De Gouden Muur

Koningin Wilhelmina Boulevard 14-14A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Muur

Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gezellig familie restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Leuk advies gekregen voor eens iets anders. Kwaliteit van het eten is goed. Service vlot. Nette prijzen. Zeker een aanradertje !!
Jansen73 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Onwijs leuk familie restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam met het maken van een keuze. Wij hadden de champignonen soep genomen en de zoetzure kip. Heerlijk echt En het eten wordt ook op een leuke manier geserveerd. na afloop nog lekker blijven natafelen. Voor ons weer een geslaagde avond.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eten was prima. We waren vroeg daar en er was veel spanning voor een drukke valentijnsavond. De dames van het managment waren gejaagd en onprofesioneel tegen de loopjongens, die wel echt vriendelijk waren. Het was gewoon storend. Door alle stress die gecreeerd werd in het half lege restaurant liep niets en liep iedereen met lange gezichten. Jammer, was niet nodig geweest...
Leo91 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Een fijn Chinees restaurant aan de boulevard van Noordwijk aan Zee. Voor 19 euro van het buffet met wok genoten, wat prima was. Niet geweldig, maar zeker niet slecht: voldoende keus en gewoon goed. De service was perfect, vriendelijke mensen die het ons echt naar de zin wilden maken en niet alleen ons bord kwamen afruimen. Het decor is wat je verwacht bij een Chinees restaurant. We kwamen op een maandagavond en het was normaal druk, geen overvolle tent wat fijn was zodat je snel geholpen werd en je kon opscheppen wanneer je wilde. Wij zouden hier terugkomen!
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Top eten in Noordwijk aan de boulevard en niet duur... Ook belangrijk. Maar het eten was goed van smaak en mals we hebben een rijsttafel gegeten. Heerlijke smaak, goede sfeer en uitbuiten op het strand?
RStorm .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren hebben wij met vier personen genoten van de Asian Tapas bij restaurant De Gouden Muur. Heerlijk gegeten. Service perfect, Gastvrijheid met een hoofdletter G. Echt super. Wij gaan dit restaurant aan iedereen aanbevelen als zij op zoek zijn naar een verrassend Chinees/ Aziatisch restaurant. Nog nooit op deze manier tapas gegeten, maar wij raden het iedereen aan. Lekker proeven van verschillende gerechten met elk hun eigen smaak. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Top!
Aquaroma .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Zeer matige bediening, foute uitlevering terwijl het best rustig was.
Babi pagnang oriental was goed, het combinatie gerecht babi pagnang en koe lu yuk was redelijk (pagnang) tot slecht ( yuk) dat leek wel samengeperst vlees. Nadat ik er iets van had gezegd, kreeg ik de mogelijkheid uit de keuken om iets anders te proeven. Iets met kip, dat smaakte wel goed. Al met al maakte het geheel op ons een matige indruk ,in tegenstelling tot eerdere recensies . Maar die zijn al wat ouder. Wellicht reden om nog eens extra aandacht te besteden aan het geheel.
Bruinie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Wij komen hier vrij regelmatig, het eten is heerlijk vooral de asian tapas, personeel is heel vriendelijk, als wij hier eten voelen we ons echt gast.
Bartus74 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Op 11 oktober hier met z'n 2e wezen eten en niet voor de eerste keer. Het eten is gewoon heerlijk en er wordt rekening gehouden met dieet (halal) De bediening is heel vriendelijk en zeer professioneel. Dat is dan ook de reden dat we hier blijven terugkomen.