De Gorsselaer

- Lunch vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op een warme zomerdag geluncht op het terras onder de bomen in de schaduw. We bestelden een zalmomelet en Panini geitenkaas en wat te drinken. Het drinken was er vlot, maar het duurde wel een tijd voordat ons eten gebracht werd, terwijl het niet bepaald druk was. Gelukkig was er wel wat te zien op het pleintje naast het terras waar een kleine weekmarkt aan de gang was. Het eten smaakte wel goed, met een klein salade erbij, en was zeker niet te weinig.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het is niet druk op deze vrijdagavond. Twee tafels waren er bezet. De sfeer binnen straalt gezelligheid uit en de jongedame met de Friese voornaam is vanaf het eerste moment attent, vriendelijk en gespitst om het de bezoekers naar de zin te maken.

De kaart is beknopt en eenvoudig, maar dat kun je weten als je naar binnen stapt. Drie hoofdgerechten en twee maaltijdsalades. Het was jammer dat we erg lang op ons hoofdgerecht moesten wachten, iets wat je niet voorziet wanneer er maar drie tafels bezet zijn. De varkenssaté die ik nam was niet echt smaakvol. Deze werd vergezeld van stukjes kroepoek en een salade die bestond uit grove sla-bladeren en grote stukken tomaat. De frites die in een apart schaaltje werd opgediend was met een 'benauwde lepel' opgeschept en bestond uit veel kleine tot zeer kleine frietjes die wat hard doorbakken waren.

Als het eten even goed wordt als de bediening, komen we graag nog een keer terug.
Rolf123 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke asperges gegeten met gebakken zalm, een echte aanrader! De asperges waren boterzacht, en de zalm precies goed gegaard. De bediening was evenals de vorige keer vriendelijk en authentiek. Wanneer we weer in Gorssel zijn, gaan we zeker weer terug
Lucienne S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Net terug van een heel gezellig eetcafé De Gorsselaer in Gorssel op de Hoofdstraat....wat hebben we heerlijk gegeten. De Ossenhaas was om te zuigen....en de Brugse Zot......wat is dat nu weer nou een heerlijk plaatselijk biertje in 2 smaken blond of bruin, erg lekker. Zeker een aanrader als je in de buurt van Vaassen/ Deventer en omstreken een gezellig weekendje uit bent.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heel gezellig restaurant midden in Gorssel. Eigenaar is zeer gastvrij. De biefstuk is overheerlijk. Zeker een aanrader als je in Gorssel bent, na en bezoek aan More!
Hjab .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
bij toeval binnen komen waaien. van buiten zag het café er gezellig uit. van binnen ook.
we bestelden ossenhaas. prima klaargemaakt. aanrader.
harry en els uit utrecht