De Gouden Leeuw

Rijksweg 91 6998 AG Laag-Keppel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Leeuw

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Met een grouponbon hier gegeten. De sfeer in het restaurant staat een beetje stil in de tijd. Een nostalgische inrichting met hier en daar een moderne twist. De ober en serveerster op leeftijd doen het prima. We mogen voor het drie-gangenmenu kiezen van de hele kaart. Voor en hoofdgerecht zijn lekker. Het door de ober speciaal aanbevolen toetje is lekker maar wel heel erg simpel. Vanilleijs met advocaat,boerenjongens en slagroom. Schud maar uit een pak. We hebben lekker gegeten, maar zeker niet meer dan dat. Als we de volle prijs hadden moeten betalen, was dit het zeker niet waard geweest
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Via Groupon bij de Gouden Leeuw terecht gekomen. Sfeervolle locatie. Fijne open haard fijne ruime tafel, mooi gedekt. Uitgebreide menukaart waaruit we voor ons 3 gangenmenu konden kiezen. Gerechten zijn weinig verrassend maar wel heel smakelijk, ruime porties. We hadden wildzwijn ham als vooraf, lekker, een tafelgenoot had forel en was daar ook heel enthousiast over. Kalfsentrecote met roquefortsaus was heel erg lekker ( saus had wat uitgesprokener van smaak gemogen) . Bediening was vriendelijk en informeel. Prima gegeten uitstekende prijs kwaliteitsverhouding ( mede door Groupon aanbieding)
Paar0013 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Beetje restaurant op chique, informele bediening, verzorgde presentatie, ruime porties, lekker eten. Hoofdgerecht smaakte uitstekend, voor- en nagerecht prima. Ambiance tegen het deftige aan, maar zodra er wat meer volk over de vloer komt, verdwijnt dat gevoel naar de achtergrond. Kom hier graag nog eens weer.