Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.

Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe. Alle gerechten zijn hierdoor hoog op smaak en verrassend lekker.

Graag willen wij onze passie voor echt goed eten in een aangename stijlvolle sfeer met u als gast delen!

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

Zondag Gesloten

9,2
suzannekriele K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben laten verrassen. Aanrader!
Mira W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een avondje uit! Alles klopt aan dit restaurant. De productkennis die het personeel beheert en de gerechten die geserveerd worden, zijn perfect op elkaar afgestemd. Het verrassingsmenu was waanzinnig. Lekker wijnen en de serveertijd tussen de gerechten waren perfect.
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben gisteren met vier personen gekozen voor het 'theatermenu' en hadden daar geen moment spijt van. Het vlees van voor- en hoofdgerecht was van een superieure kwaliteit en uitstekend toebereid. Tesamen met de er goed bijpassende garnering een lust voor oog en tong. De als extra geserveerde frites konden de concurrentie met de rest niet helemaal aan, die heb ik wel eens beter geproefd. De sfeer is van een gemoedelijke gastvrijheid, passend bij het oude pand. Wij wilden dat we in Utrecht woonden, dan gingen we elke week naar De Goedheyd!
Renata D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Altijd heerlijk en gezellig! Mooie wijnen en ster kwaliteit Wagyu. Erg bijzondere smaken, goed over nagedacht! The restaurant itself is cosy and a perfect place for a romantic or family dinner.
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu 4-gangen!
Nikky ..
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zaterdag avond heerlijk gegeten bij de Goedheyd. Erg bijzondere smaken, goed over nagedacht. De opmaak van de borden is alleen al een feestje, het eten fantastisch en de bediening is vriendelijk, top! Alles klopt! De Goedheyd staat wat mij betreft op nummer 1 hier in Utrecht!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door de gastheer van de Goedheyd.
Wij hebben erg genoten van ons verrassingsmenu. Het was bijzonder smaakvol en de borden waren prachtig opgemaakt.
Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij komen graag nog eens terug.
A P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisteren hebben wij gegeten in dit sfeervolle restaurant. Bij binnenkomst keurig ontvangen door de vriendelijke gastheer. Mooie wijnen werden er geschonken en heerlijk eten. Deze mannen hebben er verstand van en delen de passie met je. Er worden mooie producten gebruikt en er worden tevens verrassende combinaties op het bord gepresenteerd. Echt genoten! Wij komen zeker terug.
noah S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Super restaurant, zowel het eten als de service perfect. Bediening ook heel klantvriendelijk dit zie je niet vaak meer. We hadden gekozen voor 4 gangen met wijn. Alles was voortreffelijk voor de eend die was gerookt heel mals en wat een smaak. We kregen hierbij een glas carmenere uit chili goeie combi. De entourage is klassiek brasserie achtig je voelt je gelijk thuis en op je gemak. We gaan dit restaurant zeker vaker bezoeken. Ook leuk de kleine friandises bij de koffie vooral de bonbonnetjes waren erg lekker.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eten was erg lekker, Voorgerecht beetje klein, maar alle gerechten heerlijk qua smaak en mooi opgemaakt. Dessert verrukkelijk.. Service was onder de maat. Drie kwartier na bestelling kwam voorgerecht pas. Een broodje vooraf is dan karig. Wellicht was het te druk?
André S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Niet goedkoop, maar goedkoop is duur koop
Ronny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een super restaurant, waar men echt nog aandacht heeft voor de klant en voor de keuken. Pure verwennerij! Een echte aanrader!
Sylke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en aardige bediening. Aanrader!!
frans123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Van de week weer gegeten bij de Goedheyd na al even niet meer te zijn geweest. Het was weer fantastisch. We zaten aan de chefs table en hebben een heerlijke avond gehad. Het verrassingsmenu was van zeer goede kwaliteit en heeft ons weer aangenaam verrast. De attente en snelle bediening maakt het af met een mooi wijnarrangement. Ze zorgen ervoor dat je een zorgeloze avond uit hebt. Het blijft de parel van Utrecht wat mij betreft!
frans123 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Alessandro L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Restaurant met goede sfeer en goede kwaliteit eten. Goede service ook. Afwijkende wensen werd goed mee omgegaan. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is er dan ook naar. Geen extremen wat dat betreft.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bijzondere keuken
MvanLeent .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik ga dit restaurant toch echt een dikke negen gunnen. Mijn tafelgenote en ik kozen voor het verrassingsmenu, vier gangen, zij vis- en ik vleesgeöriënteerd. Alle gerechten waren fantastisch. Ik was bijzonder in m'n nopjes met de patrijs, die werd geserveerd tegen geringe meerprijs. De wijnkaart is goed, maar ik moet bekennen dat ik mijn eigen Silvaner Feuervogel 2011 van Keller had meegesleept, een witte wijn die past bij vlees én vis. Hier ga ik vaker komen!!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijne plek om te dineren. Attente en vriendelijke bediening. Eten helaas wat overdone. Teveel smaken op het bord. We hadden het viergangen menu dat er bij iedere gang mooi uitzag. De smaakcombinatie mag wat minder bont gemixed. Vaak net één stapje teveel. Bijvoorbeeld desert; witte chocolademousse met sinaasappeltjes en mango is heerlijk. Helaas lag het op een bosbessemsaus die voor mij niet past.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een avondje Goedheyd is voor mij en mijn gezelschap altijd een avondje uit! Hier kom je om verwent te worden, zowel door de kwaliteit van het eten alsook de bediening en de gastheer. Naast het heerlijke eten worden er prachtige wijnen bij geserveerd. Ook al kom je hier vaker (zoals ik), het is elke keer weer een beleving en wordt nooit saai! Een echte aanrader dus!