De Gouden Lepel

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening
Lei V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Personeel bediening deels te onervaren waardoor tafels "vergeten" worden. Weten van elkaar niet wie wat moet doen
Vivianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijke, gezellige avond.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk
W B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goed, gezellig en een echte aanrader voor een heerlijk uitstapje. Doen !
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Alltijd een belevenis daar te zijn.
Wij komen terug
Cyrille M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Over het eten kan ik redelijk positief zijn, de smaak is goed en er is vol op keus ook al word het allemaal met grote massa aangeboden. Wat mij wel stoort is de misleidende reclame op de buitengevel, “early bird friday” wie op vrijdag voor 17.00u komt eten krijgt een gereduceerde prijs, dit blijkt bij afrekenen niet zo te zijn, want zegt de eigenaresse dan, je moet even voor de voorwaarde op onze website kijken en deze aktie geldt alleen voor de maand september. Dit reklamebord hangt gewoon het hele jaar door op de gevel en deze belangrijke zin “alleen geldig in de maand september” staat nergens op dit bord terwijl het nog prima erbij zou passen. Ik ben er van overtuigd dat dit bewust misleidende reclame is wat deze eigenares zelf zegt niet nodig te hebben want de zaak draait volgens haar erg goed en ze hebben deze aktie helemaal niet nodig om het restaurant vol te krijgen.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Verrassend, deze kwaliteit niet verwacht. Heel vriendelijk en attent personeel! Wij gaan er zeker terug.
W.H. B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Alles wordt heel snel van tafel gehaald. Misschien iets te snel, zelfs je nog gevulde glas is weg als je terug komt.
Verder is alles alles goed, personeel werkt keihard.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
alles smaakte goed en we hadden met ons drieen een heerlijke avond.
alleen jammer dat er geen lactosevrij ijs te verkrijgen is, al was t maar één soort
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Eigenlijk voor de AH actie erheen gegaan. Echter bleek dit restaurant niet mee te doen. Dit staat slecht aangegeven op de site. Echter hebben we zeer genoten van het eten. Een ruime keuze aan; Japans, Frans, etc. etc.
Ze koken er met dagverse producten waardoor het vlees/vis erg lekker is! Kortom een onverwachte wending die in een gezellige en culinaire avond is geëindigd.
Gianno W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
MGoed eten! Netjes verzorgd. Service was niet altijd even goed.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Al jaren ons favoriete wok restaurant. Het leuke hier is dat zij geregeld veranderen in de keuzes van eten. Houd je niet van wokken zijn er andere mogelijkheden om toch een gezellige avond te hebben. De franse keuken hebben ze weer uitgebreid met nieuwe gerechtjes die erg lekker waren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en begrijpen waar het in de horeca om gaat. Aandacht voor je gasten en lekker eten. Als je een rustig avondje wil hebben met kaarslicht moet je hier niet zijn uiteraard maar wil je lekker genieten van heel veel verschillende gerechten is dit een aanrader. Personeel is misschien erg jong maar altijd vriendelijk en beleefd. Ze doen hun best om alles vlot te laten verlopen.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de familie en kinderen gaan eten, er is van alles voor jong en oud.
Het is en blijft een WOK restaurant, ook al willen ze anders doen geloven.
Ze hebben nu ook een aantal gerechten van de Franse en Italiaanse keuken, lekker maar absoluut geen culinaire hoogstandjes.
rayleinarts .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mooie moderne wok met gevarieerd en lekker eten! Je hebt de keus uit bbq, wok , tepanyaki en ook nog de franse keuken. Dat alles voor n mooie prijs van €24,75 incl drinken
marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
vriendelijke ontvangst; vlotte (drank) bediening; geinteresseerd rondgelopen in het gedeelte waar de produktie plaats vindt; op zich een goed concept; maar niks voor mij; door het rondlopen krijg je een heel onrustige sfeer; veel kleine kinderen die 'graaien' in het voedsel; mensen die veel te veel en grote porties op borden doen..door het grote aanbod gaan men grote porties pakken; eenheids smaak..voor de liefhebber waarschijnlijk een aanwinst; ik hou er totaal niet van..te massaal en te onrustig; eten groot aanbod; maar eenheidssmaak en toetjes buffet; alles uit de diepvries; of kant en klaar spul.
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heel erg mooi geworden na de grote verbouwing! Veel meer en divers eten! De sushi was er verassend lekker en de rest was ook goed ( voor een all you can eat concept ). Prijs kwaliteit is dus prima. Bediening is erg jong maar wel super vriendelijk.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk eten vooral de sushi, plaat en Frans. Wel druk op zaterdag, maar geregeld iemand die vraagt of je iets wil drinken. Service duurt dat wel weer lang.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Na de verbouwing is het decor echt mooi geworden. Het buffet is nog meer uitgebreid.
Bediening kan wel soms erg traag gaan, maar ja het personeel is dan ook erg jong nog maar...wel erg vriendelijk. De eigenaren zijn echte horecamensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier erg graag omdat de prijs/kwaliteit erg goed is.