De Gouden Kom

Burgemeester de Zeeuwstraat 55 3281 AD Numansdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Kom

kevinzo .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Lekker eten, heel vers en goed warm (ook als je vooraf besteld wat ik vaak doe). Met een schone open keuken en supervriendelijke bediening, aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gouden Kom is overgenomen en er zit sinds een aantal maanden een nieuwe eigenaar in. Het is duidelijk dat ze logistiek nog niet op orde zijn, opgegeven afhaaltijden kloppen niet en laatste 3 keer bestelling niet compleet. Ook lijkt kwaliteit niet meer als voorheen. Jammer wij kwamen er wekelijks maar gaan ons nu bedenken.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Ik hoop dat ze snel met de bezorgdienst beginnen. Het eten is altijd top en als ze het dat nog komen brengen is super.
Dan zal ik er nog vaker van eten.
lecoq42 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Net eten afgehaald bij de Gouden Kom doordat de andere chinees in Numansdorp dicht was. Het eten was niet lekker. Alles te ver doorgebakken, zelfs zoiets eenvoudigs als kipsate was veel te droog. Voor ons never nooit meer. Alles kon zo de prullenbak in! Zonde van het geld.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Geweldig afhaalrestaurant. Wij halen vaak vegetarisch eten en ook dat wordt heerlijk bereid. Het beste afhaalrestaurant in de Hoeksche Waard.