De Gouden Kom

6,5
Voordelig
Kevinzo .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Lekker eten, heel vers en goed warm (ook als je vooraf besteld wat ik vaak doe). Met een schone open keuken en supervriendelijke bediening, aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hier hebben we vele jaren met grote tevredenheid ons eten gehaald. Maar inmiddels alweer sinds ruim een jaar is er een nieuwe eigenaar en gaat dit afhaal restaurant steeds verder achteruit. De service gaat achteruit, de porties worden steeds kleiner en, nog belangrijker, het smaakt ook niet meer zo lekker als vroeger. Babi pangang was taai in plaats van knapperig. Je kan ook merken dat ze minder concurrentie hebben. De andere afhaal Chinees van Numansdorp is niet meer, en ook die van Zuid-beijerland is opgeheven. En dus hoeft de Gouden Kom niet meer zo zijn best te doen. Nee, de gouden kom is niet meer de gouden kom, hooguit nog een bronzen bakje.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gouden Kom is overgenomen en er zit sinds een aantal maanden een nieuwe eigenaar in. Het is duidelijk dat ze logistiek nog niet op orde zijn, opgegeven afhaaltijden kloppen niet en laatste 3 keer bestelling niet compleet. Ook lijkt kwaliteit niet meer als voorheen. Jammer wij kwamen er wekelijks maar gaan ons nu bedenken.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Ik hoop dat ze snel met de bezorgdienst beginnen. Het eten is altijd top en als ze het dat nog komen brengen is super.
Dan zal ik er nog vaker van eten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Gisteren weer eens een loempia speciaal genomen en die was weer als van ouds lekker. Knapperig en goedgevuld. Ook de saté smaakte voortreffelijk.
Lecoq42 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Net eten afgehaald bij de Gouden Kom doordat de andere chinees in Numansdorp dicht was. Het eten was niet lekker. Alles te ver doorgebakken, zelfs zoiets eenvoudigs als kipsate was veel te droog. Voor ons never nooit meer. Alles kon zo de prullenbak in! Zonde van het geld.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Geweldig afhaalrestaurant. Wij halen vaak vegetarisch eten en ook dat wordt heerlijk bereid. Het beste afhaalrestaurant in de Hoeksche Waard.