DE GORDIAAN

Neringpassage 1 8224 JA Lelystad Nederland Kaart
31-320230958

Over het restaurant DE GORDIAAN

Betoverende verse vis

Laat je betoveren door de verse gerechten van De Gordiaan in Lelystad. De vis wordt s ‘middags gevangen en ligt s ‘avonds bij je op bord. Maak de avond compleet met een bezoek aan het magische Agoratheater voor een voorstelling.

Meer informatie over restaurant DE GORDIAAN

9,3

Jouw recensie over het restaurant DE GORDIAAN

Diana S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voorafgaand aan een theaterbezoek hier heerlijk gegeten, leuke en super vriendelijke bediening, gezellig en geweldig goed eten. Enige minpuntje was de biefstuk die rauw besteld was en well done op tafel verscheen, maar verder echt top gegeten! Ook de presentatie van de kaart was erg verrassend en leuk! Komen zeker terug!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten ????
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zowel de bereiding als de presentatie zijn echt topklasse. De keuze is beperkt maar voldoende, de visgerechten zijn aan te bevelen. Het garnituur zou wel wat uitgebreider mogen zijn, een schaaltje groenten, een aardappel product erbij. Het zou ook leuk zijn als de chef vaker uit zijn territorium zou komen om heel even met (al) zijn gasten te spreken.
Hilly S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig en goed eten. De beding is super.
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Voelde me zeer welkom met echte aandacht van degene die bediende.
Het eten was heerlijk, niet teveel.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten en bediening keurig op orde.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Hoewel we weinig tijd hadden, konden we een heerlijk hoofdgerecht eten zonder een haastig gevoel. Complimenten voor de keuken en de persoonlijke aandacht.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
De Gordiaan is één van de betere restaurants van Lelystad.
Het eten is extreem goed en de opmaak en presentatie is bijzonder goed te noemen. Zelfs aangepaste borden per gerecht, zodat het gerecht beter tot zijn recht komt.
We hebben onder andere zeeduivel gegeten en oesters en mosselen, maar ook pasta, werkelijk helemaal niets op aan te merken, gewoon super kwaliteit én met heel veel vakmanschap bereid en opgemaakt.
Een echte aanrader, zelfs al moet je er 100 km. voor omrijden ....
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellige bediening en het eten is fantastisch!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima restaurant De Gordiaan Kitchen Bar in Lelystad.

Op woensdag 30 mei 2018 omstreeks 18:00 uur werden wij bij binnenkomst ontvangen door de gastvrouw en begeleidt naar een prima tafel voor twee personen.
Na plaats te hebben genomen konden wij in alle rust genieten in een prima sfeer om daarna een keuze te maken.
Gekozen voor een diner bestaande uit drie verrukkelijke gerechten zijnde voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Mijn vrouw koos voor een witte wijn en ik voor een lekker biertje tijdens het diner en als afsluiting voor een prima kop koffie.
Wij hebben genoten van een heerlijk tongstrelend diner met toelichting van de gastvrouw bij het presenteren van de gerechten met een prima wijn en een goed biertje.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en een zeer vriendelijk kok en gastvrouw..
Wij komen zeker terug om wederom in dit genoeglijk restaurant te komen genieten.
Jasper P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Goed eten en een super leuke bediening. Eten zonder het gevoel dat je weg hoeft, ook niet als je later komt. Komen graag nog een keer terug.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, boven verwachting.

Enige nadeel was dat we te weinig tijd hadden om drie gangen te eten, vanwege de theater voorstelling.

We komen nog een keer terug,
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke kleine kaart met smaakvolle gerechten. Kleine gezellig restaurant
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening, klasse kookwerk!
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
goede sfeer lekker eten, vriendelijk ontvangen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op 5 december heerlijk gegeten. Hartelijk ontvangst door de eigenaar en een geweldige kok achter het fornuis. Vooraf warm breekbrood met kruidenboter, Iberico ham met peer/blaadjes witlof/blauwader kaasblokjes-pistaches/rucolamelanche en een kreeften duo met kreeftbitterballetje/kreeftsalade/kreeftbitterbal. Hierna Gebakken tong uit Urk en hertenbiefstuk met gefrituurde pastinaak, rode kool en wijnsaus onder begeleiding van een heerlijke Chileense rode wijn. Als nagerecht een chocoladedessert reep met mousse en bolletje ijs en een crème brulee. French coffee na. Wij waren de enigste gasten om te eten maar hebben genoten van het privé diner. Top restaurant !
Jozef T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Voor de zoveelste keer weer vandaag eens zitten tafelen.... subliem!!!!! Die Lars loopt geen uitdaging uit de weg! Wegwijs e inventief. Houd de pit erin! Ik(wij) blijven terugkomen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Deze week weer eens bij De Gordiaan gegeten. De gerechten zijn weer aangepast aan het seizoen: verschillende mooie wildgerechten staan er op het menu. Vooraf een heerlijke duo van wild bestaande uit een hamburgertje van hert op briochbrood en lichtgerookte wildzwijn met een mooie pompoencreme en gemarineerde champignons. De verschillende smaken vormen een ware smaaksensatie. Als hoofdgerecht een schitterend stukje herterugfilet, mooi rood gebakken. Precies zoals het hoort. Als afsluiting het chocolade nagerecht bestaande uit diverse chocolade bereidingen. Een mooie afsluiting van een heerlijk etentje. De kwaliteit van de gerechten gaat nog steeds vooruit. Ga zo door!
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar .
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We eten hier regelmatig en het is altijd lekker, voldoende en erg mooi opgemaakt. Bediening is ook goed, komen regelmatig langs en maken tijd voor een praatje.