De Goese Kade

Bierkade 3A 4461 AV Goes Nederland Kaart
31-113219974

Over het restaurant De Goese Kade

Ontspannen eten aan de kade van de jachthaven van Goes: het kan bijna niet mooier en levendiger! Nu nog een goede keuken. Geen enkel probleem want je krijgt hier de lekkerste vis, schaal,- en schelpdieren die elke dag vers uit de Zeeuwse wateren worden aangevoerd. Je kunt hier alle dagen van de week vanaf 12 uur aanschuiven. De kok en gastvrouw laten je graag kennismaken verrassende smaken en zij doen er alles aan je verblijf zo plezierig mogelijk te maken.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Open op zondag
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben de keuze van Bart genomen. 5 gangen, elke gang was echt super lekker. Mooi opgemaakte borden.
Thilly R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bart`s verrassingsmenu was een echte verwennerij, creatieve en gedurfde smaak- en product- combinatie`s.
Een feestje om op deze manier uit eten te gaan!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Genoten van een overheerlijke lunch aan het water samen met vrienden. Ontvangst was warm en zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit was zeer goed. Gerechten gegeten die je zeker thuis niet klaar maakt. Aangepaste wijnen waren zeer goed. Een aanrader!
Latham L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! Ze hebben gastvrijheid tot kunst verheven.
Keer op keer een culinaire en gastvrije belevenis !!!!
Een aanrader.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In september 2016 namen Bart Beuger en Marit Passenier restaurant Jan over en namen interieur en kaart op de schop.
We hadden deze keer nog geen tijd om de keuken te proberen, en stelden ons tevreden met een lekker drankje op het terras, uitstekende bitterballen (1,-/st) en fines de claire met vinaigrette (3,-/st).
Vooral de oesters waren een aangename verrassing: dik en vlezig, sappig, het oesterwater nog in de schelp en perfect schoon- en losgemaakt zonder gruis. Een tip: zet er volgende keer even de pepermolen bij.
Een mooi plekje om even te relaxen met hapje en drankje, en te genieten van de soms hectische activiteiten die zich op de boten en jachten op een paar meter afstand van je tafeltje afspelen.
Maar volgende keer zeker eens reserveren voor een diner!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Afgelopen weekend bijzonder verrast, fijne bediening en heerlijke gerechten. Met name de steak tartaar viel bijzonder goed in de smaak. Het toetje chocolade en caramel en daarna een latte met friandises waren een perfecte afsluiting van deze avond. Top wij komen terug.
W S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Op een stille donderagavond waren wij die dag de enige gasten. Eerst terughoudend gereageerd, maar toch maar plaatsgenomen, we hadden immers gereserveerd.
Een mooi strak modern restaurant met ruime bar en een mooie open keuken.
Een ruime kaart met genoeg keuze, niet in overdaad gelukkig. We kozen beide voor het 4 gangen vismenu en met bijpassend wijnarrangement en voor de bob uiteraard fris.
We werden verrast. Een heerlijke amuse. Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijken op mooi opgemaakte borden. En afwisselend geserveerd door de ober, de gastvrouw of de chef-kok himself. Desert ook fantastisch en alle borden een plaatje, want het oog wilt ook wat. De gekozen wijnen sloten mooi aan bij de smaken van het gerecht.
We zullen zeker nog eens terug komen.
Een kleine opmerking. Wellicht omdat het zo rustig was, .........maar veel medewerkers en ook de eigenaresse hadden wel erg veel oog voor hun mobiel of laptop. Vindt dit persoonlijk niet passen en zeker niet bij de stijl en kwaliteit die het restaurant nastreeft.
C K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met mijn partner heb ik gelucht bij de Goese Kamer. Mijn vriend vroeg zich af wat een 'salade Goese Kamer' inhield. Antwoord: een salade met schaaldieren, schelpdieren en vis. Dat leek hem wel wat, dus hij bestelde een grote salade. Hij kreeg echter een klein bordje met sla aangemaakt met sojasaus en een stukje kabeljauw erop, verder niets. Toen hij hier wat van zei, kreeg hij te horen 'dat er toch vis op lag'. Mijn garnalenkroketjes waren slap, en de inhoud deed me eerder denken aan saus dan aan ragout. Het erbij geserveerde brood was keihard. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding in dit restaurant totaal zoek. Voor een eenvoudige lunch van matige kwaliteit mochten wij 49 euro afrekenen. Een teleurstellende ervaring.
Beps B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Even zoeken voor een parkeerplaats, maar eenmaal binnen krijg je een warm onthaal. Lekker ouderwets verwent daar, zelfs de kok kwam nog even het dessert brengen, dit heb ik in geen jaren meer meegemaakt, zo leuk. Het eten was ook zo verrassend, ook hier alles heerlijk klaargemaakt en 'eindelijk' eens geen sla, zo'n verademing dat er eens groente ligt die je thuis niet zo snel op tafel zet. Al met al, een echte aanrader. O, wij waren met drie personen en er werd rekening gehouden met de beperkingen in het eten van één persoon in ons gezelschap. Wij hebben ons laten verrassen en niet zelf ons eten gekozen, het was een risico, maar het was het in dit geval dubbel en dwars waard.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen zondag een heerlijk diner gehad bij dit restaurant. We kozen voor een 3 gangen verrassing's menu. De wijn spijs klopte helemaal.