De Goede Gooier

Crailoseweg 151 1261 AA Blaricum Nederland Kaart
31-356919304

Over het restaurant De Goede Gooier

Ongedwongen en sfeervol genieten

Een feel-goodsfeer, stijlvol en ongedwongen. Voor deze chef is het de normaalste zaak van de wereld om te koken met verse producten op ambachtelijke wijze, waarbij hij de seizoenen als leidraad in de gerechten neemt. De ambiance is geweldig, je voelt je ontzettend welkom. Een plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Goede Gooier

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 11:00

Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte service!
Roswitha B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is geweldig hoe er rekening met allergieën gehouden word. Echt super.
Berno K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een uitgelezen locatie voor een iets specialer diner, bijv. voor een feestelijke gelegenheid.
Op mijn verzoek was de tafel keurig aangekleed met een heerlijk Cava (fles in koeler, 2 glazen) waardoor de sfeer meteen was gezet.
Erg vriendelijke bediening en heerlijke gerechten,
Aanrader!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten met heerlijk bijpassende wijnen bij elk gerecht.
Fijne sfeer en zeer prettige bediening!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met vier personen hebben we hier gegeten en genoten van alle heerlijkheden. Als voorgerecht de Goede Gooier Burger gekozen. Een traktatie van huisgerookte zalm , Hollandse garnalen en gamba's met kreeftenmayonaise. Dit is opgebouwd in twee lagen van filodeeg.

Daarna als warm tussengerecht de coquilles. Deze waren even aangebakken en nog zeer mals van binnen. Met aspic van venkel en citrus en een saus van prei. Een kunstwerkje om te zien en zeer smakelijk. Qua portie vond ik deze aan de kleine kant. Maar toen wist ik nog niet dat het hoofdgerecht behoorlijk ruim bemeten zou zijn.

Ik kreeg een gebakken Noordzeetong. Geserveerd met aardappel mousseline, groenten en beurre aromatique. De vis was zalig, krokant gebakken van buiten en mals van binnen, niet droog. Daarbij dronken we een heerlijke witte wijn, die een tafelgenoot had uitgekozen en zeer goed paste bij de vis, zowel qua smaak als qua geur. Afgesloten met koffie en wat zoetigheden. De kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening is vriendelijk en voorkomend. De fauteuils zaten ook heel fijn. We gaan hier heel graag nog eens eten.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vond de wachttijd tussen geserveerde gangen wel erg lang duren. Voor het overige een gezellige inrichting; prettige bediening; heerlijke gerechten en wijnen; redelijke prijzen;
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijn restaurant, vlotte en prettige bediening, eten van hoge kwaliteit. Ik kom er graag.
Viviane V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een vlotte, attente bediening en een mooi bord met lekker eten.
We hebben genoten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kennen het restaurant al lang en vinden het altijd plezierig om er te komen. De ontvangst en de bediening zijn hartelijk en erop gericht het de gasten naar de zin te maken. Het interieur is sfeervol en goed verzorgd en de keuken is kwalitatief uitstekend.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Prachtige locatie met uitzicht op de hei. Ook echt een aanrader om in de zomer met mooi weer op het terras te zitten voor een lunch. Zeer gastvrije en vriendelijk personeel. Echt top!
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met rijp op de hei een prachtige plek om iets te vieren. Vriendelijke ontvangst en een rustige tafel; gelukkig niet leeg bij deze lunch. Tweemaal aantrekkelijk lunchmenu en dat was werkelijk uitstekend. Kleine porties, maar dat past bij een lunch. Vooraf een heerlijk visje op het vel, echt top! Daarna tonijn om voor terug te komen, wat zeg ik: een omweg waard. Voeg daarbij een niet al te dure Albarino uit de Rias Baixas en je hebt een fantastische maaltijd. Jammer dat de nagerechten dat niveau niet haalden. Chocolade parfait van witte chocolade? Dat mag je er dan wel even bijzeggen.
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als vanouds weer heerlijk gegeten in de Goede Gooier. Het verrassingsmenu met uitstekende passende wijnen. Attente bediening.
jopbraams .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goede ontvangst, wat formeel. Het was erg rustig, kregen snel de gelegenheid om te bestellen. Ik koos voor het 4 gangen menu mijn gasten a la cart. Prima eten, goede wijnkaart, uitstekende ambiance, kortom, aanbevelingswaardig.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende smaakcombinaties,dat is waarom je uit eten gaat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervolle omgeving. De vegetarische gerechten waren erg klein en daardoor te duur voor wat je kreeg.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bediening was niet altijd even attent.
Na afgerekend te hebben, werd mij nogmaals door een andere jongedame gevraagd, of ik wilde pinnen. Toen ik zei, dat ik al betaald had, werd er verwijtend naar degene gekeken, die afgerekend had en werd het hoofd geschud. Ook tussen de maaltijden in duurde het soms lang voordat de aandacht getrokken kon worden.
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Opnieuw een zeer geslaagde lunch met goede vrienden op zondag 6 november. Inmiddels een vaststaande traditie. Zeer correcte bediening. Verfijnde gerechten in het lunchmenu.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten, het was weer als vanouds. Het personeel moet nog leren om te kijken en niet met lege handen terug te lopen. Na binnenkomst 10 minuten gewacht voordat iemand kwam vragen voor een drankje, buiten dat het niet gastvrij is, is het ook weer gemiste business......
Zuiderbaan .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben gegeten bij de Goede Gooier met een gezelschap van 7 personen. Het eten en de gastvrije ontvangst, professioneel personeel en hele gezellige entourage maakten samen dat wij een hele geslaagde avond hadden.
Mooi gedekte tafel, en alle gerechten worden opgediend op de borden als prachtige schilderijen. Ook de porties zijn meer dan voldoende. Ga zo door! We hebben genoten.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goede maaltijd, dag menu goed. Kaart viel tegen, weinig innovatief. Akoestiek laat te wensen over, ontvangst zakelijk. Wijn suggesties goed en passend bij hoofdgerecht.