Foto's van gerechten

Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.
Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe.

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Goedheyd

Noud V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Niet goedkoop maar absoluut de moeite waard.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Eén van de betere restaurants in Utrecht. Goede service en kwaliteit.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wij hebben afgelopen vrijdag hier gegeten en gekozen voor het 4 gangen keuze menu met bijpassend wijn arrangement. Heerlijk gegeten, kleine kunstwerkjes op ons bord die ook nog eens goed smaakten. De bediening was vriendelijk en niet opdringerig, had verstand van wijnen . De ruimte was gezellig, echter wel een beetje rumoerig.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gisteravond voor het eerst bij de Goedheyd gegeten. We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten was goed, gezellige sfeer en een hele nette bediening. Voor herhaling vatbaar!
Rik1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Weer eens bij De Goedheyd gegeten. Dit keer het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Dat beviel uitstekend. De gangen volgden elkaar wel een beetje snel op, zodat we aan moesten geven even rustig aan te doen. Heerlijk gegeten, prima ambiance en bediening.
Lilian J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Super lekker gegeten! En echt hele aardige bediening. Absolute aanrader.
Maruseru V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De menukaart en de recensies scheppen verwachtingen.
Amuseplankje met 4 soorten worst/ham en cornichons werd geserveerd met 2 fabriek maanzaadbolletjes en een schrapje roomboter. Dit deed de wenkbrauwen fronsen.
Voorgerech:t ‘Sashimi’ tonijn in sesamkorst & softshell krab prima bereid en zeer smakelijk.
Gepresenteerd op een diep bord / schaal wat helaas niet erg handig eet.
Hoofdgerecht: Een uitstekende ‘’Black Angus’ flat iron steak met zwezerik, mooi en lekker.
Mijn tafelgenoot ging voor de Japanse Wagyu A5 entrecote per 120 gram € 115,00
Ik houd van eenvoud maar dit was een beetje zielig op een kaal zwart bordje.
Het was smakelijk allemaal maar wel stevig aan de prijs voor 2 personen € 260,00
De bediening is vlot maar een beetje nonchalant.
Paulo S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Alles super goed alleen vonden de doorloop van de verschillende gerechten erg traag... 3 gangen diner in 3 uur
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede bediening, prima sfeer, hartelijke ontvangst, mooi 3 gangenmenu, passende fles huiswijn, mooi tussengerecht van wagyu (aanrader), prima prijs kwaliteit alleen een te lange doorlooptijd. Waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken of om de drankomzet te verhogen.
Deze zaak is een echte aanrader voor iemand die van heerlijk en verrassend eten houdt.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Was allerzins de moeite waard. Zeker om nog een keer terug te komen.
Marilou V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Na meermaals dit restaurant te hebben bezocht, dan toch een recensie. Het eten is altijd verfijnd en prefect in proportie. De bediening is perfect, doen alles met een lach en zorgen dat je je in de watten gelegd voelt. Eten bij De Goedheyd is een beleving door de combinatie van het heerlijke eten de sfeer.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Blijft 1 van de beste restaurants in Utrecht. Heerlijke gerechten met zeer goede wijnen waarover een heel goede uitleg wordt gegeven. Flexibel om hier en daar het menu aan te passen. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard om zo nu en dan te gaan eten voor speciale gelegenheden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
rode wijn met veel vlokken. jammer. 2 hm(erg lekker!)-momenten gehad bij het 5 gangen verrassingsmenu
Jon J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hadden een vier gangen menu met wijnarrangement. Twee van ons namen het verrassingsmenu en twee gaven een voorkeur aan. Het waren mooi opgemaakte gerechten en heerlijk qua smaak.
Keurige en plezierige bediening.
Goede uitleg bij de gerechten, in het bijzonder de toelichting over de wijnen.
Kortom, een heel geslaagde avond.
Coert D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Fijn weer terug geweest te zijn.
Deborah-Anne .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wederom met een paar vriendinnen naar het (inmiddels "vernieuwde") restaurantje aan de Hamburgerstraat geweest om weer eens een avondje lekker te gaan eten, maar ook om het nieuwe interieur te bewonderen. Het nieuwe interieur is prachtig en straalt warmte en klasse uit, het is nu een nog groter feest om daar te gaan eten. De gerechten waren weer als vanouds lekker, ik had de ‘Sashimi’ tonijn in sesamkorst & softshell krab als voorgerecht en ik moet zeggen, om je vingers bij af te likken! Als hoofdgerecht had ik de ‘’Black Angus’ flat iron steak en wat is dit toch een lekker stukje vlees. Het wijnadvies bij deze gerechten was ook perfect, ik weet niet meer welke wijn het was, maar het paste gewoon. Als "toetje" (ik weet dat je dit eigenlijk niet mag zeggen) heb ik ondanks dat ik eigenlijk al vol was, gekozen voor het kaasplateau met daarbij een klein glaasje Pedro Ximinez Nectar, één van mijn lievelingsdrankjes.

Al met al (weer) een avond om niet te vergeten en we zullen binnen afzienbare tijd absoluut weer die kant op gaan. Kortom een aanrader voor wie houdt van goed eten en drinken, fijne ambiance en leuke mensen .......
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super lekker gegeten met een prachtige variatie in verschillende culinaire smaak explosies. Ook over de bediening niets dan goeds, heel vriendelijk en niets is teveel. Voor ons, samen met goede vrienden een echt een avondje uit. Een aanrader!
S. R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Echt heel lekker gegeten bij De Goedheyd. We werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een tafel uitkiezen. De tafel was prachtig gedekt en er stond al wat lekkers om te proeven op tafel. Wij kozen vervolgens voor een verrassingsdiner en wij werden met recht verrast. Wat een heerlijke gerechten en het bord is prachtig opgemaakt. Tijdens het eten proef je de smaakexplosies in je mond, heerlijke combinaties.
We werden keurig bediend en de avond vloog voorbij.
Kortom een heerlijke ervaring in een prachtig restaurant.
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De goedheyd blijft een mooie zaak, afgelopen zaterdag gegeten met vrienden onze 2de keer hier. Vorig jaar voor het eerst geweest, ze hebben het interieur veranderd en het ziet er super uit vooral de stoelen zijn echt een aanwinst. Ontvangst en bediening zoals het moet snel, netjes verstand van zaken en beleefd en vrolijk. Het eten is erg lekker en verrassend mooie smaken en alles in balans. Met andere woorden een aanrader
Ynge T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Helaas niet de culinaire ervaring sie we hadden gehoopt. Het eten is prima maar smaak is vlak. Ze werken veel met gelletjes, schuimpjes etc die beperkte toegevoegde waarde hebben en jaren geleden al uit de ‘mode’ zijn geraakt. Bordopmaak soms iets te ‘gemaakt’ (bijv sashimi en softshell krab rechtop gezet aan de zijkant van een veels te grote kom). Ik las een review dat het Michelinwaardig is. Ga er alsjeblieft niet met die verwachting heen. Smaken zijn vlak en combinaties niet bijzonder. We hebben 1.45u moeten wachten op voorgerecht en qua smaak was er zelfs een hele negatieve uitschieter: bij de kreeftrisotto (wederom met schuimpjes) hebben ze de zeer vlakke risotto geprobeerd op te halen dmv een citrusolie/essence. Ik denk dat ze flink zijn uitgeschoten daarmee, citrussmaak was veel te sterk en chemisch. Garnituur fantasieloos of raar (komkommerbolletjes oid bij voorgerecht). Dessert weer allemaal schuimpjes en gelletjes. Pluspunten: vriendelijke bediening, kreeft was wel mals, aardige wijnen op fles en gezellig interieur. Prima voor hapje met vrienden, wel duur dan.