Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.
Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe.

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Goedheyd

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig restaurant, huiselijk klassieke ingericht. Persoonlijke, opgewekte, vriendelijke en kundige bediening. Mooie gerechten, zowel qua opmaak als smaak. Kortom een aanrader
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteravond een verjaardag gevierd in De Goedheyd. We hebben gekozen voor het 5 gangen diner met bijpassend wijn-arrangement en wat extra hapjes / tussengerechtje. Zonder meer voortreffelijk. De smaken waren zeer goed en de combinaties verrassend en fraai op elkaar afgestemd. Dat geld ook voor de wijnen. Leuk aan tafel uitgelegd en een mooie opbouw van wat lichter naar complex.

De ambiance was prettig, informeel maar toch stijlvol en de bediening vriendelijk en compleet. Erg leuk om later op de avond de chefs even te kunnen zien en een woordje te wisselen over hun meesterwerkjes.

Dit is een aanrader, en kies gerust voor verrassingen, want hier weten ze als geen ander wat dat inhoudt. Chapeau!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer verfijnd verassingsmenu gegeten met heerlijk bijpassend wijnarrangement. Bediening is attent en alert. Leuke entourage. Stoelen zitten alleen niet zo comfortabel. Erg lekker gegeten, redelijk aan de prijs maar het was het waard! Kom graag nog eens terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, een restaurant om aan te raden!
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Oke. Met 2 personen gegeten bij De Goedheyd. 450 euro is veel geld. Maar het was heerlijk. Gestart met 2 x kaviaar en wijn. Daarna 2 x wagyu hapje. Als hoofdgerecht 2 x wagyu steak. Als dessert 1 x kaas en 1 x chocoladetaart. Bij het eten een mooie fles Barolo. Bij het dessert 2 x een 12 jaar oude calvados. Super lekker. Alle gerechten zijn vootreffelijk. Michelinster waardig.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geweldige avond met overheerlijke gerechten, vanuit het 3-gangen verrassingsmenu. We komen zeker terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
In een uitermate plezierige sfeer, werd er een uitstekende invulling gegeven aan het begrip "goed gastheerschap ". De bediening : voortreffelijk. Desgevraagd door ons : deskundige toelichting op hetgeen geserveerd werd.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooie en gezellige locatie in het centrum, alle wensen werden vervuld en meerdere keren bevestigd door verschillende personeelsleden, het eten was heerlijk en verrassende combinaties. We hadden vooraf t verrassingsmenu besteld met als extra wens alleen vis.
Kgoris G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Chapeau!! Absolute aanrader. Zeker tot een volgende keer.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten. Smaken van de gerechten goed in balans. Friet (als extra bij te bestellen) doet ons inziens afbreuk aan de mooie smaken.
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goed eten, lekkere wijnen en een enthousiaste bediening!
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, voortreffelijke bediening, gewoon zoals je een avond om wat te vieren hoort te zijn. Aanrader!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, attente bediening. Vaker hier gegeten en altijd goed!
Nikky ..
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
28-12-17 gegeten bij de Goedheyd. Het blijft toch mijn favoriete restaurant hier in Utrecht.
Wij lieten ons verassen door de keuken met 5 gangen en de daarbij passende wijnen. En zoals altijd, alles klopt!
Een goede combinatie van verschillende smaken, opgemaakt op het bord. De wijn die bij elk gerecht geserveerd wordt is met zorg uitgekozen door de gastheer/ sommelier/ eigenaar. Zoals altijd, was het weer een feest om hier te zijn en we hebben er van genoten!
Als je van goed eten houdt, mag je de Goedheyd zeker niet overslaan. Een absolute aanrader!
Tjerko V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Leuke en gewaardeerde persoonlijke toelichting and personal touch!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gegeten ter gelegenheid van ons vijf jarig samenzijn. Zeer vriendelijk ontvangen met wat kleine hapjes op tafel en een heerlijk broodje vooraf. Wij hebben gekozen voor het vier gangen verrassingsmenu wat een perfecte keuze bleek te zijn. Zeer verfijnde smaken en hoeveelheid was ook precies genoeg. Bijpassend heerlijke wijn. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Gezellig en knus restaurant, is reserveren aan te raden. Wij komen hier zeker terug!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Weer een mooie samenstelling van ingrediënten met gebalanceerde smaken gekregen. Goede wijnen erbij geselecteerd. Spontane en goede bediening in een sfeervolle ambiance. Prijs/kwaliteit uitstekend.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super eten met een leuke casual sfeer!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super lekker gegeten net iets anders als standaard met een heerlijk wijn arrangement. Bediening was op en top..
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een super sfeervol restaurant met zeer leuk en kundig personeel. De mannen van de bediening weten er een super avond van te maken met veel interessante informatie over de gerechten. Aanrader is om een verassingsmenu te kiezen met een passend wijnarrangement. Degene die de wijnen bij de gerechten uitzoekt weet erg veel over de wijnen en verteld er met passie over wat de wijn nog beter doet smaken. Het klopte helemaal, heerlijk gegeten!