De Gouden Wok

Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

6,8
NellaBella .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Weer geweldig lekker gegeten. Mooie verse producten die je kunt kiezen en de uitgebreide keuze van sushi is fantastisch. De bediening is erg vriendelijk en er zin steeds verschillende producten in het aanbod. Zo is er zeewiersalade bij gekomen, meloen in gerookte ham en nog veel meer. Als je lekker wil eten en ter plekke kiezen waar je zijn in hebt is het een aanrader. Ook het dessertbuffet is erg uitgebreid en ook keuze uit vers fruit.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Al jaren eten wij bij de Gouden Wok in Hazerswoude en het is altijd goed! Goede kwaliteit van het eten en het bediening is vriendelijk. Er is veel keuze aan Chinese gerechten, maar biedt ook ruimte voor het grillen van diverse soorten vis en vlees. Ruime keuze aan voorgerechtjes en toetjes. Het bediening komt vaak langs om de borden af te ruimen.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gister avond mijn verjaardag ge vierd een Mooie gezellig gen zaak gast vrije mensen eten zeer uitgebeld me twee klein dochter konden lekker lopen in de zaak prima wok tent voor herhaling vatbaar
Gerard248 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vanavond geweest het eten was ronduit slecht heel veel bakken leeg om 20 uur er werd totaal niets meer bij gevuld met als gevold dat er om 21 uur helemaal bijna geen keus meer was. Maar ook het eten wat er nog wel was lag al heel lang in de bakken en was koud ronduit slecht. Van het warme buffet (loempiaatjes, garnalen, koud en taai, gefrituurde garnalen vet. Toetjes buffet totaal leeg en wat koud behoorde te zijn (ijs) was gesmolten). Bij de manager mijn ervaring aangegeven waarop ze met het smoesje komt dat we hadden moeten reserveren een dame die geen enkel kritiek kon verdragen en alles ontkende. Ik had foto's gemaakt op verschillende tijdstippen en tussen door gevraagd om bij te vullen werkelijk 0,0 actie en haar er mee geconfronteerd toen werd het stil maar geen excuus helemaal niets.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heel lekker gegeten, bij reserveren kun je aangeven wat je voorkeur is, wij zaten bij het raam. Prachtig uitzicht en het decor is erg mooi met een goede sfeer. Het eten is heerlijk, veel keus en dat voor echt een lage prijs want er zit ook drinken bij inbegrepen. Zeker een aanrader en een vaste klant erbij! Bediening ook erg vriendelijk en we werden goed ontvangen.
RoosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik wil graag terugkomen op mijn eerdere recensies. Jarenlang hier uitstekend gegeten, echter sinds laatste maanden stuk slechter geworden. Vlees en vis wordt drooggebakken vaak met gebruik van azijn. Bij de garnalen wordt darmkanaal vaak niet verwijderd. Daarnaast een opmerking naar gastvrouw gemaakt over drie rotte oesters, echter zij ontkende stellig dat dit het geval was. Terwijl ik toch frequent oesters eet en weet waar ik het over heb. Daarnaast voor de verandering een keer geen gebruik gemaakt van het drankarrangement, ondanks de enorme drukte hebben ze elke tien minuten gevraagd of wij iets wilden drinken. Prima, maar de vorige keren wel degelijk gebruik gemaakt van het all in drank arrangement en toen konden wij zwaaien en roepen wat wij wilden maar werden wij volkomen genegeerd. Zonde dat men zo met haar vaste klanten omgaat.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
De Gouden wok staat bekend als een van de eerste wokrestaurants in de regio. Vroeger was het goed, ik vind 't nu wat tegenvallen. We waren er eerste Paasdag, het was er erg druk. De grill gerechten zijn wel lekker maar het wokken vind ik erg tegenvallen. De kruiden die ze gebruiken zijn erg scherp en nadrukkelijk aanwezig. Er zijn inmiddels veel betere wokrestaurants in de regio te vinden.
Kayleigh C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Standaard wok restaurant. Grill kant valt me tegen. Vlees word iets te goed gebakken en blijft naturel. Je kan zelf wat sausjes toevoegen, maar ik vind de teriyaki saus die bij veel andere restaurants met teppanyaki plaat word toegevoegd altijd juist zo lekker.. Die mis ik hier dus wel.
Woksausjes zijn wel lekker.
Leuk dat ze een chocoladefontijn hebben toegevoegd bij de toetjes. De gebakjes zijn niet lekker, maar gelukkig is er schepijs.
Pboogaard .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Aangekomen viel mij het achterstallig onderhoud van de buitenkant direct op. Meestal is dit geen goed teken. We werden ontvangen door de vriendelijke doch slecht geklede gastheer. De entree zag er vies en sfeerloos uit. De wc's daarentegen waren schoon. We werden naar onze plek gebracht naast de kinderruimte en deze zag er sfeerloos en vies uit. Er waren geen kinderstoelen meer ondanks dat het nog erg rustig was. Zeer vervelend met kinderen van 1 en 3!
De bediening was rommelig en traag. Het eten was smakeloos of te gekruid. De versheid vertrouwde ik ook niet meer.
Dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek aan deze ordinaire vreetschuur!
Helaas kan het voorkomen indien u niet of last minute reserveert, op de drukste avond van de week, dat sommige tafels en / of kinderstoelen al gereserveerd zijn.
Tot onze spijt kunnen wij u deze niet aanbieden ten kosten van andere gasten die hiervoor hebben gereserveerd, wij hopen op uw begrip hiervoor.
Wij adviseren u om in de weekend te reserveren en bij te vermelden dat u kinderstoelen wenst.
Wij beloven u dat wij een schitterende tafel met kinderstoelen voor u zullen klaarzetten.
Melissadk .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Komen regelmatig hier eten. Prima lekker eten. Nooit lang wachten.
Voorgerechtjes\kouden gerechtjes beperkte keuze. Verder veel keuze. Bediening komt regelmatig langs om borden op te halen of drinken te brengen.
RoosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Uitstekend, kom hier al jaren. Goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Er is veel keuze aan Chinese gerechten maar biedt ook ruimte voor het grillen van diverse soorten vis en vlees als sliptong, zalm, biefstuk en varkenshaas. Het toetjes buffet is ook altijd zeer de moeite waard.
Karolavdhorst .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Geweldige service! Ik had niet beter kunnen verwachten, ik kwam binnen en het was al vrij druk. Maar desalniettemin werden we snel geholpen. Een ware beleving, heerlijke gerechten met verfijnde smaken. Dessert menu was de kers op de taart, vrij letterlijk. We hadden “all Inclusive 2.5 uur genomen” en daardoor konden we na afloop nog genieten van een lekker kopje koffie. Een hele leuke avond.
WimMolennaar .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Eergister avond hier wezen eten, ik hoorde vooraf gaand dat soms sommige gerechten niet werden bij gevuld maar daar heb ik niks van gemerkt. Ik heb een keer gehad dat ik iets wou eten en dat het er niet was. Maar voordat ik aan iemand kon vragen of het nog bijgevuld zou kunnen stond er al iemand van de keuken om het bij te vullen. Helaas was de sushi wel altijd snel op, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ze zo lekker waren. Erg gezellig.
MikeTenBrink .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Heerlijk gezellig avondje uit met de familie, veel meer keuze in eten in vergelijking met andere wok restaurants. Ik heb deze avond niet een keer hetzelfde hoeven eten (Heb het natuurlijk wel gedaan omdat het zo lekker was). Veel voorzieningen voor kinderen en erg vriendelijk personeel.
Helaas merkte ik wel op dat soms sommige dingen op waren, maar dat was meestal al snel verholpen en aangevult. Al en al heerlijke avond.
GabiervanVliet .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk eten! Echt genoten!
Ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen over dit vermeende "vreetschuur". Ik vind dit alles behalve een vreetschuur! Veel bediening, gezellig druk en toch veel aandacht voor de klanten. Er was zo nu en dan wel een rij bij de wok / gril maar dat was nooit langer dan 5 minuten wachten. Was mijn geld 100% waard geen spijt!
PienVanVeen .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk gegeten, ik moest een plekje vinden om mijn man's verjaardag te vieren en ik denk dat ik een nieuw favoriet restaurant er bij heb!

Heerlijke gril en wok combinatie, veel keuze en fantastiche toetjes. Helaas moesten we eventjes wachten op de sushi maar het was het wachten waard.
Mvdp .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Eens maar nooit meer! Veruit slechtste wokrestaurant waar ik tot nu toe ben geweest. Toen wij er waren was er een enorme mensenmassa en stonden zowel bij de Japanse grill als bij het wokken rijen met mensen te wachten. Veel gerechten waren op en werden niet of nauwelijks aangevuld waardoor je maar een beperkte keuze had. Voorgerechten waren weinig smaakvol: pekingeend, gamba's en sushi het smaakte eigenlijk nergens naar. De wokgerechten waren wel lekker. Jammer dat de garnaaltjes bevroren waren en als 1 grote homp in een schaal lagen en dat de boontjes en de erwtjes volgens mij uit een diepvriespak kwamen. Omdat er zoveel mensen waren werd de wokpan door de kok niet naar ieder gerecht omgespoeld. Mijn gerecht werd klaargemaakt in een wokpan waar de saus van mijn voorganger nog inzat. De bouillon waar in gewokt werd was bruin en zag er niet bepaald smakelijk meer uit. Niettemin was het wokgerecht lekker van smaak. Decor van het restaurant is gedateerd, kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Bediening was vriendelijk maar 4 verschillende mensen aan mijn tafel voor de drankjes, het opruimen en het afrekenen vond ik wat veel.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Op een rustige maandag weer eens wezen eten bij de Gouden Wok.
In de loop der jaren is de keuze steeds verder uitgebreid, buiten de standaard wok gerechten en bakplaat voer, is er een zeer uitgebreid assortiment van voorgerechten en een desertbuffet.
Op rustige dagen zeker een aanrader, aangezien er dan meer aandacht aan het eten kan worden besteed en het geen 'vreetschuur' is.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Om 20 uur op moederdag hadden we hier gereserveerd voor vier personen.
Er was niemand om ons in dit drukke restaurant te verwelkomen. Kinderen rennen gillend door de gang. Nadat we iemand hadden aangesproken kregen we een tafektje toegewezen en de drankjes werden opgenomen.
Aan de grill kant was het vlees verkleurd en bijna alle bakken waren leeg. Kan gebeuren het is immers erg druk. Maar in het wokgedeelte troffen we hetzelfde. Dat natuurlijk gemeld. Na ruim een half uur werd het aangevuld, jammer want je mag maar 2 uurtjes eten.
Het eten was niet bijzonder, en wellicht lag het ook al veel te lang klaar. De bouillion waar de chef in wokte was donkerbruin en er lag een schuimlaag op.
Onze honger was snel voorbij. Het toetjes buffet was daarentegen prima verzorgd en lekker.
De toiletten behoeven meer aandacht zeker bij de drukte. In het heren toilet heeft iemand de wc niet tjdig bereikt, dat was niet opgemerkt..
Kortom hier gaaan we nooit meer heen!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Prima wok restaurant, ruime keuze en verse producten. Opzet is groot maar toch enkele hoekjes waar je rustig kan zitten ( reserveer bij Het raam) sushi was prima en goede prijs kwaliteit verhouding