De Gillende Keukenmeid

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Charlottie J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijke pannenkoeken! Bediening is professioneel en kan goed omgaan met het jongere gezelschap. Mijn jarige kleine broertje heeft hier een erg leuke avond gehad!
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hadden best wel haast en werden - ondanks de enorme drukte - nog best snel geholpen. Bestelling vast aan de bar doorgegeven en de pannenkoeken kwamen snel.
Die pannenkoeken zagen er heerlijk uit.. en zo smaakten ze ook. Echt goed werk aan besteed en prima belegd. We hebben er allemaal heerlijk van genoten
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Tweede keer dit jaar dat wij hier hebben gegeten.
In maart waren wij ook hier en omdat het toen best goed beviel gingen we na afloop van de beurs hier weer eten.
We hadden minder trek, dus sloegen ditmaal een voorgerecht (dagsoep ) over, deze (was toen een lekkere tomatensoep) smaakte de 1e keer prima
Nu dat viel tegen ditmaal, waar de kip-kerrie pannenkoek de vorige keer prima smaakte was het deze maal een fiasco.

De smaakcombinatie van deze tonijn pannenkoek was het niet echt ditmaal, teveel shaslicksaus en veel te zoete tomaten tegenover de tonijn.
Service ... matig, soms moet je veel moeite doen om aandacht van de rondvliegende bediening te krijgen, want het was vrij druk met enkele grote groepen.
Bestellingen volgde daarna redelijk snel, hoewel we eerst de verkeerde aangeboden kregen.
Accommodatie ... Veel glas, maar ook een "verschrikkelijke" herrie van de aanwezige kinderen en ditmaal een groep van 20 jongeren 15-17 jaar. De glaswanden weerkaatsen zoveel dat een normaal gesprek met zijn twee tegenover elkaar bij het raam onmogelijk word.
We hadden dezelfde plek als de vorige keer, en de ondergaande zon toen, werd toen wel keurig afgeschermd toen ze in de gaten kregen dat we sterk tegen het licht in zaten te kijken.
Al met al .... sla ik deze zaak over de komende maaltijden

Ella012 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
De Gillende keukenmeid is een van de beste pannekoekenboerderijen uit Midden-Nederland. De pannenkoeken zijn lekker, er is onwijs veel keus, de bediening is vlot en vriendelijk. Enige minpunt: er wordt gerookt op het teras, dus als je pech hebt zit je toch in de sigarettenrook.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Als liefhebbers gaan wij 1x per maand voor de pannenkoek in de regio midden NL. Een van de beste pannenkoekenbakkers is De Gillende Keukenmeid in Hoevelaken. Een zeer uitgebreide kaart, gezellige ambiance en vlotte, attente bediening. Deze keer (buiten op het terras) alleen even niet... De pannenkoeken zijn altijd gaar, royaal en volledig bedekt en de ingredienten meegebakken. Alleen zagen wij direct dat nu niet alleen de borden maar ook de pannenkoeken kleiner waren geworden maar de prijzen niet. Dat werd echter ten stelligste ontkend. Het is echter algemeen bekend dat menig ondernemer onder druk van bijv. inkoop/ leveranciers het formaat van zijn producten aanpast! Voor de rest: altijd lekker!