De Gouden Riksja

Rijssensestraat 244 7441 AM Nijverdal Nederland Kaart

Over restaurant De Gouden Riksja

Chinees Nijverdal!

De Gouden Riksja komt bij langsrijden over als een simpel wegrestaurant. Eenmaal binnen loopt het over van de goede Aziatische sfeer! Strak ingericht aan tafel, gezellige en sierlijke Chinese decoratie aan de muur. De meest vriendelijke Chinese bediening geeft je een rondleiding door charmant China in hartje Nijverdal, met de lekkerste Aziatische gerechten.

Meer informatie over restaurant De Gouden Riksja

Rilana O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ansie P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Restaurant gezellig en top service. De bediening is jong en onzeker, maar heel beleefd. We raden dit restaurant zeker aan.
Arnoldberkhof .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten samen.
De hoeveelheid was ook meer dan voldoende.
De bediening kwam regelmatig vragen of er nog bijgevuld moest worden.
De bediening heeft alles in het werk gesteld om het ons naar de zin te maken.
Een topper!!!!
Broekmate .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het duurde lang voor het eten opgediend werd. Het eten smaakte goed, maar wij vonden de porties erg klein. Er kwam niemand om te vragen of alles naar wens was. Ook niet of we nog iets wilden drinken. Achteraf zei de serveerster dat ze wel hadden willen aanvullen. Wij hebben daar toen geen gebruik meer van gemaakt omdat het allemaal al lang genoeg geduurd had. We merkten, ook achteraf, dat het bij de tafeltjes naast ons wel goed ging. Daar werd wel gevraagd of het smaakte en of er voldoende was. We hadden de indruk dat het kwam doordat het nogal druk was. Toch jammer, we hebben altijd goede ervaringen gehad bij de Gouden Riksja.
Veldink .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
herman en bert de soep was goed 2 soorten vlees was goed maar lauw
1 soort vlees niet gaar ander soort tezout 1 uur gewacht op het hoofd gerecht maar ze boden daar excuus voor
Jankevandermei .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk. We hadden menu 3 (Oriëntaals) gekozen maar we kregen het vismenu. Omdat dit heel erg in de smaak viel en dit eigenlijk pas bij het hoofdgerecht tot ons door drong, hebben we het zo gelaten en onzettend genoten van het héle menu!!
Hier komen we zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn voor een paar dagen vakantie of een dagje uit....
Gerardolga .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Alles wat wij gegeten hebben, was geweldig; de bediening was voortreffelijk; korrekt in taal en bediening. Wij komen vast terug.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Goede bediening, maar niet snel. We zaten al een poosje en kregen onze bestelling pas toen er meer klanten gearriveerd zijn (ca. 45 minuten gewacht). Eten was heerlijk
Ben-braamhaar .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het eten smaakte verder wel goed alleen een beetje vettig
ik had het idee dat de meisjes die het eten kwamen brengen , nog niet zo lang bij de chinees werken, beetje zenuwachtig
verder een leuk restaurant, vriendelijk personeel
Fabian1991 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ook wij zijn met de AH actie in contact met deze restaurant gekomen. Het was druk en er werd hard gewerkt. Personeel is professioneel en zeer vriendelijk. Restaurant is lekker klein en knus. Door de drukte moesten we iets kanger wachten dan normaal maar toch hadden we een 3 gangen AH verassing menu binnen 2 uur op die overigens lekker, voldoende en goed op tempereratuur was (wij zijn niet de type mensen die met 30 min buiten willen staan)
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ondanks het feit dat het heel erg druk was, heerlijk gegeten.
De bediening was vriendelijk en goed.
Het was de tweede keer dat we met een AH bon gingen en daar werd rekening mee gehouden en kregen helemaal iets anders dan de eerste keer.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Niet de traditionele keuken, maar een verrassend, verrukkelijk voor ons nieuw en afwisselend menu. Erg vriendelijk en aardig personeel, ook fijn als je een avondje uit eten gaat! We gaan er zeker vaker eten, een aanbeveling voor Nijverdal e.o. Toppie
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten, gevarieerd en wat je anders niet snel zou uitzoeken. Minpuntjes waren dat het wat fris was in het restaurant en dat het eten snel afkoelde; de warmhoudplaten deden hun werk niet goed. Het was er druk met AH-eters net als wij.
Raymond110 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
heb eerst 40 min moeten wachten op het voorgerecht, soep was lauw . daarna nog 45min op het hoofdgerecht . vergeten warmhoudplaat aan te steken waardoor 2 gerechten koud werden. maar op zich was het eten goed hoop alleen volgende x beter
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vriendelijk personeel, hartelijk ontvangst en een uitstekend gerecht. Goede ligging en ruime parkeerplaats. Een aanrader !
Jhghobert .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016

Ze hadden zelf een 3 gangen menu samen gesteld, dit menu is heerlijk.
Eet je eens een gerecht wat je anders niet zult kiezen omdat je het niet kent.
Beslist een aanrader voor andere gasten.
Fjruiter .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Met de actiebonnen van de AH heerlijk gegeten bij De Gouden Riksja.
We zijn vriendelijk ontvangen en kregen goede bediening. Zeker een aanrader!
Jareoosting .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We kregen een 3 gangenmenu, met gerechten die je normaal gesproken niet zo snel zou bestellen, maar het was heerlijk; een combinatie van zoet, zuur en pittig
Zeijl .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
We waren met z'n vieren Soep erna vier verschillende gerechten met bami en nasi. Toetje ijs of koffie. Eten was voldoende en erg lekker
Don L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
gedineerd met AH restaurantbon.
Hartelijke ontvangst.
gezellige sfeer, zeer vriendelijke en professionele bediening; soep was verrukkelijk, hoofdgerechten evenzo.