De Goede Gooier

Crailoseweg 151 1261 AA Blaricum Nederland Kaart
31-356919304

Over het restaurant De Goede Gooier

Ongedwongen en sfeervol genieten

Een feel-goodsfeer, stijlvol en ongedwongen. Voor deze chef is het de normaalste zaak van de wereld om te koken met verse producten op ambachtelijke wijze, waarbij hij de seizoenen als leidraad in de gerechten neemt. De ambiance is geweldig, je voelt je ontzettend welkom. Een plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Goede Gooier

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Goede Gooier

Claire B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten is fantastisch en zeer smaakvol maar we hebben er nu twee keer met mijn bejaarde ouders van ver in de tachtig op de zondag geluncht en moesten iedere keer zeer lang wachten: een keer een uur en een kwartier tussen hoofd en nagerecht, en een keer een uur en twintig minuten voor het hoofdgerecht. Bij navraag bleek er te weinig personeel te zijn. Aandachtspuntje dus!
celine W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Allemaal best aardig, maar net een paar dingen die beter kunnen: een tafelkleed met een gat erin, gerechten serveren terwijl je glas net leeg is en dan niet vragen of je nog wat wilt drinken (hoezo omzet mislopen). Aardige serveerster, wel te veel piercings, te veel make-up en fladderhaar, dat moet echt beter opgestoken.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zeer onvriendelijke ontvangst. Ongastvrij. Voor mij de laatste keer! De tweede keer dat we een teleurstelling mee maken. Jammer hoor.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik had de krokant gebakken zwezerik en daarna de cocquilles. Allebei heerlijk. Mijn gast de tournedos waar hij ook erg over te spreken was.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden De Goede Gooier speciaal voor de sfeer uitgekozen, maar dat viel ons erg tegen. De medewerkers maakten een weinig geëngageerde en vermoeide indruk. De gerechten werden zonder enthousiasme geserveerd.
De verlichting vonden wij niet sfeervol. We hadden eerst een plaats met zicht op de felverlichte open keuken. Gelukkig konden we verhuizen naar een andere plek. We misten een kaarsje op tafel. De gerechten waren
okay en smakelijk, maar niet verrassend.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met vrienden heerlijk uitgebreid in alle rust kunnen genieten van de voortreffelijke gerechten! Wild en vis gerechten en overheerlijke desserts vergezeld door goede wijnen maakten het een perfecte avond.
connie B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was heerlijk om hier 2e kerstavond te genieten van een heerlijk menu met ook heerlijke wijn. Was erg gezellig. Normaal eten we hier ook erg graag maar met kerst waren we hier nog niet eerder geweest, voor herhaling vatbaar.
cobie H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een deel van het hoofdgerecht vergeten te serveren maar dat werd opgelost.
Alles prima, zeker in deze tijd waarin te weinig personeel in de horeca aanwezig is.
Lidavanpraag V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ik heb geen negatieve opmerkingen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heel lekker gegeten in een warme gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk en correct en gaven de ruimte om rustig van het eten te genieten. We hebben lang gewacht op de rekening en uiteindelijk zelf aan de bar gaan betalen, maar dat vind ik geen reden om niet nog eens terug te komen. Een geslaagde avond dus!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Zeer goed bevallen, we komen terug.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima eten, maar wat een trage bediening in deze zaak. Erg ongecoordineert en daardoor weinig attent.
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima eten. Zeer prettige sfeer. Uitstekende passende wijnen bij de gerechten. Correcte bediening. Voor herhaling vatbaar.
johnvanbeek B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Zeer attente ontvangst van met name de 99 jarige gast met rollator.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Gezellige ambiance in het restaurant. Personeel zeer gastvrij en onopvallend aanwezig. De omgeving van dit restaurant blijft ook prachtig ook al regende het pijpenstelen tijdens ons bezoek.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk geluncht met familie op een zondagmiddag. Eten prima en bediening vriendelijk en snel. Gezellige warme sfeer in het restaurant.
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We eten hier regelmatig en iedere keer is het weer goed. Wijn prima, gerechten prima. Echt een avondje uit voor ons :)
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Fantastisch dikke 10 !! Heerlijk eten , vriendelijk personeel , en prachtige lokatie ! Ons favorite restaurant in het gooi ‼️‼️‼️
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
bediening is waardeloos, en helemaal niet vriendelijk !!!
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Als vanouds uitstekend. Attente bediening. Heerlijk eten. Jammer dat er weinig lunchers waren. Opnieuw een prima ervaring.