Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

Stef V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Petronella V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een heerlijke culinair veganistisch vier gangen menu genoten. Het eten was van goede kwaliteit en de gerechten getuigden van creativiteit. Wel had ik graag meer groenten gekregen. Daar had ik van tevoren ook om gevraagd. Omdat we alleen en heel graag gezond en verse groenten eten. Zo komen we niet aan omze vitamientjes. De porties waren aan de kleine kant. De gerechten waren prachtig opgemaakt en mooi van kleur en textuur, evenals de borden. Die waren erg mooi van kleur en materiaal. De bediening en de ontvangst was vriendelijk en professioneel. De biologische witte wijnen waren echt goddelijk. Het was weer een feest om bij de Gespleten Arent te eten, dit keer ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. Dank jullie wel, team van het beste restaurant van Middelburg en de wijde omtrek! Compliment voor jullie veganistische hoogstandjes! We komen gauw weer.
ludo B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
we hadden geluk! goed weer en we hebben op het terras gegeten.... vlotte en vriendelijke bediening, een begeesterde sommelier ( stagiair), en mooie, lekker gecombineerde gerechtjes.
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd. Weer goed bevallen. Heel aardige en deskundige mensen. Mooie gerechten voor een alleszins redelijke prijs.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prachtig totaal.
Mooi opgediend, heerlijke combinatie van smaken en heel attent personeel .
Toprestaurant.
Philippe D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
inrichting : akoestiek kan beter - voor de rest alles ok
eten : zeer lekker; vegetarisch voorgerecht was iets te zout door de dominantie van de blauwe kaas, al de rest was super.
wijn : sympathieke en deskundige sommelier
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, helemaal niets op aan te merken!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het eten is zeer goed,verrassende gerechten en een vriendelijke bediening.

Erwin.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
personeel was buitengewoon aardig.
voorgerecht (krab) en amuses waren erg lekker. vegetarisch hoofdgerecht viel wat tegen terwijl dessert interessant was: chocolade mooi knapperig, witte bolletje met aardpeer wat machtig. Dat laatste mag ook nog bekeken op de aanblik.
ben P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed voedsel!
We namen het wijnarrangement. Dat viel tegen. Waarom zulke kleine beetjes wijn schenken? Idioot gewoon.
Bij het uitschenken van de flessen water was men veel scheutiger. Dat tikte ook weer aan bij de rekening.
Kortom mooie tent, goed eten, maar neem een fles wijn, geen wijnarrangement en vraag om leidingwater.
MoniqueKink .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Alweer een poosje terug dat we bij De Gespleten Arent waren, toch nog maar een recensie schrijven. Zoals altijd was het erg gezellig, de sfeer is erg goed, ongedwongen en gastvrij. We hadden 8 gangen met een wijnarrangement. Gerechten waren erg goed, mooi op smaak. De opbouw van het menu heel mooi. En de wijnen voegen echt iets toe, zeer goed gekozen combinaties. Soms ga je terug naar een restaurant waar het erg goed was, en valt het de tweede keer toch wat tegen. De herinnering is soms mooier dan de werkelijkheid. Bij De Gespleten Agent hoef je daar niet bang voor te zijn. Elke keer opnieuw word je verwachting ruimschoots beantwoord. Het is er "gewoon" altijd TOP! En erg fijn dat er voldoende inspiratie en creativiteit is om elk seizoen voor een nieuwe kaart te zorgen.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastisch gegeten hier! Alles klopte!! Geweldige smaken, mooie gerechten gecombineerd met perfect passende wijnen. De bediening was top en de sfeer gezellig informeel, maar eten op ster-niveau! Echte aanrader!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier voor de 2e keer gegeten. Ze serveren bijzonder lekkere gerechtjes, allemaal heel speciaal. Service is goed, sfeer is goed. We komen hier zeker weer een keertje terug!
José W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super avond gehad. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel gerechtjes een kunstwerkje. Kortom we komen zeker nog eens terug.
moniquevandekerkhof .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was weer top ! Altijd fijn om onder het genot van al die lekkere gerechten en heerlijke bijpassende wijnen lekker met vrienden of familie bij te praten in dit toprestaurant!
Echt een aanrader!
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wat een verwennerij! Zeer gedetailleerde uitleg bij alle gerechten en wijnen. Schilderijtjes op alle borden. Genoten van een fantastische avond VOL "proeven van smaken"!
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Mooie gerechten, mooie smaken, relaxte sfeer. Meer een proeffestijn dan een eetfestijn. Geen hoeveelheden voor grote eters, maar met 3 of 4 gangen ga je zeer voldaan de deur uit. Bediening weet mooie combinaties te maken tussen gerechten en wijn. Op wijngebied is er ook veel te verkennen en te leren, want kennis van wijnen is er zeker bij de bediening. Bij het kaas-nagerecht een port? Proef maar even welke van de drie je wilt, of misschien toch een madeira? Door dit soort gebaren wordt met elkaar eten een mooie avond uit.
wietskevdb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
wat een heerlijk restaurantje! De vegetarische optie was heerlijk, duidelijk ook hier veel aandacht aan besteed! Helemaal afgezet tegen de kosten van een 3gangen diner is het een enorme aanrader (ze hadden er ook best meer voor mogen rekenen). Ook ontzettende vriendelijke mensen.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geweldig restaurant, heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten,
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben gekozen voor het 6-gangenmenu met wijnarrangement. Elk gerechtje zag er goed verzorgt uit en leverde een heerlijk smaakpallet op. De wijnen, klaarblijkelijk met zorg gekozen, versterkten de culinaire beleving. Echt een avondje uit eten. We hebben genoten en komen zeker binnenkort weer terug.