De Gouden Oceaan

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Oceaan

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangenomen en vervolgens werden we begeleid naar onze tafel. Drankjes werden opgenomen en we keken wat rond. Klassieke inrichting, zoals wel meer Chinees restaurants van de jaren 70, maar wel netjes en geordend. Omdat het weekend was, werd gekozen voor het zeer voordelige lopend buffet. Vooral als er op dat moment wat gezelschappen hebben gereserveerd is er redelijk wat keus, voornamelijk gerechten van de afhaalchinees maar ook enkele wat speciale gerechten en er werd constant bijgevuld. Buikje vol en koffie en thee toe en een rekening van onder de 15 euro p.p. Wij zullen beslist nog een keer terug komen. Ook is de zaak aanbevelingswaardig voor een snelle hap en geen lange wachtrijen bij het buffet.
Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Een echte ' dorpschinees ' Lopend buffet genomen met 3 kleine kinderen. Kinderen helft van prijs. Volw €12,50 Buffet is ook niet uitgebreid en standaard. Kortom, stel je weinig eisen, wil je even snel eten en ook nog de prijs in de gaten wilt houden met 3 kleine kinderen, dan moet je hier wezen. Met alle drankjes erbij waren we rond de € 56,- kwijt.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Beetje 13 uit een dozijn, maar evengoed niks mis mee. Gerechten buiten de kaart om, geen probleem. Entourage zoals alle chinese restaurants, aan vervanging toe.
Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij waren hier met onze 3 kleine kinderen. Eten is op zich prima, maar niet bijzonder. Factuur is prima. Kinderen helft van de prijs. Even snel eten en goedkoop? Ga dan zeker hier langs!
Happymammy .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Wij komen hier vaak en de bediening is altijd even vriendelijk en service gericht. Het eten is altijd lekker en ook gerechten buiten de kaart om voor speciale wensen is geen probleem. Een heel groot pluspunt is dat hier geen smaakversterker wordt gebruikt. Dit is de enige Chinees waar ik kan eten, want ik ben allergisch voor msg = smaakversterker. Bovendien heel goed geprijsd, er doordeweeks is zelfs een 65+ menu voor een schappelijke prijs. Kortom: een grote aanrader!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Het eten van en de service in dit restaurant zijn altijd prima. Zoals bij elke Chinees wel altijd veel te veel. Een rijsttafel voor 3 personen komt neer op eten voor een heel weeshuis. De inrichting van de zaak is wel nodig aan vervanging toe. In de 25 jaar dat ik hier kom is dit op de tafellakens na nog nooit aangepast.