De Golfslag

Duur
RenS D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
AFSCHUWELIJK!

Met 3 personen gegeten bij strandtent de Golfslag in Scheveningen. Bij aankomst zat de strandtent niet vol en werden vlot geholpen door de bediening. Wij bestelde een fles Chardonnay en kregen een fles Sauvignon geserveerd die direct aan tafel werd ingeschonken. Wij hierop aangegeven dat wij een fles Chardonnay hadden besteld, kan gebeuren en de fles werd vervangen voor een fles Chardonnay.
Vervolgens bestelde wij een mandje brood met kruidenboter, deze werd geserveerd met een vork. Wij hierop om een mes gevraagd, kon niet want deze waren allemaal op en moesten de boter echt met een vork smeren, uitgelegd aan de bediening dat dit niet werkt. Uiteindelijk na een paar minuten toch een mes gekregen.

Het hoofdgerecht stond binnen now time op tafel terwijl wij nog aan ons stokbrood zaten. Wij bestelde 2 sateschotels en de sliptong, eten was prima en niets op aan te merken.

Na 30 minuten wachten dat onze tafel afgeruimd kon worden en wij de koffie wilde doorgeven en geen contact kregen met het personeel hebben wij maar de strandtent gebeld om te vragen of onze tafel afgeruimd kon worden en wij koffie konden bestellen.
Toegegeven , vervelende manier en niet chique om zo de aandacht van het personeel te vragen.
Echter we hadden al 30 minuten geen personeel op het terras gezien. Nadat de telefoon bot op werd genomen, hebben wij onze koffie besteld.
Na een paar minuten komt de ober eraan met de koffie, zegt niets aan tafel en zet onze koffie bij ons alle drie OP ONS VUILE BORD neer en legt direct zonder te vragen de rekening op tafel. Toen was voor ons echt de maat vol en hebben wij om de eigenaar gevraagd.

De eigenaar kwam met een vlotte pas aangelopen er direct aan met de pinmachine in zijn hand en wij kregen nog even de wind van voren dat het een zeer drukke dag/seizoen was geweest en dat het personeel aan het eten was en wij hiermee maar rekening moesten houden en dat wij direct na onze koffie de rekening moesten betalen betalen en de strandtent moesten verlaten.

Nadat de drie koffie van de rekening werden afgehaald hebben wij de koffie laten staan, wij hebben betaald en hebben de strandtent verlaten en komen hier nooit meer terug. Wat een stelletje asosialen zijn het hier!

De eigenaar moet zich schamen en totaal incompotent om een strandtent in hoogseizoen te draaien.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Iedere zomer komen we hier gekookte mosselen eten. Ook dit jaar was het heerlijk zonnig weer op een vrijdagavond en konden we op het terras zitten. De gekookte mosselen waren weer heel lekker. We waren met zes personen en kregen een paar bakjes friet. Misschien kan er in het vervolg wat meer friet geserveerd worden. De bediening was vriendelijk. Het terras zag er schoon uit.
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met een geweldig uitzicht op strand, zee en de pier van Scheveningen. Een toplocatie. Goede bediening die zijn klanten goed in de gaten houdt. Een vriendelijk woordje voor een ieder.
Pannetje mosselen was heerlijk, schnitzel was ook prima.
Enige minpuntje was dat je voor een karaf kraanwater 3 of 3,50 euro betaalt.
Sascha34 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was niet bijzonder, de patat en de zalm zouteloos, en de prijzen waren belachelijk hoog! 4,40 voor een glas wijn?
De kaart zou wat meer fantasie kunnen gebruiken, standaard gerechten met een weinig tot de verbeelding sprekende omschrijving. Er staat op de kaart letterlijk: brood met tonijnsalade. Noteer (en serveer ook!) dan een knapperig waldkornbroodje met verse tonijnsalade, zongedroogde tomaatjes, olijven en rucola, dat oogt al een stuk aantrekkelijker.
Personeel was vriendelijk, dat wel. Geen gespecificeerde rekening gekregen dus geen flauw idee of de prijzen geklopt hebben op de rekening.
Tessaheemskerk1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
20 augustus besloten wij te dineren in deze strandtent. We mochten bestellen uit de druktekaart, omdat het ivm het vuurwerkspektakel erg druk was.
We werden vlug geholpen en het voorgerecht van bitterballen en inktvisringen was oke. Ons bestek werd op de tafel neergekwakt in plaats van netjes op de goede plek neergelegd, maargoed. Na het voorgerecht hebben we 3 kwartier op het hoofdgerecht gewacht tot we excuses kregen dat er iets mis was gegaan in de keuken en het over 5 a 10 minuten op tafel zou staan. Pas na 20 minuten hadden wij ons eten. Het eten was nogal weinig in verhouding tot de prijs. We vroegen om de rekening en ook deze werd weer vergeten, we vroegen het opnieuw aan een andere bediende. Ook moesten wel 0,50 cent betalen voor het toilet, ookal zaten we op het terras. Wij komen hier niet meer terug.
Isaaa23 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat n zure bediening,eten is veel te snel klaar en een aanfluiting.dan eet je daar voor 110 euro en dan 50 cent voor de toilet vragen.ze weten wel bij de golfslag wat klantenbinding is......not!!!!!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
We hadden een gezellige middag op het terras. Helaas was de wijn zo uit de doos in de cooler op tafel gezet en dus niet koud, maar de friet en bitterballen smaakten gelukkig ok.
Helaas werd mijn gezelschap gevat door de warmte en werd erg misselijk. De bediening kwam gauw de rekening vereffenen, maar in de 2 uur die we vervolgens op het bankje bij het toilet hebben doorgebracht en uiteindelijk de strandpolitie zelf maar gebeld hebben, keek niemand van de bediening ook maar 1x naar ons om. Echt heel, heel, HEEL slecht! Alleen de toiletjuffrouw was heel vriendelijk met natte doeken.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zaterdagmiddag 12.00 uur. Strakke blauwe lucht en bijna geen wind, dus heerlijk naar het strand met de kleinkinderen.

Tafeltje gezocht aan het strand om een oogje in het zeil te houden op de kleinkinderen in het zand.

De drankjes waren snel besteld en geserveerd. Na een tijdje de ober geroepen voor nog een bestelling. Twee maal patat met mayonaise, twee maal twee Van Dobben kroketten en een tosti’s met kaas. Het duurde een tijdje voordat deze bestelling werd geserveerd. En was het nou erg druk op het terras? Nee, er zaten misschien twintig mensen. Het eten was lauw. Waarschijnlijk al een tijdje op de bar staan wachten op de ober. De patat op de borden was van snackbarkwaliteit, niet echt slecht maar het kan veel beter. Vroeger kon je wel eens pech hebben als je een patatje ging halen in een snackbar waar een uurtje geen klanten waren geweest. Je kreeg dan van die tweedehandse patat in een zakje, waarvan de helft al eens eerder in het vet had gelegen. Nou die pech hadden we nu weer. De kleinkinderen hadden honger, dus we hebben er deze keer maar geen punt van gemaakt.

We moesten ca € 48 afrekenen.

Jammer. Volgende keer gaan we toch maar weer naar de buren een eindje verderop, waar we vorige zomer vaak hebben gezeten naar volle tevredenheid.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Hier een broodje kroket gegeten en een chocomelk gedronken terwijl mijn zoon aan het schelpen aan het zoeken was.
Zodra ik het op had stond er al een een ober om een nieuwe bestelling op de nemen.
Dat vond ik wat minder. MAar het broodje was heerlijk :)
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Na afloop van de matinee van de geweldige musical Billy Elliot gingen we in zeer positieve stemming de boulevard op om een hapje te gaan eten voordat we weer met de trein naar Kampen terug zouden gaan.Tegenover het Kurhaus zagen we een menubord staan van strandpaviljoen met daarop o.a. vermeld:'ons beroemde pannetje mosselen '.
Nou, dat kwam goed uit want dat is één van onze favorieten.
En we werden niet teleurgesteld, integendeel, wat 'hun ' geheim is weet ik niet, maar het was smullen !Ook de begeleidende lekkere en lange fritten en de sausjes en wat salade vielen in deze klasse.
De sauvignon blanc was een goede drinkmaat en ook de karaf water werd snel geserveerd.Voeg daarbij het zicht op strand en zee, ruik de geur van de gekookte mosselen, droom na over Billy Elliot, dan weet je zeker dat een dagje Scheveningen een groot succes was.
Het enige vermeldenswaardige minpuntje is dat bij het pinnen alleen de pinbon wordt gegeven en een gespecificeerde rekening ontbreekt.Maar dat mocht de nasmaak zeker niet bederven
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijk gelunched. Perfecte broodjes pittige warm vlees met pindasaus. Bediening attent en oplettend op drankjes. Lekkere iced cappucino. Strandtent en toiletten netjes.
Nique75 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Het eten was oké, niet heel bijzonder. De mosselen van een van ons roken dusdanig sterk dat de lucht de smaak van de andere eters beïnvloedde. Aan het strand zit je heerlijk. Personeel doet zn best maar dieptepunt was de hond van een van de personeelsleden die naast ons tafeltje poepte tijdens het dessert. Smerig! Op de vraag om dit op te ruimen werd zeer traag gereageerd. Na drie keer vragen en tien minuten wachten het personeel erop aangesproken. Bediening reageerde begripvol echter de bazin van de hond (eveneens de eigenaar van de strandtent? ) gaf een grote mond en was van mening dat er snel genoeg gehandeld werd. Helaas grote miskleun en zeer onprofessioneel.
Hvans .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Mosselen besteld waarbij de bediening al aangaf dat het kleine mosselen waren. De mosselen werden geserveerd en waren inderdaad heel klein. De meeste schelpen waren ook leeg... Onbegrijpelijk dat de mosselen nog geserveerd werden, schandalig. Door de bediening laten terug brengen naar de keuken en laten omruilen voor een stuk zalmfilet. Ook een treurig stukje vis, het was klein en niet vers. De scholfilet en sliptongetjes van de andere tafelgenoten waren ook matig. Absoluut geen waar voor je geld. Culinair een dieptepunt.
Xstreamer .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Besloten hier te gaan eten omdat ze adverteerden met de mosselen. Nou, dat viel erg tegen. Mosselen roken en smaakten niet vers. Sommige mosselen durfden we niet op te eten omdat ze er niet meer goed uit zagen. De sparerib was ook niet best. Smaakte als een rib uit een pakje wat nog even opgewarmd moest worden. Service was ook traag en zeer warrig. Er is me 3 keer gevraagd of drankjes van ons waren die van anderen bleken te zijn. En ook bij de afrekening ging t alsnog mis met zaken die wij niet besteld hadden. Eens maar nooit weer. Zat andere opties hier.
Happydiner .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
In een heerlijk lentezonnetje op een rustig terras een plekje uitgezocht. Vrijdagmiddag, veel mensen nog aan het werk? Na een razendsnel drankje geserveerd te krijgen besloten we hier ook te gaan eten.
Een prima mixed-grill, alles prima bereid en goed van smaak, ik miste een sausje, maar die bleek niet eens nodig.
Ook de schotel calamaris zag er niet alleen groot uit, deze smaakte ook zeer goed. Flinke schaal lekkere ongezouten frietjes erbij (zeezout staat op tafel).

De blanke dame (dame blanche) bleek ook nog aanwezig en werd met een glimlach geserveerd.

Kortom, hier komen we weer terug.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Op een doordeweekse avond hadden we zin in gekookte mosselen. Deze smaakte heerlijk. We kregen voor 4 personen twee bakjes friet. We vroegen om nog een derde bakje friet en deze werd door de keuken snel bereid. De bediening mag wat meer rondkijken. Het duurde wel even voordat we contact met de bediening hadden.
In ieder geval een leuke strandtent.
Pjerre .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een geweldig uitzicht over het strand en de Pier. Het eten wordt snel geserveerd en is van goede kwaliteit. Vooral lekker zijn de mosselen en de spareribs. De patat wordt goed doorgebakken en het bedienend personeel weet op een vrolijke en enthousiaste manier te bedienen
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
We hebben hier gezellig gegeten op een half leeg terras. We namen de daghap van een tientje: zalmforel met wat friet en salade. Het was niet heel veel, maar voor de prijs (erg laag vergeleken met de andere strandtenten) en de kwaliteit was het prima. Appelgebak was ook erg lekker als toetje. Vriendelijke en vlotte service.
Do .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
lekker gegeten heel relaxed in de zon. Prijs technisch gewoon goed niet zo duur al bij andere zaken. Wij hebben mosselen en een lekkere salade zalm gegeten. Zalm is van top kwaliteit.
Ilona_de_wit .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Gisteren avond hier gegeten super leuk geholpen. Eten was zeer lekker goede sliptong en lekkere mosselen! Bediening zeer vriendelijk soms duurde het een beetje lang, maar kort en krachtig hebben wij een super avond gehad