De Gouden Leeuw

Molenstraat 43 5461 JP Veghel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Leeuw

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vanavond hier met tweeen gegeten. Gekozen voor het 3-gangen menu. Beide hadden we als voorgerecht de kipsalade. Verrassend frisse salade, mooi opgediend met ook nog lekker brood en een smeerseltje. Als hoofdgerecht eenmaal de biefstuk en eenmaal de spinaziecanneloni. Alles was supervers, heerlijke biefstuk met verse frietjes erbij. Als toetje kregen we beide een flink stuk abrikozentaart, absoluut een toptaartje!
We hebben heerlijk gegeten, voor nog geen 20 euro per persoon! Aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prachtig decor met een uitstekende Brasserie-kaart en vriendelijke bediening. De overige recensies zijn duidelijk van een aantal jaar/maanden geleden, wij hebben goede ervaringen en kunnen iedereen aanraden een hapje te eten in een van de mooiste cafe-restaurants van de regio.
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We schrokken een beetje toen we, na reservering bij De Gouden Leeuw, de recensie lazen, maar zijn blij dat we niet van gedachten zijn veranderd. We hebben 2 avonden (23 + 24 januari) uitstekend gegeten bij De Gouden Leeuw. De eerste avond biefstuk en eend en de 2e avond een verrassingsmenu van 5 gangen. Ook dat was prima, een mooie afwisseling van vlees en vis, met goed klaargemaakte groenten met mooie wijnen. Er werd rekening gehouden met onze wensen en het tempo was goed. Met name de 2e avond verdient het personeel een pluim, want ondanks het feit dat de plaatselijke carnavalsvereniging de bar aandeed, werden wij niet vergeten en kregen dezelfde aandacht als de dag ervoor. De service was uitstekend, vriendelijk, attent en professioneel. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. We zijn beide ervaren, kritische restaurant gangers; De Gouden Leeuw verdient absoluut een betere recensie.
Hollandkemps K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Wat een afgang. Gezien de prijs, rekent zich tot een klasse-restaurant, maar is echt drie keer niks.Meer dan een uur op een paar biefstukjes zitten wachten,terwijl er bijna niemand binnen zat.Wij ( samen met vriendin ) hadden fles wijn al leeg, en wat zegt de bediening, na onze opmerking over de wachttijd : "Dan bestel je toch nog een fles wijn ". Na uiteindelijk de biefstukjes gehad en gegeten hebben, vraagt men niet : "Was alles naar wens ", maar wil men mijn bord al meenemen, en mijn vriendin zat nog te eten. Kan begrijpen , dat er bijna niemand binnen zat.
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Geen restaurant om relaxed te dineren, het terras was voor de bediening volgen mij een noodzakelijke kwaad en liet te wensen over. De kaart was erg gelimiteerd en bestond voornamelijk uit borrelhapjes.