De Golf Van Bergen

7,2
Erg duur
Wico V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De locatie van het restaurant is goed. Er brandde een lekker houtvuur. We bestelden erwtensoep. Twee grote kommen, met roggebrood en gebakken spek. Slechts de erwtensoep was een waterige massa. Geen zichtbare groente, geen vlees, slechts enkele stukjes rookworst. Het was drinksoep. En laten we het dan maar niet hebben over de prijs. Wij zullen dit restaurant niet meer bezoeken. Het was niet de eerste tegenvaller.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig strandrestaurant. Uiensoep was niet lekker. Meer water met een kleurtje en wat uien erin. Lamsbout was slecht, te doorbakken. Na teruggestuurd te hebben kwam er een model vlees terug waar ik geen lam in kon ontdekken nog proeven. Ook wederom te doorbakken. Werd gezegd dat lamsvlees niet rood geserveerd kan worden omdat het dan taai wordt. Volgens mij moet lamsvlees roze zijn en niet wit. (volgens mij is lamsvlees zwz doorbakken nooit wit, maar grijs). de locatie van het restaurant is gezellig
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker gegeten. Prachtig vlees op een green (rode)”egg” gegrild. Mooie smaak en goede suggestie op de vraag hoe we met zijn drieen waarvan een niet veel wilde eten, toch mee van het lekkere vlees kon eten. Met salade en friet. Het vlees was het waard, de open haard binnen is 's winters het leukst... maar het uitzicht... hoort dus bij het decor en daarom een 6.

MeneerD .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bediening leek de drukte niet aan te kunnen en nadat we na een half uur extra gevraagd hadden waar het eten bleef kregen we onze broodjes. Wanneer je 3 kwartier op een lunch wacht krijg je het idee dat je vergeten wordt. Ook liepen veel mensen weg. Het broodje zalm met avocado en rucola had geen rucola en 1 stukje avocado en de sandwich kip was koud. Erg jammer want het restaurant ziet er wel gezellig uit.
Nelly-uit-Almere .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Vrijdagavond 27/12 werkelijk super gegeten bij dit restaurant. We gaven aan niet heel veel te kunnen eten vanwege een portie overheerlijke bitterballen die we daar al namen om 17.00 uur. We wilden daarom de gerechten informeel delen.
Vervolgens werd de garnalencocktail, de tomatensoep en de saté, friet en salade keurig over 2 borden/bakjes geserveerd! Een hartstikke leuk gebaar. Bovendien was alles écht van perfecte kwaliteit, we hebben gesmuld! Je verwacht dit niet van een zogenaamde strandtent maar heb in geen jaren zo'n verzorgde maaltijd gehad met knapperig warm brood, knapperige verse sla, overheerlijk vlees en satesaus etc. Ook de bediening was erg vriendelijk en er zijn meerdere open haarden aan.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Helemaal top. Als voorgerecht een etagiare met zo'n beetje alle voorgerechten die de Golf te bieden heeft. Veel en lekker. De dag specialiteit tonijn met tomatenkruidensalsa was overheerlijk. Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht. We hebben heerlijk gegeten (buiten naast openhaard). Absoluut een aanrader.