De Gouden Wok

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Wok

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Op 2 juni 2018 daar gegeten. Dit was de beste wok in mijn ervaring tot nu toe. Overvloedig en vers eten. Op duur vlees en vis, werd niet bespaard. 150 minuten eten is ruim voldoende om te proeven wat je lekker vindt. Goede en vlotte bediening. Borden werden op tijd weggehaald etc, Een echte aanrader dus. Ook bij drukte genoeg ruimte om ontspannen aan tafel te zitten.
Lola D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor het eerst weer gegeten na de verbouwing/ brand, het was super, heerlijk verse producten, volop aanwezig, we kwamen om kwart over 6 binnen en het was gezellig druk, vriendelijk personeel, afruimen van de tafel ging vlot maar niet zo irritant snel als bij sommige zaken waar je nog zit te kauwen en je bord al voor je neus weggegrist wordt, prachtig verbouwd sfeervol! Komen snel weer langs en slepen onze vrienden mee, zijn echte smulpapen!
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
De familie Kuo heeft weer een prachtig nieuw ingericht restaurant op de kaart gezet. Prachtige inrichting, het wok/japanse grill/budget deel mooi bij elkaar. De garnalen van de grill waren overigens heerlijk. Overige was ook prima, komende keer de wok uitgebreid proberen. Leuk is dat daar nu ook pannenkoeken kunnen worden gebakken. De kleintjes vinden dat heerlijk. En het uitgebreide toetjesbuffet met de chocolade fonteinen wit en bruin zijn moeilijk voorbij te lopen.
Een aanwinst en een aanrader dus.
NellaBella .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Weer geweldig lekker gegeten. Mooie verse producten die je kunt kiezen en de uitgebreide keuze van sushi is fantastisch. De bediening is erg vriendelijk en er zin steeds verschillende producten in het aanbod. Zo is er zeewiersalade bij gekomen, meloen in gerookte ham en nog veel meer. Als je lekker wil eten en ter plekke kiezen waar je zijn in hebt is het een aanrader. Ook het dessertbuffet is erg uitgebreid en ook keuze uit vers fruit.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Al jaren eten wij bij de Gouden Wok in Hazerswoude en het is altijd goed! Goede kwaliteit van het eten en het bediening is vriendelijk. Er is veel keuze aan Chinese gerechten, maar biedt ook ruimte voor het grillen van diverse soorten vis en vlees. Ruime keuze aan voorgerechtjes en toetjes. Het bediening komt vaak langs om de borden af te ruimen.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gister avond mijn verjaardag ge vierd een Mooie gezellig gen zaak gast vrije mensen eten zeer uitgebeld me twee klein dochter konden lekker lopen in de zaak prima wok tent voor herhaling vatbaar
Gerard248 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vanavond geweest het eten was ronduit slecht heel veel bakken leeg om 20 uur er werd totaal niets meer bij gevuld met als gevold dat er om 21 uur helemaal bijna geen keus meer was. Maar ook het eten wat er nog wel was lag al heel lang in de bakken en was koud ronduit slecht. Van het warme buffet (loempiaatjes, garnalen, koud en taai, gefrituurde garnalen vet. Toetjes buffet totaal leeg en wat koud behoorde te zijn (ijs) was gesmolten). Bij de manager mijn ervaring aangegeven waarop ze met het smoesje komt dat we hadden moeten reserveren een dame die geen enkel kritiek kon verdragen en alles ontkende. Ik had foto's gemaakt op verschillende tijdstippen en tussen door gevraagd om bij te vullen werkelijk 0,0 actie en haar er mee geconfronteerd toen werd het stil maar geen excuus helemaal niets.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heel lekker gegeten, bij reserveren kun je aangeven wat je voorkeur is, wij zaten bij het raam. Prachtig uitzicht en het decor is erg mooi met een goede sfeer. Het eten is heerlijk, veel keus en dat voor echt een lage prijs want er zit ook drinken bij inbegrepen. Zeker een aanrader en een vaste klant erbij! Bediening ook erg vriendelijk en we werden goed ontvangen.
roosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik wil graag terugkomen op mijn eerdere recensies. Jarenlang hier uitstekend gegeten, echter sinds laatste maanden stuk slechter geworden. Vlees en vis wordt drooggebakken vaak met gebruik van azijn. Bij de garnalen wordt darmkanaal vaak niet verwijderd. Daarnaast een opmerking naar gastvrouw gemaakt over drie rotte oesters, echter zij ontkende stellig dat dit het geval was. Terwijl ik toch frequent oesters eet en weet waar ik het over heb. Daarnaast voor de verandering een keer geen gebruik gemaakt van het drankarrangement, ondanks de enorme drukte hebben ze elke tien minuten gevraagd of wij iets wilden drinken. Prima, maar de vorige keren wel degelijk gebruik gemaakt van het all in drank arrangement en toen konden wij zwaaien en roepen wat wij wilden maar werden wij volkomen genegeerd. Zonde dat men zo met haar vaste klanten omgaat.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
De Gouden wok staat bekend als een van de eerste wokrestaurants in de regio. Vroeger was het goed, ik vind 't nu wat tegenvallen. We waren er eerste Paasdag, het was er erg druk. De grill gerechten zijn wel lekker maar het wokken vind ik erg tegenvallen. De kruiden die ze gebruiken zijn erg scherp en nadrukkelijk aanwezig. Er zijn inmiddels veel betere wokrestaurants in de regio te vinden.
Kayleigh C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Standaard wok restaurant. Grill kant valt me tegen. Vlees word iets te goed gebakken en blijft naturel. Je kan zelf wat sausjes toevoegen, maar ik vind de teriyaki saus die bij veel andere restaurants met teppanyaki plaat word toegevoegd altijd juist zo lekker.. Die mis ik hier dus wel.
Woksausjes zijn wel lekker.
Leuk dat ze een chocoladefontijn hebben toegevoegd bij de toetjes. De gebakjes zijn niet lekker, maar gelukkig is er schepijs.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Aangekomen viel mij het achterstallig onderhoud van de buitenkant direct op. Meestal is dit geen goed teken. We werden ontvangen door de vriendelijke doch slecht geklede gastheer. De entree zag er vies en sfeerloos uit. De wc's daarentegen waren schoon. We werden naar onze plek gebracht naast de kinderruimte en deze zag er sfeerloos en vies uit. Er waren geen kinderstoelen meer ondanks dat het nog erg rustig was. Zeer vervelend met kinderen van 1 en 3!
De bediening was rommelig en traag. Het eten was smakeloos of te gekruid. De versheid vertrouwde ik ook niet meer.
Dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek aan deze ordinaire vreetschuur!
Helaas kan het voorkomen indien u niet of last minute reserveert, op de drukste avond van de week, dat sommige tafels en / of kinderstoelen al gereserveerd zijn.
Tot onze spijt kunnen wij u deze niet aanbieden ten kosten van andere gasten die hiervoor hebben gereserveerd, wij hopen op uw begrip hiervoor.
Wij adviseren u om in de weekend te reserveren en bij te vermelden dat u kinderstoelen wenst.
Wij beloven u dat wij een schitterende tafel met kinderstoelen voor u zullen klaarzetten.
roosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Uitstekend, kom hier al jaren. Goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Er is veel keuze aan Chinese gerechten maar biedt ook ruimte voor het grillen van diverse soorten vis en vlees als sliptong, zalm, biefstuk en varkenshaas. Het toetjes buffet is ook altijd zeer de moeite waard.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Op een rustige maandag weer eens wezen eten bij de Gouden Wok.
In de loop der jaren is de keuze steeds verder uitgebreid, buiten de standaard wok gerechten en bakplaat voer, is er een zeer uitgebreid assortiment van voorgerechten en een desertbuffet.
Op rustige dagen zeker een aanrader, aangezien er dan meer aandacht aan het eten kan worden besteed en het geen 'vreetschuur' is.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Om 20 uur op moederdag hadden we hier gereserveerd voor vier personen.
Er was niemand om ons in dit drukke restaurant te verwelkomen. Kinderen rennen gillend door de gang. Nadat we iemand hadden aangesproken kregen we een tafektje toegewezen en de drankjes werden opgenomen.
Aan de grill kant was het vlees verkleurd en bijna alle bakken waren leeg. Kan gebeuren het is immers erg druk. Maar in het wokgedeelte troffen we hetzelfde. Dat natuurlijk gemeld. Na ruim een half uur werd het aangevuld, jammer want je mag maar 2 uurtjes eten.
Het eten was niet bijzonder, en wellicht lag het ook al veel te lang klaar. De bouillion waar de chef in wokte was donkerbruin en er lag een schuimlaag op.
Onze honger was snel voorbij. Het toetjes buffet was daarentegen prima verzorgd en lekker.
De toiletten behoeven meer aandacht zeker bij de drukte. In het heren toilet heeft iemand de wc niet tjdig bereikt, dat was niet opgemerkt..
Kortom hier gaaan we nooit meer heen!
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Heerlijk gegeten van de Japanse sushi en andere voorgerechten, de Japanse gril en uiteraard ook het toetjesbuffet.
Mooi om te zien hoe er steeds meer geïnvesteerd wordt in dit prima restaurant.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vanavond met drie personen gegeten in dit wokrestaurant. Het was rustig. Bediening vlot en behulpzaam. Keukenpersoneel in orde. Kwaliteit van het eten was goed, eigenlijk was alles wel prima te eten. Decor verouderd en niet overal even schoon.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Wat mij goed beviel was de ruime parkeerplaats en het feit dat het een grote ruimte is, waardoor je niet boven op elkaars lip zit.
Het eten is niet slecht, als je er van houdt, maar niet meer dan dat. De sushi leek mij niet vers, deze had weinig smaak. De vis voor op bakplaat vond ik boven verwachting. Diverse hapjes waren echter taai en droog.
Er is een zeer ruime keus, daarnaast een uitgebreid dessert buffet met de standaard zaken als ijs, soesjes en andere zoetigheden.
Dan wat mij slecht beviel:
Men schenkt postmix frisdranken, dat is dus echt niet te drinken. Daarnaast was de bediening tegen het onbeschofte aan. Ja, men brengt de drankjes en haalt de lege bordjes op. Maar normale omgangsvormen kent men niet. De bediening behandelt de gasten kennelijk zoals zij ze zien: als vreetvee.
En zo voelde ik me ook, vreetvee. Voor mij hoeft zoiets niet meer. Maar als je met kinderen lekker makkelijk wilt eten is dit misschien wel wat. Het was er druk genoeg in elk geval...