De Geulhof

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Geulhof

Gavangool .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Zeker het geld niet waard!! Waren met vrienden hier en iedereen had iets anders. Het eten is smakeloos!! Schnitzel was echt slecht en zeker geen 250 gr. Zoals op de kaart staat vermeld!! Over de bediening geen klacht, waren vriendelijk hoewel het wel lang duurde maar dat wachten is niet erg als het de moeite waard zou zijn maar helaas,voor ons geen Geulhof MEER!!!!!
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Vriendelijke ontvangst en kregen een tafel in het restaurant omdat alle tafels in de serre bezet waren.nadeel is dat je helemaal geen uitzicht hebt.
We kozen voor het driegangen maandmenu. De romige witlofsoep smaakte uitstekend. De tweede gang bestond uit een lamsstoofpotje dat goed smaakte. Daarbij een kommetje gemengde sla en vijf aardappelcroketjes dwaalden tussen het potje en kommetje over het grote vierkante bord. De derde gang was een lekkere zoete afsluiting van het geheel. Niet slecht gegeten maar ook niet uitzonderlijk goed.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een tegenvaller. Forel niet goed schoongemaakt en smaakloos. Bovendien koud. De groente die op het bord lagen hebben het water amper gevoeld.
Kruiden.......?
Nooit meer!!!
jpeterstra .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een metamorfose
Soms zie je dat er in restaurants een restyling plaats vind, nou dat hebben we geweten.
3 jaar geleden hadden we hier gegeten en hadden we ons gezworen nooit meer de Geulhof.
3 jaar later wilden onze zoontjes vissen in de naastgelegen forellenvijvers en zijn we toch hier terecht gekomen.
na afloop van een gezellige middag hebben we dan toch maar besloten in het restaurant te gaan eten.
Bij binnenkomst zagen we dat de gehele zaak een facelift had gekregen, wat ons nog bijstond was een oud bollige uitstraling en nu gewoon in een woord super!!

De rede dat we hier eigenlijk nooit meer terug zouden komen was het eten maar ook hierin hebben ze zich niet 100 maar 200% verbeterd.
Deze keer werden we hartelijk ontvangen door een jonge dame die ons naar een mooie tafel aan het raam bracht, dat ging de vorige keer ook een beetje anders.
Wij bestelden onze drankjes en kregen een mooi uitziende menu kaart gepresenteerd.
Na deze vrij uitgebreide kaart te hebben bestudeerd hebben we de volgende gerechten besteld:
Ik had een zeer mooi aangeklede vegetarische salade met kruidenboter en brood en daarna asperges met ham en ei met een heerlijke saus, mijn vrouw had (volgens haar) een perfecte carpaccio als hoofdgerecht had ze gekozen voor een pasta schotel met kabeljauw waarvan ze had genoten.
Onze zonen 7 en 9 jaar hadden een spaghetti Bolognese die blijkbaar ook in de smaak viel.
Als afsluiter hebben we genoten van het Italiaanse ijs dat volgens de vriendelijke jonge dame die ons bediende in eigen keuken werd bereidt.
Nadat we onze genuttigde maaltijd hadden afgerekend werd ons nog een zeer nette avond gewenst.
Zelf had ik altijd zo iets waarom doen mensen zich de moeite om een recensie te schrijven over een zaak waar je slecht of goed hebt gegeten.
Nou ben ik dus zelf ook zo iemand, ik kon bovenstaande ervaring niet voor mezelf houden daarom dat ik me de moeite heb gedaan dit verhaaltje te schrijven.

Al met al een positieve ervaring en blij de GEULHOF toch nog maar eens bezocht te hebben.

Peter J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kok kan nog zo zijn best doen (de asperges met zalmforel was goed) maar als de bediening niet klopt, klopt het restaurant niet. De jonge man die onze bestelling kwam opnemen, begreep niet wat er gezegd werd (kent hij de kaart wel?). Het duurde heel lang voor het hoofdgerecht kwam. Toen we net de eerste hap genomen hadden kwam al iemand vragen of het goed en voldoende was.. (dat wisten toen nog niet). Daarna hebben wij niemand meer gezien. Ruim 20 minuten nadat wij klaar waren met eten, hadden wij nog steeds niemand van de bediening gezien. Aandacht trekken hielp niet, we werden gewoon verwaarloosd. Toen maar aan de bar afgerekend zonder nagerecht, daar wilden we niet meer blijven. Helaas....