De Goede Burger

31-203345872

Meer informatie over restaurant De Goede Burger

Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij toeval liepen we langs deze burgerbar (verassend om op deze plek zo'n hippe bar te vinden) en besloten om gelijk wat te gaan eten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima burgers. Goede kwaliteit vlees, lekkere patat en prima prijs-kwaliteit verhouding. Jammer dat er geen bier wordt geserveerd.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gisteren gegeten bij de Goede Burger. Lekker en niet duur (GoedeBurgermenu voor 10 euro). Bediening is heel vriendelijk. Terras op Slotermeerlaan is gezellig met haar internationale sfeer.
Foediee .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heel leuk ingericht, zowel meubilair als het pand zien er top uit. Burgers en friet worden heel leuk en hip geserveerd. Vlees was goed gebakken en smaakte erg lekker. Alleen was ons broodje niet lekker en ook de griet vond ik erg vet. Al met al was het leuk en lekker voor een keertje. Ik houd van hamburgers en heb veel lekkerdere gegeten, misschien dat het daarom voor mij een teleurstelling was.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisteren met het gezin gegeten bij deze nieuwe tent in Slotermeer. Naast de -weliswaar levendige, maar wat monotone- bestaande horecavoorzieningen, is dit een aanwinst voor het plein. Bediening is niet heel erg snel, maar wel heel erg aardig.
Het eten bestond uit goed gebakken kipburger, hamburger en een uggievariant van de De Goede Burger. Met eigengemaakte frietjes en fruitsappen. Het eten was gewoon goed en lekker. Prijzen zijn met circa een tientje per persoon meer dan schappelijk.
Inrichting is grappig industrieel, maar (uitzicht) niet heel bijzonder.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Prima aanwinst in Nieuw West. Superverte burgers die perfect worden klaargemaakt op houtskool. Kreeg samen met mijn zoon eenglaasje vers vruchtensap aangeboden met gember, ook dit was zalig. Bij een dergelijke super burger horen ook eigengemaakte frites en gelukkig waren deze ook helemaal top. De bediening en de kok zijn eveneens erg hartelijk. nu alleen dat afgrijselijke hotel op de hoek nog even weg en dan is Plein 40-45 's avonds helemaal top! Aanrader!!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Uitstekende nieuwe kwaliteitsburgertent en een geweldige aanwinst tussen het monotone horeca aanbod in Nieuw West. De cheeseburger was in alle opzichten uitstekend en de luxe tosti die we bestelden ook op afstand de beste die we in tijden geproeft hebben. Service vriendelijk en attent, al duurde het wel vrij lang voordat het eten op tafel stond, maar het was dan ook wel mega-vers en de moeite van het wachten zeker waard. Aanrader!