De Goedheyd

Hamburgerstraat 17 3512 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.

Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe. Alle gerechten zijn hierdoor hoog op smaak en verrassend lekker.

Graag willen wij onze passie voor echt goed eten in een aangename stijlvolle sfeer met u als gast delen!

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Geweldige tent met heerlijk eten en zeer prettige service!! Echt een avond uit eten zoals het bedoeld is!! Fijn restaurant in een fijne stad!!
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef en neem ook een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef met het verrassingsmenu en neem een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met groepje oude vrienden. 3,5 gang verrassingsmenu: echt lekker, niet teveel, mooie bijpassende wijnen. Vlotte bediening.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer goed eten en zeer goede wijn. Redelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service. Heel gehorig, alleen gesprek met de buurman/vrouw mogelijk. Kom hier zeker nog een keer terug.
gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg goed eten met een prettige bediening. Iets gehorig wat ook wel weer zijn charme heeft. Een aanrader!
Ewoud J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gedineerd, geweldige bediening, prima sfeer. Aanrader.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was alweer 2 jaar geleden dat we hier voor het laatst gegeten hadden... na ons afgelopen diner ben ik tot de conclusie gekomen dat we toch echt vaker moeten komen. Dit kwam in de buurt van perfectie. Een leuke charcuterie om mee te beginnen, gevolgd door een voorgerecht van foie gras. Vrij machtig (uiteraard), maar wat kwamen de smaken perfect samen. Een tussengerecht van Wagyu beef bracht ons nog meer in hogere sferen. De eigenaar vertelde ons dat dit ook echt 100% Wagyu was, in tegenstelling tot mijn vorige ervaring hiermee elders. Hoofdgerecht chateaubriand, perfect gegaard en met prima garnering. Het nagerecht maakte het af. De bijpassende wijnen en uitleg waren uitstekend.

Kortom, een uitstekende ervaring rijker. Het restaurant is dusdanig klein dat het wel wat sneller enigszins lawaaierig wordt, maar niet zo dat het (mij) stoort. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We blijven hier steeds terugkomen. 4 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Goede service, vriendelijk en heel toegankelijk.
Felix G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, menu gevarieerd en verassend, timing tussen de gangen was goed, wijnkeuze passend, was een mooie avond met 8 man waarbij alles gewoon klopte
L H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Het was echt een heerlijk diner. Het verassingsmenu was helemaal top en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
suzannekriele K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben laten verrassen. Aanrader!
Mira W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een avondje uit! Alles klopt aan dit restaurant. De productkennis die het personeel beheert en de gerechten die geserveerd worden, zijn perfect op elkaar afgestemd. Het verrassingsmenu was waanzinnig. Lekker wijnen en de serveertijd tussen de gerechten waren perfect.
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben gisteren met vier personen gekozen voor het 'theatermenu' en hadden daar geen moment spijt van. Het vlees van voor- en hoofdgerecht was van een superieure kwaliteit en uitstekend toebereid. Tesamen met de er goed bijpassende garnering een lust voor oog en tong. De als extra geserveerde frites konden de concurrentie met de rest niet helemaal aan, die heb ik wel eens beter geproefd. De sfeer is van een gemoedelijke gastvrijheid, passend bij het oude pand. Wij wilden dat we in Utrecht woonden, dan gingen we elke week naar De Goedheyd!
Renata D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Altijd heerlijk en gezellig! Mooie wijnen en ster kwaliteit Wagyu. Erg bijzondere smaken, goed over nagedacht! The restaurant itself is cosy and a perfect place for a romantic or family dinner.
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu 4-gangen!