De Gouden Karper

Dorpsstraat 9 6999 AA Hummelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Karper

Bij Hotel-café-restaurant De Gouden Karper, in de volksmond "Krent, in het pittoreske Hummelo zal iedereen zich snel thuis voelen. In dit prachtige sfeervolle pand, wat al sinds 1642 dienst doet als herberg en bierbrouwerij, kun je genieten van heerlijke klassieke Hollandse gerechten.

Gezellig, rustiek en gastvrij zijn woorden die De Gouden Karper het beste omschrijven. Geen gerechten met poespas, maar gewoon eerlijke traditioneel Hollandse specialiteiten sieren de kaart, die elk seizoen mee verandert.

De Gouden Karper doet mee aan Wild eten in de Achterhoek, dus serveert t/m eind januari heerlijke wildgerechten.

Of je nu komt voor een kopje koffie, een borrel of een volledig diner: bij De Gouden Karper zal je altijd aan het goede adres zitten. Dat is pas echt Achterhoeks genieten!

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

Wietskej .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij gaan altijd met heel veel plezier eten in de Gouden Karper wanneer we in Nederland zijn en zijn nog nooit teleurgesteld!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening voldoende aanvulling van bijgerechten en een geweldige locatie om te eten
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het was een prima ontvangst, vriendelijke mensen. Ook het eten (wildgerecht) was een genot. Voor ons is het jammer dat het niet in onze beurt is (60 km), want anders zouden we er zeker vaker gebrek van maken.
Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hadden een zeer gezellige avond met heerlijk eten met bijpassende wijnen voor ons uitgekozen door het restaurant in een mooi aangekleed restaurant, mooi gedekte tafels en gelukkig zonder muziek. Een aanrader voor menigeen en voor ons een reden om terug te komen.
Dirk Gerrit Hendrik R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk en goed wild menu voor zeer schappelijke prijs. Bijzondere nostalgische echt originele ambiance. Goede bediening. Goede wijkaart met echte 'classiekers'. Gewoon netjes en helemaal af. Aanrader. En we komen terug!
P.H. K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Restaurant de Gouden Karper is absoluut top. Daar kan geen restaurant aan tippen.Correcte bediening en geweldig goed eten.
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Naast het zeer goede eten vindt het plaats in een fijne gezellige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Een amuse vooraf, aangeboden door het restaurant, zou wat meer mogen zijn dat wat olijfjes of wat zoutjes. Uitstekende sfeer en bediening.
Storm R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het is zo fijn om bij de Gouden Karper te eten. En gewelidig personeel!
Ook een heerlijke vegetarische keuze en verrukkelijk ijs!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten, wild natuurlijk in deze tijd, daar zijn ze bij de GK wel in thuis. Wil je veel vlees dan is de hazebout een aanrader. Je krijgt na elkaar een achter_ en voorbout. Heerlijke bijgerechten. Mag wel wat meer groente bij volgens moderne inzichten. Vakbekwaam personeel. Authentiek ( klassieke) interieur en mooie serviezen en bestekken.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij wilden graag wild eten in de Achterhoek. Via zoeken op het internet kwamen we bij de Gouden Karper uit. Als kind zijnde ben ik hier al eens geweest en daardoor viel de keus hierop. We hebben erg lekker wild gegeten in een prettige en traditionele setting.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten en zulke
Aardige mensen, lekker traditioneel, gesteven servetten , super schoon en vakkundige bediening. Kortom een top klassieker, geen halve porties maar mooie gekookte gerechten . Wij hadden het wild en ronduit verrukkelijk. En zo doorgaan !!!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Uitstekende spijs en drank in een vriendelijke, rustige, haast huiselijke ambiance.
Een restaurant waar je graag terug wilt komen, met een paar mensen maar ook met een wat grotere groep.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voorlaatste bezoek was al weer (te) lang te geleden, maar gelukkig kwam het er weer van en alles was als vanouds weer top.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alles Tip Top. Je ziet een lange periode met veel ervaring. Enige kleine kritiekpunt is het kleine bad. De bodem is niet horizontaal. Met een nat bad toch een behoorlijk slibgevaar voor de doelgroep van het hotel, ofwel oudere mensen.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellige sfeer!
21kobus21 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen jassen aan gepakt en op gehangen.daarna naar onze tafel gebracht .
Waar we aangenaam verrast werden met een heerlijk diner prachtige wijn.Wij zijn naar huis gegaan met een voldaan gevoel
Komen hier zeker nog een keer terug.
Christine59 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ieder jaar eten we hier 'wild'. Ook dit jaar weer heerlijke gerechten, smaakvol klaargemaakt. Constante kwaliteit, vriendelijke bediening. Huiskamersfeer. Een restaurant waar we graag naar toe gaan.
annetko4 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben met 5 personen heerlijk gegeten. Goede sfeer,fijne bediening, humor en toch integer. Ook mijn tante van 85 jaar vond het een hele fijne gezellige middag.
Taco W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
de sfeer van daar waar de tijd op het juiste moment is stil gaan staan, de tijd dat eten nog echt eten en geen flauwekul. waar de tafels gedekt zijn, de serveersters dames zijn, kortom, de plek om te genieten.