De Gouden Riksja

Rijssensestraat 244 7441 AM Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Riksja

Chinees Nijverdal!

De Gouden Riksja komt bij langsrijden over als een simpel wegrestaurant. Eenmaal binnen loopt het over van de goede Aziatische sfeer! Strak ingericht aan tafel, gezellige en sierlijke Chinese decoratie aan de muur. De meest vriendelijke Chinese bediening geeft je een rondleiding door charmant China in hartje Nijverdal, met de lekkerste Aziatische gerechten.

Meer informatie over restaurant De Gouden Riksja

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ik vond het zeer duur en anderhalf uur wachten voor we soep hadden en toe weer een uur wachten voor hoofd gerecht ondanks dat we hadden geboekt
M P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Personeel erg aardig. Jammer dat het restaurant niet vol zat, is echt de moeite waard.
Marryspijker M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
de ontvangst was prima, het eten(we hadden het rundvleesmenu) was erg lekker en de gerechten werden vlot achter elkaar gebracht.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
In combinatie met een mooie fietstocht van uit Raalte,lekker gegeten,mooie keuze uit drie menu,s,
Wij waren zeer tevreden
haarle .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een vlotte bediening en de sfeer was gezellig wij komen zeker nog een keer terug daarom raden wij het iedereen aan om hier een keer te eten.
Rosalie N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was erg lekker, het soepje was anders dan wat je normaal zou eten erg verrassend het hoofdgerecht was genoeg als we wouden konden we nog meer krijgen maar dat was in dit geval zeker niet nodig en dan het nagerecht dat was ook erg lekker.
Dami V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het was erg rustig, die avond. Men verdient meer. Inrichting, tafelverzorging en bediening waren uitstekend. Ook de kwaliteit van het eten was gewoon goed. Prima avondje uit!
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was heel erg goed. Wat wel jammer is dat het erg snel afkoelt ondanks het gebruik van rechauds. Bovendien moesten we erg lang wachten. Daarvoor werd wel excuus gemaakt d.m.v. een gratis drankje.
Al met al toch top.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Er was een speciale kaart voor samengesteld, die bood de keuze uit een menu met vlees, vis of Aziatische gerechten. Onze keuze viel op de vleesgerechten. We kregen soep vooraf, die erg lekker was. Vervolgens verschillende schalen met kip, gestoofd rundvlees, haricots verts met pittig gehakt en een schaaltje met pittig gekruid varkensvlees. Tegen geringe bijbetaling werd mihoen en bami geserveerd. We kregen op tijd de drankjes en er werd rekening gehouden met ons verzoek om wat wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Al met al heerlijk gegeten, attente bediening en goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Wij gaan zeker nog een keer terug!
mevr. R.J.F. M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige inrichting, vriendelijk personeel, eten was eens weer wat anders (geen "doorsnee') chinees. Het was op een bepaald moment erg druk, maar je merkte er niets van.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk, jammer was alleen dat van de drie menu's waaruit je een keuze kon maken voor 2 personen allebei hetzelfde hetzelfde menu moest nemen. Ik heb natuurlijk wel een andere smaak dan mijn vrouw. Dat vond ik wel jammer.????
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke bediening, prettig dat ze wisten dat we van de AH-actie gebruik maakten en meteen met een aangepaste menukaart kwamen.
amolderink .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuk chinees restaurant met goed prijs/kwaliteit verhouding en erg vriendelijk personeel. Opstelling van de tafels en indeling van het restaurant maakt het wat gehorig.
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten en kregen goede uitleg over de gerechten. Vriendelijke bediening. We gaan er met plezier nog eens naar toe.
Rilana O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Goeie sfeer. Zeker aan te bevelen. Niks op aan te merken. Gekozen voor een restaurant buiten park Hellendoornse Berg voor een familie aangelegenheid
Ansie P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Restaurant gezellig en top service. De bediening is jong en onzeker, maar heel beleefd. We raden dit restaurant zeker aan.
arnoldberkhof .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten samen.
De hoeveelheid was ook meer dan voldoende.
De bediening kwam regelmatig vragen of er nog bijgevuld moest worden.
De bediening heeft alles in het werk gesteld om het ons naar de zin te maken.
Een topper!!!!
broekmate .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het duurde lang voor het eten opgediend werd. Het eten smaakte goed, maar wij vonden de porties erg klein. Er kwam niemand om te vragen of alles naar wens was. Ook niet of we nog iets wilden drinken. Achteraf zei de serveerster dat ze wel hadden willen aanvullen. Wij hebben daar toen geen gebruik meer van gemaakt omdat het allemaal al lang genoeg geduurd had. We merkten, ook achteraf, dat het bij de tafeltjes naast ons wel goed ging. Daar werd wel gevraagd of het smaakte en of er voldoende was. We hadden de indruk dat het kwam doordat het nogal druk was. Toch jammer, we hebben altijd goede ervaringen gehad bij de Gouden Riksja.
veldink .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
herman en bert de soep was goed 2 soorten vlees was goed maar lauw
1 soort vlees niet gaar ander soort tezout 1 uur gewacht op het hoofd gerecht maar ze boden daar excuus voor
jankevandermei .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk. We hadden menu 3 (Oriëntaals) gekozen maar we kregen het vismenu. Omdat dit heel erg in de smaak viel en dit eigenlijk pas bij het hoofdgerecht tot ons door drong, hebben we het zo gelaten en onzettend genoten van het héle menu!!
Hier komen we zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn voor een paar dagen vakantie of een dagje uit....