De Gouden Leeuw

Moerdijkseweg 1 4765 SJ Zevenbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Leeuw

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
6,5
Duur
Erg kort
Ruud1964 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een kok die er geen zin in heeft. Geen vers gemaakte schnitzel maar gewoon een fabrieks bevroren hap. Geen verse groente, maar of uit een pot of uit het vriesvak. Hier ontbreekt elke vorm van inspiratie. Volgende keer blijven we gewoon in de file staan en eten we wel later.
L Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Tja de inrichting is net iets gezelliger dan een kantine maar het is erg rumoerig dus dat komt toch door de indeling van de ruimte, die is nu te open. Als er dan ook nog 2 gezinnen zijn en de kinderen zijn druk in de speelhoek wil je de linkerzijde bij binnenkomst absoluut ontwijken. Eten is gewoontjes, netjes afgebakken maar soms te droog. Aan appelmoes en sommige toetjes zoals crème brulee zit soms een koelkast smaakje. Maar je gaat hierheen voor een bord vol, snel, voordelig en gewoon eten. Geen bijzondere verfijnde smaken of echte wauw wat heerlijk momenten. Maar soms is dat prima als je onderweg bent.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het menu steekt goed in elkaar, voor ieder wat wils.
De huiswijn is lekker en goed drinkbaar. Je kan voor senioren een kleinere portie van het menu krijgen. De bediening is accuraat en vriendelijk. Het is er gezellig en schoon.
De aankleding van het restaurant mag nog iets vlotter.
Aan de kleine kinderen is ook gedacht.
Het is een restaurant waar we zeker terug komen.
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Functioneel restaurant. Smaakvol en vers hoofdgerecht. Snelle adequate bediening. Tapbiertje smaakte slap en inrichting is erg ongezellig.
Heidelberg .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Afgelopen woensdag gegeten bij dit wegrestaurant .
Ik kan niet zeggen dat het herhaling vatbaar is.
Met z'n drieën ,waarvan twee schnitzel Gouden Leeuw genomen.
Mens wat een harde onsmakelijke schnitzels en het pretje erop ....
Mensen met een kunstgebit dit voor te schotel is bijna misdadig maar zonder kunstgebit ook een hopeloze opgave om dit fijn te kauwen.
Het derde gerecht waren lekkerbekjes....deze waren heel lekker als je van een vet smaak houdt.
Niet alles slecht ... de patat is gewoon erg lekker...

Wij hebben tegen de bediening onze teleurstelling geuit en kregen het laatste rondje gratis maar met de pest in onze lichamen gingen wij naar de vergadering maar hier kom in NOOIT meer.

Ton de Ruijter
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Een typisch wegrestaurant met navenante keuken. Grote porties redelijk Hollands eten voor een redelijke prijs, zeer snel opgediend -het is natuurlijk een wegrestaurant dus er wordt rekening gehouden met een korte eettijd, logisch. Groenten smaken niet vers en een mooie opmaak van de borden is duidelijk geen prioriteit. Leeuwenburger was best goed te eten, zalm van mijn tafelgenoot had weinig smaak, behalve dat er veel teveel zout was gebruikt, zalm smaakte ook niet echt vers. Frites waren goed, en de creme brulee als dessert was weinig mis mee. Bediening super snel en super vriendelijk. Kortom een goed adres voor als je terug komt van vakantie en je wilt een grote portie Hollands eten dat snel opgediend wordt.
Lprins .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk om te lunchen, diner is ook wel oke, kan net wat beter met wat meer verse producten. Leuke kinderspeel hoekjes. Een prima stop onderweg
MoniqueHaast .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Afgelopen weekend kwamen wij met de kinderen terug uit Frankrijk.
Eigenlijk was de keuken al gesloten, maar wij mochten gewoon plaatsnemen en bestellen.
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Een mooie afsluiting van onze vakantie.