Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.

Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe. Alle gerechten zijn hierdoor hoog op smaak en verrassend lekker.

Graag willen wij onze passie voor echt goed eten in een aangename stijlvolle sfeer met u als gast delen!

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

9,4
9,1
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Als altijd heerlijk gegeten, prima bediening in prettige omgeving. Dit keer alleen probleem met de akoestiek. Was lastig elkaar goed te verstaan. Maar wrs een uitzondering, nooit eerder last van gehad.
Kom zeker terug!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was deze woensdagavond tijdens ons bezoek aan Utrecht ‘ziek’ warm, maar binnen kon de airco het redelijk bijbenen. Een vier gangen verrassingsmenu was qua smaak helemaal top. Begonnen met een voorafje van rode poon en een garnaal, die vergezeld gingen van wasabi-saus en een marshmallow. Een heel bijzondere combinatie. Daarna een tussengerecht van onder meer makreel en kabeljauw dat eveneens prima in de smaak viel. Het hoofdgerecht was een supermalse bavette. Voor mijn partner OK, maar wat mij betreft een wat te kleine portie (vlees).
Een dessert in frambozensfeer bevestigde dat men hier goed weet wat men presenteert.
Toen ik tussendoor vroeg of ik een extra glas wijn uit het bijpassende arrangement mocht hebben, was dat geen probleem. Bij thuiskomst ontdekte ik dat deze niet op de rekening stond. Ik hoop dat dit geen vergissing was, want dan was dit een geste die een perfecte avond helemaal top maakte.

Ik lees wat commentaren over het geluidsniveau. Waarschijnlijk door de warmte zat het restaurant deze avond niet vol. Als dat wel het geval is, kan ik mij voorstellen dat dit inderdaad storend kan zijn. Sommige restaurants hebben aan de onderkant van de tafel foam als geluidsdemper zitten. Wellicht een idee voor De Goedheyd?
In elk geval vind ik De Goedheyd een echte aanrader!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aanrader! Heerlijk eten, fijne wijnen, relaxte sfeer en prima bediening, super!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke avond gehad met mijn dochter die vegetariër is. Allebei heerlijk gegeten in dit Frans aandoende restaurant. Compliment voor de bediening, die bijzonder vriendelijk en voorkomend was. Verrassingsmenu van 4 gangen met een bijpassend BOB-wijnarrangement. Restaurant was volledig bezet op deze donderdagavond. Daar was qua wachttijd en vriendelijkheid niets van te merken. We gaan er graag nog eens dineren.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vanvond bij de Goedheyd gegeten en gedronken. De gerechten waren heerlijk! Het vlees was kwalitatief goed, goed bereid en alles lag mooi op het bord gepresenteerd. De bediening is vriendelijk en de sfeer was gemoedelijk. Wat ons betreft een totaal cijfer van een 8,7. Wij zouden dit restaurant aanbevelen.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Altijd weer een feestje de Goedheyd! We hebben genoten van het 5 gangen menu. Verrassende, gebalanceerde gerechten. Prachtig wijnarrangement met veel autochtone druiven; de Spaanse Malvas, de Portugese Fernao Pires, de Duitse Dornfelder en de Italiaanse Sangiovese. Prachtige combinaties qua wijn-spijs. Vooral de Portugese was prachtig bij het visgerecht, mede door de 6 maanden rijping op Amerikaans eikenhout. De goede gastheer maakte de avond helemaal af.
Delicious78 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten. Wij kozen voor het verrassingsmenu samen met wijn arrangement. De vegetarische variant was zeer verrassend, met name het voor en tussengerecht. Het hoofdgerecht daar en tegen was minder verrassend en leek qua smaak veel op het tussengerecht. Dat was erg jammer gezien het bedrag dat je er voor betaald.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten goed, prijs te hoog. Bediening matig, te weinig personeel. Bijpassend wijnarrangement qua timing niet goed afgestemd op uitserveren menu. Duurde te lang.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk, we hadden geboekt via Iens , maar was niet door gekomen
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Geweldige tent met heerlijk eten en zeer prettige service!! Echt een avond uit eten zoals het bedoeld is!! Fijn restaurant in een fijne stad!!
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef en neem ook een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef met het verrassingsmenu en neem een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met groepje oude vrienden. 3,5 gang verrassingsmenu: echt lekker, niet teveel, mooie bijpassende wijnen. Vlotte bediening.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer goed eten en zeer goede wijn. Redelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service. Heel gehorig, alleen gesprek met de buurman/vrouw mogelijk. Kom hier zeker nog een keer terug.
gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg goed eten met een prettige bediening. Iets gehorig wat ook wel weer zijn charme heeft. Een aanrader!
Ewoud J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gedineerd, geweldige bediening, prima sfeer. Aanrader.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was alweer 2 jaar geleden dat we hier voor het laatst gegeten hadden... na ons afgelopen diner ben ik tot de conclusie gekomen dat we toch echt vaker moeten komen. Dit kwam in de buurt van perfectie. Een leuke charcuterie om mee te beginnen, gevolgd door een voorgerecht van foie gras. Vrij machtig (uiteraard), maar wat kwamen de smaken perfect samen. Een tussengerecht van Wagyu beef bracht ons nog meer in hogere sferen. De eigenaar vertelde ons dat dit ook echt 100% Wagyu was, in tegenstelling tot mijn vorige ervaring hiermee elders. Hoofdgerecht chateaubriand, perfect gegaard en met prima garnering. Het nagerecht maakte het af. De bijpassende wijnen en uitleg waren uitstekend.

Kortom, een uitstekende ervaring rijker. Het restaurant is dusdanig klein dat het wel wat sneller enigszins lawaaierig wordt, maar niet zo dat het (mij) stoort. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We blijven hier steeds terugkomen. 4 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Goede service, vriendelijk en heel toegankelijk.
Felix G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, menu gevarieerd en verassend, timing tussen de gangen was goed, wijnkeuze passend, was een mooie avond met 8 man waarbij alles gewoon klopte
L H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Het was echt een heerlijk diner. Het verassingsmenu was helemaal top en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.