Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Let op: dit restaurant doet NIET mee aan de AH Restaurantactie

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

Ans M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Perfect eten met een zeer vriendelijke bediening. De uitleg over de wijnen ook goed, de wijnen combineerde zeer goed met de gerechten. Een aanrader voor iedereen!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Schilderijtjes op je bord, zo mooi opgemaakt en ook nog heerlijk.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heel mooie plek waar je heerlijk kan eten, in alle rust. Super vriendelijke ontvangst. Personeel heel attent en kijkt je recht in de ogen, heel respectvol. Gerechten zijn echte tafereeltjes en zijn heel mooi afgekruid. We genoten enorm van het 3-gangenmenu. Ook heel tof is het wijnarrangement met halve glazen. Adresje om te onthouden.
Michel S.
Kon niet beter!
Perfecte en attente service, aangename sfeer, lekkere menu. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Wij komen zeker terug bij ons volgend bezoek aan Middelburg
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij zijn bekend met het restaurant en komen er graag. Ook deze keer weer met zakelijk bezoek uit het buitenland. Alles was prima in orde! Uitmuntende bediening en advisering. Verfijnde, op elkaar afgestemde gerechten. We hebben genoten.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Weer top gegeten, goede heerlijke gerechten en wijnen. Komen hier al jaren en elke keer weer een feestje. Top dat Jullie mijn verjaardag speciaal hebben gemaakt.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We moesten snel naar een voorstelling en het lukte de keuken uitstekend om ons niet alleen een goed getimed, maar ook een heerlijk diner voor te zetten. Goed gedaan.
Clazien177 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het is een prima restaurant met heerlijke gerechten, echt een avond genieten. Het aantal gasten is beperkt zodat je rustig maar in een gezellige ambiance kunt genieten.
GUIDO D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een moderne keuken met mooi gecombineerde herkenbare ingrediënten. Lekkere liflafjes bij de koffie. Waarom een broodje bij de maaltijd aanrekenen?
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben gesmuld en genoten van de mooi opgemaakte gerechten. De medewerkers deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Hulde!
Filip P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer aangenaam goede voorbereiding
Verser dan vers ! Uitstekende kennis van de producten ! Topper
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een waardevolle culinaire ervaring,die voor herhaling vatbaar is.
Arjo V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Verrassende bereiding van de gerechten en goede wijnen in het bijpassende arrangement.
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Een schitterende plek, een omweg waard! Zeer competente, vriendelijke bediening. Uitermate lekker en fijn en nog steeds stukje vis of vlees op je bord. Geen druppels, zalfjes en andere ver gezochte toestanden! Zeer gezellig terras. Wij komen zeker terug!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een heerlijk restaurant! Uitstekend eten en heerlijke bijpassende wijnen. Vriendelijke en deskundige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gegaan voor het 4 gangen menu met wijnarrangement. De gerechten waren prima. Het wijnarrangement vonden we wisselend. Naar onze smaak iets te veel Duitse wijn
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was een waar genot om hier te dineren, eten was super (ook voor een vegetarier) en de bediening is zeer bekwaam en weet veel van de producten en de wijn af. Ik ga hier zeker vaker naar toe.
René M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hadden het 4-gangenmenu. De gerechten (of liever: gerechtjes) waren origineel bereid en mooi opgemaakt. Als voorgerecht hadden we ceviche van rode mul, bereid met duindoornsap. Dit is natuurlijk leuk bedacht en het werkt, maar de meerwaarde ligt voornamelijk in de originaliteit. De smaak van de rode mul leek wel erg op die van zure haring uit een potje. Een andere spitsvondigheid beviel ons beter, en wel bij het nagerecht van perzik. Daarbij werd een sorbet van citroen van de bbq geserveerd. Je moet het maar verzinnen, maar het voegde wel degelijk iets toe. Het wijnarrangement was goed, maar de hoeveelheid wijn per glas varieerde nogal met de schenker. De prijs was overigens prima. Ons enige echte kritiekpuntje: de gerechtjes waren zo klein, dat je als man met een 4-gangenmenu eigenlijk niet geheel voldaan raakte en de neiging had na afloop nog even een friettent binnen te lopen. Maar verder niets dan lof: de Gespleten Arent stijgt ver boven het gemiddelde restaurant uit.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel dat ruim de tijd neemt om de menukaart toe te lichten en de gerechten bij het serveren van interessante informatie voorziet. Schitterende gerechten met bijzondere smaakcombinaties.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Mooi verzorgd Restaurant met vriendelijk en goed opgeleid personeel. Eten was erg smaakvol en mooi opgemaakt. Aante raden om te gaan eten wel de duurdere prijsklasse maar dat is het zeker waard.