De Gouden Lepel

Maandag t/m Zaterdag: 16:00 tot 22:30 uur
Zondag: 12:00 tot 22:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Lepel

• Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Al jaren ons favoriete wok restaurant. Het leuke hier is dat zij geregeld veranderen in de keuzes van eten. Houd je niet van wokken zijn er andere mogelijkheden om toch een gezellige avond te hebben. De franse keuken hebben ze weer uitgebreid met nieuwe gerechtjes die erg lekker waren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en begrijpen waar het in de horeca om gaat. Aandacht voor je gasten en lekker eten. Als je een rustig avondje wil hebben met kaarslicht moet je hier niet zijn uiteraard maar wil je lekker genieten van heel veel verschillende gerechten is dit een aanrader. Personeel is misschien erg jong maar altijd vriendelijk en beleefd. Ze doen hun best om alles vlot te laten verlopen.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de familie en kinderen gaan eten, er is van alles voor jong en oud.
Het is en blijft een WOK restaurant, ook al willen ze anders doen geloven.
Ze hebben nu ook een aantal gerechten van de Franse en Italiaanse keuken, lekker maar absoluut geen culinaire hoogstandjes.
rayleinarts .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mooie moderne wok met gevarieerd en lekker eten! Je hebt de keus uit bbq, wok , tepanyaki en ook nog de franse keuken. Dat alles voor n mooie prijs van €24,75 incl drinken
marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
vriendelijke ontvangst; vlotte (drank) bediening; geinteresseerd rondgelopen in het gedeelte waar de produktie plaats vindt; op zich een goed concept; maar niks voor mij; door het rondlopen krijg je een heel onrustige sfeer; veel kleine kinderen die 'graaien' in het voedsel; mensen die veel te veel en grote porties op borden doen..door het grote aanbod gaan men grote porties pakken; eenheids smaak..voor de liefhebber waarschijnlijk een aanwinst; ik hou er totaal niet van..te massaal en te onrustig; eten groot aanbod; maar eenheidssmaak en toetjes buffet; alles uit de diepvries; of kant en klaar spul.
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heel erg mooi geworden na de grote verbouwing! Veel meer en divers eten! De sushi was er verassend lekker en de rest was ook goed ( voor een all you can eat concept ). Prijs kwaliteit is dus prima. Bediening is erg jong maar wel super vriendelijk.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk eten vooral de sushi, plaat en Frans. Wel druk op zaterdag, maar geregeld iemand die vraagt of je iets wil drinken. Service duurt dat wel weer lang.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Na de verbouwing is het decor echt mooi geworden. Het buffet is nog meer uitgebreid.
Bediening kan wel soms erg traag gaan, maar ja het personeel is dan ook erg jong nog maar...wel erg vriendelijk. De eigenaren zijn echte horecamensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier erg graag omdat de prijs/kwaliteit erg goed is.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
De verbouwing is klaar (nou ja, bijna: de wc's). Het heet nu de Gouden Lepel. Niet mijn type restaurant - te druk, al was het niet lawaaiig - maar we waren er met een groep vrijwilligers. De groep kon dus niet even toegesproken worden. We waren zoveel mogelijk bij elkaar gezet, maar er waren "eilandjes" met andere gasten. De sushi krijgt een 8, het andere eten was niet echt smaakvol. Maar ja, het is dan ook massaproductie. Heel ruime keus, met name ook qua toetjes. Bedienend personeel was jong en wat onhandig (bestellingen van drinken liepen nogal eens mis). Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk en wel professioneel.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij waren al een tijdje niet meer bij dit wokrestaurant geweest. Ze waren het restaurant aan het verbouwen cq uitbreiden, hetgeen qua sfeer en kwaliteit van de inrichting ook wel noodzakelijk is.
De kwaliteit van het eten, en met name de sushi is prima!
Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Als de verbouwing klaar is, gaan we zeker terug.
thastealth .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Typisch chinees wokrestaurant, helemaal niets mis mee. Het eten is altijd goed, alleen de variatie in vlees wat op de wok kan zou wat uitgebreider mogen. De keuze voor de grill is wel voldoende.
Let wel op dat je niet op feestdagen gaat, het restaurant is dan te druk en er zijn dan te lange wachtrijen.
Let ook op bij het onbeperkt menu (waarbij drank inbegrepen is) de bediening minder vaak zal vragen of nog iets te drinken gewenst is. Hier dien je zelf om te vragen.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Wederom lekker gewokt hier. Men zorgt elke keer voor andere lekkere dingen zowel bij de voorgerechten als nagerechten. Het aanbod voor te wokken of te bakken is erg goed en het ziet er ook altijd verzorgd uit. Bediening is altijd vriendelijk en het begrip all-in nemen ze hier ook letterlijk. Je glas staat niet lang leeg en ook je bord word snel afgeruimd voor een volgende gang. We komen hier vaker en zijn erg tevreden over dit restaurant. Vriendelijke eigenaren en vriendelijke bediening. Natuurlijk kan het er soms druk zijn maar ja dat heb je nou eenmaal in dit soort restaurants.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Omdat wij hier een paar dagen in een hotel in de buurt zitten hier gisteravond gegeten. Prima wok met een ruime keus aan voorgerechten en sushi. Je kunt hier eten laten wokken of op de plaat laten bereiden . Heerlijke lamskoteletten op de plaat dus...
Daarna nog even genieten van een ruime keus toetjes, dikke prima ! En dit voor de all-in prijs van 25,50. Ondanks de erge drukte was de service goed voor elkaar, vriendelijke ontvangst !
rogerdebey .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Vorige week op een donderdagavond gegeten. We hadden het 'onbeperkt-menu'.

Het was niet druk, maar het eten was desondanks vers, de producten in de warmhoudbak waren warm en de wokbrigade was enthousiast en snel. De enige kritiek op het eten vond ik de 'zeer pittige pepersaus'. Die was totaal niet pittig te noemen, hoewel de pepersmaak op zich aanwezig was.

De bediening was een mix van ervaren krachten en jonge meisjes die tijdig en onopvallend het vuile servies weghaalden. Niets over te klagen.

Ons zoontje van 3 had geen honger en daarom (haast) niets gegeten: we hoefden daarom van de bediening niet eens te betalen voor hem! Top. Hier gaan we vaker terug komen.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Vandeweek hier lekker gegeten. Het was extreem druk, dus alles werd regelmatig nieuw gebracht. het formaat van de gebakken banaantjes en de gebakken appeltjes was wel gehalveerd(recessie??), maar de smaak was goed. Nemen we er gewoon een extra! De service was prima, ondanks de drukte.
Dankjewel voor uw complimenten kwaliteit service en gastvrijheid zeer belangrijk. We streven er continue naar om onze kwaliteit en gastvrijheid voor onze klanten te waarborgen en te verbeteren. Opdat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren is uw mening en ervaring zeer waardevol voor ons