De Golfslag

7,1
6,8
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De ideale strandplek met kinderen! Naast het terras van De Golfslag staan mooie en leuke speeltoestellen. Kinderen tussen +- 2 jaar en einde basisschoolleeftijd kunnen hier heerlijk spelen. Omdat de speelplek tussen twee strandtenten in ligt, is het heel overzichtelijk. Je zit hier dus fijn zelf op het terras, terwijl je kind speelt. Eten en service vind ik niet uitzonderlijk, maar gewoon goed genoeg. De visspecial voor minimaal 2 personen is een aanrader; je krijgt genoeg en de vis is echt vers. Ook de kinderlasagne viel in de smaak (wel eerst een tijdje heel goed blazen...).
Tomas C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Met 3 kinderen 40 minuten gewacht op een simpelemaaltijd: friet, hamburger, slijten, Kipnuggets. Eten redelijk. Maar bediening asociaal onhulpvaardig.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Jammer, zo'n leuke tent. Saté besteld dat kan niet mis..., maar helaas. Verlepte sla, zoute saté, ik vermoed voor de zoveelste keer opgewarmd gecombineerd met opgedroogde satésaus. Lief meisje die mijn dochter hielp met wat azijn na een bijensteek, maar daarna eigenlijk alleen haar rug gezien, heb meerdere keren geprobeerd nog een drankje te bestellen, helaas ook dat lukte niet. En inderdaad zoals in andere recensie, ze hebben meer oog voor elkaar dan voor de klanten. Ik heb een leidinggevende aangesproken op de kwaliteit van het eten. Uiteindelijk hoefde ik de saté's niet af te rekenen, maar ik voelde me toch niet echt gehoord. Ik had direct moeten klagen zei hij en zo lag het probleem bij mij. Ik heb hem uitgelegd dat ik nogal indirect van aard ben en helemaal niet van klagen houd, mijn avondje uit is dan bedorven. Maar deze keer ging de kwaliteit toch echt diep door de ondergrens heen en ik kon niet anders dan ook maar eens te klagen, als je je dan als leidinggevende niet doodschrikt, maar reageert met "het kan gebeuren" dan geloof ik niet dat het ooit beter gaat worden. Mij zien ze niet meer.
Paulaenvictor .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We hebben op vrijdagavond getracht een hapje te eten bij de Golfslag. Het bestellen ging snel
een schnitzeltje en een hamburger. Wij wachten, wachten. De buren bestelden na ons, en kregen het eten eerder dan wij, dus wij informeren. Het kwam eraan. Andere mensen kwamen binnen, bestelden en kregen eten. Wij inmiddels boos, weer informeren, een dame kwam en zou informeren, daarna hoorden we niets meer. Toen hebben we een andere ober geroepen en de drankjes betaald die we genuttigd hadden en zijn frietjes ergens anders gaan eten. Een aanfluiting de Golfslag.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Prima eettent op het eerste gezicht. Je voelt je alleen totaal niet welkom. Bij binnenkomst word je door de twee leidinggevenden (waarvan later bleek, een de chef) niet gegroet. Je wordt eigenlijk gewoon de zaak uitgekeken, echt bijzonder.
Maar goed 2 kleine kinderen en 17.45, dus toch maar een hapje eten. Vervolgens komt een medewerker naar de tafel en kijkt uitvoerig op zijn horloge als wij ons avondeten bestellen. Wij vragen hem waarom hij dat doet. Hij zegt omdat de keuken pas om 17.00 open is. Het is inmiddels 17.50, maar dat had hij nog niet door geeft hij aan.
De rib-eye was goed gebakken en lekker. De friet leek te zijn gebakken in te oud vet.

Wij pakken de volgende keer een ander restaurant als we trek hebben.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
De Golfslag heeft een relaxte ongedwongen ambiance met stoere houten banken buiten met kussens die uitnodigen om lekker plaats te nemen.

Mijn partner had een broodje Italië. Bruin oerbrood met mozzarella, tomaat en een pestodressing. Niet origineel, maar wel lekker dus niet voor niets een klassieke combinatie. Het brood was erg lekker en het is fijn dat je kunt kiezen tussen wit en bruin brood! Ik had niet zoveel trek, dus ging voor een tosti Hawaii. Niets bijzonders, maar gewoon prima.

Helaas liet de bediening wel wat te wensen over. Het personeel heeft meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten, waardoor wij ons niet echt welkom voelde. Jammer, want er liep genoeg personeel rond. Om nog een drankje te bestellen ben ik op een gegeven moment maar naar de bar gelopen om het zelf te halen, terwijl het heel erg rustig was. Als dat op een drukke zomerdag gebeurt dan kan ik daar nog begrip voor hebben met zo’n enorm terras, maar omdat het zo rustig was vond ik dit echt niet kunnen. Zonde, want verder is het een prima strandtent!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Dit jaar twee keer gegeten bij strandtent de Golfslag. Dit is mij zeer goed bevallen. Ze hebben een mooie kaart met lekkere en betaalbare gerechten, ook vegetarisch. De laatste keer at ik er mossels, erg lekker. Hun wijnen zijn authentiek en betaalbaar. Hier is het nog eens leuk om een flesje wijn te bestellen..

De bediening is zeer attent en het restaurant ziet er netjes en schoon uit. Een klasse strandtent. Zeker langsgaan als je bij Wassenaarseslag bent.