De Goede Gooier

Crailoseweg 151 1261 AA Blaricum Nederland Kaart
31-356919304

Over het restaurant De Goede Gooier

Ongedwongen en sfeervol genieten

Een feel-goodsfeer, stijlvol en ongedwongen. Voor deze chef is het de normaalste zaak van de wereld om te koken met verse producten op ambachtelijke wijze, waarbij hij de seizoenen als leidraad in de gerechten neemt. De ambiance is geweldig, je voelt je ontzettend welkom. Een plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Goede Gooier

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Goede Gooier

Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima, gezellig en persoonlijk.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Locatie en sfeer zijn uniek. Je zit hier echt fantastisch. Wijn is goed, maar het eten zeker niet bijzonder in relatie tot het prijsniveau. Hetzelfde geldt voor de bediening. We gaan het nog wel een keer proberen, maar deze ervaring viel erg tegen.
Mariël S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een niet overdreven bedrag. Vriendelijk geholpen. De inrichting vind ik wat oubollig en stijfjes maar ik kom uiteindelijk voor het eten.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldige locatie, knus terras
Axel S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een prima restaurant op een heerlijk plekje gelegen aan de rand van bos en heide met een mooi buiten terras met geweldig uitzicht. Attente bediening en kwalitatief goed eten. De kaart zou wel iets uitgebreider kunnen, zodat er wat meer keuze zou zijn. We hebben er een zeer ontspannende en gezellige avond doorgebracht.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten!!
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Mooie locatie zo aan de rand van de hei. Jammer dat het dicht bij de weg zit waardoor je het verkeer hoort. De lunch was mooi. Salade vis schaaldieren en schelpdieren. Echter de schaal en schelpdieren zaten er niet bij wat jammer is. Neemt niet weg dat de salade heerlijk was. Daarom beoordeel ik de keuken met een goed. Bediening is vriendelijk en vlot. Prima restaurant om er nog eens terug te komen.
karin-roest .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
geweldige stek, heerlijk buiten met uitzicht op de heide. elk jaar vieren we er onze trouwdag. elk jaar weer een feestje
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima plek dicht bij snelweg en toch landelijk. Heerlijk lunch menu voor goede prijs.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten 3 gangen menu meer dan genoeg uitzicht op de hei en de bediening is goed
Hoop dat het zo blijft
........
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima eten. Vriendelijke bediening maar geen bijzondere ervaring.
keesvanzijtveld V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een menu met vis gekozen, 4 gangen waarvan alle gangen voortreffelijke waren, gecombineerd met een voortreffelijke bijpassende Chileense Chardonnay - Viognier voor een prima prijs.
Kortom een top avond voor het vieren van de verjaardag van mijn vrouw en met een prettige bediening. Een aanrader. Wij komen weer snel terug.
Simon I.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Vooral de "Soupe des fruits rouges" als dessert was verrassing.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wat een feest! Heb hier heerlijk met mijn vrouw gegeten. Werkelijk waar niets maar dan ook niets op aan te merken. Elk gerecht was perfect op smaak, en de bediening was zeer attent en vriendelijk. Aanrader!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, topkeuken! Het terras is één van de mooiste plekjes van het Gooi.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Goede ambiance voor een speciaal gezinsuitje! Vriendelijke bediening en een goed wijn- en bieradvies.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een mooi samengestelde kaart met daarnaast een dagmenu en keuzemenu's die de moeite waard zijn. Het driegangen menu waarvoor wij gisteren gingen was zonder meer zeer afwisselend qua gerechten en fraai op de borden uitgeserveerd. Bediening was vriendelijk en enthousiast.
Constance S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was weer goed zoals altijd, ik kom hier altijd graag terug, mooie lokatie en goede atmosfeer, alleen gisteren Tweede Paasdag erg druk en alle tafels bezet dus was erg rumoerig. Echter ik kom meestal op een zondag en dan is het gewoon altijd goed.
dennisoerlemans .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk paas menu met verassende gerechten met natuurlijk frisse voorjaarsgroente en zeer smakelijke kalfs lende. Hangt altijd goede buzz en heeft een gezellige ambiance. Altijd alles op top niveau.
André B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De ambiance is sfeervol. De toelichting bij het viergangen menu is duidelijk en adequaat. De sommelier weet een passend voorstel te doen en toe te lichten. De opmaak van de borden is mooi en verzorgd. Maar bovenal: het eten is voortreffelijk !