De Goede Gooier

Crailoseweg 151 1261 AA Blaricum Nederland Kaart
31-356919304

Over het restaurant De Goede Gooier

Ongedwongen en sfeervol genieten

Een feel-goodsfeer, stijlvol en ongedwongen. Voor deze chef is het de normaalste zaak van de wereld om te koken met verse producten op ambachtelijke wijze, waarbij hij de seizoenen als leidraad in de gerechten neemt. De ambiance is geweldig, je voelt je ontzettend welkom. Een plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Goede Gooier

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 11:00

Constance S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was weer goed zoals altijd, ik kom hier altijd graag terug, mooie lokatie en goede atmosfeer, alleen gisteren Tweede Paasdag erg druk en alle tafels bezet dus was erg rumoerig. Echter ik kom meestal op een zondag en dan is het gewoon altijd goed.
dennisoerlemans .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk paas menu met verassende gerechten met natuurlijk frisse voorjaarsgroente en zeer smakelijke kalfs lende. Hangt altijd goede buzz en heeft een gezellige ambiance. Altijd alles op top niveau.
André B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De ambiance is sfeervol. De toelichting bij het viergangen menu is duidelijk en adequaat. De sommelier weet een passend voorstel te doen en toe te lichten. De opmaak van de borden is mooi en verzorgd. Maar bovenal: het eten is voortreffelijk !
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Bij het opnemen van de bestelling hebben wij aangeven dat van ons gezelschap 3 gasten een wijnarrangement wilde bij het viergangenmenu. Bij elke opgediende gang hebben wij moeten aangeven dat wij ook wel graag de bijpassende wijn zouden willen drinken. Nogal slordig en in toename mate irritant. Prijs/kwaliteitsverhouding niet in orde wat ons betreft.
Gert I.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Bij het 4 gangen menu namen wij een wijnarrangement. Tot tweemaal toe moesten wij vragen waar de wijn bleef terwijl we al aangevangen waren met eten van ons gerecht. Verder bleek er niet automatisch wijn geserveerd te worden bij het nagerecht. Ook hierom gevraagd. Grand dessert op 5 losse schoteltjes staat erg rommelig, waarom niet op 1 bord/schaal met vakjes?
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
R.J.M D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij hadden een gezellige avond met goed eten en een fijne sfeer.
Mira K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was prima. Goede sfeer, voldoende bediening maar kon bij sommigen iets professioneler. Kleding viel ook wat uit de toon bij de aankleding en niveau van het restaurant. Fijne gerechten, goede wijnkeuzes (arrangement).
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte service!
Roswitha B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is geweldig hoe er rekening met allergieën gehouden word. Echt super.
Berno K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een uitgelezen locatie voor een iets specialer diner, bijv. voor een feestelijke gelegenheid.
Op mijn verzoek was de tafel keurig aangekleed met een heerlijk Cava (fles in koeler, 2 glazen) waardoor de sfeer meteen was gezet.
Erg vriendelijke bediening en heerlijke gerechten,
Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten met heerlijk bijpassende wijnen bij elk gerecht.
Fijne sfeer en zeer prettige bediening!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met vier personen hebben we hier gegeten en genoten van alle heerlijkheden. Als voorgerecht de Goede Gooier Burger gekozen. Een traktatie van huisgerookte zalm , Hollandse garnalen en gamba's met kreeftenmayonaise. Dit is opgebouwd in twee lagen van filodeeg.

Daarna als warm tussengerecht de coquilles. Deze waren even aangebakken en nog zeer mals van binnen. Met aspic van venkel en citrus en een saus van prei. Een kunstwerkje om te zien en zeer smakelijk. Qua portie vond ik deze aan de kleine kant. Maar toen wist ik nog niet dat het hoofdgerecht behoorlijk ruim bemeten zou zijn.

Ik kreeg een gebakken Noordzeetong. Geserveerd met aardappel mousseline, groenten en beurre aromatique. De vis was zalig, krokant gebakken van buiten en mals van binnen, niet droog. Daarbij dronken we een heerlijke witte wijn, die een tafelgenoot had uitgekozen en zeer goed paste bij de vis, zowel qua smaak als qua geur. Afgesloten met koffie en wat zoetigheden. De kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening is vriendelijk en voorkomend. De fauteuils zaten ook heel fijn. We gaan hier heel graag nog eens eten.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vond de wachttijd tussen geserveerde gangen wel erg lang duren. Voor het overige een gezellige inrichting; prettige bediening; heerlijke gerechten en wijnen; redelijke prijzen;
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijn restaurant, vlotte en prettige bediening, eten van hoge kwaliteit. Ik kom er graag.
Viviane V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een vlotte, attente bediening en een mooi bord met lekker eten.
We hebben genoten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kennen het restaurant al lang en vinden het altijd plezierig om er te komen. De ontvangst en de bediening zijn hartelijk en erop gericht het de gasten naar de zin te maken. Het interieur is sfeervol en goed verzorgd en de keuken is kwalitatief uitstekend.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Prachtige locatie met uitzicht op de hei. Ook echt een aanrader om in de zomer met mooi weer op het terras te zitten voor een lunch. Zeer gastvrije en vriendelijk personeel. Echt top!
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met rijp op de hei een prachtige plek om iets te vieren. Vriendelijke ontvangst en een rustige tafel; gelukkig niet leeg bij deze lunch. Tweemaal aantrekkelijk lunchmenu en dat was werkelijk uitstekend. Kleine porties, maar dat past bij een lunch. Vooraf een heerlijk visje op het vel, echt top! Daarna tonijn om voor terug te komen, wat zeg ik: een omweg waard. Voeg daarbij een niet al te dure Albarino uit de Rias Baixas en je hebt een fantastische maaltijd. Jammer dat de nagerechten dat niveau niet haalden. Chocolade parfait van witte chocolade? Dat mag je er dan wel even bijzeggen.
HCDekker .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als vanouds weer heerlijk gegeten in de Goede Gooier. Het verrassingsmenu met uitstekende passende wijnen. Attente bediening.