Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Het was erg attent dat ze rekening hielden met mijn strenge dieet-eisen. Van tevoren had ik gevraagd of ze daar rekening mee konden houden en dat bleek geen enkel probleem. De kok heeft voor mij een heerlijke maaltijd bereid met groenten en een stukje kip. Ik heb er erg van genoten. Wij hebben in alle rust – tijdens een heerlijk menu – met onze zakelijke partners gedineerd.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Leuke gezellige tent om te eten. Het eten is erg goed, alleen weet je dat de porties wat kleiner zijn. Laagdrempelig en zeker geen kaktent. We gaan er zeker nog een keer heen om te eten.
Lonneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Naast heerlijk eten ook een uitstekend wijnadvies. Voor herhaling vatbaar. Wat mij betreft verdient dit restaurant een ster.
Gilbert H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooi modern ingericht. Bediening geeft volop uitleg en heeft tijd voor een kort gesprek. Wij kijken al uit naar de volgende keer.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Perfect gegeten in dit restaurant. Gelukkig serveerden zij nog het kerstmenu en konden we genieten van een heerlijk zes gangen menu met bijpassend wijn arrangement. Bevlogen sommelier en zeer goede kok. Een (om)weg naar Middelburg waard!
Robert de Goede
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was SUPER, heerlijke gerechten die mooi opgemaakt waren.heerlijke en bijzondere wijnen. Bediening zeer attent. Super avond gehad. Dank je wel Sjoerd en Edwin en het team. Voor ons hebben jullie gewoon een ster verdiend. Tot volgende keer
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Fijne sfeer, prima service en het eten was magnifiek. Kortom, mooie ingrediënten voor een heerlijke avond wat ons betreft.
Jacques E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Mooie, eerlijke en heerlijke gerechten met passie bereid en uitgeserveerd in een stijlvolle ambiance
Michele D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten, verassende smaken in een gezellig en mooi ingericht restaurant. Vriendelijke bediening door mensen met verstand van zaken
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben een geweldige avond gehad en erg lekker gedineerd!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Egger T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Werkelijk een speciale culinaire ervaring die je niet vergeet! (Wat een onzin dat ik minstens 120 tekens moet typen. Ik dacht dat het eerlijk en constructief moest zijn).
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
.ldkxfnjg.s dkjfgs;kdf'a'erjrvoil';srjg;kldrsjgl;rsdkjfadkls;jgfkls;djgkl;sfjg;klsdfjpowefopqerutwi[poqeifop]eríiktpowreitvopwerjitv'ope'oqa;r'pcaowitáoprewigeoprowigrwepoáícgrqeopgcqpoejcf'gçojfpçoeppejfqjfcjfcapcjfgqjpjfgqpajfapjjcfgçaosjfgcjapcgapgapgfacpjfgacp'fjapefjoapfj'paojcfpa\'jcfgapojfgapgjofapçgjoapjofgapjopacjo'pajfgapscjgapçjgfac;jofacpjfcapjcfa'pjf
Nerina D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prachtige gerechten met liefde bereid en alle smaken goed op elkaar afgestemd met heerlijke bijpassende wijnen. Voor herhaling vatbaar en zeker aanbevelenswaardig!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Absolute aanrader bij een bezoek aan Middelburg. Top gerechten voor een eerlijke prijs in een aangenaam kader.
Aanleiding was onze huwelijksverjaardag, de sympathieke kok had zelfs een leuke attentie in huis ter afsluiting van ons 6-gangen menu. Ook leuk is dat je de aangepaste wijnen per half glas kan nemen. Op die manier kan je volop genieten van deze uitstekend uitgekozen wijnen en toch nog veilig thuiskomen. Niet twijfelen en gewoon volop gaan voor een lunch of (nog beter) een diner in de Gespleten Arent. Wij komen zeker en vast terug!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Keuken van zeer hoog niveau. Smaakvolle gerechten, aantrekkelijk gepresenteerd op het bord. Een ster waardig. Kwaliteitswijnen aan een schappelijke prijs.
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Was een prima ontvangst en het eten was met zorg bereid .de sommelier geweldig zeker voor zijn leeftijd .
De ambiance prettig .
John L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Toprestaurant met fantastische wijn/ spijs arrangementen. Er werken hier duidelijk jonge ondernemers die er elke avond zin in hebben.
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijk personeel en goede info, eten was verrassend lekker.
Tafels staan niet dicht op elkaar, dus heb je niet snel het gevoel dat je tot overlast bent voor je buren.