De Gouden Karper

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

Frits B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alles Tip Top. Je ziet een lange periode met veel ervaring. Enige kleine kritiekpunt is het kleine bad. De bodem is niet horizontaal. Met een nat bad toch een behoorlijk slibgevaar voor de doelgroep van het hotel, ofwel oudere mensen.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellige sfeer!
21kobus21 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen jassen aan gepakt en op gehangen.daarna naar onze tafel gebracht .
Waar we aangenaam verrast werden met een heerlijk diner prachtige wijn.Wij zijn naar huis gegaan met een voldaan gevoel
Komen hier zeker nog een keer terug.
Christine59 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ieder jaar eten we hier 'wild'. Ook dit jaar weer heerlijke gerechten, smaakvol klaargemaakt. Constante kwaliteit, vriendelijke bediening. Huiskamersfeer. Een restaurant waar we graag naar toe gaan.
annetko4 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben met 5 personen heerlijk gegeten. Goede sfeer,fijne bediening, humor en toch integer. Ook mijn tante van 85 jaar vond het een hele fijne gezellige middag.
Taco W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
de sfeer van daar waar de tijd op het juiste moment is stil gaan staan, de tijd dat eten nog echt eten en geen flauwekul. waar de tafels gedekt zijn, de serveersters dames zijn, kortom, de plek om te genieten.
elschaar .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn gezellig ontvangen buiten op het terras om te genieten van de zonnige middag en aansluitend een voortreffelijke maaltijd.
Helemaal perfect en devbedoenimg zeer correct.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Naar de Karper ga je omdat Hummelo zo leuk is, en omdat deze zaak nog gewoon echt ouderwets prettig is. Bediening in pak, perzische kleedjes op tafel, veel hout en nostalgie. Wat wordt geserveerd is niet vernieuwend, niet om voor om te rijden maar wel gewoon goed, eerlijk eten. Verwacht geen culinaire wondertjes, maar geniet van een uitsmijter of entrecote in dit decor uit de jaren '50.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Regionaal beroemde horecagelegenheid, maar wij hebben na ons eerste bezoek toch wat twijfels over de kwaliteit van het eten. Alles was overigens keurig verzorgd, maar de nogal traditionele cuisine blonk niet uit in creativiteit, ambachtelijk vakmanschap en versheid van toegepaste ingrediënten. Zo leek bijvoorbeeld de geserveerde madeirasaus rechtstreeks uit een poedervormige grootverpakking te komen, kwam het brood uit het plastic van de Zaanse grootgrutter, en hebben de bitterballen waarschijnlijk nooit gloeiend hete zonnebloemolie gevoeld. Jammer, want de entourage kan zeker een kwaliteitssprong aan. Schudt die kaart eens op, en maak veel plaats voor verse (streek-)producten.
Samentha S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk! Elke keer weer weet de kok ons te verrassen.
Vriendelijk en gastvrij personeel. Wanneer er wild op de kaart staat dan is dit een echte aanrader!
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Tijdens onze vakantie op aanraden van een kennis hier gegeten. Als voorgerecht koos ik carpaccio met eendenlever krullen. Erg lekker! Mijn partner koos Visserslatijn. Ook lekker! Als hoofdgerecht koos mijn partner hazenbout. Het was immers wildweek en ik koos voor een schnitzel met chanpignons, uitjes en spek. Jammer, dat er geen saus bij zat. Dat zou de smaak ten goede zijn gekomen. Nu was het vrij droog. De griesmeelcreme met warme vruchten was daarentegen weer erg lekker.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Redelijke lunch! Niet erg uitbundig, maar wat er werd geserveerd was goed! Het afrekenen was een deceptie. De net gearriveerde ober moet kennelijk nog wat omgangsvormen eigen worden. Ik vroeg hem of ik kon betalen. Zonder begroeting noemde hij het bedrag en ik gaf hem €50,= Het bedrag wat ik moest betalen was €21,55. Hij legde het wisselgeld op tafel (een zuchtje wind en weg zijn mijn briefjes) ik legde nog €1,50 neer voor hem, waar hij overigens niets voor heeft hoeven doen; hij pakte het geld en draait zich zonder iets te zeggen weer om naar zijn collega. Demonstratief groette ik hem nog eens extra bij het vertrek; "lauw loene" zoals ze in De Achterhoek ook wel zeggen. Geen boe of ba; kennelijk was meneer niet te spreken over de fooi. Nou hoef je tegenwoordig niet meer te buigen als een knipmes, maar enig fatsoen zou hem niet misstaan. Wij gebruiken onze lunch voortaan wel ergens anders. Jammer!
Epictetus I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De Gouden Karper is een fenomeen in de Achterhoek en lang geleden heb ik hier ook al eens gegeten. Al eeuwenlang is het een herberg en sinds ongeveer een eeuw is het een familiebedrijf. Een prachtig oud pand. Binnen een ouderwetse 'eetzaal'. Voor jonger publiek zal het wat oubollig zijn, maar het heeft zijn charme. De bediening is vriendelijk, correct en gemoedelijk, je voelt je er thuis. Over het eten zou ik dan ook graag wat positiever willen zijn, maar dat viel me wat tegen. Erg traditioneel. Een hertenbiefstuk die niet bijzonder smaakte en ik vaak veel beter heb gegeten in goede restaurants. Nadien een dubbele espresso, die qua hoeveelheid en smaak leek op een niet zo goed gezet gewoon kopje koffie. Het voorgerecht, met diverse gerookte vissoorten, was wel weer erg smaakvol. Vanwege de authentieke sfeer, de goede service en goed gezelschap was het al met al een geslaagde avond.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Goed verzorgde (een beetje kleine) kamer met een zeer uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel en erg soepel in de omgang. wij hebben genoten van een goed verzorgd diner
(met veel groente). De gerechten waren met zorg bereid en dat kon je proeven. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het is hier nog net als toen. Meestal nemen we op het terras een garnalenkroketje, zoals 45 jaar geleden. Laatst een mindere ervaring met een warme-geitenkaas-salade, de keuken beloofde revanche. Die kans kregen ze voor een lunch met 7 personen.
Klassieke gerechten, zoals je van de Krent mag verwachten. Een mooi gebakken zeetong, voor anderen heerlijke mosselen. Van de nagerechten gooide de nougatine parfait hoge ogen.
Men heeft zich gerevancheerd, we zien uit naar het wildseizoen in de Achterhoek.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Eten, kippenlever met madeirasaus, redelijk, echter op de vraag heeft het gesmaakt. ...kritiek gegeven over het brood, dit werdt niet gewaardeerd. ...jammer
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Het is bijna een traditie geworden: een keer per jaar komen we, gepland of ongepland even langs bij de Gouden Karper. Dit keer op de terugweg van een paar dagen zwerven door de Achterhoek, eigenlijk alleen voor de thee. We konden de verleiding van een wandeling in betoverend licht niet weerstaan, en dus werd het toch een vroege avondmaaltijd. Een ontluisterende ervaring met een Russich ei, daags ervoor in Groenlo, deed ons besluiten tot een herkansing in de Karper. Gelukkig, ze bestaan nog... van die klassieke gerechten die - passend bij deze klassieke omgeving - perfect worden uitgevoerd (op de wat papperige en smakeloze gerookte zalm na). Begeleid door een werkelijk uitstekende witte wijn van het huis kwam het helemaal goed, zeker na het voorgerecht: een prachtig taartje van kreeft, asperge en limoenmayonaise. De eer van de Achterhoek was voor ons gered!
Wat dit keer tegenviel was de bediening. Die was weliswaar correct, maar weinig hartelijk en geïnteresseerd, al varieerde dat wat met de (verschillende) personen die deze rol invulden. De interesse ging vooral naar elkaar uit.
Alles overziende is het meer dan waarschijnlijk dat ze ons hier volgend jaar weer terugzien, in dit etablissement waar de eeuwen stil lijken te hebben gestaan.
Lmeijer .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijke gerechten in een omgeving om te onthaasten.
Gezellige mensen in een decor waar je niets aan moet willen veranderen, zo is het goed en zo moet het blijven graag.
hj T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Gegeten bij de aardigste vrouw van Nederland; Rita De van der Schueren voor mijn dochters verjaardag. Wens van mijn kind om hier haar 24-ste verjaardag te vieren in een zaak waar mijn grootouders al kwamen. Voor deze belevenis is geen woord, maar vind het wel leuk, dat aan beide kanten, van geslacht tot geslacht, genoten wordt van zo'n mooi etablisement!
Rita en Elisabeth, het was weer fantastisch!
Pien1207 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
De nostalgische Gouden Karper, zucht. Jeugdsentiment. Ik kwam hier vroeger als klein meisje uit Limburg naartoe gereden met de kerst voor het verrukkelijke wild. Jaren later wonen we er vlakbij en nog steeds een toprestaurant. Gezelligheid boven alles, zeer goed eten en bijzonder aardige eigenaren. Ze zijn gebleven zoals ze waren, een topformule, en gaan niet mee met alle moderniteit maar blijven dicht bij zichzelf. Houden zo, zou ik zeggen ????????