De Gouden Molen

Waaldijk 5 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Molen

Voor een letterlijk en figuurlijk heerlijk verblijf kunt u terecht bij De Gouden Molen. Geniet tijdens een lunch of diner van gerechten die onze chefkok samen met zijn brigade voor u bereidt. Lekker romantisch bij de open haard of bij goed weer buiten op een van onze terrassen. U kunt uw verblijf nog aangenamer maken door te kiezen voor een overnachting bij ons.

Onze lunch/menukaart wisselt elke 6 tot 8 weken, waar de seizoensinvloeden en streekproducten hun stempel drukken op de à la carte kaart.
Met het 3 gangen seizoensmenu voor €25.75 en het Gouden Molen keuzemenu van € 29.95 is er genoeg keuze voor iedereen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouden Molen

Bus 165
  • Kom je met de auto?
    Route beschrijving Komende vanaf de A2 richting Utrecht Op de A2 neemt u de afslag Zaltbommel Bovenaan de afslag bij de verkeerslichten gaat u richting Rossum N322 Op de rotonde neemt u de eerste afslag rechts Op deze weg neemt u
  • : Eigen gratis parkeergelegenheid

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 17:00
- Oud- en Nieuwjaarsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Molen

Harrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Was goed het eten kwam wat snel achter elkaar maar gezellig en goed geregeld!????
Adrie N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We vonden de friet wat weinig en de salade echt niet lekker. De mosselen waren echter TOP en toen we wat meer friet vroegen kregen we deze snel en ook extra sausjes.
Prima opgelost van de nette bediening die ons na binnenkomst ook nog een leuker plekje bezorgde dan waar we eerst zaten.
Leen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Top service, maar ook een top keuken / eten !
Ik kan het iedereen aanraden om daar te eten helemaal geweldig !

Maar ook de locatie is mooi en leuk erg veel fietsen komen er langs.
Een feed back, is prima. Gr. Leen van der Elst, Boompjes 369, 3011 XZ Rotterdam.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker eten op een fantastische locatie. Eten van goede kwaliteit en een prima service. Gelegen aan een bijzonder mooie fiets en wandelroute.
Bemo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We waren enkele weken geleden met ons gezin geweest op een zondagavond. De bediening was toen uiterst onvriendelijk. Nu nogmaals geprobeerd met vrienden, omdat het eten wel heel lekker is en je 's-avonds lekker buiten kunt zitten met mooi weer. Dit keer was de bediening uiterst vriendelijk en daardoor de hele avond veel gezelliger/ prettiger, dan de vorige keer.
Heltee V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras van de gouden molen.Mooie kaart met keuze voor iedereen.
Tip: als je de tafels onder de overkapping met de korte kant naar de straat zet , kun je meer van je af kijken.
Onder de overkapping heb je wel last van rook.

We hebben een gezellige avond gehad .
Dank!
M V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Ik bestelde een tournedos saignant. Ik kreeg echter een bijna gare biefstuk?! Had 'm eigenlijk moeten terugsturen naar de keuken maar ik geef ze nog een kans. Ik zei er wel iets van, maar ik wou verder niet lastig zijn. Zou aardig zijn geweest als de koffie na dan van het huis zou zijn, maar nee, ook dat niet.
Ik vroeg om een lichte rode wijn bij de tournedos, maar we kregen een loodzware rode wijn. Die knapte wel wat op van een ijsblokje in het glas, want veel te warm geserveerd. Dit kan en moet beter.
MaestroPierro M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima stek om langs de Waal te dineren met z'n 2-en. Heerlijk 3-gangen menu gegeten van de kaart. Aanrader en een adres om te onthouden!
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk gegeten en geweldige bediening door Jerno! ????????????
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hadden een visbord. Ik vond het gewoontjes. Zo iets kan toch ook op een ceratieve manier opgediend worden.. bv. Op een visplateaj als twee het bestellen.
A. Van S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben het 4 gangenmenu gegeten waarover wij erg tevreden zijn. Ook de bediening was vriendelijk en attent. Zeker een aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een heerlijke lunch met mijn zoon gehad op een prachtige locatie in de Bommelerwaard. Goede kwaliteit en een gunstige prijs.
Zeer vriendelijk personeel en korte wachttijd. Een prachtig terras met bloeiende planten en palmen. Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten,zeer vriendelijk personeel.
ZIna55 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij hebben 3 maal gegeten in het restaurant. We hadden een 4 daags fietsarrangement met 3 maal een driegangenmenu. Het eten was iedere avond erg lekker. De borden zijn mooi opgemaakt en het personeel is vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijke lunch gehad in een rustige omgeving met vriendelijke bediening. Partner en schoonzus waren ook zeer content. Zeker voor herhaling vatbaar!
JonkvrouwCarla R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Teleurstellend, na een hele tijd wachten komt de mededeling dat ze onze bestelling niet WILLEN serveren want dan moeten ze te vaak lopen ? en het is druk?? Dat kon geen nieuws zijn, want we zaten op het terras toen we bestelde. Op zich al een vreemde reden om iets niet te serveren. Toen een etagère besteld maar die bestond oa uit boter, mayonaise, knoflookmayonaise en curry, veder brood en wat vette snacks,. Van de tonijnsalade olijven e.a. zoals op de kaart vermeld niets gezien. En als we dit melden mogen we toch de volle mep betalen . Terras ligt mooi aan het water daar niet van maar tot ziens nee dan je.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Mooi gelegen restaurant aan de Waal
Goed eten en goede prijs
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goede keuken . Vermoedelijk andere uitbaters en wat minder personeel , het loopt niet zo gestructureerd als vorig
jaar eind mei . Hoofdzaak is dat de keuken prima gebleven is .
jos M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima restaurant, originele gerechten. We hadden weinig groenten, maar kregen meer toen we erom vroegen. Goede service dus.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben steeds zelf moeten aangegeven als wij drinken woude, en zelf paar weer werdt het dan vergeten om te brengen. Tevens hadden we om 19.15 uur het voorgerecht en dan na het vragen waar het hoofdgerecht bleef kregen we om 20.45 uur het hoofdgerecht, dit was absoluut veel te laat. Als argument kregen we dat er buiten ook mensen zaten en dat het daar door ontzettend druk was!!!! Parkeren was om 18.30 uur al niet meer mogelijk, alleen achter elkaar langs de dijk in de berm met dikke vette modder. De parkeerplaats was helemaal al vol. Tevens had een van onze gasten speenvarken maar kreeg zo ontzettend weinig, het waren 4 hele kleine plakje!! Al met al wat een feestje moest worden was een fiasco.