Over restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,1
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opnieuw een heerlijke avond. Wij kiezen graag voor het keuzemenu en laten ons verrassen door de bijzondere gerechten, de mooie amuses en de bijpassende wijnen. De sfeer is ongedwongen en dat vinden wij erg prettig. Bediening op niveau zonder de arrogantie die je vaak bij top restaurants aantreft.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Klantvriendelijke en deskundige bediening. Goede wijnadviezen bij het viergangenmenu. Het viergangenmenu was met zorg en smakelijk bereid. De sfeer en inrichting van het restaurant was prettig.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben hier weer heerlijk gegeten
6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement
Heerlijke gerechten met heerlijke wijnen
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben hier weer heerlijk gegeten
6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement.
Heerlijke gerechten met heerlijke wijn
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg goed. Prachtige gerechten met mooie ingrediënten. Ontvangst en bediening is top. Leuk ook het contact met de keuken. Wij hebben genoten!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zeer gastvrij onthaal, couvert zonder gluten was geen enkel probleem. Heerlijke tuin voor de warme zomerdagen. Prachtig opgemaakte borden met mooie smaken. Ter zake kundig en behulpzaam personeel. Zeer hoge kwaliteit en zeker niet te duur. Een echte aanrader in Middelburg!
D.vanderploeg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Als vanouds fantastisch gegeten! Zeer smakelijke en prachtig opgemaakte gerechten. Uitstekende wijnen. Prima sfeer, niet opgeprikt, zeer gastvrij. Niet goedkoop maar absoluut de moeite waard.
Maryseinez .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Om het Zeeuws te houden....Alles is liefde!
Kortom, ga en geniet van de heerlijke amuses en het fantastische eten,bereid door een gepassioneerde kok.
Hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Top gerechten, aantal keren heerlijk verrast, super lekker, goede wijnen, uitstekende bediening, schappelijke prijzen. Een restaurant om vaker te komen
NHJ .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige week bij De Gespleten Arent gegeten. Het is dat wij niet in Zeeland wonen anders kwamen we er gegarandeerd een keer terug.
We hadden één vegetarisch en een gewoon menu. De chef had echt zijn best gedaan om er ook voor mij -als vegetariër- iets bijzonders van te maken en dat is uitermate goed gelukt. Ook aan de opmaak van de gerechten was zeer veel aandacht besteed. De bediening was vriendelijk en efficiënt en het terras was een prettige plek om te vertoeven.
AmandaBjorn .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Erg goede bediening. Rode Poon en Kalfssuccade waren voortreffelijk. Bijpassend wijn arrangement verrassend goed.
Bediening subliem. Decor terras was minimaal en kan nog wel wat aankleding gebruiken.

Erg mooie avond!
Morsefan .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het diner was prima bij De Gespleten Arent. Wij hadden een 4 gangenmenu genomen en alle vier gerechten waren subliem qua smaak en combinatie maar het dessert met de gouden boeddha vond ik het verrassends. In heb vroeger in Middelburg gewoond en ging met enige regelmaat in dat restaurant eten en was benieuwd of de kwaliteit nog goed was en ik kan zeggen: nog steeds is de kwaliteit prima.
De inrichting vind ik sober en modern maar gewoon netjes en verzorgd. De bediening prima, goede uitleg over de producten.
DirkRyckeghem .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Dit restaurant is een absolute aanrader. Alle gerechten zijn met zorg en smaak bereid en gepresenteerd. De lekkere, aangepaste wijnen worden vakkundig gekozen en gemotiveerd waarom ze met de gerechten passen. De service is top. Prijs/kwaliteit is ook heel eerlijk. Geen 10/10 voor decor wegens de iets mindere kwaliteit van het tuinterras, maar binnen in het restaurant is het prima vertoeven, mét open keuken.
FamBuiTer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten was erg lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding. De Schol en rode poon von ik persoonlijk de uitschieters. Bediening was goed en vriendelijk. We hebben de 8 gangen gedaan met een wij arrangement. Uitleg bij de wijnen was ook prima in orde.
Minpunt was de muziek. Iets aan de harde kant maar met name het feit dat het constant up tempo muziek is wat op een gegeven moment een gejaagd gevoel geeft terwijl zeker later op de avond juist meer relaxte en minder aanwezige muziek beter is.
NICALEX .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel goed adres, zeer professionneel zowel voor de service dan voor de gastronomie: preciese raadgevingen betreffend de platen en wijnen, service aan tafel zeer correct en aan een goede rythme. Voor het eten de 3 gangmenu is goed geequilibreerd , de verschillende platen komen uit met een fijne presentatie en veel verschillende saboren die zich goed mengen.
Wij stonden dichtbij het open-keuken en waren verbaasd door de kalmte die er binnen bestond., bijna geen geluid.
Zeker de moiete waard voor de betaalde prijz, niet ver van 1 Ster Michelin
Danie D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten, fantastische ruimte, zeer hartelijke bediening. Prachtige presentatie van de gerechten. Leuke toelichting bij elk gerecht. Met z'n vijven hier gegeten en het was memorabel!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuk rustig restaurant in een mooi straatje van Middelburg. De bediening gaf goede informatie over de gerechten en was zeer goed op de hoogte van de wijnen. De gerechten zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Ik had een voorgerecht met langoustine waarvan ik heb zitten smullen.
Puxy .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Mooie poon, tartaar en gebakken met gefermenteerde magnolia, verder langoustines met komkommer, kruisbes en chorizo. Mooi in balans, er wordt veel werk en techniek in de gerechten gestopt. Presentatie is mooi en terzake doend. Geen onzin.
Lies.borghgraef .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bediening was top! Het eten heel verfijnd en smaakvol! We zijn gestart op het gezellig terras voor een aperitiefje en hebben ons diner verdergezet in het restaurant. Dit was zeer gezellig en stijlvol ingericht. De open keuken was leuk. Zowel kok als sommelier waren top. Een dikke proficiat aan beiden!
We komen zeker nog terug en gaan dit restaurant zeker aanbevelen aan onze vrienden en familie in België.
Beste groeten
Bert en Lies