Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

robert.stienen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fantastische gerechten met heerlijk bijpassende wijnen waar enthousiast over werd verteld.
Het was de tweede keer dat we hier waren en we werden we positief verrast.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij aten het 6 gangenmenu. Bijzonder heerlijk eten met prachtige wijnen vergezeld. En een ontspannen sfeer. We hadden een geweldige avond!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten: à la carte.
Leuk interieur, mooie gerechten: Oosterscheldede kreeft met asperges (2x) en Zeeuws lam en kalfszwezerik.. Smaakvol en prachtig op het bord.
Goede vlotte bediening..
Klein minpuntje: de wijn (Condrieu) was niet op temperatuur (veel te warm). Opmerking dat ‘ie uit de klimaatkast kwam, kan niet waar zijn (of de klimaatkast moet uitgestaan hebben).
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Nieuwe kaart met Asperges, Oosterscheldekreeft en Zeeuws lam. Fantastisch! Daarbij een mooi wijnkeuze in een relaxte ambiance.
Moniek T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk eten, prachtig opgemaakt, verrassende smakencombinaties en perfect passende wijnen! Een heerlijk avond!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg goed gegeten in een ontspannen sfeer. Huiskamerachtige setting met open keuken. Proffesionele maar ontspannen bediening en erg enthousiaste sommelier. Mooie gepresenteerde en heerlijk smakende gerechten in bet door ons gekozen 6-gangen menu, veelal met een kleine oosterse toutch. Enige minpuntje was de onfrisse lucht inde toiletruinte. Al met al een aanrader als je op Walcheren bent.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We mochten het nieuwe menu wat gaat komen uitproberen. Top gerechten heerlijk gegeten heerlijke wijnen. En zoals altijd zijn ze allen zeer vriendelijk . Top restaurant waar we graag komen en terugkomen. Dank jullie wel voor een heerlijke culinaire avond.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hebben genoten! Het is een heel mooi restaurant met leuke en verrassende gerechten op de kaart. Wij hebben gekozen voor a la carte met bijpassende wijnen: aanrader! De bediening is zeer attent en enthousiast om uitleg te geven over de gerechten en de wijnen.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Vriendelijk en spontaan ontvangst. Smaakvolle gerechten, mooi gepresenteerd. Vooral het Thaise dessert op basis van curry, rijst en kokos was een aangename ontdekking. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Petronella V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk speciaal voor ons samengesteld culinair veganistisch viergangenmenu met o.a. asperges, knolselderij, aardbei en rabarber, een aantal van mijn favoriete ingrediënten. Buitengewoon lekker! Superbediening en service en fantastische zelfgemaakte gin-tonics. Zeer goed bijpassend wijnarrangement met halve glazen op verzoek. Een zeer smaakvol en uitstekend verzorgd diner voor mijn verjaardag. Herl erg bedankt weer Edwin, Sjoerd, Julius en de rest van het team! Tot 8 juni!
Lambert D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een fijn restaurant qua ambiance en zeer sfeervol. Rustige, attente en accurate bediening.
Achtergrondmuziek mag iets zachter.
Björn S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verrassende en originele combinaties van lokale, verse groenten, exotische specerijen en gewaagde grondstoffen die zorgen voor frisse, gevarieerde en smaakvolle kunstwerken die bulken van kleur, textuur en beet!
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk eten dat minutieus werd toegelicht met superlekkere bijpassende wijnen.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Weer heerlijke gerechten en heerlijke wijnen. Rest waar we al jaren komen en nog nooit teleur gesteld zijn. Zij weten wat een avondje uit is en waar je in de watten gelegd wordt. Dank je wel voor een heerlijke avond en snel weer tot xiens.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk als altijd
M V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gisteren hier gegeten. Verrast door de aangename ambiance, fijne en luchtige bediening en mooie amuses en gerechten.
Genoten van een fijn avondje heerlijk eten en verwennerij op het bord,
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Héérlijk gegeten, lekkere wijnen, top bediening. We komen hier niet voor niets regelmatig eten...
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. De wijn spijs combinaties waren ook heel goed. Verrassend!
Quinta L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
het was een verrassend driegangenmenu van zeer hoog niveau, creatief en inventief, met meer dan voortreffelijke wijnen die met zeer veel zorg uitgezocht waren en waarvan ik opgemerkt heb dat ze ook zonder gerechten van meer dan uitstekend niveau zouden zijn en dus in de smaak zouden vallen
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was een top avond. Geweldig gegeten met het waanzinnige Thais dessert als afsluiter. Een echte aannrader dit restaurant!