De Gouden Karper

Dorpsstraat 9 6999 AA Hummelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Karper

Bij Hotel-café-restaurant De Gouden Karper, in de volksmond "Krent, in het pittoreske Hummelo zal iedereen zich snel thuis voelen. In dit prachtige sfeervolle pand, wat al sinds 1642 dienst doet als herberg en bierbrouwerij, kun je genieten van heerlijke klassieke Hollandse gerechten.

Gezellig, rustiek en gastvrij zijn woorden die De Gouden Karper het beste omschrijven. Geen gerechten met poespas, maar gewoon eerlijke traditioneel Hollandse specialiteiten sieren de kaart, die elk seizoen mee verandert.

De Gouden Karper doet mee aan Wild eten in de Achterhoek, dus serveert t/m eind januari heerlijke wildgerechten.

Of je nu komt voor een kopje koffie, een borrel of een volledig diner: bij De Gouden Karper zal je altijd aan het goede adres zitten. Dat is pas echt Achterhoeks genieten!

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

hj T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk terras onder de bomen met prima fruits de mer schotels! Hoog niveau bediening met serieuze medewekers . Prima zaak
Wietskej .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ben regelmatig gast in de Gouden Karper en nog nooit teleurgesteld ! Heerlijk eten, prima service en sfeervolle inrichting
JHG L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
goed gegeten, eenvoudige gerechten, zonder opsmuk en goed klaargemaakt. geen liflafjes. de gebakken groente had mogen bestaan uit bloemkool ipv courgette en paprika.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel fijn, goed en lief hoe iedereen aandacht had voor mijn schoonmoeder. Ze genoot er van. Heel erg bedankt voor het lekkere goede eten en personeel en fijne sfeer. Groot compliment.
A.P. C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima avond gehad. Bediening attent en correct. Leuke wijnkaart. v.w.b. de witte wijn. Natuurlijk is er altijd wat op te merken, maar zolang het personeel scherp en gastvrij blijft, maakt dat het al met al tot een geslaagde avond. Ik als wijnverzamelaar en gourmand zou een hoop commentaar kunnen leveren, maar mijn advies is het gewoon zo te houden en vooral eerlijk blijven met de maaltijden en de prijzen.
bianca-tje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Erg lekker gegeten (asperges) in een bijzondere ambiance! Aardig personeel ! En een meer dan prima prijs-kwaliteit verhouding.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke asperges! Inrichting is zo uit de tijd dat het weer leuk is.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mede door het lekkere, goed verzorgde eten een gezellige avond gehad.
De volgende dag bij een trouwdiner aanwezig mogen zij. Ook dit was heerlijk en heel goed verzorgd. Hulde.
Je hebt het dan namelijk wel over een grotere groep.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
gewoon alles goed de kamer het ontbijt personeel heel vriendelijk en spontaan. de omgeving goed. rustig . voor hervatbaar
G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Asperges smaken uit Limburg veel beter als uit Drempt,want die wij gegeten hebben waren niet lekker en de beenham was gewoon ham.Dus dat viel tegen.
Het voorgerecht en de vegetarische maaltijd was goed.
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was weer heerlijk en gezellig, zoals altijd. Ik kom er al jaren. Vanwege het prachtige weer konden we eerst genieten van een drankje buiten op het schaduwrijke terras. Daar alleen is het al heerlijk toeven.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De Giuden Karper in Hummelo is zeer aan te bevelen, gezellig, rustig en het eten is zeer goed! Ik kom zeker nog een keer terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We waren ernog nooit geweest en uitstekend gegeten alleen gaf het een idee van een "eetzaal" en dat was jammer. Maak het iets meer gescheiden met planten? Het staat allemaal veel te dicht op elkaar. Uitstekend eten in een te oubollige inrichting
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Altijd een feestje om hier te eten. Aardig en vlot personeel. Eten prima en een heel gezellige sfeer. Kom hier graag met vrienden en kinderen en kleinkinderen. Altijd een succes
hewoss .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie locatie, een landelijk bekend restaurant.
Gerechten goed, maar niet speciaal.
Lekker gegeten,gzellig gezeten,voor een redelijke prijs.
Wietskej .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij gaan altijd met heel veel plezier eten in de Gouden Karper wanneer we in Nederland zijn en zijn nog nooit teleurgesteld!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening voldoende aanvulling van bijgerechten en een geweldige locatie om te eten
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het was een prima ontvangst, vriendelijke mensen. Ook het eten (wildgerecht) was een genot. Voor ons is het jammer dat het niet in onze beurt is (60 km), want anders zouden we er zeker vaker gebrek van maken.
Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hadden een zeer gezellige avond met heerlijk eten met bijpassende wijnen voor ons uitgekozen door het restaurant in een mooi aangekleed restaurant, mooi gedekte tafels en gelukkig zonder muziek. Een aanrader voor menigeen en voor ons een reden om terug te komen.
Dirk Gerrit Hendrik R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk en goed wild menu voor zeer schappelijke prijs. Bijzondere nostalgische echt originele ambiance. Goede bediening. Goede wijkaart met echte 'classiekers'. Gewoon netjes en helemaal af. Aanrader. En we komen terug!