De Gouden Wok Zuiderpark

Mr P D Fortuynwg 69 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Wok Zuiderpark

Zoveel mensen, zoveel wensen. Je weet als je met een groep groep vrienden, collega’s of je hele familie uit eten wilt, de kaart genoeg variatie moet bieden. Daarom is De Gouden Wok Zuiderpark jullie ideale bestemming. De hele wereldkeuken staat hier op het buffet. Iedereen mag zelf kiezen wat en hoeveel ze eten. Het tarief wordt namelijk bepaald door de duur van je bezoek en niet de hoeveelheid die je eet.

Meer informatie over restaurant De Gouden Wok Zuiderpark

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Aleksandar A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
DE BESTE SERVICE. ALTIJD IS SCHOON. VRIENDELIJKE VOEDING. EEN GROTE KEUSE VAN MIX KEUKEN. JAPAN EN CHINA EEN GROTE KEUKEN IN DE MOOISTE PARK-ZUIDERPARK. DE BESTE PLAATS NAAR DE FAMILIE IN DE WEEKEND NA HARDE WEEK.JUST KOM IN HET BESTE RESTAURANT IN DE WERELD.
Wai Man C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is echt lekker. Beste wok van Den Haag. Prijs kwaliteitverhouding is echt goed. Ik ben hier met mijn kinderen geweest en ze zitten met elke keer te vragen wanneer we terug kunnen komen. Hier ga ik zeker terugkomen.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was allemaal prima in orde
Boris S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Oef, kort niet, eerlijk wel.
Goed, daar gaan we.
Met een behoorlijke groep hier gegeten vanavond, leuk verjaardagje vieren enzo, maar je kan beter de kantine van Fort Oranje afhuren.
Ik pakte twee kinderstoelen voor mijn kleine baasjes en ik vroeg me af of ik ze erna nog eruit kon krijgen of dat ze voor eeuwig vastgeplakt zouden zitten, geloof me, zo'n stoel zou ik weleens een uitkomst vinden, maar in de Gouden Wok doe ik ze dat niet aan.

Ik ben zelf erg een sushi fanaat, dus ik wilde ook daar een paar stukjes van meenemen, maar je kent die zwarte isolatie tape voor stroom draden i.o.d.?
Dat ziet er nog smakelijker uit dan de zeewier om de sushi.

Toen ik een Ice Tea wilde tappen leek het alsof opa Theo de Kukident uit zijn gehemelte stond te gorgelen en meer dan schuim kwam er niet uit.
Jason C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wij zijn hier al eerder geweest, we zullen een paar dingen uitlichten waarom de gouden wok de shit is!

Kwaliteit: buffet perfect.
Ovenheerlijke babi pangang spek waarvan de korst een mooi pure oreo koekjes kleur heeft die ook erg krokant is.
Waar eet men sushi met een armomvang van 27 cm?

Een heerlijke starter is de sate die wij nog niet kenden, sate stokjes (zonder vlees) gedompeld in satesaus, dit deed ons sterk denken aan ons kaasfondue.
Ook goed om te weten dat het varkensvlees halal is vertelde charlie.

Service: de directie heeft geluisterd en vertaald dit bij het personeel en dat merkt men.
Over service kunnen we niet meer klagen. Professioneel en zeer vriendelijk.
Zelfs de chinese kelner charlie die wij destijds confronteerden spreekt nu perfect nederlands top!

En charlie,Chan mijn dochter wilt je nummer.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Jezelf volvreten in je trainingspak? Welkom bij de gouden wok..

Zonde van dit restaurant, was ooit een jaar of tien terug best goed.

Was de laatste keer voor ons.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Dat was geen eten maar snoepen!! J. Bakker
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na lange tijd weer op zaterdagavond de Gouden Wok uitgeprobeerd. Dat viel dus flink tegen. Te druk, gasten zitten te dicht op elkaar. Buffet wordt niet tijdig bijgevuld. Onaardig personeel, vooral de mannen achter de wok, zeer onbeschoft. Het enige wat ze moeten doen, is de goede saus toevoegen, en nog gaat dat fout. Heel slecht. Prijs-kwaliteit verhouding klopt van geen kanten.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wij zijn hier al heeel vaak geweest en het bevalt ons altijd prima. Wel vind ik het interieur oudbollig en de bediening mag de borden wel wat sneller van tafel halen. Verder vind ik de bijgerechten zoals de kruidenboter, kroepoek, desserts etc van matige kwaliteit. Zit weinig smaak aan, beetje goedkoop. Over het personeel......tja, mij boeit het niet zo veel maar echt gezellig zijn ze niet. Ook niet onvriendelijk ofzo, maar het lijkt alsof de meeste die daar werken er weinig plezier in hebben. Toch gaan we Woensdag as weer, maar dat komt ook omdat we te lui zijn om verder weg te rijden naar een andere plaats voor een ander wokrestaurant. Als laatste geef ik wel een 10 voor de keuze die er is van eten en drinken, heel variabel.
Ginuma74 M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gedateerd interieur, personeel onaardig, vooral de Chinese personeelsleden zijn onproffesioneel en communiceren niet duidelijk naar het overige personeel, waardoor er tegenstrijdige informatie wordt afgegeven.
Mijn groep was nog niet aanwezig, en wij wilden alvast een drankje bestellen. Dit zorgde voor een discussie over wel met een muntje of apart afrekenen, wat overigens geen probleem was. Maar de discussie en de manier waarop was merkwaardig en zeker niet klantvriendelijk.
Sanitair is ronduit SMERIG, wordt niet opgeruimd of schoongemaakt, stinkt.
Durfde het wokken niet aan, heb meer de klaargemaakte gerechten gegeten, deze waren redelijk.
Roel En Briggitte B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Al een aantal keren dit jaar geprobeerd, maar het wordt met de x slechter, gisteren was echt beneden pijl. Waarschijnlijk niet goed voorbereid op de hoeveelheid mensen. Meer dan een tekort asn personeel. Wokken met wachttijden van minimaal 25 min, grill en teppeyaki door 1 persoon. De Shushi bar was compleet leeg. Na 45 min nog niets bijgevuld. Alles was plakkerig en vuil. Afruimen was slecht zag zelfs de managers meehelpen/rennen. Pas op in de kinderspeelgoed. Erg smerig en gebroken gladwerk op de vloer. Niemand die er wat aan doet na het te hebben aangegeven. Ik hoop dat ze snel verbeteringen toepassen anders kan het een snel einde betekenen.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aangebrand eten van de plaat, alles ais kapot gebakken en de kok spreekt alleen de woorden wat voor saus en staat met een sacherijnig in de keuken. De slushpuppie machine is net een gletcher en de ingrediënten in de bakken zijn van matige kwaliteit. Alles lijkt een soort vergane glorie en nu de aktie voor 20 euro doordeweeks is gestart lijkt het einde van deze gouden wok dichtbij. Ondernemer wordt wakker en redt je zaak!
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De pekingeend zat vol met botjes. De biefstuk en pangafilet waren erg vet. Het kroepoek was oud. De chocolademelk was op en het duurde soms lang voordat het aangevuld werd. Verder moet je met de trap dus ongeschikt voor minder valide. Ons zien ze nooit meer terug al krijgen we het gratis.
Philippeh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mensonterend. Dat is in een woord wat dit restaurant is. Wederzijds wantrouwen en chagrijn tussen uitbater/personeel en de klanten. Weinig tot geen service. Bij binnenkomst als een gevangene behandeld worden. Het hele interieur is plakkerig en vet. Maar het eten slaat alles. Het rauwe spul dat je ter plekke kunt laten bereiden is van slechte kwaliteit en wordt veel te gaar gegrilld en met vieze bakolie overgoten. Het buffeteten is sufgekookt of veel te vet. Ze krijgen me hier nooit meer naar binnen
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten is lekker en ook niet duur. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten met veel keuze. Ook erg leuk is de live muziek, zeker als je vooraan zit. Zal er graag nog eens terugkomen.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Samen met collega's naar De Gouden Wok met etentje geweest. Maandag avond, gelukkig was niet zo druk.
Grote keus van vlees, vis, groenten, sushi, pizza etc. Sushi was lekker maar wok zelf was beetje teleurstelling- ik had tofu met groenten laten woken met ketjap saus maar mijn gerecht had helemaal geen ketjap smaak. Jammer. Toetjes waren lekker.
Bediening ruim snel lege borden op.
Ik ken betere wok restaurants.
vincestickz .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Was benieuwd na alle recensies. Erg lekker gegeten. Veel keus. Ambiance niet echt spannend, maar voor zo´n scherpe prijs mag je niet klagen. Gratis drinken ook goed geregeld.
Pansy-2014 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Afgelopen maandag ben ik naar gouden wok geweest met paar vrienden, het was zeker druk, eten was lekker en zeer goede prijs kwaliteit voor 5 personen. Minpunt was het bediening steeds borden afhalen terwijl we gezellig hadden en van eten genieten.. Het kon wel even wachten tot we klaar waren, maar de rest was prima! We komen zeker weer terug.
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Altijd goede kwaliteit, vriendelijk personeel en voor ieder wat wils. Vooral het vlees en de vis van de teppanyaki plaat is zeer goed. Kom hier zeer regelmatig en ben nog nooit ontevreden weer huiswaarts gegaan. Wel jammer is dat er tegenwoordig geen sashimi meer is en er geen speelhoek in het restaurant is (wel in de lobby).

Een echte aanrader.