De Gouden Molen

Waaldijk 5 5328 EZ Rossum Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Molen

Voor een letterlijk en figuurlijk heerlijk verblijf kunt u terecht bij De Gouden Molen. Geniet tijdens een lunch of diner van gerechten die onze chefkok samen met zijn brigade voor u bereidt. Lekker romantisch bij de open haard of bij goed weer buiten op een van onze terrassen. U kunt uw verblijf nog aangenamer maken door te kiezen voor een overnachting bij ons.

Onze lunch/menukaart wisselt elke 6 tot 8 weken, waar de seizoensinvloeden en streekproducten hun stempel drukken op de à la carte kaart.
Met het 3 gangen seizoensmenu voor €25.75 en het Gouden Molen keuzemenu van € 29.95 is er genoeg keuze voor iedereen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouden Molen

Bus 165
  • Kom je met de auto?
    Route beschrijving Komende vanaf de A2 richting Utrecht Op de A2 neemt u de afslag Zaltbommel Bovenaan de afslag bij de verkeerslichten gaat u richting Rossum N322 Op de rotonde neemt u de eerste afslag rechts Op deze weg neemt u
  • : Eigen gratis parkeergelegenheid

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 17:00
- Oud- en Nieuwjaarsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Molen

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een heerlijke lunch met mijn zoon gehad op een prachtige locatie in de Bommelerwaard. Goede kwaliteit en een gunstige prijs.
Zeer vriendelijk personeel en korte wachttijd. Een prachtig terras met bloeiende planten en palmen. Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
anja D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten,zeer vriendelijk personeel.
ZIna55 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij hebben 3 maal gegeten in het restaurant. We hadden een 4 daags fietsarrangement met 3 maal een driegangenmenu. Het eten was iedere avond erg lekker. De borden zijn mooi opgemaakt en het personeel is vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijke lunch gehad in een rustige omgeving met vriendelijke bediening. Partner en schoonzus waren ook zeer content. Zeker voor herhaling vatbaar!
JonkvrouwCarla .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Teleurstellend, na een hele tijd wachten komt de mededeling dat ze onze bestelling niet WILLEN serveren want dan moeten ze te vaak lopen ? en het is druk?? Dat kon geen nieuws zijn, want we zaten op het terras toen we bestelde. Op zich al een vreemde reden om iets niet te serveren. Toen een etagère besteld maar die bestond oa uit boter, mayonaise, knoflookmayonaise en curry, veder brood en wat vette snacks,. Van de tonijnsalade olijven e.a. zoals op de kaart vermeld niets gezien. En als we dit melden mogen we toch de volle mep betalen . Terras ligt mooi aan het water daar niet van maar tot ziens nee dan je.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Mooi gelegen restaurant aan de Waal
Goed eten en goede prijs
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goede keuken . Vermoedelijk andere uitbaters en wat minder personeel , het loopt niet zo gestructureerd als vorig
jaar eind mei . Hoofdzaak is dat de keuken prima gebleven is .
jos M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima restaurant, originele gerechten. We hadden weinig groenten, maar kregen meer toen we erom vroegen. Goede service dus.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben steeds zelf moeten aangegeven als wij drinken woude, en zelf paar weer werdt het dan vergeten om te brengen. Tevens hadden we om 19.15 uur het voorgerecht en dan na het vragen waar het hoofdgerecht bleef kregen we om 20.45 uur het hoofdgerecht, dit was absoluut veel te laat. Als argument kregen we dat er buiten ook mensen zaten en dat het daar door ontzettend druk was!!!! Parkeren was om 18.30 uur al niet meer mogelijk, alleen achter elkaar langs de dijk in de berm met dikke vette modder. De parkeerplaats was helemaal al vol. Tevens had een van onze gasten speenvarken maar kreeg zo ontzettend weinig, het waren 4 hele kleine plakje!! Al met al wat een feestje moest worden was een fiasco.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima adres om rustig van de lekkere gerechten te genieten,
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Op mijn verjaardag met het hele gezin heerlijk eerst geborreld op het verwarmde terras en daarna een vier gangen menu ook op het terras. Het dessert hebben we binnen kunnen nuttigen omdat het toch wat kouder begon te worden. We hebben nog wat nageborred wat geen probleem was en waren de laatste klanten. Compliment voor de bediening die was heel attent en vriendelijk.
Adrie N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten in een goede sfeer.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
De kok had heerlijk gekookt!!!
We hebben genoten van ons avondje uiteten, in de Gouden Molen in Rossum.
Pelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening. Onze verwachting is overtroffen! Een dikke aanrader, wij komen zeker terug!
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige locatie.
Het enige minpuntje: Bediening (steeds) te snel met opnemen, het voelde dat men haast had.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Vriendelijke bediening, mooie ambiance. Heerlijke maaltijd van goed niveau.
Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Iedere keer dat we hier eten gaan we met een voldaan gevoel naar huis. Het eten is heerlijk en de prijs kwaliteit is prima in orde!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben een heel gezellige avond gehad, en heerlijk gegeten dus en voor herhaling vatbaar. Verheug me op jullie terras als het mooi weer wordt.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hele lekkere gerechten die je normaal niet eet, Als je iets niet lekker vond werd dit zonder probleem aangepast.
Voor herhaling vatbaar.
Majorie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben enorm genoten van het gevarieerde en bijzonder smakelijke Kerstdiner en het bijbehorende wijnarrangement. De service was eveneens uitstekend. Gastvrijheid met een grote G...