De Gouden Oceaan

Dorpsstraat 43 2912 CA Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Oceaan

Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Een echte ' dorpschinees ' Lopend buffet genomen met 3 kleine kinderen. Kinderen helft van prijs. Volw €12,50 Buffet is ook niet uitgebreid en standaard. Kortom, stel je weinig eisen, wil je even snel eten en ook nog de prijs in de gaten wilt houden met 3 kleine kinderen, dan moet je hier wezen. Met alle drankjes erbij waren we rond de € 56,- kwijt.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Beetje 13 uit een dozijn, maar evengoed niks mis mee. Gerechten buiten de kaart om, geen probleem. Entourage zoals alle chinese restaurants, aan vervanging toe.
Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij waren hier met onze 3 kleine kinderen. Eten is op zich prima, maar niet bijzonder. Factuur is prima. Kinderen helft van de prijs. Even snel eten en goedkoop? Ga dan zeker hier langs!
Happymammy .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Wij komen hier vaak en de bediening is altijd even vriendelijk en service gericht. Het eten is altijd lekker en ook gerechten buiten de kaart om voor speciale wensen is geen probleem. Een heel groot pluspunt is dat hier geen smaakversterker wordt gebruikt. Dit is de enige Chinees waar ik kan eten, want ik ben allergisch voor msg = smaakversterker. Bovendien heel goed geprijsd, er doordeweeks is zelfs een 65+ menu voor een schappelijke prijs. Kortom: een grote aanrader!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Het eten van en de service in dit restaurant zijn altijd prima. Zoals bij elke Chinees wel altijd veel te veel. Een rijsttafel voor 3 personen komt neer op eten voor een heel weeshuis. De inrichting van de zaak is wel nodig aan vervanging toe. In de 25 jaar dat ik hier kom is dit op de tafellakens na nog nooit aangepast.