Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was een waar genot om hier te dineren, eten was super (ook voor een vegetarier) en de bediening is zeer bekwaam en weet veel van de producten en de wijn af. Ik ga hier zeker vaker naar toe.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel dat ruim de tijd neemt om de menukaart toe te lichten en de gerechten bij het serveren van interessante informatie voorziet. Schitterende gerechten met bijzondere smaakcombinaties.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Mooi verzorgd Restaurant met vriendelijk en goed opgeleid personeel. Eten was erg smaakvol en mooi opgemaakt. Aante raden om te gaan eten wel de duurdere prijsklasse maar dat is het zeker waard.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Verrassende smaken, een uitdaging voor je smaakpapillen, brengt je zintuigen tot leven. Heerlijke wijnen bij de gerechten. Vriendelijke en goed georganiseerde bediening. Ongedwongen sfeer.
Kenny L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Super lekker gegeten,alles was gewoon af!

Top restaurant, aanrader voor iedereen die wil genieten van een gezellige avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hier een prima kreeftenmenu gegeten. Gewoon goed en weinig op aan te merken. Prijs van een glas wijn wel idioot hoog, rond € 10 per glas; daarentegen zijn er veel flessen wijn voor € 35 euro te krijgen, dat is dan weer redelijk. Het kreeftenmenu smakte prima, maar ook hier was de prijs van pakweg 75 euro pp aan de hoge kant. Maar het smaakte prima, daar kan je niets van zeggen.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We komen hier al jaren en elke keer worden we weer verrast. Topwijnen en top gerechten. Een avondje uit. En fijne bediening.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en uitstekende wijnen. Prima service, fijne tuin waarbij het prettig is de mogelijkheid naar binnen uit te wijken wanneer het te koel wordt.
Goede bediening, niet stijf en zeer goed op de hoogte van de producten. Graag tot d volgende keer.
willemien H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Verrassende gerechten, zeer verfijnd klaargemaakt met heerlijke smaak!
Tariq L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een topavond gehad! De bediening was ook uiterst vriendelijk, en met iedere dieetwens werd rekening houden. Zeker aan te raden!
Abraham J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het blijft een feest om daar te eten. Alles klopt en het eten is altijd TOP. Prijs kwaliteit is goed en de eigenaars hebben verstand van het vak. Voor Middelburg is dit zeer beslist een uitschieter.
Dafne O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke diner. Gekozen voor het 4 gangenmenu. Van het begin tot het einde tip top verzorgd. Het huisaperitief was ook erg lekker! Prijs kwaliteit mag deze zaak er zeker zijn!
Ann S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Fantastisch lekker gegeten in een aangenaam hip interieur. Vlotte bediening, borden als schilderijtjes en super smaken! We keren terug.
robert.stienen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fantastische gerechten met heerlijk bijpassende wijnen waar enthousiast over werd verteld.
Het was de tweede keer dat we hier waren en we werden we positief verrast.
Hamersma C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij aten het 6 gangenmenu. Bijzonder heerlijk eten met prachtige wijnen vergezeld. En een ontspannen sfeer. We hadden een geweldige avond!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten: à la carte.
Leuk interieur, mooie gerechten: Oosterscheldede kreeft met asperges (2x) en Zeeuws lam en kalfszwezerik.. Smaakvol en prachtig op het bord.
Goede vlotte bediening..
Klein minpuntje: de wijn (Condrieu) was niet op temperatuur (veel te warm). Opmerking dat ‘ie uit de klimaatkast kwam, kan niet waar zijn (of de klimaatkast moet uitgestaan hebben).
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Nieuwe kaart met Asperges, Oosterscheldekreeft en Zeeuws lam. Fantastisch! Daarbij een mooi wijnkeuze in een relaxte ambiance.
Moniek T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk eten, prachtig opgemaakt, verrassende smakencombinaties en perfect passende wijnen! Een heerlijk avond!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg goed gegeten in een ontspannen sfeer. Huiskamerachtige setting met open keuken. Proffesionele maar ontspannen bediening en erg enthousiaste sommelier. Mooie gepresenteerde en heerlijk smakende gerechten in bet door ons gekozen 6-gangen menu, veelal met een kleine oosterse toutch. Enige minpuntje was de onfrisse lucht inde toiletruinte. Al met al een aanrader als je op Walcheren bent.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We mochten het nieuwe menu wat gaat komen uitproberen. Top gerechten heerlijk gegeten heerlijke wijnen. En zoals altijd zijn ze allen zeer vriendelijk . Top restaurant waar we graag komen en terugkomen. Dank jullie wel voor een heerlijke culinaire avond.