De Gouden Leeuw

Molenstraat 43 5461 JP Veghel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Leeuw

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Leeuw

Darin W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
veel keuze in het keuze menu was er niet. het voorgerecht met 3 gambas was te weinig. het hoofdgerecht, De schnitzel, was niet mals en saai. beetje jus erover, die geen meerwaarde geeft aan de schnitzel. het nagerecht karig. een combinatie van ijs met mousse. bediening was zakelijk en kort. gezien de sfeer die het pand heeft, Bourgondisch, was de verwachting anders.
hemme F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De BBQ is een ontzettend leuk, uitnodigend en lekker concept. Lekker gegeten voor een leuke prijs. Mooi terras, lekkere drankjes en mooi kunnen kijken hoe alles bereid werd. Dank daarvoor!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vanavond hier met tweeen gegeten. Gekozen voor het 3-gangen menu. Beide hadden we als voorgerecht de kipsalade. Verrassend frisse salade, mooi opgediend met ook nog lekker brood en een smeerseltje. Als hoofdgerecht eenmaal de biefstuk en eenmaal de spinaziecanneloni. Alles was supervers, heerlijke biefstuk met verse frietjes erbij. Als toetje kregen we beide een flink stuk abrikozentaart, absoluut een toptaartje!
We hebben heerlijk gegeten, voor nog geen 20 euro per persoon! Aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prachtig decor met een uitstekende Brasserie-kaart en vriendelijke bediening. De overige recensies zijn duidelijk van een aantal jaar/maanden geleden, wij hebben goede ervaringen en kunnen iedereen aanraden een hapje te eten in een van de mooiste cafe-restaurants van de regio.
Hollandkemps K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Wat een afgang. Gezien de prijs, rekent zich tot een klasse-restaurant, maar is echt drie keer niks.Meer dan een uur op een paar biefstukjes zitten wachten,terwijl er bijna niemand binnen zat.Wij ( samen met vriendin ) hadden fles wijn al leeg, en wat zegt de bediening, na onze opmerking over de wachttijd : "Dan bestel je toch nog een fles wijn ". Na uiteindelijk de biefstukjes gehad en gegeten hebben, vraagt men niet : "Was alles naar wens ", maar wil men mijn bord al meenemen, en mijn vriendin zat nog te eten. Kan begrijpen , dat er bijna niemand binnen zat.