Over restaurant De Gouden Wok Zuiderpark

Zoveel mensen, zoveel wensen. Je weet als je met een groep groep vrienden, collega’s of je hele familie uit eten wilt, de kaart genoeg variatie moet bieden. Daarom is De Gouden Wok Zuiderpark jullie ideale bestemming. De hele wereldkeuken staat hier op het buffet. Iedereen mag zelf kiezen wat en hoeveel ze eten. Het tarief wordt namelijk bepaald door de duur van je bezoek en niet de hoeveelheid die je eet.

Halve fles mineraalwater

Erg duur
Lang
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na lange tijd weer op zaterdagavond de Gouden Wok uitgeprobeerd. Dat viel dus flink tegen. Te druk, gasten zitten te dicht op elkaar. Buffet wordt niet tijdig bijgevuld. Onaardig personeel, vooral de mannen achter de wok, zeer onbeschoft. Het enige wat ze moeten doen, is de goede saus toevoegen, en nog gaat dat fout. Heel slecht. Prijs-kwaliteit verhouding klopt van geen kanten.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wij zijn hier al heeel vaak geweest en het bevalt ons altijd prima. Wel vind ik het interieur oudbollig en de bediening mag de borden wel wat sneller van tafel halen. Verder vind ik de bijgerechten zoals de kruidenboter, kroepoek, desserts etc van matige kwaliteit. Zit weinig smaak aan, beetje goedkoop. Over het personeel......tja, mij boeit het niet zo veel maar echt gezellig zijn ze niet. Ook niet onvriendelijk ofzo, maar het lijkt alsof de meeste die daar werken er weinig plezier in hebben. Toch gaan we Woensdag as weer, maar dat komt ook omdat we te lui zijn om verder weg te rijden naar een andere plaats voor een ander wokrestaurant. Als laatste geef ik wel een 10 voor de keuze die er is van eten en drinken, heel variabel.
Ginuma74 M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gedateerd interieur, personeel onaardig, vooral de Chinese personeelsleden zijn onproffesioneel en communiceren niet duidelijk naar het overige personeel, waardoor er tegenstrijdige informatie wordt afgegeven.
Mijn groep was nog niet aanwezig, en wij wilden alvast een drankje bestellen. Dit zorgde voor een discussie over wel met een muntje of apart afrekenen, wat overigens geen probleem was. Maar de discussie en de manier waarop was merkwaardig en zeker niet klantvriendelijk.
Sanitair is ronduit SMERIG, wordt niet opgeruimd of schoongemaakt, stinkt.
Durfde het wokken niet aan, heb meer de klaargemaakte gerechten gegeten, deze waren redelijk.
Roel En Briggitte B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Al een aantal keren dit jaar geprobeerd, maar het wordt met de x slechter, gisteren was echt beneden pijl. Waarschijnlijk niet goed voorbereid op de hoeveelheid mensen. Meer dan een tekort asn personeel. Wokken met wachttijden van minimaal 25 min, grill en teppeyaki door 1 persoon. De Shushi bar was compleet leeg. Na 45 min nog niets bijgevuld. Alles was plakkerig en vuil. Afruimen was slecht zag zelfs de managers meehelpen/rennen. Pas op in de kinderspeelgoed. Erg smerig en gebroken gladwerk op de vloer. Niemand die er wat aan doet na het te hebben aangegeven. Ik hoop dat ze snel verbeteringen toepassen anders kan het een snel einde betekenen.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aangebrand eten van de plaat, alles ais kapot gebakken en de kok spreekt alleen de woorden wat voor saus en staat met een sacherijnig in de keuken. De slushpuppie machine is net een gletcher en de ingrediënten in de bakken zijn van matige kwaliteit. Alles lijkt een soort vergane glorie en nu de aktie voor 20 euro doordeweeks is gestart lijkt het einde van deze gouden wok dichtbij. Ondernemer wordt wakker en redt je zaak!
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De pekingeend zat vol met botjes. De biefstuk en pangafilet waren erg vet. Het kroepoek was oud. De chocolademelk was op en het duurde soms lang voordat het aangevuld werd. Verder moet je met de trap dus ongeschikt voor minder valide. Ons zien ze nooit meer terug al krijgen we het gratis.
Philippeh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mensonterend. Dat is in een woord wat dit restaurant is. Wederzijds wantrouwen en chagrijn tussen uitbater/personeel en de klanten. Weinig tot geen service. Bij binnenkomst als een gevangene behandeld worden. Het hele interieur is plakkerig en vet. Maar het eten slaat alles. Het rauwe spul dat je ter plekke kunt laten bereiden is van slechte kwaliteit en wordt veel te gaar gegrilld en met vieze bakolie overgoten. Het buffeteten is sufgekookt of veel te vet. Ze krijgen me hier nooit meer naar binnen
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten is lekker en ook niet duur. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten met veel keuze. Ook erg leuk is de live muziek, zeker als je vooraan zit. Zal er graag nog eens terugkomen.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Samen met collega's naar De Gouden Wok met etentje geweest. Maandag avond, gelukkig was niet zo druk.
Grote keus van vlees, vis, groenten, sushi, pizza etc. Sushi was lekker maar wok zelf was beetje teleurstelling- ik had tofu met groenten laten woken met ketjap saus maar mijn gerecht had helemaal geen ketjap smaak. Jammer. Toetjes waren lekker.
Bediening ruim snel lege borden op.
Ik ken betere wok restaurants.
Vincestickz .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Was benieuwd na alle recensies. Erg lekker gegeten. Veel keus. Ambiance niet echt spannend, maar voor zo´n scherpe prijs mag je niet klagen. Gratis drinken ook goed geregeld.
Pansy-2014 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Afgelopen maandag ben ik naar gouden wok geweest met paar vrienden, het was zeker druk, eten was lekker en zeer goede prijs kwaliteit voor 5 personen. Minpunt was het bediening steeds borden afhalen terwijl we gezellig hadden en van eten genieten.. Het kon wel even wachten tot we klaar waren, maar de rest was prima! We komen zeker weer terug.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Altijd goede kwaliteit, vriendelijk personeel en voor ieder wat wils. Vooral het vlees en de vis van de teppanyaki plaat is zeer goed. Kom hier zeer regelmatig en ben nog nooit ontevreden weer huiswaarts gegaan. Wel jammer is dat er tegenwoordig geen sashimi meer is en er geen speelhoek in het restaurant is (wel in de lobby).

Een echte aanrader.
Vanessabuitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
2 weken terug op maandagavond spontaan met de familie uit eten geweest in de gouden wok. Wat een tegenvaller!! We waren wel wat aan de late kant 20:15 maar konden toch nog wel 2 uur wokken tot 22:15. Eerst vooraf betalen wat ik wel vreemd vind en dan 'gezellig' gaan zitten aan een niet schone tafel. Het personeel is niet erg vriendelijk borden en glazen werden niet opgehaald over het eten nog maar te zwijgen. Nu waren wij wat aan de late kant maar het buffet was niet bijgevuld en wat er aan vlees en vis lag was bevroren!!! . Dan bij de wok meneer aangekomen die het lekker mag bakken voor ons maar er zat weinig tot geen liefde in de bereiding het eten was droog en proefde alleen maar naar zoute ketjap. Ook het dessert buffet was aan de droevige kant erg karig en leeg geplunderd. Hans en ik komen hier nooit meer wat een afgang ook voor onze gasten die mee waren.
F S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
SMERIG. Onhygiënisch. Druk..alles was op. Werd niet aangevuld.
Zonde van het geld dit. Ik weet niet wat ik er nog meer over kan zeggen maar heb nog nooit zoiets smerigs gezien. Voorbeeld: Meneer achter de wok maakt met vies afwasborstel n pannetje schoon..vervolgens doet hij dezelfde afwasborstel in n pan(wat gevuld is met water om de ingredienten voor het wokken snel te koken) met dat water de kraan schoon en voor mijn neus gooit hij van n klant het eten erin. Dit is dus smerig afwaswater wat dus voor koken en tevens voor afwas wordt gebruikt.hoe smerig is dat!
Tapenyaki grill...vlees en vis wordt erop gekwakt en meerdere maken in geprikt en gesneden met uiteindelijk resultaat van niks..
verder heeft het personeel totaal lak aan je of je nu lekker vindt of niet.vreetschuur.men verdient toch wel zijn geld, boeit ze verder niets
voor mij (ons) nooooooit meer ....
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
1. Gerechten van 'warm' buffet allemaal koud en taai, zoals de kipnuggets, babi pangang en kipvleugels
2. Gerechten tepan yaki smaakloos
3. Gerechten wok teveel saus

Ik eet regelmatig bij wokrestaurants en nog nooit ontevreden geweest. Zeer slecht restaurant dit. Ik ben normaal best snel tevreden en ik weet dat een all you can eat-restaurant niet te vergelijken is met een a la carte-restaurant, maar dit eten was echt niet weg te krijgen.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heel erg lekker gegeten hier.
Voor een wok- en teppanyaki restaurant één van de betere restaurants waar ik heb gegeten.
Een zeer ruime keuze aan verse gerechten uit voornamelijk de Aziatische hoek, maar ook hier en daar Europees. Het eten was hier erg lekker. Restaurant is groot en vooral gezellig ingericht en het personeel erg vriendelijk.
En ik sta er volledig achter dat voor eten was wel opgeschept en niet is genuttigd er extra voor betaald moet worden! Ik kom absoluut terug voor een tweede bezoek.
Saphira2015 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wokrestaurants zijn 1 van mijn favoriete restaurants. Helaas is de Gouden Wok Zuiderpark erg achteruit gegaan. Nu hoor je in de volksmond ook dat men er niet graag heen wilt gaan. Het eten is matig en het personeel is niet heel erg behulpzaam. De Gouden Wok in Rotterdam is daarentegen wel een aanrader.
John_mensert .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heerlijk gewokt met familie en vrienden. Lekker vers. Ben al een trouwe klant hier sinds jaren. Ik blijf hier komen en het blijft gewoon lekker
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Hier al een paar keer gegeten vooral voor onze jubileums etc. Genoeg eten , goed eten en vooral veel eten ! , drinken is ook altijd lekker koel, Geen aanmerkingen , heb je je bordje leeg wordt het snel en netjes opgehaald , geen problemen , mooie zaak en goed eten. super.
Ronja .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Mijn vriend en ik zijn op een dinsdagavond gaan eten. Bij het personeel was enthousiasme ver te zoeken. Geen lachje gezien en ze zaten liever op hun mobiel te klooien.
Het eten was van slechte kwaliteit. Het wok buffet was deels bevroren en het andere deel smaakte oud. De saus smaakte ook waterig. Het warme buffet had wel erg lekkere gerechten erbij, vol van smaak. Dat maakte het een beetje goed.
Het restaurant was wel erg mooi ingericht, dus als het personeel er een stapje bij zet is er gemakkelijk verbetering in te brengen.