De Goede Gooier

Crailoseweg 151 1261 AA Blaricum Nederland Kaart
31-356919304

Over het restaurant De Goede Gooier

Ongedwongen en sfeervol genieten

Een feel-goodsfeer, stijlvol en ongedwongen. Voor deze chef is het de normaalste zaak van de wereld om te koken met verse producten op ambachtelijke wijze, waarbij hij de seizoenen als leidraad in de gerechten neemt. De ambiance is geweldig, je voelt je ontzettend welkom. Een plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Goede Gooier

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 11:00

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kennen het restaurant al lang en vinden het altijd plezierig om er te komen. De ontvangst en de bediening zijn hartelijk en erop gericht het de gasten naar de zin te maken. Het interieur is sfeervol en goed verzorgd en de keuken is kwalitatief uitstekend.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Prachtige locatie met uitzicht op de hei. Ook echt een aanrader om in de zomer met mooi weer op het terras te zitten voor een lunch. Zeer gastvrije en vriendelijk personeel. Echt top!
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met rijp op de hei een prachtige plek om iets te vieren. Vriendelijke ontvangst en een rustige tafel; gelukkig niet leeg bij deze lunch. Tweemaal aantrekkelijk lunchmenu en dat was werkelijk uitstekend. Kleine porties, maar dat past bij een lunch. Vooraf een heerlijk visje op het vel, echt top! Daarna tonijn om voor terug te komen, wat zeg ik: een omweg waard. Voeg daarbij een niet al te dure Albarino uit de Rias Baixas en je hebt een fantastische maaltijd. Jammer dat de nagerechten dat niveau niet haalden. Chocolade parfait van witte chocolade? Dat mag je er dan wel even bijzeggen.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als vanouds weer heerlijk gegeten in de Goede Gooier. Het verrassingsmenu met uitstekende passende wijnen. Attente bediening.
jopbraams .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goede ontvangst, wat formeel. Het was erg rustig, kregen snel de gelegenheid om te bestellen. Ik koos voor het 4 gangen menu mijn gasten a la cart. Prima eten, goede wijnkaart, uitstekende ambiance, kortom, aanbevelingswaardig.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende smaakcombinaties,dat is waarom je uit eten gaat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Sfeervolle omgeving. De vegetarische gerechten waren erg klein en daardoor te duur voor wat je kreeg.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bediening was niet altijd even attent.
Na afgerekend te hebben, werd mij nogmaals door een andere jongedame gevraagd, of ik wilde pinnen. Toen ik zei, dat ik al betaald had, werd er verwijtend naar degene gekeken, die afgerekend had en werd het hoofd geschud. Ook tussen de maaltijden in duurde het soms lang voordat de aandacht getrokken kon worden.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Opnieuw een zeer geslaagde lunch met goede vrienden op zondag 6 november. Inmiddels een vaststaande traditie. Zeer correcte bediening. Verfijnde gerechten in het lunchmenu.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten, het was weer als vanouds. Het personeel moet nog leren om te kijken en niet met lege handen terug te lopen. Na binnenkomst 10 minuten gewacht voordat iemand kwam vragen voor een drankje, buiten dat het niet gastvrij is, is het ook weer gemiste business......
Zuiderbaan .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben gegeten bij de Goede Gooier met een gezelschap van 7 personen. Het eten en de gastvrije ontvangst, professioneel personeel en hele gezellige entourage maakten samen dat wij een hele geslaagde avond hadden.
Mooi gedekte tafel, en alle gerechten worden opgediend op de borden als prachtige schilderijen. Ook de porties zijn meer dan voldoende. Ga zo door! We hebben genoten.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goede maaltijd, dag menu goed. Kaart viel tegen, weinig innovatief. Akoestiek laat te wensen over, ontvangst zakelijk. Wijn suggesties goed en passend bij hoofdgerecht.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prachtige locatie en ambiance! Leuke kaart met heerlijke gerechten! Vooraf Franse oesters daarna een tussengerecht van Forel met coquilles in witte wijn saus en als hoofdgerecht Zeebaars! Als dessert hadden we een kaasplankje met heerlijke Franse en Nederlanse kaassoorten. We komen zeker een keer terug! Marcel van Kluijve
cmn .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De goede Gooier blijft al jaren een aanrader in de regio .
Gisteren een uitstekende 2 gangen lunch ( tonijntartaar en Kabeljauw haas ) genoten , waarbij de prijs / waarde verhouding perfect was.
Dit op een schitterend terras met een zeer correcte bediening en een glimlach .
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij genoten van een tweegangen lunchmenu met heerlijk gegrilde tonijn en een coquille vooraf en een uitstekend gebakken zeebaars als hoofdgerecht. De heldere Nederlandse witte wijn van de Apostelhoeve paste goed bij het voorgerecht en ook van de geadviseerde Sant Verán hadden wij geen spijt. De tafel aan het raam gaf een prachtig uitzicht over de al vroeg bloeiende Blaricumse heide en op een zonnige dag zal dat vanaf het terras uiteraard nog fraaier zijn. Reken met twee glazen wijn voor dit menu op ongeveer 45 euro per persoon.
Marguerite Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We zijn zeer tevreden over de Goede Gooier!
Ondanks dat we veel later arriveerden dan we hadden aangegeven,werden we hartelijk welkom geheten.
Jammer dat het te koud was om buiten te zitten. Het terras met uitzicht op de hei is zeer bijzonder!
Het eten was voortreffelijk en aan de jarige Job werd veel aandacht besteed, met oa een leuk versierd bord! Onze dank daarvoor!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Uitstekend gegeten. Prima bediening. Uitstekend wijnarrangement met zeer goed passende onbekende wijnen. Voor herhaling vatbaar.
f.schulze .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Nu de lunch gebruikt. De ambiance zowel op het ruime prachtige terras als binnen is uiterst aangenaam.De bediening is oplettend en zeer prettig , de totale sfeerimpressie is goed en het eten ( prijs/ kwaliteit) van top niveau.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Omdat we dit zo'n fijn restaurant vinden zijn we hier getrouwd op 25 juli jl. De plechtigheid heeft er plaatsgevonden en aansluitend een heerlijke 3-gangen lunch. Keuze uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten en bruidstaart toe. Bediening was attent, zoals altijd, en het eten van prima kwaliteit. Een zeer geslaagde bruiloft. Fijne entourage, aanrader voor iedereen die van een intieme relaxte informele sfeer EN van lekker eten en wijn houdt.
HFCM .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Uitstekende Kreeft-lunch genoten.Prettige vriendelijke voorkomende bediening.Aandacht voor de gasten.
Geweldig uitzicht over de heide.
Komen zeker weer terug!!