De Gouden Snor

Kleiweg 177 3051 XH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Gouden Snor

Jong en oud

Café De Gouden Snor is een begrip in Rotterdam! Het is verdeeld in een gezellig cafégedeelte en in een aangenaam restaurantgedeelte, waar je rustig kunt genieten van voortreffelijke gerechten. Hier heerst de voor Rotterdam zo typische no-nonsense cultuur en je zal dan ook direct het prettige huiskamergevoel ervaren. Borrels, live optredens en een mix van jong en oud zorgen voor een levendig geheel waarin je makkelijk nog een paar uur blijft hangen!

Meer informatie over restaurant De Gouden Snor

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Gerbry D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heel goed eten, gezellige ambiance en top bediening! De carpaccio is zeker een aanrader!
Leo.verhaar .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De mosselen waren heel erg lekker en meer dan genoeg en de varkensmedalions waren lekker mals. Zeker nog een keer komen eten
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Kom regelmatig bij de Gouden Snor. Het eten altijd goed verzorgd en lekker. De bediening altijd vriendelijk en ook al is het er nog zo druk en vol gereserveerd je kan er altijd op je gemak heerlijk natafelen. Gezellige zaak
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met een grote groep hier gegeten op basis van een 3gangen keuze menu. Vooraf had ik carpaccio, die was standaard en oke. Daarna de slibtongetjes, die waren wat te gaar naar mijn mening en niet erg goed op smaak. De frieten erbij waren lekker knapperig en ruim voldoende; de salade was dan weer wat karig. Het vegetarische gerecht viel bij geen enkele van de tafelgenoten die dat hadden in de smaak; de saté was wel prima. De desserts gaven wat gedoe; eerst kon er niet afgeweken worden van de vaste 3 opties, vervolgens bleek 1 van die 3 op en kwam er tóch nog een cheesecake uit de hoge hoed en tot slot ging het niet helemaal goed met de bestelling en had een aantal mensen alsnog een heel ander dessert dan besteld. Wel heel positief: we zaten gezellig, er hangt een lekker Rotterdams sfeertje en het eten is zéér aangenaam geprijsd!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Hier op een dinsdag laat in de middag aangeschoven. Menu gekozen met champignonsoep, satéschotel en roomijs met advocaat. Soep en dessert zonder verrassingen. Gewoon goed genoeg. De saté was buitengewoon lekker. De pindasaus was gewoon lekker. Heerlijk krokante frietjes erbij. Waar voor je geld. Wij hadden een erg aardige, onvervalst Rotterdamse gastheer. We voelden ons meteen thuis. De aankleding van de zaak is simpel, maar niet ongezellig. Een fantasievol tandje erbij in de keuken en deze zaak steekt boven de middelmaat uit.
Bommel2002 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor de zoveelste keer lekker gegeten bij de gouden snor de bediening is perfect hebben aandacht en de dame is goed bezig en is erg vriendelijk en lief. het lekkere eten en de sfeer is erg goed en natuurlijk de prijs is ook erg goed.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Een leuk fijn restaurant zonder kapsones uitermate fijne keuken en top bediening een top avond gehad het 3 gangen menu voor slechts € 19,95 gegeten en een heerlijke huiswijn chardonnay voor nog geen €18,50 per fles al om al een top avond gehad met geweldige gastheren .
Mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag bij de Snor gegeten. We komen hier graag en vaak en zoals altijd was het eten heerlijk en de sfeer leuk. We zijn ook gewend aan een goede en prettige bediening en daarvan was helaas geen sprake. We moesten heel lang wachten op ons eten en de serveerster was ronduit onvriendelijk en chagrijnig.
CvdS_te_R .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Dit kan niet waar zijn ... € 4.35 voor een glaasje Sauvignon Blanc (Norton).
Vanmiddag even op het terras gezeten omdat ik de tram had gemist en een glaasje wijn gedronken. Ik weet niet of ik afgerekend ben omdat vorige maand nogal kritisch was over de prijs/kwaliteitverhouding maar dit slaat echt helemaal nergens op.
€ 4.35 betaal je nog niet eens bij dure restaurants voor een Sauvignon van aanzienlijk betere kwaliteit.
Succes Gouden Snor met je bedrijfsvoering.
Tom E.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Naast het menu dat al veel variatie kent zijn er nog 3 dagmenu's. Met zijn 2en gegeten en gekozen voor groentesoep en carpaccio. Deze werden geserveerd met lekker brood (stokbrood en toast). Erna een schnitzel met frietjes en geitenkaassalade. De porties waren ruim en smaakten goed. Er kwam nog een salade nalevering en ook die smaakte prima met een verrassend stukje watermeloen erbij. Als toetje een mooi opgemaakt bordje cheesecake en coffee gouden snor. Hier komen we zeker snel weer terug.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vanavond lekker en gezellig gegeten hier. We komen hier regelmatig. De sfeer is gemoedelijk en de bediening erg vriendelijk en vlot. We hebben gekozen voor het 3-gangenmenu voor €19,95. Vooraf de geitenkaassalade en als hoofdgerecht de slibtongen; beide gerechten lekker. Het nagerecht tiramisu was anders dan verwacht, we misten amaretto (of een andere drank) en de biscuits, dus iets minder geslaagd.
Echter 3 gerechten, waarvan 2 lekker, voor deze prijs is een prima prijs-kwaliteit verhouding. Gecombineerd met de vriendelijke bediening komen wij hier graag nog eens terug.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Op 23 januari hier gegeten met 4 volwassenen.
Een tafel met zicht op de gedeeltelijk open keuken.
Het personeel in die keuken straalt rust uit en geen gemaakt opgeklopte Masterchef stress.

De kaart is gevarieerd en er staat een ruim aanbod aan vis, vlees en vegetarische gerechten op.
Wij begonnen met een heerlijk plankje brood met smeersels.
Als hoofdgerecht 2 maal een tournedos, 1 maal varkenshaasmedaillons en 1 keer spareribs.
Alles perfect bereid en ruim voldoende qua hoeveelheid.
De tiramisu met speculaas was okay maar haalde niet het hoge niveau van de overige gerechten.
Daarom een mooie 8 in plaats van een 9.

De prijs is in juiste verhouding met de kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en alles samen draagt bij aan een leuke avond uit.

Wij komen hier zeker nog eens terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Normaal ben ik te snobistisch voor een restaurant als de Gouden Snor. Maar... het is gezellig, de service is goed, je krijgt niets bijzonders maar het is wel goed klaargemaakt. Sterker, we hebben er zelfs een keer stamppot gegeten en dat tegen een goede prijs. Leuke tent om te gaan eten als je geen zin hebt om te koken.
Dank je wel voor je bezoek aan De Gouden Snor en je positieve reactie en hopen je snel weer te begroeten.
Mvg
Team De Gouden Snor
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgesloten week hier gegeten, lekker gegeten, gezellige zaak/eetcafe,eten mag iets meer smaak, leuke kroeg ! Wij komen zeker nog een keer terug
Machteld L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Prima eten bij de Gouden Snor! Vooraf de zalm en paling genomen en aansluitend spareribs. Niks op aan te merken. Keurig meegekregen wat overbleef, want we houden niet van weggooien. Prima tent, zeker een aanrader.
Dank je wel
Team de gouden snor
May E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Na twee jaar te hebben gewoond in Kleiwegkwartier moesten we hier echt eens langs. Wat er van buiten uitziet als een simpel eetcafe maar smaakvol restaurantje. Heerlijk gegeten. Prijzen liggen ook wel iets hoger dan het simpele eetcafe, heel gezellig en Aanrader!

Dank je wel.
Team de gouden snor
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Op donderdagavond 19 dec 2013 met collega's hier gegeten. Er is uitgebreid van de kaart gekozen, van gebakken lever, saté, sparribs, schnitzel tot aan mosselen toe. Allemaal goed tot zeer goed. De saté was heerlijk mals de patat was niet vet of droog. De ribs waren heerlijk. De toetjes bestonden bij ons uit ijs en bitterkoekjes met ijs en caramel. Het enige commentaar was dat de bitterkoekjes niet naar bitterkoekjes smaakte. Al met al een zeer geslaagde avond met snelle en waanzinnig vriendelijke bediening. Er gaan er zeker vaker naar toe
Famduignan .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Lekkere spareribs gegeten met spaanse garnaaltjes vooraf. Het was gezellig druk leuke bediening en een lekkere baankjes buiten waar altijd iets te zien is.
DonRdam .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Prima gegeten bij De Gouden Snor. Zonder reserveren met 3 personen langs gegaan op een woensdagavond. Er was nog plek. Vooraf een salade genomen en als hoofdgerecht gamba's in knoflookolie genomen. Alles was smakelijk en de bediening was vriendelijk en snel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Heerlijk gegeten bij de gouden snor. Spareribs waren erg lekker en ook de lamskoteletjes zagen er erg goed uit. Allemaal goed betaalbaar!
Ook goede service en leuke sfeer, wij komen hier zeker nog eens terug!