De Gouden Stek

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Erg rustig
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Inderdaad een gouden stek, prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening en leuke sfeer. Keuken gewoon goed en normaal niveau. Porties aan kleine kant. De huidige 8 haalt het qua landelijk niveau niet maar zeker ruim voldoende.
sanderweijers .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 6 volwassenen en een peuter. Leuke, lieve aandacht voor de kleine man met een cadeautje na afloop toe.
Eerste avond alleen een dessert op het terras, maar door de goede service en smaak 2e avond toch maar een hapje gaan eten!
De diverse steaks, tournedos en Ossenhaaspuntjes waren overheerlijk!

De locatie was ook super; prachtig uitzicht van boven op de dijk!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vanavond hier gegeten met zijn zevenen. Onderstaande kritiek kan ik niet plaatsen. We hebben allemaal genoten. Er werd meerdere keren aangevuld. We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Uitstekend gegeten voor een schappelijke prijs. Een aanrader.
Sia F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met ons drieën bij dit restaurant.
We werden netjes ontvangen en naar een tafel aan het raam met mooi uitzicht over het lauwersmeer begeleid.
Hebben vooraf een plankje met stokbrood en smeersels genomen.
Als hoofdgerecht hadden we een heerlijke entrecote , kogelbiefstuk en zeebaars.
Allen zeer goed bereid en mooi op smaak gemaakt.
Tussendoor werd er netjes gevraagd door de ober of het naar wens was en of we misschien nog wat extra friet erbij hadden gewenst.
Wij hebben dat zeer op prijs gesteld.
Als afsluiter hadden we heerlijke coupe aardbeien en een koffie deluxe met verschillende lekkernijen.
Bij het afrekenen werd ons nog netjes een zeer prettige avond gewenst.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Na een dagje Schier (wadlopend heen en met de boot terug) hebben we ernstig behoefte aan een warme maaltijd. We rijden naar de Gouden Stek. Inderdaad: een prachtige locatie!
Het eten valt ons niet mee: de steaks worden beide (ongevraagd) well done afgeleverd en zijn niet heel warm, mijn 'Penne pasta' (op advies van de serveerster, die ik vroeg wat zij hier zou eten) is vooral veel en voor mijn smaak niet heel erg spannend (flauw). De spareribs van tafelgenoot nummer 4 zijn nog de beste keuze, vinden wij.
De Gouden Stek zit op een prachtlocatie, met uitzicht over het water, maar wij zijn nog geen fan...