De Gouden Kom

Westeinde 12 3146 BZ Maassluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Gouden Kom

Egroot .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dagmenu genomen. Eten was heerlijk, snelle bediening. Helaas bediening (vrouwen) onvriendelijk, bijna katterig. Jonge zoon was wel aardig. Interieur standaard en verouderd. Kortom, prima eten, maar voor de gezelligheid moet je hier niet komen.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Buiten de goede recencie`s,die ik van harte onderstreep, moet mij toch iets van het hart, uw toilet in de zaak,is niet invalide-vriendelijk. Ik klaag niet omdat ik niet met een rolstoel naar binnen kan,maar de lage wc pot,is voor mij zo laag, dat ik niet zonder hulp van vriendin weer op kan staan,lieve mensen zou U een hogere toiletpot kunnen installeren ? ik kom al vele jaren met allerlei vrienden bij jullie eten,maar helaas kom ik sinds een jaar niet meer ,wat ik erg jammer vind,doet U ons invalide dit plezier,en wij zijn weer jullie tevreden klanten.Verder niets dan goeds over jullie, vriendelijke groet, mw. P W de Deugd.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijke chinees, dankzij mijn schoonouders bekend mee geworden.

Wordt vrolijk als we hier uit eten gaan want het is altijd goed.

Vooral de gerechten die bij je tafel in een speterend zo heet pannetje worden afgemaakt.

Zaak kan een update gebruiken, maar vind het er ook wel bij passen. Alles is wat verouderd maar wel schoon... ;)

Bediening ook top.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het is altijd lekker eten in dit restaurant met plezierige bediening, attent zonder knipmesserigheid, het decor is wel aan een kleine update toe.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Na een verjaardag, laatste dag van vakantie en geen zin in frietjes. De Chinees in de Lier viel de laatste keer erg tegen dus dan maar even doorrijden naar Maassluis, richting Steendijkpolder. We hadden goede berichten gehoord over de Gouden Kom en is deze vlak naast de Lidl gesitueerd en maakt het makkelijk zoeken. Net 18.00 uur dus zal wel niet zo druk zijn, doch op een zondag met een regenachtige dag weet je het nooit. Maar er waren gelukkig maar een paar tafeltjes bezet en stond er een lange rij van afhalers welke elke chinees tot de dag van vandaag succesvol maken. Wij wilde een tweetje en was er na een grondige check geen plekje vrij. Alle tafeltjes waren op korte tijd afstand gereserveerd. De gastvrij peinsde en wilde ons toch graag van dienst zijn, wist 2 plekken te creëren in een lange nis waar 16 personen gereserveerd hadden op 19.00 uur. Wanneer de mensen eerder zouden komen was er nog steeds ruimte genoeg maar wisten wij dat we om 19.00 uur alweer weg zouden zijn. Alleen een hoofdgerecht neem geen uur in beslag, zeker niet bij deze chinees die uitblonk in accuratesse en snelheid. 2 droge wijntjes en bestellen maar. Ik nam de Nasi met Saté en mijn vrouw de Tjap Tjoy met Bami. Supersnel en zeer gastvrij geserveerd en lieten we het ons goed smaken. Overigens is dit een van de weinige zaken waar de pindasaus ook echt lekker naar pinda’s smaakt. De Saté kip was heerlijk gekruid en de Nasi voortreffelijk, alles heerlijk warm. Ook de Tjap Tjoy was uitstekend en het vlees voortreffelijk. De groenten hadden wellicht iets meer door gegaard kunnen zijn maar vallen we niet over. Het restaurant liep al snel helemaal vol en werd de rij afhalers uitgebreid tot de buitendeur. Niet te geloven wat een tent zeg. Het bedienend personeel ging zonde dat iemand het merkte in de hoogste versnelling doch verloren niet hun hartelijkheid en ontging hun niets.
Prijzen; niet echt voordelig voor een Chinees, resp. 18,50 voor de Tjap Tjoy en 16,50 voor de Nasi. Maar ook weer niet te duur. Op een dubbeltje na 4 euro voor een niet echt lekkere droge wijn is wel veel geld en echt niet waard. De wijn was een beetje zurig en is bij de chinees niet altijd even lekker. Maar goed, daar stappen we overheen en hadden een heerlijke maaltijd en komen hier zeker terug.
Beste heer van Leeuwen,

Bedankt voor uw recentie, wij doen ons best om onze gasten zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht de droge wijn u niet bevallen, kunt u deze altijd bij ons inruilen na aangeven. Wij hebben ook een zoette(re) witte wijn welke ook niet al te zoet is, zonder de zure nasmaak, wat u wellicht beter zal bevallen.

Wij zien u graag terug.

Met vriendelijke groeten,

Uw gastheer

Reactie van proever:

Beste mensen van de Gouden Kom. Helemaal goed hoor zo'n reactie en begrijp ik ook wel dat ik wanneer de wij tegenvalt je dat kan zeggen. Ik ben echter van die generatie die dat niet doet. Maar het overgrote deel van mijn recensie over uw zaak is super positief en dat verdient u ook, er zijn er genoeg die veel minder presteren. De drive en uitstraling hebben jullie en daar houden we van. En over uw eten, voortreffelijk hoor!
Hartelijke groet

Huib van Leeuwen
T. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Bij Wiliam is het altijd goed,
Al meer dan 30 jaar lekker met een eerlijke goeie prijs kwaliteit verhouding. Wat bijzonders bestellen geen probleem.
Klant vriendelijk geen fabriek niet woken gewoon lekker een avond genieten van de heerlijke verschillende smaken
Donderdag gaan we weer.
Jo-lande .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Wij eten geregeld bij dit restaurant. Het is altijd lekker, wat we ook nemen.
De tongfilet is echt super. Goede en zeer vriendelijke bediening.
Ook op tweede Kerstdag hier gegeten en alles was super. Dit is echt een heel goed chinees restaurant.
Wij gaan deze week weer.