De Gouden Karper

Hoofdstraat Winsum 5 9951 AA Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Karper

Profiteer nu elke woensdag vanaf 17.00 tot 18.30 uur van korting op uw rekening. De minimale besteding is dan €29,50 per persoon.

Meer informatie over restaurant De Gouden Karper

Zondag vanaf 12:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Karper

Bernard B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De sfeer was prima. Leuke bediening en lekkere wijn. Dat het eten de prijs niet helemaal waard was, doet er dan niet zo heel veel toe
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk etentje in dit restaurant . Vriendelijke bediening , goeie uitleg. De kaart is wat beperkt , de gerechten die we uitgezocht hadden waren prima bereidt . De ambiance is prettig en de sfeer goed .
reneboekhoff .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Hebben gegeten in cafegedeelte. Was gezellig en lekker. Gewoon goed café-eten. Zit ook restaurant bij. Heeft eigen kaart met andere gerechten dan in cafegedeelte. Hebben hier niet gegeten, dus kan ik niets van zeggen.
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
er was geen brood meer, smiddag
om 14 u excuse dat de oven stuk was. lunch kaart erg karig voor mensen die geen vlees en vis eten.
De quiche en pannenkoeken waren ook niet beschikbaar. kaart dus een min punt
het eten wat we kregen was goed en lekker.
Erik Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen door een erg enthousiaste en aardige bediening. We kozen voor een 4 gangen menu. Het eten was goed, gevarieerd en met veel zorg geprensenteerd. Bij het hoofdgerecht hadden we meerdere soorten groente (wat je niet altijd meemaakt), patat en aardappeltjes. Het 3e gerecht was diverse soorten kaas, die erg smaakvol waren. Samen met een glaasje port erbij een goede keuze.
Een leuke ervaring dit restaurant.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
door een foutje in de keuken werd het hoofdgerecht niet opgediend. Goedgemaakt door de ober, maar toch vervelend dat het allemaal lang duurde.
uiteindelijk werden de gerechten opgediend, maar de tournedos waren niet meer warm.
Op zich wel een plezierige plek om te zitten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Weloverwogen, een goed verhaal. Het eten is echt heel lekker, prijs-kwaliteit is dik in orde. Vriendelijk en flexibel, aanrader!
Erwin C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten
L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
zelf at ik werkelijk een heerlijke wildstoof ; het was alleen jammer dat een van mijn tafelgenoten geen spare ribs kon bestellen in het restaurantgedeelte.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Prettige bediening met uitgebreide informatie over de kaart met prima suggesties. Gezellige omgeving en leuke sfeer. Aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een beperkte, maar complete menukaart. Met voor elk wat wils. Leuke, authentieke ambiance, prettige bediening en redelijke prijzen. Als ik nog een keer ga eten in de Gouden Karper neem ik er wat meer tijd voor, en dan neem ik zeker ook het kaasplankje.
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Éen verbetering: misschien meer keus voor vegetariërs. Voor de rest, good service, goed voorbereid en gepresenteerde gerechten, goed ingrediënten.
Wilfred Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Door verkeerde inschatting van het weer te weinig personeel voor het bedienen van zowel terras als restaurant. Eten was matig, kipsaté gefrituurd, sla was klef. Voorgerecht, klaargemaakt door de bediening die de kok ging helpen, was heerlijk..
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op het terras, onder een parasol. Perfect plekje om gezellig met een gezelschap te eten. Dikke voldoende. Komen hier beslist nog een x weer.
Alette D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hele mooie historische plek, zowel de locatie als van binnen. Mooi terras ook. Alles goed verzorgd en hartelijke bediening. Eten en wijn heel lekker en genoeg keus uit de bescheiden kaart.
j V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst en prima eten, we komen terug
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen, heerlijk nog buiten op het terras gezeten.
We wilden dineren maar we vonden de prijs 29,50 voor twee gangen wel erg veel. toen Eetcafe kaart genomen en ach het was prima, kwaliteit echt goed maar ik vind voor een "eetcafe" de prijs aan de hoge kant.
En voor het diner gedeelte waar je apart kunt zitten toch te veel eetcafe gehalte voor een Diner.
Charl C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed eten in een authentieke ambiance.
Menukaart is gevarieerd met een correcte prijs-kwaliteit verhouding. Proeverij voorgerecht een aanrader, waarbij de portabello's met met gorgonzola risotto echt verrukkelijk. Broodmand bevat doorsnee brood van de bakker; een zelfgebakken broodje was hier echt beter. Hoofdgerecht varkenshaas smaakvol maar niet heel mals en lauwwarm geserveerd, parelhoen heerlijk. Tiramisu was erg goed, op z'n Italiaans bereid. Bediening vlot, correct en vooral zeer vriendelijk.
We komen terug.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik weet hierover niet zoveel te zeggen. Het eten was goed voor de prijs. Inrichting kan wel wat gebruiken. Maar alles bij elkaar was het ook niet slecht. Meer zo'n restaurant waar je bij weggaan denkt: ik heb gegeten, maar dat is het dan ook.
xavier S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance
en bijzonder vriendelijke en service gerichte bediening. Wij konen graag terug !