De Geulhof

Meer informatie over restaurant De Geulhof

• : Parkeerplaats

Bea S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een tegenvaller. Forel niet goed schoongemaakt en smaakloos. Bovendien koud. De groente die op het bord lagen hebben het water amper gevoeld.
Kruiden.......?
Nooit meer!!!
Jpeterstra .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een metamorfose
Soms zie je dat er in restaurants een restyling plaats vind, nou dat hebben we geweten.
3 jaar geleden hadden we hier gegeten en hadden we ons gezworen nooit meer de Geulhof.
3 jaar later wilden onze zoontjes vissen in de naastgelegen forellenvijvers en zijn we toch hier terecht gekomen.
na afloop van een gezellige middag hebben we dan toch maar besloten in het restaurant te gaan eten.
Bij binnenkomst zagen we dat de gehele zaak een facelift had gekregen, wat ons nog bijstond was een oud bollige uitstraling en nu gewoon in een woord super!!

De rede dat we hier eigenlijk nooit meer terug zouden komen was het eten maar ook hierin hebben ze zich niet 100 maar 200% verbeterd.
Deze keer werden we hartelijk ontvangen door een jonge dame die ons naar een mooie tafel aan het raam bracht, dat ging de vorige keer ook een beetje anders.
Wij bestelden onze drankjes en kregen een mooi uitziende menu kaart gepresenteerd.
Na deze vrij uitgebreide kaart te hebben bestudeerd hebben we de volgende gerechten besteld:
Ik had een zeer mooi aangeklede vegetarische salade met kruidenboter en brood en daarna asperges met ham en ei met een heerlijke saus, mijn vrouw had (volgens haar) een perfecte carpaccio als hoofdgerecht had ze gekozen voor een pasta schotel met kabeljauw waarvan ze had genoten.
Onze zonen 7 en 9 jaar hadden een spaghetti Bolognese die blijkbaar ook in de smaak viel.
Als afsluiter hebben we genoten van het Italiaanse ijs dat volgens de vriendelijke jonge dame die ons bediende in eigen keuken werd bereidt.
Nadat we onze genuttigde maaltijd hadden afgerekend werd ons nog een zeer nette avond gewenst.
Zelf had ik altijd zo iets waarom doen mensen zich de moeite om een recensie te schrijven over een zaak waar je slecht of goed hebt gegeten.
Nou ben ik dus zelf ook zo iemand, ik kon bovenstaande ervaring niet voor mezelf houden daarom dat ik me de moeite heb gedaan dit verhaaltje te schrijven.

Al met al een positieve ervaring en blij de GEULHOF toch nog maar eens bezocht te hebben.

Peter J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kok kan nog zo zijn best doen (de asperges met zalmforel was goed) maar als de bediening niet klopt, klopt het restaurant niet. De jonge man die onze bestelling kwam opnemen, begreep niet wat er gezegd werd (kent hij de kaart wel?). Het duurde heel lang voor het hoofdgerecht kwam. Toen we net de eerste hap genomen hadden kwam al iemand vragen of het goed en voldoende was.. (dat wisten toen nog niet). Daarna hebben wij niemand meer gezien. Ruim 20 minuten nadat wij klaar waren met eten, hadden wij nog steeds niemand van de bediening gezien. Aandacht trekken hielp niet, we werden gewoon verwaarloosd. Toen maar aan de bar afgerekend zonder nagerecht, daar wilden we niet meer blijven. Helaas....
Jip2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Zalm was niet vers, garnalen erbij te zout. Mix gril 3 kleine doorbakken droge stukjes. Saté was prima, niet droog maar kwam wellicht door de saus. Erg jammer daar we een lange tijd niet geweest waren en het daar ons steeds goed bevallen heeft, komen we er nu helaas niet meer terug. Jammer! Prijs/kwaliteit niet goed
MTvanB .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Het bier dat op de menukaart was niet meer te krijgen en de erg jonge medewerker had geen idee of er een alternatief was. Dat kan gebeuren maar vervolgens was het eten ook niet conform verwachting. De hamburger van 12,50 is dezelfde gefrituurde hamburger als in de snackbar en daar had ik meer van verwacht. De friet was deels vers gebakken maar helaas leken er veel opgewarmde stukken tussen te zitten die keihard waren. Het wienersnitzel was volgens het personeel gebakken (3x gevraagd voor de zekerheid) maar helaas dan wel in zeer ruime olie waardoor het als nog gefrituurd is. Toen we het melden bij het zeer (te) jonge personeel was het antwoord. Oké, geef het door. Verder geen respons. Voor 20 euro per couvert mag je meer verwachten en zou het dan ik niet willen aanbevelen.
Pauluskrommer .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Zaterdag 3 mei hier wezen lunchen.
Nou hoor petje af mag ik zeggen.
we werden bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen door een zeer aardige jonge man. later werd ons verteld dat dit de eigenaar was. Ook de inrichting van de zaak is zeer veel aandacht aan besteed. Met een mooie zuid limburgse ligging met een prachtige uitkijk op het heuvelland. Bij ontvangst van de menu kaart wist ik het gelijk al.
Een rudy`s mega burger Nou hoor dit is een echte aanrader!!! een heerlijk broodje vers belegd met een lekkere rundvlees burger. Als toetje een heerlijk ijsje na. ook dit werd zelf bereid. Kortom voor een heerlijke lunch of diner een echte aanrader in het zuiden!!
Familiewatersdijk .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Lekkere pannekoek gegeten, en zeer zeker zijn geld waard. Druk bezochte zaak in Mechelen voor pannekoeken. Vriendelijke bediening!
Hoensbroek .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Vorige week zondag zijn wij hier gaan eten op aanraden van een collega van mijn vrouw. We hebben geen enkele spijt hiervan. Het was er heel gezellig met de open haard aan en de bediening was heel vriendelijk en vlot. Ik had zelf een als voorgerecht een heerlijke garnalencocktail en mijn vrouw een goulashsoep. Ze vonden het geen enkel probleem om de kinderpannenkoek van mijn dochtertje met ons voorgerecht te serveren. De hoofdgerechten waren super, je proeft dat hier met passie wordt gekookt! Ik had een Tournedos en mijn vrouw een verse Zalmforel van uit de eigen vijver. Als dessert hadden we nog een ijsje, dit ijs wordt zelf bereid volgens de bediening met verse melk van een Mechelse boer. Wij zullen hier nog heel vaak heen gaan. We hebben ons nieuwe stekje gevonden. Een aanrader!
03Cees .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
We hadden afgelopen vrijdag van de kaart herfstragout besteld : varkenshaas. We vroegen ons af wat er in de keuken is gebeurd : zout, zout, zout. Bij het aangeven van de klacht, wel een reactie, maar geen handelend optreden. Nooit meer.
Smaakpupil .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Ik ben afgelopen zondag hier gaan eten met mijn vriend, ik begrijp niet hoe de mensen die hieronder geschreven hebben zo negatief kunnen zijn..
We hebben als voorgerecht een gegratineerde uiensoep en aspergesoep gehad, vervolgens een Hollands biefstuk met gebakken champignons en uien en zalmforelfilet met asperges en gekookte aardappeltjes gegeten, dit allemaal vonden we echt heerlijk!! En als Nagerecht hebben we een coupe Baileys en een Dame blanche met zelfgemaakt chocolade saus gegeten, overheerlijk!!

Kort samengevat we hebben heerlijk gegeten, tegen een betaalbare prijs en de bediening was super vriendelijk.

Ze hadden in het restaurant een hele mooie lente decoratie gemaakt en er is echt super uitzicht vanaf het terras!

Het is zeker een aanrader!
Vooral ook voor gezinnen met kinderen, zeer kindvriendelijk restaurant.!
Eetpolitie .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Wij hebben met ons gezin hier al diverse keren goed en betaalbaar gegeten.De lentesalade is heerlijk net als de gyrosschotel en de asperges.Ook de pannekoeken zijn goed.Ik snap niet waarom andere mensen hier een andere mening over hebben.Zo heb je mensen die altijd wat te zeuren hebben, ongeacht waar ze gaan eten. Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden.Wij raden iedereen aan om er te gaan eten en zelf er van te overtuigen hoe het is.
Mcaco .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Twee dagen achter elkaar hier gegeten, want lekker makkelijk als je daar op de camping zit. Niets bijzonders, maar wel duur. De italiaanse salade werd volkomen onderuit gehaald door de standaard salade die blijkbaar als basis moet dienen voor alle salades op de kaart. En de dressing wist het beetje italiaans op mijn bord helemaal weg te moffelen. Erg jammer.
De overige genuttigde gerechten waren op zich prima, maar hadden best voor de helft van het geld op de kaart mogen staan.
Binnen is het echt niet gezellig en de drukke weg verpest het (potentieel mooie) uitzicht vanaf het terras.