De Goese Kade

Bierkade 3A 4461 AV Goes Nederland Kaart
31-113219974

Over het restaurant De Goese Kade

Ontspannen eten aan de kade van de jachthaven van Goes: het kan bijna niet mooier en levendiger! Nu nog een goede keuken. Geen enkel probleem want je krijgt hier de lekkerste vis, schaal,- en schelpdieren die elke dag vers uit de Zeeuwse wateren worden aangevoerd. Je kunt hier alle dagen van de week vanaf 12 uur aanschuiven. De kok en gastvrouw laten je graag kennismaken verrassende smaken en zij doen er alles aan je verblijf zo plezierig mogelijk te maken.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Goese Kade

Eric A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Telkens weer leuk met zicht op het water en de bootjes eten is voortreffelijk voor ons iets te lang op hoofdgerecht moeten wachten maar onder gezelschap ging dit nog bij kaasschotel extra speciaal broodje had leuk geweest maar overall Toppie
Tot wederziens
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Het was een geweldige ervaring! We hebben heerlijk gegeten in een aangename en gezellige sfeer. Een echte aanrader!

Wij komen zeker nog eens terug!
Lianne A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een goed en leuk restaurant aan de Goese Kade, heerlijk eten, creatieve kok, prachtig uitzicht.
Goede gastvrouw, fijne bediening, uitleg van de recepten van wijnen. Top!
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Aanrader op alle gebieden
Koen Martens
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
4 gangen verrassingsmenu, waarvan 1 vegetarisch. Vegetarisch was zeer goed, deed niet onder voor het andere menu. Verrassende smaken. We dronken Italiaanse wijn, wit, rood, goede keuze. Prettige bediening.. Alles was naar volle tevredenheid. Tip: de espresso had wat sterker gekund en met wat meer crema, maar dat is de enige aanmerking.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuke ambiance. Verrassingsmenu: volgende keer toch zelfkiezen> Prijs welkomsdrank: erg prijzig;
HEBeug .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Als vaste gast worden we nog iedere keer weer blij verrast door de ambiance, de bediening en natuurlijk de geweldige smaken van de gerechten en bijbehorende wijnen. We schrijven er niet vaak over, maar gisterenavond was weer een echte topper! We hadden hoge verwachtingen van de thema-avond '1001 nachten', want wat zouden ze deze keer bedacht hebben? Geweldig, gewoon. Die kleuren, die opmaak en de details op je bord. Eigenlijk jammer van dat mooie plaatje om de eerste hap van te nemen. En dan vervolgens die oosterse smaken, het ene gerecht na het andere, en zoveel variatie in ingrediënten en bereidingswijzen. Echt top! Toen we wilden afsluiten met een kopje koffie en thee werd nog de suggestie gedaan voor de (ook speciaal gemaakte oosterse) friandises. Slecht voor de lijn, haha, maar ook dat was weer zo'n verrassend feestje. Een heerlijke avond, alles klopte. Daarom deze keer een uitgebreide en lovende recensie voor dit toprestaurant. Bedankt voor de avond, wat een werk hebben jullie hier verzet met het team, keuken en bediening!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst. Mooie presentatie van heerlijke gerechten. Pas op dat de prijs- kwaliteit niet teveel uit balans raakt.
Arjo H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ik vond het eten smakelijk en de borden waren mooi opgemakt. De sfeer en inrichting was rustig en sfeervol. Het prijsniveau was overeenkomstig de kwaliteit van de gerechten.
jaap H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Nu twee keer kort na elkaar genoten van de ambiance maar vooral van de kwaliteit van de bereide gerechten. Hier moet je op zijn minst een keer geweest zijn. Een aanwinst in Goes.
Nynke J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een heerlijk en erg origineel verassings menu gehad! Wat een lekker eten! Een erg persoonlijke service ook. We hebben erg genoten van de gehele avond.
Luka V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Lekker gegeten en fijne bediening! Wij hebben het verassingsmenu gedaan. Vooral het voorgerecht was erg lekker! Bedankt!
Stefan I.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten, echt een goed restaurant.
Hella G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mooi restaurant aan de Goese kade! Wij hadden het vier gangen kerstdiner. Erg goed op elkaar afgestemd. Fijne ambiance. Een aanrader! De eigenaar en eigenaresse zijn jong en ambitieus. Iets meer persoonlijke benadering mag nog.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Dit is een restaurant om ver voor om te rijden. Super kwaliteit. De zaak is mooi ingericht, gerechten zijn zeer mooi opgemaakt en smaak is subliem. Zeldzaam zo aangenaam verrast. Ook zeer attente en vriendelijke service. Door “ platen” aan plafond is de akoestiek ook goed. Bezoek. Datum was 24-11-17
Neil B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
(h)eerlijke gerechten; vlotte en vriendelijke bediening; kortom het is en blijft een top adres!
Rico P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden via social deal gereserveerd en kregen een verrassingsmenu, 3 gangen, aangegeven dat 2 personen geen vis wilden, en toen werd verteld dat er dan een klein supplementje bijkwam (bleek dus gewoon 10 euro pp te zijn), vervolgens 4 euro voor een fles (kraan)water en 25 euro betaald voor de goedkoopste fles wijn. en dan vragen ze wat voor dessert je wilt, zoet of kaas.1 van ons koos kaas, dat kost dan ook weer eens 5 euro extra, wordt ook niet verteld.

wel zijn we goed ontvangen, het is een mooi restaurant met prachtig uitzicht, de bediening was vriendelijk,en het eten was erg lekker. Een grote eter heeft er mogelijk niet genoeg aan.

maar als je dan de eindrekening krijgt, dan voelt dat niet prettig.

ze zouden echt beter moeten communiceren over de (extra) prijzen en nog eens goed naar de prijs van kraanwater en wijn kijken
David P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Excellent
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Deze recensie zou als titel moeten krijgen 'de avond van net-niet' (of: 'de kunst van het doseren').
Na een vriendelijke ontvangst één van de mooiste plekken in het restaurant gekregen: aan het raam, met zicht op de haven. We kozen beiden voor het verrassingsmenu (overigens aan ons voorgesteld als 'menuutje' met 3-4-5 of 6 'gangetjes'; helaas heeft het overmatig gebruik van verkleinwoordjes zijn langste tijd blijkbaar nog niet gehad), één van ons koos voor een halve glazen wijnarrangement. Ons verzoek hierbij was om bij één gerecht een Zeeuwse wijn te schenken: dit leverde wat moeilijke blikken en iets in de trant van 'ik kan niets beloven' op. Uiteindelijk is er met geen woord meer over gerept en werd er ook geen Zeeuwse wijn geschonken. Wat betreft het wijnarrangement: de eerste wijn was de beste, de rest was oké maar de wijn-spijscombinaties waren het steeds 'net niet'. Ook jammer dat er 3x gekozen werd voor een chardonnay-sauvignon-combinatie. De ideeën voor de gerechten waren leuk en veelbelovend, maar de uitvoering kenmerkte zich helaas ook als 'net niet'. Een aantal voorbeelden: net te weinig boter voor het aantal broodjes, net teveel citroen en peper in de amuse. Als voorgerecht een leuke variant op vitello tonnato, waarbij het kalfsvlees juist niet voldoende op smaak was. Als tussengerecht een bouillabaisse waarbij de zeedierensmaak vakkundig de nek omgedraaid werd door net teveel tomaat en een mooi stukje harder dat helaas vooral smaakte naar teveel peper. Daarna mooie scholfilets (net niet te gaar) met leuke garnituur, maar helaas een veel te zure botersaus. Als afsluiting het beste gerecht van de avond: 3 variaties op het thema hazelnoot, waarbij voor het eerst deze avond alle componenten bij elkaar kwamen. Al met al was het zeker geen slechte avond, maar er is wel duidelijk ruimte voor verbetering. Zeker in verhouding tot de uiteindelijke rekening (waarop ook nog bleek dat voor een fles - zelfgezuiverd? - (kraan?)water € 4 gerekend werd).
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
In de zon op het terras heerlijke mosselen gegeten. De Goese Kade is een echte aanrader voor de mosselliefhebber. Tot nu toe speciaal naar Philipine, maar die reis kunnen we ons nu besparen!