verrassende keuzes, zeker voor een "klassiek dorpsrestaurant". Verbeterpuntjes: het is handig om vóór het brengen van de amuse te vragen of vlees en vis op prijs gesteld wordt. En de boeiboorden aan de buitenzijde kunnen een beetje onderhoud gebruiken. Verder voor herhaling vatbaar!
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Veel restaurants bieden saaie vegetarische gerechten: pasta, salade, quiche. Terwijl vegetariërs juist van spannende gerechten houden. De Gouden Zon is hier een uitzondering op. We namen allebei de vegetarische verrassing en die was heerlijk! Een goede verrassing, dus ik ga niet vertellen waar die uit bestaat. Maar het was origineel gevarieerd en de hoeveelheid was voldoende.

De kok had er veel zin in.

Enige minpuntje was dat er pate bij de amuse zat. De amuse was goed bedoeld uiteraard, alleen a.u.b. graag vegetarisch.

We gaan er zeker vaker naar toe.
Annitak .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Proeverij , of er een engel over je tong..........
Wat een geweldige kok, we hadden een vegetarier in ons gezelschap, nou dat was meer dan geweldig.
We hebben heerlijk gegeten, bediening heel gezellig en aardig.
Hier moet je echt gaan eten, wij gaan zeker vaker
Ann H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heb er altijd met plezier gegeten goede bediening en het eten altijd perfekt bereid en wat de inrichting niets. Op aan te merken voelt echt goed en gezellig tuurlijk zijn er mensen die hier anders over denken maar je gaat er tenslotte. Heen voor. Het eten bedoel. Je kan een mooie tent hebben maar als de bediening en of het eten niet goed is waar kies. Je dan voor ik heb daar mijn keuze al lang gemaakt. Raad het iedereen aan om daar. Eens tegaan eten. En watik hellemaal mooi vind dat ze daar rekening houden met de ouderen onder ons
Smedaa .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Plezierig vertoeven in een iet wat oud bollige ambiance.
Gerechten zijn er de laatste jaren echt op vooruit gegaan, eigenlijk is er niets beters in Hoogezand-Sappemeer aan "Hollandse pot". Vegetarisch aanbod is helaas magertjes.
Vriendelijke en nette bediening.
Hier in de aspergetijd gegeten, 3 juli 2014 was dus iets eerder.
Verkenner .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vooraf gereserveerd. Wilden relaxed eten in een tijdsbestek van 2 uur.
Alles verliep vlotjes. 3 gangen menu. Als extra werd er vooraf wat hapjes geserveerd en kregen we een lekkere amuse. Bij de koffie werden lekkernijen geserveerd. Ook attent was het water bij het diner.
Komen zeker nog eens terug.