De Gouden Wok

Meer informatie over restaurant De Gouden Wok

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
6,8
6,4
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Eten:
Er waren veel onderdelen van buffet op, en werden pas bijgevuld toen wij al klaar waren met eten. Vis was veel te zout en patat was koud. IJs was niet te eten, meer chemisch van smaak, Wok eten was met veel te veel saus bedekt.

Service:
Er waren te weinig mensen die rondliepen om drankjes te brengen. We moesten te lang wachten op iemand en zijn maar naar hun toe gelopen om te vragen. echt belachelijk
Gebruikte borden bleven veel te lang op de tafel staan.
Alles is verpest doordat we de volle prijs moesten betalen, terwijl mijn dochter van 11 niets had gegeten vanwege pijn in haar buik. Nee u moet haar als volwassen betalen (25 euro) u had het maar eerder moeten zeggen. Dus betalen!! Alsof we tegen de dame achter de kassa stonden te liegen. Laatste keer dat we daar ooit hebben gegeten.

Decor:
Veel te vol gebouwd met tafels en stoelen, bijna geen bewegingsruimte, bovendien zijn de stoelen veel te log en te zwaar. Zonwering werd veel te laat dicht gedaan op mijn verzoek. Bij de sushi bar veel te weinig ruimte om langs te lopen, waardoor je tegen elkaar op loopt.
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Het was onze tweede bezoek hier. We waren met groep. Alleen deze keer vond ik niet zo lekker als de vorige bezoek. Rundvlees smaakte niet zo vers. Maar voor de rest was alles goed. Ik zag dat er paar nieuwe nagerechten zijn bijgekomen. Ik ben niet zo nagerecht persoon maar ik vond het wel heel lekker.
Bediening is vriendelijk en vrolijk. Wij hebben leuke avond gehad .
Chantalb89 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik ben gister wezen eten met 3 vriendinnen rond 18 uur. Ik had verwacht dat het druk en chaotisch zou zijn, maar dat bleek reuze mee te vallen. We werden vriendelijk en beleefd ontvangen.

Bij binnenkomst zag het buffet er mooi en verzorgt maar vooral vers uit. Tijdens het wokken en of grillen werden we vriendelijk geholpen door de kokken achter het fornuis. Ik had de gegrilde oesters besteld en mij werd toen vriendelijk door het personeel aangegeven dat dit nog even kan duren voordat het gaar is en om niet te hoeven wachten ook naar de andere buffetten te gaan kijken en te bestellen zodat dit tijdig klaar is.

Op het moment dat we aan tafel zaten en aan het eten waren werd er vriendelijk en op tijd drinken gevraagd en de borden die leeg waren bleven niet lang staan.

Het restaurant heeft een echte Chinese traditionele uitstraling bij binnenkomst. Maar op het moment dat je doorloopt langs de keukens en zittenplaatsen merk je daar niks meer van door alle ramen die uitzicht geven of op het weilland of de snelweg.

Minpuntje vonden wij allemaal de wc je bent verplicht om een muntje te gaan vragen, om vervolgens door te lopen naar la place en daar pas gebruik te kunnen maken van de wc.
CookMonster .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wij hebben hier met 4 personen gegeten en het eten was ruim voldoende. De bediening was gewoon prima. Door de week is het een stuk rustiger ma. t/m do. Kom je op vrijdag of het weekend dan is het een heksenketel en staan er lange rijen voor de wok. Hier kan de bediening het niet aan. Een van ons was 65+ en kreeg korting en de ander was op die dag jarig en dit was voor de persoon gratis. Ze konden zich legitimeren. Dus wat zeuren we nou. We leven in een rijk land en kunnen zelf bepalen wat en hoeveel we kunnen eten. Wij gaven het eten een 8 en geen 1
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Van Adam terug naar Den Haag en behoorlijke honger. De keuzer the big M en burger king passeren je gedachten maar je denkt kom ik kies voor iets "gezonders" de Gouden wok!
Wat een aanfluiting is dit restaurant. Restaurant, nou het is meer een fabriek.

Toen we al zaten begon er een spijt gevoel in mijn te ontstaan. Maar helaas won de honger.
Het eten is smakeloos en ligt te lang in de bakken, soms warm maar meestal lauw. De borden daarentegen zijn heet.
De service? Tja, we hebben aan de tafel naast ons moeten vragen na 10 minuten of je de drankjes ook zelf moet halen of dat ze deze op komen nemen. Er zou service aan de tafel moeten zijn en na 20 minuten en regelmatig een handje op gestoken om hulp hadden we opeens iemand. De cola, was instant uit machine, en de prijs een kleine 26 euro voor 2 uur onbeperkt, na 1 bord en een cola zijn we snel weggegaan.
De honger was weg maar nu had ik last van mijn maag van het eten. Nee volgende keer dan toch de burger king, dan weet je zeker dat je bepaalde kwaliteit krijgt voor je eten.
Sammie11 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
We hebben met een groepje meid bij de gouden wok A4 gegeten. Het zag er netjes uit. Er zijn veel dingen die je kan kiezen. Dus prima om met een groepje te komen.
Annefloor K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Toen we aan kwamen was de rij zo groot dat we op de trap moesten staan. We hadden gereserveerd om 8 uur en hadden om 10 voor 9 pas een tafel. Er was niemand die ons te woord stond. Andere mensen drongen voor en kregen gewoon een tafel ondanks dat we dat aangekaart hadden. Eten was veel van op en je moest zowat schreeuwen om de aandacht van het personeel te trekken om wat drinken te bestellen. Schreeuwende kinderen die met een voetbal op de grond liepen te stuiteren. Niemand die er wat van zei. Erg teleurgesteld, dit ben ik niet van de Gouden Wok gewend.
Fikros003 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afschuwelijk eten met afschuwelijke service. Het leek wel of de sushi door een 5 jarige is gemaakt en er was weinig eten om uit te kiezen.
Tina113 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
We hadden ons laten verleiden door het gratis eten voor de jarige, maar ik had beter eerst de recensies kunnen lezen...
Bij binnenkomst verrast door het grote aanbod, maar het gaat hier duidelijk om kwantiteit en niet om kwaliteit. Eigenlijk was alles zeer matig, smakeloos, waterig en vet. Ook sushi is bij de supermarkt nog lekkerder.
Erg jammer, met een beperktere keuze met betere producten zou het misschien nog te overwegen zijn. Maar in dit geval: absoluut niet voor herhaling vatbaar!
TommyT .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Bij de binnenkomst ziet het buffet er best goed en gevarieerd uit, je krijgt gewoon zin om daar te gaan eten. De bediening is vanaf het begin al dubieus en weinig klantvriendelijk, hun eigen taal zullen ze best spreken maar we zitten hier toch echt in Nederland. De klantvriendelijkheid van de koks is ook al niet iets om trots op te zijn om nog maar te zwijgen van hun kookkunsten. Voor zover je bij deze vorm van eten bereiden nog over kookkunst kunt spreken.

De borden die je pakt om je eten op te doen zitten al onder de zwarte vlekken nog voordat Rob Geus er zijn testje op los laat, daar word je dus niet vrolijk van.

We waren de eerste gasten die binnenkwamen dus je zou verwachten dat het eten supervers zou zijn. Niets was minder waar, alles ziet eruit alsof het drie keer opnieuw ingevroren is. Het vlees en de vis zijn waterige snotjes, op de garnalen dreef nog ijs op de waterige massa garnalen. Na het blancheren en het wokken is daar dus niets van over. De kok schepte er genoegen in om het wokken gepaard te laten gaan met spectaculaire vlammen. Die had ik met oud en nieuw al genoeg gezien en ging dus gepaard met een aangebrande smaak van je eten.

Naar een wc hoef je niet te vragen want die is er niet en daar zul je voor naar La Place moeten lopen. Daar moet je uiteraard weer 0,40 cent betalen om het toilet te mogen bezoeken. Zonder los geld wordt dat dus lastig en volgens ons mag je op zijn minst een toilet verwachten in een restaurant.

Een chocoladefontein ziet er leuk uit maar hoort volgens ons toch echt warm te zijn, tenzij je cacaopoeder aanlengt met olie dan blijft deze massa koud ook wel lopen. Het is werkelijk niet om te eten en al zeker niet om aan te zien met die drijvende olievlekken op de bruine massa.

Het lekkerst waren nog de gehalveerde mergpijpen die bij de toetjes stonden en aangeprezen werden onder een andere naam.

Al met al blijft het voor ons een eenmalig maar zeer bedroevend bezoek aan deze zaak.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Na lange tijd hier weer eens met het gezin gegeten. Wat een tegenvaller!
Wij wisten niet dat het concept veranderd was dus dachten er eerst nog positief over. Nou daar kwamen we snel op terug.
Wat een onvriendelijk personeel.
Bij het wok gedeelte hebben ze een speciale vegetarische wok, maar als het druk is knallen ze daar gewoon het vlees is! Lekker rein dus voor de gelovige onder ons. Not!
Ook werd er niet of nauwelijks aangevuld.
Ze hebben een heel "leuk" concept dat de jarige gratis eet. Behalve als je op een feestdag jarig bent, dan zijn ze nl gesloten. Okee dat is nog begrijpelijk, maar je mag dan niet een dag later je verjaardag daar vieren. Oftewel je hebt gewoon dikke vette pech als je op 25 of 31 december jarig bent. Alsof je het voor het uitkiezen had wanneer je geboren bent?!
Nee voor ons niet meer.
Hartjes .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
We hebben gister avond gegeten bij de wok,
In het begin leek het ons wel lekker en netjes,
Ma na het eerste bord eten viel t ons wel tegen..... T eten was erg koud,,,,,,,,,
Daarna het wok proberen..... T vlees wat je wokte was erg lekker...... Ze hebben een pan voor vegatariche en niet vlees..... Voor de gelovige onderons..... Maar daar kon ik gewoon met mij vleesje terecht, daarbij was vriendelijkheid uit den boze..... Boze gezichten en al helemaal geen klantvriendelijkheid,,,,, daarbij hadden we al ons vermoeden over het eten,,,,, en ja.... Vandaag de hele dag pret, overgeven en alle andere ongemakken,
Dit is wel een restaurantje voor rob Geus........ Hier wordt ik niet vrolijk van
Kelis .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Mooi restaurant. Met 14man geweest. Jammer genoeg moesten we lang wachten voor drankjes. Ook hadden we haar gevonden in het eten. Het zat echt in het eten samen gekookt. geen korting gekregen maar mogen wel halfuur lange eten. Geen slechte oplossing maar hadden geen zin meer in het eten. Medewerkers zijn best wel traag en niet echt vriendelijke.
NicoVermeer .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Ik vond dit een mooi restaurant met lekker eten een aardige bediening het eten vond ik lekker met een lekkere wok en goede sushi al met al leuk restaurant
Reena .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
All in lunch menu genomen. Wok is matig, kleine roze garnalen i.p.v. normale wok garnalen. Woksaus is te waterig en heeft weinig smaak. Droge bami en nasi. Personeel 'vergeet' na 1 ronde drankjes de nogmaals bestelde drankjes aan tafel te brengen en is niet vriendelijk ingesteld. Geen wc beschikbaar in restaurant. Niet aan te raden om hier te wokken.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Bij binnenkomst duurde het even voordat er iemand kwam om ons naar onze tafel te brengen, maar eenmaal zittend werden we wel meteen geholpen. Het buffet is niet zo uitgebreid als bij andere wokrestaurants, maar qua kwaliteit is het even goed. Aan tafel duurde het later wel wat langer voordat een van de nogal lakse obers naar je toe kwam, maar je drinken werd wel snel gebracht. Decor: restaurant is wel aardig aangekleed, maar dat is het dan ook.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Op vaderdag hier met kinderen en kleinkinderen gegeten. Ondanks de drukte vlotte bediening. Van 5 wok's nu nog maar 2. Er wordt nu veel op de TeppanYaki plaat voor je klaargemaakt, 2 stuks per keer. Vooraf veel sushi's gegeten. Daarna de wok en de plaat . Heerlijk gegeten en daarna een uitgebreid toetjes buffet, alles snel aangevuld. Ook voor de kinderen is er nog een apart buffet!
Niet voor een romantisch diner, maar wel goed en lekker eten, voor een prima prijs kwaliteit verhouding. Vanaf 11 jr. Volwassen prijs, vanaf 65+korting. Drankjes nu all-in. Je kan kiezen 2 of 2,5 uur eten en drinken. Allemaal een potje Chinese thee na en heerlijk voldaan huiswaarts.
Noor .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het concept is sinds een paar maanden iets aangepast. Je krijgt nu geen voorgerechtjes meer, maar kunt meteen 'aan de slag' om het maar zo te zeggen.
Er zijn ook wat nieuwe gerechten bij gekomen. Vooral veel toespijzen. En er is nu een buffet voor kinderen op dito hoogte. Daar liggen miniloempia's, kerriehapjes, friet, veel gefrituurde dingen dus.

Van tevoren spreek je een tijd af. Kom je om 18:45 binnen en eet je 2 uur, dan dien je om 20:45 af te rekenen. Ik weet niet wat er gebeurt als je een half uur te laat afrekent, misschien krijg je dan een rekening voor 3 uur.

Verder is er een drankarrangement, waar alcoholische en speciale dranken buiten vallen. Maltbier ook, beetje flauw.

We zijn er nu twee keer geweest, sinds de veranderingen. Het bevalt ons wel weer wat meer dan eerst. Het personeel is er ook op vooruit gegaan. Er lopen nog wel een paar 'aparte' types rond, maar het merendeel is vriendelijk en redelijk vlug.

Tsja, van het decor moet deze tent het echt niet hebben, zoals al velen keren is gezegd.
Het eten is ook echt niet hoogstaand of bijzonder, maar gewoon goed.
Er is niet overgrote keuze aan sushi aan de bar. Verwacht dus geen Shabutaferelen.
Ik wok graag, want dat is vers. De warme gerechten vind ik oninteressant.
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Hier wezen eten met moeders verjaardag (hier vroeger wel eens een aantal keren geweest).

Het eten:
Ik weet dat je in wok-restaurants niet het beste moet verwachten, maar dit was belachelijk.
Ze hebben in de afgelopen jaren een groter assortiment gemaakt en dat gaat ten koste van de smaak. De smaken zijn flauw, waterig en vooral niet kruidig. Zelfs de gefrituurde kinderhapjes waren onder de maat. De teppanyaki is ook geen aanrader.

De service:
De service, tja.. Het is niet bepaald goed, maar ook niet slecht. Helaas waren de werknemers vaak slecht te begrijpen door hun gebrekkig Nederlands.

Het decor:
Het zelfde verhaal als met de service, het is niet bepaald goed, maar ook niet bepaald slecht. Je ziet wel dat het een massa keten is.

Dit was voor mij de laatste keer dat ik dit restaurant heb bezocht.
LeHavre .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Als je voor goedkoop en veel wilt gaan dan is het hier prima. Op je verjaardag kan je er zelfs gratis eten als je met een gezelschap komt. Fris is gratis en het eten is ook niet slecht. Je wordt niet echt verrast door het eten zowel in negatieve als positieve zin. Maar wat verwacht je voor zo'n prijs. Ruime keuze en iedereen kan hier wel wat van zijn gading vinden. Niet echt mijn avondje uit maar ook zeker niet slecht te noemen.