De Goese Kade

Bierkade 3A 4461 AV Goes Nederland Kaart
31-113219974

Over het restaurant De Goese Kade

Ontspannen eten aan de kade van de jachthaven van Goes: het kan bijna niet mooier en levendiger! Nu nog een goede keuken. Geen enkel probleem want je krijgt hier de lekkerste vis, schaal,- en schelpdieren die elke dag vers uit de Zeeuwse wateren worden aangevoerd. Je kunt hier alle dagen van de week vanaf 12 uur aanschuiven. De kok en gastvrouw laten je graag kennismaken verrassende smaken en zij doen er alles aan je verblijf zo plezierig mogelijk te maken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Goese Kade

• : Beestenmarkt, Grote kade, Turfkade, Molenplein

Donderdag tot en met maandag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Goese Kade

Stefan I.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten, echt een goed restaurant.
Hella G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mooi restaurant aan de Goese kade! Wij hadden het vier gangen kerstdiner. Erg goed op elkaar afgestemd. Fijne ambiance. Een aanrader! De eigenaar en eigenaresse zijn jong en ambitieus. Iets meer persoonlijke benadering mag nog.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Dit is een restaurant om ver voor om te rijden. Super kwaliteit. De zaak is mooi ingericht, gerechten zijn zeer mooi opgemaakt en smaak is subliem. Zeldzaam zo aangenaam verrast. Ook zeer attente en vriendelijke service. Door “ platen” aan plafond is de akoestiek ook goed. Bezoek. Datum was 24-11-17
Neil B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
(h)eerlijke gerechten; vlotte en vriendelijke bediening; kortom het is en blijft een top adres!
Rico P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden via social deal gereserveerd en kregen een verrassingsmenu, 3 gangen, aangegeven dat 2 personen geen vis wilden, en toen werd verteld dat er dan een klein supplementje bijkwam (bleek dus gewoon 10 euro pp te zijn), vervolgens 4 euro voor een fles (kraan)water en 25 euro betaald voor de goedkoopste fles wijn. en dan vragen ze wat voor dessert je wilt, zoet of kaas.1 van ons koos kaas, dat kost dan ook weer eens 5 euro extra, wordt ook niet verteld.

wel zijn we goed ontvangen, het is een mooi restaurant met prachtig uitzicht, de bediening was vriendelijk,en het eten was erg lekker. Een grote eter heeft er mogelijk niet genoeg aan.

maar als je dan de eindrekening krijgt, dan voelt dat niet prettig.

ze zouden echt beter moeten communiceren over de (extra) prijzen en nog eens goed naar de prijs van kraanwater en wijn kijken
David P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Excellent
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Deze recensie zou als titel moeten krijgen 'de avond van net-niet' (of: 'de kunst van het doseren').
Na een vriendelijke ontvangst één van de mooiste plekken in het restaurant gekregen: aan het raam, met zicht op de haven. We kozen beiden voor het verrassingsmenu (overigens aan ons voorgesteld als 'menuutje' met 3-4-5 of 6 'gangetjes'; helaas heeft het overmatig gebruik van verkleinwoordjes zijn langste tijd blijkbaar nog niet gehad), één van ons koos voor een halve glazen wijnarrangement. Ons verzoek hierbij was om bij één gerecht een Zeeuwse wijn te schenken: dit leverde wat moeilijke blikken en iets in de trant van 'ik kan niets beloven' op. Uiteindelijk is er met geen woord meer over gerept en werd er ook geen Zeeuwse wijn geschonken. Wat betreft het wijnarrangement: de eerste wijn was de beste, de rest was oké maar de wijn-spijscombinaties waren het steeds 'net niet'. Ook jammer dat er 3x gekozen werd voor een chardonnay-sauvignon-combinatie. De ideeën voor de gerechten waren leuk en veelbelovend, maar de uitvoering kenmerkte zich helaas ook als 'net niet'. Een aantal voorbeelden: net te weinig boter voor het aantal broodjes, net teveel citroen en peper in de amuse. Als voorgerecht een leuke variant op vitello tonnato, waarbij het kalfsvlees juist niet voldoende op smaak was. Als tussengerecht een bouillabaisse waarbij de zeedierensmaak vakkundig de nek omgedraaid werd door net teveel tomaat en een mooi stukje harder dat helaas vooral smaakte naar teveel peper. Daarna mooie scholfilets (net niet te gaar) met leuke garnituur, maar helaas een veel te zure botersaus. Als afsluiting het beste gerecht van de avond: 3 variaties op het thema hazelnoot, waarbij voor het eerst deze avond alle componenten bij elkaar kwamen. Al met al was het zeker geen slechte avond, maar er is wel duidelijk ruimte voor verbetering. Zeker in verhouding tot de uiteindelijke rekening (waarop ook nog bleek dat voor een fles - zelfgezuiverd? - (kraan?)water € 4 gerekend werd).
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
In de zon op het terras heerlijke mosselen gegeten. De Goese Kade is een echte aanrader voor de mosselliefhebber. Tot nu toe speciaal naar Philipine, maar die reis kunnen we ons nu besparen!
argriet K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een echte aanrader! Het vismenu was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Leuke inrichting en gelukkig geen luide muziek zodat je elkaar ook nog gewoon kunt verstaan.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant ligt aan de haven. Dat last zich het mooiste zien op het terras. Ik dineerde in de avondwinkel met uitzicht op boten en een mooi deel van Goes. Het menu bood verrassingen en daarvan profiteerde ik bij de oesters en de spaghetti vongole. De bediening was uitnodigend.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben de keuze van Bart genomen. 5 gangen, elke gang was echt super lekker. Mooi opgemaakte borden.
Thilly R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bart`s verrassingsmenu was een echte verwennerij, creatieve en gedurfde smaak- en product- combinatie`s.
Een feestje om op deze manier uit eten te gaan!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Genoten van een overheerlijke lunch aan het water samen met vrienden. Ontvangst was warm en zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit was zeer goed. Gerechten gegeten die je zeker thuis niet klaar maakt. Aangepaste wijnen waren zeer goed. Een aanrader!
Latham L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! Ze hebben gastvrijheid tot kunst verheven.
Keer op keer een culinaire en gastvrije belevenis !!!!
Een aanrader.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In september 2016 namen Bart Beuger en Marit Passenier restaurant Jan over en namen interieur en kaart op de schop.
We hadden deze keer nog geen tijd om de keuken te proberen, en stelden ons tevreden met een lekker drankje op het terras, uitstekende bitterballen (1,-/st) en fines de claire met vinaigrette (3,-/st).
Vooral de oesters waren een aangename verrassing: dik en vlezig, sappig, het oesterwater nog in de schelp en perfect schoon- en losgemaakt zonder gruis. Een tip: zet er volgende keer even de pepermolen bij.
Een mooi plekje om even te relaxen met hapje en drankje, en te genieten van de soms hectische activiteiten die zich op de boten en jachten op een paar meter afstand van je tafeltje afspelen.
Maar volgende keer zeker eens reserveren voor een diner!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Afgelopen weekend bijzonder verrast, fijne bediening en heerlijke gerechten. Met name de steak tartaar viel bijzonder goed in de smaak. Het toetje chocolade en caramel en daarna een latte met friandises waren een perfecte afsluiting van deze avond. Top wij komen terug.
W S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Op een stille donderagavond waren wij die dag de enige gasten. Eerst terughoudend gereageerd, maar toch maar plaatsgenomen, we hadden immers gereserveerd.
Een mooi strak modern restaurant met ruime bar en een mooie open keuken.
Een ruime kaart met genoeg keuze, niet in overdaad gelukkig. We kozen beide voor het 4 gangen vismenu en met bijpassend wijnarrangement en voor de bob uiteraard fris.
We werden verrast. Een heerlijke amuse. Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijken op mooi opgemaakte borden. En afwisselend geserveerd door de ober, de gastvrouw of de chef-kok himself. Desert ook fantastisch en alle borden een plaatje, want het oog wilt ook wat. De gekozen wijnen sloten mooi aan bij de smaken van het gerecht.
We zullen zeker nog eens terug komen.
Een kleine opmerking. Wellicht omdat het zo rustig was, .........maar veel medewerkers en ook de eigenaresse hadden wel erg veel oog voor hun mobiel of laptop. Vindt dit persoonlijk niet passen en zeker niet bij de stijl en kwaliteit die het restaurant nastreeft.
C K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met mijn partner heb ik gelucht bij de Goese Kamer. Mijn vriend vroeg zich af wat een 'salade Goese Kamer' inhield. Antwoord: een salade met schaaldieren, schelpdieren en vis. Dat leek hem wel wat, dus hij bestelde een grote salade. Hij kreeg echter een klein bordje met sla aangemaakt met sojasaus en een stukje kabeljauw erop, verder niets. Toen hij hier wat van zei, kreeg hij te horen 'dat er toch vis op lag'. Mijn garnalenkroketjes waren slap, en de inhoud deed me eerder denken aan saus dan aan ragout. Het erbij geserveerde brood was keihard. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding in dit restaurant totaal zoek. Voor een eenvoudige lunch van matige kwaliteit mochten wij 49 euro afrekenen. Een teleurstellende ervaring.
Beps B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Even zoeken voor een parkeerplaats, maar eenmaal binnen krijg je een warm onthaal. Lekker ouderwets verwent daar, zelfs de kok kwam nog even het dessert brengen, dit heb ik in geen jaren meer meegemaakt, zo leuk. Het eten was ook zo verrassend, ook hier alles heerlijk klaargemaakt en 'eindelijk' eens geen sla, zo'n verademing dat er eens groente ligt die je thuis niet zo snel op tafel zet. Al met al, een echte aanrader. O, wij waren met drie personen en er werd rekening gehouden met de beperkingen in het eten van één persoon in ons gezelschap. Wij hebben ons laten verrassen en niet zelf ons eten gekozen, het was een risico, maar het was het in dit geval dubbel en dwars waard.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen zondag een heerlijk diner gehad bij dit restaurant. We kozen voor een 3 gangen verrassing's menu. De wijn spijs klopte helemaal.