De Gouden Riksja

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Gouden Riksja

Chinees Nijverdal!

De Gouden Riksja komt bij langsrijden over als een simpel wegrestaurant. Eenmaal binnen loopt het over van de goede Aziatische sfeer! Strak ingericht aan tafel, gezellige en sierlijke Chinese decoratie aan de muur. De meest vriendelijke Chinese bediening geeft je een rondleiding door charmant China in hartje Nijverdal, met de lekkerste Aziatische gerechten.

Meer informatie over restaurant De Gouden Riksja

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Riksja

Micheal H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was zeer druk. Zowel bij restaurant als afhaal maar om nu korting of gratis drankje te vragen gaat ons te ver. Redelijke wachtijd gezien de drukte. Personeel doet hun uiterste best om mensen in de watten te leggen. Eten was top.
Dinand M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was prima maar de wachttijd was te lang. Hadden wel graag even de reden willen weten of een gratis drankje. Nu bestelde jezelf maar meer en de rekening werd dus hoger
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede ontvangst, lekker gegeten voor herhaling vatbaar!
Komen gauw nog eens terug.!
Dit was een actie van A.H . leuk en voor herhaling vatbaar.
gerbenenmaaike .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Gouden Riksja! Prima en vriendelijke bediening, we zaten met zn vieren gezellig aan een vierkante tafel. Eten was goed, volop keuze en genoeg voor iedereen! We komen zeker terug!!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden viskoekjes vooraf en daarna een vlees/vis mix-schotel; op zich lekker, maar niks bijzonders. De saus bij de garnalen was aan de zoute kant. De bediening was goed; timing ook. Wij maakten gebruik van de AH-actie, maar anders zou het prijzig geweest zijn. De inrichting en sfeer is die van de traditionele Chinese restaurants.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was erg aardig. Werd ruimschoots bijgevuld indien nodig. Kortom een hele gezellige en smaakvolle avond gehad.
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima kaart, de bediening okay en lekker gegeten !
Komen hier zeker nog eens eten.?....................................................
lageurtse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie. De ontvangst was goed, het eten was goed en de sfeer was goed. Wat wenst een klant nog meer.
gerans1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vriendelijk personeel en etemn smaakte prima en was voldoende. Het eten zag er goed verzorgd uit en personeel was erg gastvrij. Kortom... een aanrader.....
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier bij De Gouden Risksja erg lekker gegeten. Vlotte bediening en heel klantvriendelijk. We komen hier zeker terug.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn zeer tevreden en komen hier zeker terug. Ik kan maar 1 minpuntje bedenken: Wij hadden het vleesmenu gekozen en er was zeer weinig ruimte voor groente. Een klein gemis. Verder zeer tevreden
nicowal .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Hier met 4 mensen gegeten via de A.H. restaurantactie. Op maandagavond was het wel erg rustig, maar we werden vriendelijk ontvangen. Het keuzemenu vlees was prima. Niet al te veel, maar konden gewoon bijbestellen.
Kortom, wel een echte aanrader.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben hier heel lekker gegeten. Het personeel was ook heel vriendelijk.Het restaurant is wel wat gedateerd.Zal er zeker vaker naar toe gaan!
tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
6 personen voor 3 leuke restaurantbonmenu's prima. we waren met 8 pers. en wilden 2 andere gerechten erbij. Lukte wel, zou veel be
maria L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We zijn hier op een Donderdag geweest het was vrij rustig maar het goed eten en genoeg voor 9 personen en we gaan een keer andere menu's proberen
W. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Om 18.30 uur aanwezig. Gedurende ons diner waren wij de enige gasten. Wel veel afhalers.
Het restaurant is gelegen aan een drukke doorgaande weg.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,er was keuze uit drie menu'"s ,zeer vriendelijke bediening, we komen hier zeker een keer terug.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima en lekker gegeten vis vlees menu, gezellig druk
Bij elk gerecht goede uitleg wat alles was, volgende keer zeker weer.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ik vond het zeer duur en anderhalf uur wachten voor we soep hadden en toe weer een uur wachten voor hoofd gerecht ondanks dat we hadden geboekt
M P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Personeel erg aardig. Jammer dat het restaurant niet vol zat, is echt de moeite waard.