Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

Brigit A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geweldig gedineerd hier. Mooie verse ingrediënten, uitstekende smaakcombinaties, gebruik van diverse structuren en bereidingswijzes en dit alles gepaard met fantastische wijnen, uitstekende en vriendelijke service. Wij komen hier zeker vaker!
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Verrassend, hoge kwaliteit en persoonlijk. Dat geldt voor de gerechten, de wijnsuggesties en de aandacht voor de gasten. Restaurant de Gespleten Arent is een pareltje in Middelburg!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Leuk gezellig super lekker restaurant
Gaan zeker nog eens terug
Marie-Claude B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Nice presentation, good wuality
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben genoten van een verrassend en voortreffelijk 6 gangen diner. De visgerechten hebben een oosterse touch met een verfijnd zuurtje. Eigenlijk weet je niet wat je eet, maar het smaakt fantastisch. Dit geldt ook voor het hoofdgerecht, een tamme eend. Jammer dat het portie niet groter was... De afsluiting met kaas en dessert hielden het in balans. En dan de koffie met friandises. De wijnkaart biedt prachtige wijnen. Kortom wij komen terug, zeker omdat de prijs/kwaliteit in alle opzichten klopt
Wilma_C .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lang geleden dat we zo lekker buiten de deur hebben gegeten. Erg vriendelijk, service gericht personeel die er echt een feestje van maken. Het bijpassend wijnarrangement tilde de gerechten naar een nog hoger niveau
Thierry V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ongelofelijke ervaring. SUPERlekker. Zeer fijne gerechten en een explosie aan smaken.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Nog nooit teleurgesteld bij dit restaurant. Vanavond a la carte gegeten. Tafelgenoten vonden de kalfszwezerik heerlijk. Sjoerd weet ook altijd weer wijnen te vinden die passend zijn bij de gerechten en waarin druiven zitten waar ik (toch een fervent wijndrinker) amper of zelfs nog nooit van heb gehoord.
Mijn vriendin was voor het eerst in dit restaurant en zij wil hier zeker terugkomen.
Sam A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en wat een attente en vriendelijke mensen! Topavond gehad! Bedankt :-)!

Mick V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende bediening
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
super lekker gegeten! zowel bediening als keuken weten waar ze het over hebben en wat ze doen. wijnen mooi uitgelegd en de gerechten te mooi om op te eten.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Goed verzorgde borden, waarop veel gebeurde qua smaak en opmaak. Mooie passende wijnen erbij. Enkel de inrichting vind ik erg kil, alsof je in een lokaal zit.
Bieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Beste restaurant van Middelburg en omstreken!
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
8 gangen maaltijd met bijpassende mooie wijnen. Zacht gegaarde eend en scholfilet 2 van mijn niet favoriete gerechten waren perfect klaargemaakt.
frvannieul .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De gerechten en de wijn zijn smaakvol en geven een mooi palet aan diverse smaaksensaties, kortom we hebben er van genoten.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hier gegeten op donderdagavond 24 augustus. Ontvangst was vriendelijk met twee amuses. Deze waren lekker. Als voorgerechten hadden wij kalfszwezerik en zeebaars. Als hoofdgerechten hadden we zeeduivel en diamanthaas. Wij vonden de voorgerechten beter dan de hoofdgerechten. Alle gerechten waren klein, mooi opgemaakt en met bijzondere ingrediënten. Zelf kozen we voor andere gerechten maar er was ook een truffelmenu, de eigenaar heeft deze zelf gezocht in Kroatië. Bij de koffie zaten heerlijke friandises. De citroenverbena was heerlijk en uitgeschonken uit een mooi potje waarin de thee goed warm bleef. We werden de hele avond bedient door dezelfde serveerster. Ze was vriendelijk en deed haar werk bijna volgens alle etiketten. Ze deed het goed en was oplettend maar soms moeilijk te verstaan omdat de muziek wat hard stond. De inrichting is wat eigenaardig, het was een mix tussen industrieel, Scandinavisch en wat Xenos-prullaria en quirky behang.
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, top restaurant, aanrader!!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer met een vriendelijke en professionele bediening
Daniellemilhous .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten
We hebben gekozen voor een 6 gangen verassingsmenu
Was allemaal even lekker
Met bijpassend wijn arrangement
Echt een aanrader
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vakkundig personeel. Wij zaten boven en vonden de inrichting matig, kil-niet gezellig. Het eten was heerlijk! Noot van één van de gasten; als je niet van vis houdt, weinig keus.