De Gouden Karper

Dorpsstraat 9 6999 AA Hummelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Karper

Bij Hotel-café-restaurant De Gouden Karper, in de volksmond "Krent, in het pittoreske Hummelo zal iedereen zich snel thuis voelen. In dit prachtige sfeervolle pand, wat al sinds 1642 dienst doet als herberg en bierbrouwerij, kun je genieten van heerlijke klassieke Hollandse gerechten.

Gezellig, rustiek en gastvrij zijn woorden die De Gouden Karper het beste omschrijven. Geen gerechten met poespas, maar gewoon eerlijke traditioneel Hollandse specialiteiten sieren de kaart, die elk seizoen mee verandert.

De Gouden Karper doet mee aan Wild eten in de Achterhoek, dus serveert t/m eind januari heerlijke wildgerechten.

Of je nu komt voor een kopje koffie, een borrel of een volledig diner: bij De Gouden Karper zal je altijd aan het goede adres zitten. Dat is pas echt Achterhoeks genieten!

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
goede wijn behoeft geen krans maar'de gouden karper' krijgt hem wel van ons. maar ook nostalgische ambiance in een lommerijke omgeving.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Bij dit restaurant kun je rekenen op een correcte bediening en goede kwaliteit van de gerechten. Je voelt je hier op je gemak. Kijk op de website voor de maandacties!
Serbiene A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een Restaurant van lange traditie en hoge kwaliteit. Hier is de sfeer nog zoals het alttijd was toen ik hier 40 jaar geleden voor het eerst kwam als kind met mijn familie. Traditioneel Achterhoeks Fine Dining. Met het prachtige warme cafe en de mooie, stijlvolle eetkamer. Met gemoedelijkheid en met de elegantie van "het uit gaan eten" van welleer met de mogelijkheid om eerst te borrelen, waar tijdens het menu wordt opgenomen en vervolgens 'aan tafel geroepen' worden.
B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fijne huiselijke sfeer,zoals ik dat uit het verleden ken,komen zeker terug in de winter.
Ik in ieder geval voor het wild eten,maar mijn partner heeft daar een afkeer tegen,die houd meer van kip,en varkenshaas.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijn, goed verzorgd restaurant en perfecte bediening. Prettig beschaafd, traditioneel zonder oubollig te zijn. Aanrader!
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben hier al meerdere keren met onze vriend(en) gegeten, de eerste keer was alweer 30 jaren geleden. Voor alle jaren in 1 woord: Perfect in alle opzichten. Het feit dat dit nog in Nederland bestaat moeten we koesteren.
ellen T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima lokatie, heerlijk eten, rustige omgeving. Sfeervol. Goede bediening: attent.
Al jarenlang een bekend en goed adres voor lunch, diners en anders.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij misschien wel het gezelligste en beste restaurant van de Achterhoek! Met het mooie weer is het fantastisch vertoeven op de veranda, maar straks komen we ook weer gezellig binnen het wildmenu eten!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
uniek restaurant, met ouderwets degelijke kaart, bediening en rustige sfeer. Geen trendy toestanden, gewoon alleen maar heel erg goed.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij hebben buiten gedineerd. Mooi onder de bomen. Eten was heerlijk. Mooi verzorgd. Keuze om de vis te laten fileren heel plezierig. Groenten bij de gerechten heerlijk. Mag standaard wat meer zijn.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De gouden Karper weten ze nog wat service is. Nette bediening, heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.
Een echte aanrader.
!
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk terras onder de bomen met prima fruits de mer schotels! Hoog niveau bediening met serieuze medewekers . Prima zaak
Wietskej .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ben regelmatig gast in de Gouden Karper en nog nooit teleurgesteld ! Heerlijk eten, prima service en sfeervolle inrichting
JHG L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
goed gegeten, eenvoudige gerechten, zonder opsmuk en goed klaargemaakt. geen liflafjes. de gebakken groente had mogen bestaan uit bloemkool ipv courgette en paprika.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel fijn, goed en lief hoe iedereen aandacht had voor mijn schoonmoeder. Ze genoot er van. Heel erg bedankt voor het lekkere goede eten en personeel en fijne sfeer. Groot compliment.
A.P. C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima avond gehad. Bediening attent en correct. Leuke wijnkaart. v.w.b. de witte wijn. Natuurlijk is er altijd wat op te merken, maar zolang het personeel scherp en gastvrij blijft, maakt dat het al met al tot een geslaagde avond. Ik als wijnverzamelaar en gourmand zou een hoop commentaar kunnen leveren, maar mijn advies is het gewoon zo te houden en vooral eerlijk blijven met de maaltijden en de prijzen.
bianca-tje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Erg lekker gegeten (asperges) in een bijzondere ambiance! Aardig personeel ! En een meer dan prima prijs-kwaliteit verhouding.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke asperges! Inrichting is zo uit de tijd dat het weer leuk is.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mede door het lekkere, goed verzorgde eten een gezellige avond gehad.
De volgende dag bij een trouwdiner aanwezig mogen zij. Ook dit was heerlijk en heel goed verzorgd. Hulde.
Je hebt het dan namelijk wel over een grotere groep.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
gewoon alles goed de kamer het ontbijt personeel heel vriendelijk en spontaan. de omgeving goed. rustig . voor hervatbaar