Over het restaurant De Goedheyd

Midden in hartje Utrecht, op loopafstand van de Domtoren bevindt zich De Goedheyd. Maitre Jorn Klarenbeek verwelkomt u in ons sfeervolle restaurant dat garant staat voor culinaire kwaliteit. Onze keuken is Frans-internationaal georiënteerd met een klassiekmoderne twist. Onder leiding van chef Dustin Pardoen heeft ons team maar één doel: u in deze warme ambiance een avond te verrassen, te verwennen en te laten genieten.

Wij werken uitsluitend met mooie en eerlijke seizoensgebonden producten. Het keukenteam voegt aan deze ingrediënten sprankelende accenten toe. Alle gerechten zijn hierdoor hoog op smaak en verrassend lekker.

Graag willen wij onze passie voor echt goed eten in een aangename stijlvolle sfeer met u als gast delen!

Meer informatie over restaurant De Goedheyd

9,5
9,1
Humsumsum .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten op basis van een verrassingsmenu waarbij je aangeeft wat je niet wilt eten. Bediening is ongelooflijk goed en het personeel is op alle fronten gedreven. Helaas hadden wij een tafel die echt verkeerd stond, deels onder het overstekende barblad waarop de koelschalen stonden voor de wijnen. Niet heel fijn om iedere keer op 10 cm van je hoofd te moeten horen hoe een fles wij erin gezet wordt terwijl je scheef zit omdat je een schouder onder het barblad moeten houden. Aan de andere kant het toilet met daarnaast het doorgeefluik van de keuken waar constant zeer luidruchtig gestapeld werd met borden. Ook het toilet gaf ieder keer dat de deur open ging een onaangename riool geur door. Gelijk in het begin gevraagd om een andere tafel maar dat kon uiteindelijk pas na haast 2 uur tafelen door de drukte. Dat was toen niet meer relevant omdat zowel de jongleer act met borden bij het doorgeefluik en het flessen mikken in de koelschaal minder was door de afnemende drukte. Wij komen zeker terug voor het bijzonder goede eten en dito bediening maar de tafel in de doorgang naar de keuken en toilet zouden ze echt moeten schrappen.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant! Ontvangst voor ons was redelijk omdat de ober niet luisterde naar hetgeen wij zeiden. Werd overigens wel goed opgelost. Commerciële club wel (maar wie kan dat hen kwalijk nemen?). Mooie ervaring, maar eens is genoeg.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Vond dat er wat veel tafels in de ruimte waren gezet, daardoor wat druk. Verder perfect.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Werkelijk heeeerlijk gegeten. Zeer verfijnt eten. Goed verhaal en bijpassende wijnen. Knus restaurant. Het 4-5 gangen verrassingsdiner is een aanrader. Zelf hadden we een bijpassend wijnarrangement erbij. De enige feedback die ik had, waren de stoelen. Die waren iets wat aan de harde kant na een aantal uur tafelen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, er werd goed ingespeeld op een wens die buiten het verrassingsmenu omging. Daarnaast hadden ze snel door dat er iets gevierd werd en dat lieten ze blijken bij het serveren van de koffie. Een zeer feestelijke presentatie van een kop thee op een groot plateau met in prachtige letters van chocolade geschreven hartelijk gefeliciteerd. Gastvrijheid ten top.
José K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima restaurant!
sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hadden het verrassingsmenu van 5 gangen met bijpassend wijnarrangement. Werkelijk alles was heerlijk en de wijnen paste inderdaad perfect bij elk gerecht. Gezien de prijs zou ik daar niet elke week gaan eten, maar ik ga hier zeer zeker terugkomen!
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Als altijd heerlijk gegeten, prima bediening in prettige omgeving. Dit keer alleen probleem met de akoestiek. Was lastig elkaar goed te verstaan. Maar wrs een uitzondering, nooit eerder last van gehad.
Kom zeker terug!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was deze woensdagavond tijdens ons bezoek aan Utrecht ‘ziek’ warm, maar binnen kon de airco het redelijk bijbenen. Een vier gangen verrassingsmenu was qua smaak helemaal top. Begonnen met een voorafje van rode poon en een garnaal, die vergezeld gingen van wasabi-saus en een marshmallow. Een heel bijzondere combinatie. Daarna een tussengerecht van onder meer makreel en kabeljauw dat eveneens prima in de smaak viel. Het hoofdgerecht was een supermalse bavette. Voor mijn partner OK, maar wat mij betreft een wat te kleine portie (vlees).
Een dessert in frambozensfeer bevestigde dat men hier goed weet wat men presenteert.
Toen ik tussendoor vroeg of ik een extra glas wijn uit het bijpassende arrangement mocht hebben, was dat geen probleem. Bij thuiskomst ontdekte ik dat deze niet op de rekening stond. Ik hoop dat dit geen vergissing was, want dan was dit een geste die een perfecte avond helemaal top maakte.

Ik lees wat commentaren over het geluidsniveau. Waarschijnlijk door de warmte zat het restaurant deze avond niet vol. Als dat wel het geval is, kan ik mij voorstellen dat dit inderdaad storend kan zijn. Sommige restaurants hebben aan de onderkant van de tafel foam als geluidsdemper zitten. Wellicht een idee voor De Goedheyd?
In elk geval vind ik De Goedheyd een echte aanrader!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aanrader! Heerlijk eten, fijne wijnen, relaxte sfeer en prima bediening, super!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke avond gehad met mijn dochter die vegetariër is. Allebei heerlijk gegeten in dit Frans aandoende restaurant. Compliment voor de bediening, die bijzonder vriendelijk en voorkomend was. Verrassingsmenu van 4 gangen met een bijpassend BOB-wijnarrangement. Restaurant was volledig bezet op deze donderdagavond. Daar was qua wachttijd en vriendelijkheid niets van te merken. We gaan er graag nog eens dineren.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vanvond bij de Goedheyd gegeten en gedronken. De gerechten waren heerlijk! Het vlees was kwalitatief goed, goed bereid en alles lag mooi op het bord gepresenteerd. De bediening is vriendelijk en de sfeer was gemoedelijk. Wat ons betreft een totaal cijfer van een 8,7. Wij zouden dit restaurant aanbevelen.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Altijd weer een feestje de Goedheyd! We hebben genoten van het 5 gangen menu. Verrassende, gebalanceerde gerechten. Prachtig wijnarrangement met veel autochtone druiven; de Spaanse Malvas, de Portugese Fernao Pires, de Duitse Dornfelder en de Italiaanse Sangiovese. Prachtige combinaties qua wijn-spijs. Vooral de Portugese was prachtig bij het visgerecht, mede door de 6 maanden rijping op Amerikaans eikenhout. De goede gastheer maakte de avond helemaal af.
Delicious78 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten. Wij kozen voor het verrassingsmenu samen met wijn arrangement. De vegetarische variant was zeer verrassend, met name het voor en tussengerecht. Het hoofdgerecht daar en tegen was minder verrassend en leek qua smaak veel op het tussengerecht. Dat was erg jammer gezien het bedrag dat je er voor betaald.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten goed, prijs te hoog. Bediening matig, te weinig personeel. Bijpassend wijnarrangement qua timing niet goed afgestemd op uitserveren menu. Duurde te lang.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk, we hadden geboekt via Iens , maar was niet door gekomen
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Geweldige tent met heerlijk eten en zeer prettige service!! Echt een avond uit eten zoals het bedoeld is!! Fijn restaurant in een fijne stad!!
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef en neem ook een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de tweede keer gegeten bij De Goedheyd en wat was het weer lekker! Het eten is met liefde bereid en dat is zeker te proeven. Laat je verrassen door de chef met het verrassingsmenu en neem een heerlijk wijnarrangement! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met groepje oude vrienden. 3,5 gang verrassingsmenu: echt lekker, niet teveel, mooie bijpassende wijnen. Vlotte bediening.