De Gouden Karper

Hoofdstraat Winsum 5 9951 AA Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Karper

Profiteer nu elke woensdag vanaf 17.00 tot 18.30 uur van korting op uw rekening. De minimale besteding is dan €29,50 per persoon.

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Zondag vanaf 12:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
zelf at ik werkelijk een heerlijke wildstoof ; het was alleen jammer dat een van mijn tafelgenoten geen spare ribs kon bestellen in het restaurantgedeelte.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Prettige bediening met uitgebreide informatie over de kaart met prima suggesties. Gezellige omgeving en leuke sfeer. Aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een beperkte, maar complete menukaart. Met voor elk wat wils. Leuke, authentieke ambiance, prettige bediening en redelijke prijzen. Als ik nog een keer ga eten in de Gouden Karper neem ik er wat meer tijd voor, en dan neem ik zeker ook het kaasplankje.
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Éen verbetering: misschien meer keus voor vegetariërs. Voor de rest, good service, goed voorbereid en gepresenteerde gerechten, goed ingrediënten.
Wilfred Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Door verkeerde inschatting van het weer te weinig personeel voor het bedienen van zowel terras als restaurant. Eten was matig, kipsaté gefrituurd, sla was klef. Voorgerecht, klaargemaakt door de bediening die de kok ging helpen, was heerlijk..
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op het terras, onder een parasol. Perfect plekje om gezellig met een gezelschap te eten. Dikke voldoende. Komen hier beslist nog een x weer.
Alette D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hele mooie historische plek, zowel de locatie als van binnen. Mooi terras ook. Alles goed verzorgd en hartelijke bediening. Eten en wijn heel lekker en genoeg keus uit de bescheiden kaart.
j V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst en prima eten, we komen terug
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen, heerlijk nog buiten op het terras gezeten.
We wilden dineren maar we vonden de prijs 29,50 voor twee gangen wel erg veel. toen Eetcafe kaart genomen en ach het was prima, kwaliteit echt goed maar ik vind voor een "eetcafe" de prijs aan de hoge kant.
En voor het diner gedeelte waar je apart kunt zitten toch te veel eetcafe gehalte voor een Diner.
Charl C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed eten in een authentieke ambiance.
Menukaart is gevarieerd met een correcte prijs-kwaliteit verhouding. Proeverij voorgerecht een aanrader, waarbij de portabello's met met gorgonzola risotto echt verrukkelijk. Broodmand bevat doorsnee brood van de bakker; een zelfgebakken broodje was hier echt beter. Hoofdgerecht varkenshaas smaakvol maar niet heel mals en lauwwarm geserveerd, parelhoen heerlijk. Tiramisu was erg goed, op z'n Italiaans bereid. Bediening vlot, correct en vooral zeer vriendelijk.
We komen terug.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik weet hierover niet zoveel te zeggen. Het eten was goed voor de prijs. Inrichting kan wel wat gebruiken. Maar alles bij elkaar was het ook niet slecht. Meer zo'n restaurant waar je bij weggaan denkt: ik heb gegeten, maar dat is het dan ook.
xavier S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance
en bijzonder vriendelijke en service gerichte bediening. Wij konen graag terug !
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een geweldige verrassing in Winsum. Na de eerste etappe van het Pieterpad zijn we (een vriendengroep van 6 jongvolwassen mannen van middelbare leeftijd) in De Gouden Karper beland om een lekker biertje te nuttigen. We werden aangenaam verrast door de enthousiaste bediening van Deborah en door de oude ambiance van de herberg. We hebben ons over laten halen om de volgende avond (na de 2e etappe van het Pieterpad) te gaan dineren. En daar hebben we geen spijt van gekregen. We zijn verwend met heerlijke gerechten die door de brigade van Marjan met liefde zijn klaargemaakt. Deborah schenkt heerlijke, door haar gekozen bijpassende wijnen. Dit is gastvrijheid zoals het in de horeca bedoeld is. We gaan zeker terugkomen.
Loesje06 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bediening bij binnenkomst erg vriendelijk maar toen we weg gingen zeiden ze niks.
Dame van de bediening mag nog wel wat beter leren over de wijnen beetje jammer!!
Eten was wel goed .( wel lang gewacht op hoofdgerecht)
Dank voor uw recensie, we proberen te achterhalen welke bediening u heeft gehad en we gaan er dan ook vanuit dat u op Valentijnsdag bent geweest(zoals u aangeeft) en dat Liyu, onze 16 jarige topper u heeft geholpen. Ze is inderdaad in de leer en weet nog lang niet alles wat betreft de wijnen, maar ze doet meer dan haar uiterste best. We nodigen u graag uit om een culinaire proeverij te komen nuttigen, de wijnkeuze gaat Deborah voor u maken en deze wijn krijgt u dan ook van ons. Jammer dat u lang heeft moeten wachten, wellicht kwam dit door de grote groep die op de bovenverdieping was. Een gastvrije groet, Team Gouden Karper
mercvitofam_everts8 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke en eerlijke gerechten, die veelal uit de streek/omgeving komen.
Mooie opmaak en erg lekker. Ik kom zeker terug!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hartelijk ontvangen, prima ambiance. Hier werken mensen met passie en liefde voor zowel het gerecht en de wijnen die zij presenteren. Dit wordt vervolgens enthousiast en met plezier naar de gast gebracht. Top!
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Na een etappe Pieterpad hier terecht gekomen. Wat een verrassing! Klassieke gerechten op een manier klaar gemaakt waar de passie van de kok(kin) vanaf straalt. De bediening en een aangename rode wijn maken het feest compleet.
zut .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk en relaxed gegeten. Leuke gemoedelijke en enthousiaste bediening. Vegetarische maaltijd en Irish koffie was heerlijk. Mooie inrichting en muziek.
Hebben een heerlijke avond gehad.
Rob_Mackaay .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zal ik vertellen van de geweldige, persoonlijke bediening? Het plezier dat het personeel heeft in z'n werk? Gratis parkeren? Een prachtig pand dat 454 jaar geschiedenis heeft als herberg? Of het fijne, zonovergoten terras? Nee, we hebben het voornamelijk over het eten. Van de kaart: zonder meer goed, met eigen gemaakte aardappelschijfjes en (zo leek het mij althans) verse, huisgemaakte frites. Ik nam de dagschotel. Omdat die goedkoper is, maken de meeste restaurants zich daar maar wat van af. Zo niet De Gouden Karper. De schnitzel was heerlijk; het bord mooi opgemaakt. De toetjes zijn helemaal geweldig! Een kop goede koffie maakte het geheel af. Dus... ook al moet je er misschien wat voor omrijden: een bezoek aan De Gouden Karper is zeker een aantal extra kilometers waard.
bloembloem10 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Al diverse keren en in wisselend gezelschap of soms alleen in De Gouden Karper gegeten en telkens weer wordt ik positief verrast door de gastvrijheid, het heerlijke eten en de ambiance. Het wisselende menu is elke keer een verrassing en wanneer ik op het mooie en verzorgde terras zonder dat ik op de kaart gekeken heb om een salade vraag is deze voortreffelijk.
Kortom: De Gouden Karper voelt als een prettige herberg waar ik erg graag kom.