De Gouden Bock

Damplein 17 4331 GC Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Bock

De Gouden Bock staat voor een kraakverse keuken waar alles zelfgemaakt wordt. Het eeuwenoude pand stamt uit de gloriedagen van Middelburg als handelsstad en ademt ambachtelijkheid. De chef is een perfectionist en dat zie je terug in de gerechten. Er zit een fijn terras bij waar je kunt neerploffen in de kussens. Binnen is het licht en hout en staan er verse bloemen op de tafel.

Meer informatie over restaurant De Gouden Bock

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Bock

Frederik G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk kreeftenmenu met een forse halve kreeft genuttigd. Dit begeleid met een heerlijke Soave. De Gouden Bock is een aanrader
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De Gouden Bock hoort al jaren tot onze favorieten. Ook deze keer, waren de gerechten weer fantastisch en de wijn een perfekte begeleiding.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De kaart leek niet in de smaak te vallen, maar de gerechtjes werden zeer gewaardeerd. Super lekker gegeten en de bediening was prima.
Crista S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Kwamen voor de Oosterschelde kreeft eerst vertelde men mij dat dit niet het seizoen was ( 01/05 ) daarna dat men het te duur
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was super, goede verassende smaken mooie opmaak, bediening was goed maar kan beter (pro-actiever mn kwa drankjes). Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed eten!! Niet per se hip of modern, maar gewoon heel goed eten en erg fijn tafelen! Ik had de inktvis risotto, salade van coquilles en de papardelle met wild: allemaal aanraders!
roosmarijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De Gouden Bock serveert 15 van hun favourite gerechtjes naar aanleiding van hun 15 jarig bestaan, we waren met 6 en kozen ervoor verschillende gerechtjes te delen, wat heel erg gesmaakt werd. Service is top !
S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hadden in jullie restaurant een erg gezellig etentje.
Het unieke voor ons was dat andere gasten dat blijkbaar ook vonden.
Ze kwamen na het eten naar ons toe en vertelde dat ze genoten hadden van onze cofersatie .
Wij hebben dus, of te hard gepraat, of het was echt leuek.
We houden het maar op het laatste.

Groet,
Jur Strelitski
Frederic G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten en een prima, erg vriendelijke bediening ! We komen zeker terug, een echte aanrader. De formule waarbij je zelf de menu kunt samenstellen een ontdekking !
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een warm en hartelijk ontvangst. Wij kozen de keuze van de chef, allerlei heerlijke kleine gerechtjes. We hebben hierdoor voor het eerst kokkels, scheermessen en kalfstong gegeten. Fijne verrassingen!
Het personeel voelde onze snelheid van eten goed aan, was ook heel behulpzaam in het aanbieden van bijv wat extra brood om de lekkere saus van de gamba's nog op te maken, zonder dat extra in rekening te brengen.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Very nice
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het was een deceptie! Voor de 55e verjaardag van mijn echtgenoot met familie wezen eten. Wachttijd ongeveer een uur voordat het 1e gerecht geserveerd werd. Te lang naar mijn mening. Kwaliteit gewoontjes. Cote de boeuf veel te doorbakken, niet eens gevraagd welke gaarheid gewenst, en veel te duur. In mijn 2e gerecht een vlieg, dit aangegeven, wel excuses gekregen en werd ook niet in rekening gebracht. Een bijbesteld gerecht niet geserveerd, hier melding van gemaakt, hiervoor excuses gekregen. De koffie werd (hiervoor?) niet in rekening gebracht.
Serveersters deden hun best, maar hadden niet in de gaten, dat we regelmatig wenkten voor nog wat te drinken. Spruitjes waren nagenoeg rauw en het gebakken spek hierin, amper zichtbaar, laat staan te proeven.
Heel jammer allemaal.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten onder een uitstekende ambiance ....goede gastvrouw en dito bediening
wvdschoor .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastische tweede kerst gehad.
Niet alleen door de gerechten, maar zeker ook
door de bijzonder goede bediening.
AAA+++
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Fantastisch restaurant. Mooi monumentaal pand, smaakvol ingericht. Goede bediening, heel vriendelijk. En dan de lunch met heerlijke verse producten, eigengemaakt brood, heerlijke eigengemaakte pate en smaakvolle zeeduivel. Wat een ontdekking in Middelburg!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Sip M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was echt lekker. En het concept met kleine gerechten is super. Het was erg druk en we kregen de indruk dat de keuken dit niet aan kon. We moesten te lang wachten op ons eten. Maar zodra de bediening dit doorkreeg hebben ze er alles aan gedaan om dit op te lossen. complimenten.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We verheugden ons erop hier te gaan eten, zeker nadat we de leuke sfeer gezien hadden, maar werden geweigerd omdat we ons hondje mee hadden genomen. Dit ondanks dat we op Trip Advisor hadden gezien dat huisdieren welkom zijn. We waren hier erg teleurgesteld over.
Aatj D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke plek, goede sfeer en attente bediening. Smaakvolle lunch! Buitenruimte aan de krappe kant, maar begrijpelijk gezien de ligging aan de (rustige) weg.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Fantastisch goed gegeten. Alle gerechten hadden de juiste aandacht gehad en waren goed op culinair niveau. Echt een feestje en tevens een heerlijke rustige sfeer. Tevens ook de mogelijk om heerlijk buiten te eten. Fijne plek. De bedien zou nog wat professioneler kunnen door wat uitleg aan goed wijnadvies was er niet.