De Gouden Bock

Damplein 17 4331 GC Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Gouden Bock

De Gouden Bock staat voor een kraakverse keuken waar alles zelfgemaakt wordt. Het eeuwenoude pand stamt uit de gloriedagen van Middelburg als handelsstad en ademt ambachtelijkheid. De chef is een perfectionist en dat zie je terug in de gerechten. Er zit een fijn terras bij waar je kunt neerploffen in de kussens. Binnen is het licht en hout en staan er verse bloemen op de tafel.

Meer informatie over restaurant De Gouden Bock

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Gouden Bock

Kees .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima gegeten! Menu chef aanrader. Mooie combinaties van smaken. Personeel verdient pluim. Wat een rustige allerte goed gecoordineerde service. Complimenten!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Het geheel was teleurstellend. We hadden gereserveerd via Iens, dit was bevestigd en kregen vanmiddag nog een herinnering van de reservering. Wij gingen verwachtingsvol nasr het restaurant, maar het was gesloten. Dus een echte domper
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hebben een geweldige avond gehad buiten op het terras. Het menu van de chef was echt aanbevelenswaardig. 3 gangen om te delen en elke gang bestond uit 3 kleine gerechtjes. De smaken waren echt bijzonder. Aan te raden voor fijnproevers.
Joel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Top eten, enorm vriendelijk en gezellig personeel! Top lokatie voor een perfecte date!
Katia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Super lekker. maar alle stoeltjes binnen verdienen allemaal een extra kussentje.
Agniet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Uitstekend kreeft gegeten op een van de laatste dagen van het seizoen. Hoewel erop het terras gerookt mag worden, hebben we aan het personeel gevraagd of aan de gast die verderop een sigaar rookte, wilde vragen deze uit te maken. De sigarenrook kwam hinderlijk naar onze tafel. Aan dit verzoek is gehoor gegeven.
W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We zaten buiten dus kunnen niets zeggen over het geluidsniveau binnen.

Heerlijk gegeten! Afwisselende visgerechten en allemaal top!
Frederik G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk kreeftenmenu met een forse halve kreeft genuttigd. Dit begeleid met een heerlijke Soave. De Gouden Bock is een aanrader
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De Gouden Bock hoort al jaren tot onze favorieten. Ook deze keer, waren de gerechten weer fantastisch en de wijn een perfekte begeleiding.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De kaart leek niet in de smaak te vallen, maar de gerechtjes werden zeer gewaardeerd. Super lekker gegeten en de bediening was prima.
Crista S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Kwamen voor de Oosterschelde kreeft eerst vertelde men mij dat dit niet het seizoen was ( 01/05 ) daarna dat men het te duur
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was super, goede verassende smaken mooie opmaak, bediening was goed maar kan beter (pro-actiever mn kwa drankjes). Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed eten!! Niet per se hip of modern, maar gewoon heel goed eten en erg fijn tafelen! Ik had de inktvis risotto, salade van coquilles en de papardelle met wild: allemaal aanraders!
roosmarijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De Gouden Bock serveert 15 van hun favourite gerechtjes naar aanleiding van hun 15 jarig bestaan, we waren met 6 en kozen ervoor verschillende gerechtjes te delen, wat heel erg gesmaakt werd. Service is top !
S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hadden in jullie restaurant een erg gezellig etentje.
Het unieke voor ons was dat andere gasten dat blijkbaar ook vonden.
Ze kwamen na het eten naar ons toe en vertelde dat ze genoten hadden van onze cofersatie .
Wij hebben dus, of te hard gepraat, of het was echt leuek.
We houden het maar op het laatste.

Groet,
Jur Strelitski
Frederic G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten en een prima, erg vriendelijke bediening ! We komen zeker terug, een echte aanrader. De formule waarbij je zelf de menu kunt samenstellen een ontdekking !
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een warm en hartelijk ontvangst. Wij kozen de keuze van de chef, allerlei heerlijke kleine gerechtjes. We hebben hierdoor voor het eerst kokkels, scheermessen en kalfstong gegeten. Fijne verrassingen!
Het personeel voelde onze snelheid van eten goed aan, was ook heel behulpzaam in het aanbieden van bijv wat extra brood om de lekkere saus van de gamba's nog op te maken, zonder dat extra in rekening te brengen.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Very nice
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het was een deceptie! Voor de 55e verjaardag van mijn echtgenoot met familie wezen eten. Wachttijd ongeveer een uur voordat het 1e gerecht geserveerd werd. Te lang naar mijn mening. Kwaliteit gewoontjes. Cote de boeuf veel te doorbakken, niet eens gevraagd welke gaarheid gewenst, en veel te duur. In mijn 2e gerecht een vlieg, dit aangegeven, wel excuses gekregen en werd ook niet in rekening gebracht. Een bijbesteld gerecht niet geserveerd, hier melding van gemaakt, hiervoor excuses gekregen. De koffie werd (hiervoor?) niet in rekening gebracht.
Serveersters deden hun best, maar hadden niet in de gaten, dat we regelmatig wenkten voor nog wat te drinken. Spruitjes waren nagenoeg rauw en het gebakken spek hierin, amper zichtbaar, laat staan te proeven.
Heel jammer allemaal.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten onder een uitstekende ambiance ....goede gastvrouw en dito bediening