De Gouden Molen

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gouden Molen

Bus 165
  • Kom je met de auto?
    Route beschrijving Komende vanaf de A2 richting Utrecht Op de A2 neemt u de afslag Zaltbommel Bovenaan de afslag bij de verkeerslichten gaat u richting Rossum N322 Op de rotonde neemt u de eerste afslag rechts Op deze weg neemt u
  • : Eigen gratis parkeergelegenheid

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Molen

n.hu .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten en wijn erg lekker. Goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
De wildmenukaart was zeer duidelijk en beschreef elk gerecht goed en volledig.
GerardW6551 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geweldig goed , genoten van diner en entourage. Uitstekend, zien ons hier terug.Goede keus uit gerechten en uitstekende bediening.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Fantastisch eten, super personeel, super bedden, huiselijke sfeer, zeer rustig gelegen, uitzicht over de Waal absoluut een aanrader.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer gezellig en gastvrij restaurant met 2 terrassen waarvan 1 met prachtig uitzicht op de rivier. Wij hadden een verwenarrangement geboekt met vastgesteld 4 gangendiner en 1 amuse. De engelse biefstuk met champignons was lekker mals evenals het voorgerecht mexicaanse kip en tussengerecht zalmfilet. Het dessert bestond uit 4 verschillende soorten in mini vorm. De bediening was heel vriendelijk en maakte graag een praatje.
Teub O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk geluncht met een lekkere salade en een hamburger met friet,maar de bediening liet steken vallen. Het duurde erg lang voor we een menukaart kregen en de bestelling werd opgenomen. Het was zowel binnen als buiten op het terras erg druk dus dat liep niet soepel. We wilden graag een glas witte wijn bij ons eten en die was ook heerlijk, maar we schrokken achteraf van de prijs (6,50 per glas). Dan hadden we waarschijnlijk een huiswijn genomen. Bij het afrekenen wilden ze 4 glazen wijn afrekenen in plaats van twee. Kortom heerlijk gegeten maar enigszins geïrriteerd door de het geklungel van de bediening verlieten we de zaak.
vissalade .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na een flinke fietstocht op zondagmiddag 2 aug. 2015 op het terras een maaltijdsalade met 3 soorten vis besteld. Vooraf gevraagd welke soorten vis het betrof. Antwoord: zalm, tonijn en een 3de soort (meestal kabeljauw). Op het bord kregen mijn vrouw en ik een paar (kleine) plakjes gerookte zalm, wat garnalen en 3 vette klodders vissalade. Nadat ik daarop stevige kritiek had geuit, kregen we een extra schaaltje met nog een paar plakjes gerookte zalm en wat stukjes gerookte forel. Reacties van 2 personeelsleden: "Zo doen we dat altijd en u bent de eerste die er iets van zegt; dan had u de vis van de dag moeten nemen!" De keuken houdt zich niet aan de kaart (daarop stond vis) en kent kennelijk niet het verschil tussen vis en vissalade! Of wenst dat niet te kennen? De reacties van 2 personeelsleden zijn uiteraard ook onder de maat. De keuken is in ieder geval zwaar onder de maat.
Jimmie1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij hebben een week of 3 geleden het gouden molen menu gegeten en hebben het nu er nog over hoe lekker we het vonden vandaar dit bericht vooral de heerlijke garnalencocktail en mooi geserveerd. De rest was ook uitzonderlijk lekker en dit alles op een mooi aangekleed en verzorgt schoon terras. Echt een aanrader overigens komen hier wel vaker, ook met de lunch vaak geweest lekker lunchen met een geweldig uitzicht op de waal.
Jut-en-Jul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd bij de Gouden Molen. Gezellig restaurant aan de Waal. Het eten is prima, voldoende keuze uit een kaart met bekende gerechten. De eendeborst was lekker en mals, de tournedos goed (had iets warmer gemogen). Lekkere nagerechten. Mijn dochter heeft glutenallergie en daar werd goed rekening mee gehouden. Door grote drukte moesten we veel te lang wachten op de voorgerechten, dat werd prima gecompenseerd door een extra fles wijn. Wij zouden hier zeker nog een keer terugkomen
Hanszalm .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
top gegeten bij de Gouden Molen tijdens bedrijfsuitje RRS het 3 gangenmenu bestaande uit Aspergesoep Kalfsentrecote en als absolute topper de aardbeien Romanov is zeker voor herhaling vatbaar zeer vriendelijke bediening op een toplocatie
leonie H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Top kok! Zowel 27 als 28 maart hier gegeten. Eten komt vlot en warm op tafel. Heerlijke verscheidenheid aan smaken en ziet er prachtig uit. Personeel aardig en vakkundig. Aanrader!
Tino O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Restaurant ligt op een prachtige locatie en bij mooi weer kun je vanaf het dijk terras over de rivieren uitkijken. Ik kom hier regelmatig en het eten is altijd goed. Het Gouden Molen Menu is een aanrader een heerlijke combinatie van gerechten.
Dico V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We komen al jaren in dit fijne bedrijf je weet gewoon dat je er altijd heel goed eet voor een zeer nette prijs. De BiB is niet voor niks toegekend, en dat is ook zeker voor de constante zeer goede kwaliteit.
Bij mooi weer is het onder de klassieke glazen veranda heerlijk toeven.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Mooi restaurant op een schitterende locatie. Het keuze menu was een ware sensatie, heerlijk gegeten. Met name de zalm is een aanrader. De bediening was erg enthousiast wat het toch ook wat extra's geeft. Wij komen snel terug !
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
we hebben het 4 gangen gouden molen menu op.Claressefilet was echt super.Er werden ook passende wijnen bij de gerechten geschonken goede keuze van de gastvrouw.ga zo door chapeau.
pauze .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Restaurant was ons getipt met een goede prijs/kwaliteit verhouding, welnu dat klopte. We namen het 3 gangen menu van De Gouden Molen. Was ook orde. Wijntje erbij, ook goed echter een ongevraagt wijnadvies zou leuk zijn geweest. De zelf gekozen wijn voor bij het hoofdgerecht had beter moeten worden getimed want toen de warme borden op tafel stonden was de wijn nog onder de kurk. Verder hadden we een gezellige avond. We komen terug.
Rob11 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wildemenu met wijnarrangement. Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend. Hulde voor de keuken en de bediening. Zonder pretenties een heerlijke avond gehad.
RiaG .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Na een fantastische wandeling voortreffelijk gegeten bij de Gouden Molen. De amuses, het voorgerecht en nagerecht: helemaal goed. Maar dan het hoofgerecht met Roodbaarsfilet in een korst van citroen. Heerlijk! Een combinatie van zacht, en krokant. Erbij o.a. zeekraal en een salade van rettich. En dat voor een zeer schappelijke prijs. Ook de wijn was erg goed. De koffie namen we op onze kamer, met zicht op de Waal!
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Met een aantal collegas togen we naar Rossum. Leuke locatie zo aan de Waal alhoewel je dit in het donker niet ziet. Ontvangst in de sfeervolle kamer was vriendelijk. De kaart was prima, niet echt verrassend maar nadat het eten was opgediend werd alles waargemaakt. Geen wanklank onder de gasten en een ieder at smaakvol van voorgerecht tot nagerecht. Koffie werd geserveerd met een tweetal heerlijke bonbons. De wijn was voortreffelijk, de bediening was vriendlijk en kundig. Eten zoals het hoort!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
In een warme omgeving hebben wij vanmiddag genoten van een 4-gangen Bib gourmand lunch.Salade met gerookte Wildzwijnham, gestoofde wildzwijn en schuim van gerookte zwijnsham - Overheerlijke op de huid gebakken Zeebaarsfilet met knoflookrisotto - Voortreffelijke portie gebakken Victoriabaarsfilet met Aardappelgratin en een als dessert vele heerlijkheden van de chef. Super goed gegeten, goede prijzen, vriendelijke bediening en prachtig tafellinnen.
Gaat dit proezen, dit is puur genieten hier.
Familie Maas Kerkdriel