Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.

Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe. Alle gerechten zijn hierdoor hoog op smaak en verrassend lekker.

Graag willen wij onze passie voor echt goed eten in een aangename stijlvolle sfeer met u als gast delen!

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Goedheyd

Michel W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk eten, goede wijn. Ontzettend aardige bediening. "Gewoon" top.
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk genoten van het 5 gangen diner. De wijnen zijn fantastisch op de gerechten afgestemd en de warme en attente service maakte onze avond comleet.
Lauwelie .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier een paar weken geleden gegeten, en hadden ons er heel erg op verheugd. Helaas viel het een beetje tegen. De plek waar we zaten was heel krap waardoor we moeizaam aan tafel konden zonder eerst de boel te verschuiven. Het duurde vrij lang voor we werden geholpen. 2 keer om de wijnkaart gevraagd en er werd 2 keer gevraagd of we er frietjces bij wilden. Apart dat je dit voor de prijs er niet gewoon bij krijgt. Het voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht was lekker maar niet bijzonder. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding en in combinatie met de matige beleving van de service zou ik hier niet snel nog een keer heen gaan. Best jammer!!
Mitchell L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Samen met mijn vriendin ben ik hier vrijdag wezen eten voor haar verjaardag. Toen we aan tafel zaten zijn we begonnen met een glas Cremand en hebben vervolgens gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu inclusief wijnarrangement. We kregen prachtige gerechten voorgeschoteld en vooral de tussengerechten waren heerlijk en speciaal! Ook kozen we er voor om de zogenaamde 'Yakiniku Wagyu' te proberen en ook dit bleek een aangename verassing. De wijnen zijn divers en zorgvuldig toegelicht door de sommelier. Naar onze mening heerlijke wijn-spijs combinatie's. Het personeel is vlot, ontspannen en heeft duidelijk verstand van zaken. Conclusie: een heerlijke avond bij de Goedheyd, een plek waar wij zeker nog een keer terug gaan komen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Klein, knus, heerlijk eten
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed eten, goede bediening, maar nee, we willen iegnleijk helemaal geen worste bij binnenkomst. Beetje erdoorheen geduwd. We komen voor het verrassingsmenu en hebben dan geen zin in upselling.

Dat geldt ook voor de friet. Moeten we daar nou écht werkelijk waar voor betalen? Daar ben ik echt op afgeknapt dus kom niet meer terug. Jammer, want verder top, heerlijk en kunst op je bord!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fantastisch gegeten met ook heel mooie opmaak van de borden. Bij het driegangen verrassingsmenu ook een wijnarrangement genomen. Dat was ook heel goed. Het was erg druk, misschien dat we daarom wat langer moesten wachten op de gerechten en het afruimen van de borden.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten en heel mooi opgediend. 39 euro voor drie-gangen verrassingsmenu is heel mooi en ook de wijn is aan de zeer betaalbare kant. Bediening attent. Toch paar minpuntjes: de wijn die we zorgvuldig hadden uitgezocht bleek niet voorradig (had men even kunnen zeggen van tevoren), ook de Decafe bleek op nadat we die besteld hadden en we zaten precies op de tocht door een loeiende airco die direct op ons tafeltje blies. Resultaat: volgende dag ziek en kramp in mijn nek.
Humsumsum .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten op basis van een verrassingsmenu waarbij je aangeeft wat je niet wilt eten. Bediening is ongelooflijk goed en het personeel is op alle fronten gedreven. Helaas hadden wij een tafel die echt verkeerd stond, deels onder het overstekende barblad waarop de koelschalen stonden voor de wijnen. Niet heel fijn om iedere keer op 10 cm van je hoofd te moeten horen hoe een fles wij erin gezet wordt terwijl je scheef zit omdat je een schouder onder het barblad moeten houden. Aan de andere kant het toilet met daarnaast het doorgeefluik van de keuken waar constant zeer luidruchtig gestapeld werd met borden. Ook het toilet gaf ieder keer dat de deur open ging een onaangename riool geur door. Gelijk in het begin gevraagd om een andere tafel maar dat kon uiteindelijk pas na haast 2 uur tafelen door de drukte. Dat was toen niet meer relevant omdat zowel de jongleer act met borden bij het doorgeefluik en het flessen mikken in de koelschaal minder was door de afnemende drukte. Wij komen zeker terug voor het bijzonder goede eten en dito bediening maar de tafel in de doorgang naar de keuken en toilet zouden ze echt moeten schrappen.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant! Ontvangst voor ons was redelijk omdat de ober niet luisterde naar hetgeen wij zeiden. Werd overigens wel goed opgelost. Commerciële club wel (maar wie kan dat hen kwalijk nemen?). Mooie ervaring, maar eens is genoeg.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Vond dat er wat veel tafels in de ruimte waren gezet, daardoor wat druk. Verder perfect.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Werkelijk heeeerlijk gegeten. Zeer verfijnt eten. Goed verhaal en bijpassende wijnen. Knus restaurant. Het 4-5 gangen verrassingsdiner is een aanrader. Zelf hadden we een bijpassend wijnarrangement erbij. De enige feedback die ik had, waren de stoelen. Die waren iets wat aan de harde kant na een aantal uur tafelen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, er werd goed ingespeeld op een wens die buiten het verrassingsmenu omging. Daarnaast hadden ze snel door dat er iets gevierd werd en dat lieten ze blijken bij het serveren van de koffie. Een zeer feestelijke presentatie van een kop thee op een groot plateau met in prachtige letters van chocolade geschreven hartelijk gefeliciteerd. Gastvrijheid ten top.
José K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima restaurant!
sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hadden het verrassingsmenu van 5 gangen met bijpassend wijnarrangement. Werkelijk alles was heerlijk en de wijnen paste inderdaad perfect bij elk gerecht. Gezien de prijs zou ik daar niet elke week gaan eten, maar ik ga hier zeer zeker terugkomen!
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Als altijd heerlijk gegeten, prima bediening in prettige omgeving. Dit keer alleen probleem met de akoestiek. Was lastig elkaar goed te verstaan. Maar wrs een uitzondering, nooit eerder last van gehad.
Kom zeker terug!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was deze woensdagavond tijdens ons bezoek aan Utrecht ‘ziek’ warm, maar binnen kon de airco het redelijk bijbenen. Een vier gangen verrassingsmenu was qua smaak helemaal top. Begonnen met een voorafje van rode poon en een garnaal, die vergezeld gingen van wasabi-saus en een marshmallow. Een heel bijzondere combinatie. Daarna een tussengerecht van onder meer makreel en kabeljauw dat eveneens prima in de smaak viel. Het hoofdgerecht was een supermalse bavette. Voor mijn partner OK, maar wat mij betreft een wat te kleine portie (vlees).
Een dessert in frambozensfeer bevestigde dat men hier goed weet wat men presenteert.
Toen ik tussendoor vroeg of ik een extra glas wijn uit het bijpassende arrangement mocht hebben, was dat geen probleem. Bij thuiskomst ontdekte ik dat deze niet op de rekening stond. Ik hoop dat dit geen vergissing was, want dan was dit een geste die een perfecte avond helemaal top maakte.

Ik lees wat commentaren over het geluidsniveau. Waarschijnlijk door de warmte zat het restaurant deze avond niet vol. Als dat wel het geval is, kan ik mij voorstellen dat dit inderdaad storend kan zijn. Sommige restaurants hebben aan de onderkant van de tafel foam als geluidsdemper zitten. Wellicht een idee voor De Goedheyd?
In elk geval vind ik De Goedheyd een echte aanrader!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aanrader! Heerlijk eten, fijne wijnen, relaxte sfeer en prima bediening, super!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke avond gehad met mijn dochter die vegetariër is. Allebei heerlijk gegeten in dit Frans aandoende restaurant. Compliment voor de bediening, die bijzonder vriendelijk en voorkomend was. Verrassingsmenu van 4 gangen met een bijpassend BOB-wijnarrangement. Restaurant was volledig bezet op deze donderdagavond. Daar was qua wachttijd en vriendelijkheid niets van te merken. We gaan er graag nog eens dineren.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vanvond bij de Goedheyd gegeten en gedronken. De gerechten waren heerlijk! Het vlees was kwalitatief goed, goed bereid en alles lag mooi op het bord gepresenteerd. De bediening is vriendelijk en de sfeer was gemoedelijk. Wat ons betreft een totaal cijfer van een 8,7. Wij zouden dit restaurant aanbevelen.