Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Let op: dit restaurant doet NIET mee aan de AH Restaurantactie

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Een mooie avond, waarin de gerechten er stuk voor stuk als plaatjes uitzagen, veel verschillende smaakervaringen en een zeer professionele uitleg in het Engels. Goede gelegenheid om met buitenlandse relaties heen te gaan.
TTT H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuke bediening en lekker gegeten. De belichting zou sfeervoller kunnen. Kaarsen gezellig, plafond iets minder.
Er was 1 toilet boven voor de heren en dames, dat zie je niet vaak meer.
Frederiek S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten. Goede uitleg van de gerechten door iemand die wist waar ze het over had. Kom graag terug.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Verdient een michelinster. Heel verfijnde gerechten.smaken pasten goed samen. Tof dat je ook halve wijnglazen kan kiezen
Reinhilde G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij waren in Middelburg voor een dagje shoppen en hebben afgesloten bij de Gespleten Arend.
In 1 woord subliem. Vanaf het binnenkomen valt er een rust over je heen. Je voelt je hier zeer welkom. Je wordt persoonlijk naar je tafeltje gebracht. De bediening is echt top. Helemaal zoals het hoort. Vriendelijk, proffesioneel en nooit opdringerig. Je voelt dat deze mensen een vakopleiding hebben genoten. Het eten is van topniveau. De smaken, de combinatie van de ingrediënten, de schikking op de borden, echte kunstwerkjes. Echt super lekker gegeten in een aangename rustige sfeer. Wij hebben echt genoten van ons dineetje en komen hier zeker terug.
Dank aan het hele team. ????????
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk zes gangen diner met bijpassende wijnen. Gezellige avond gehad met zeer prettige bediening. Porties waren precies goed zodat je niet overdreven vol zat.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Geweldig restaurant. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu, 6 gangen, en iedere gang bleek een voltreffer. Het bijgaande wijnarrangement zal vol met interessante en goed passenden wijnen. Het restaurant zelf is mooi en biedt voldoende privacy. Bediening was van grote klasse. Kortom, dit was perfect.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Comfortabele ambiance, mooi linnen gedekt.Goede sfeer. Uitstekende bediening. Verrassende gerechten. Uitstekende wijn/spijs combinaties.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima restaurant, al meerdere malen hier gegeten en altijd goed
Trudie D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Mooie gerechten met lekkere wijnen, vlotte bediening.
Goeie smaken , met zorg opgemaakt.
Inrichting en ruimte tussen de tafels aangenaam.
Prima prijs/ kwaliteitsverhouding .
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We hebben hier weer heerlijk gegeten
We hadden het 6 gangen kerstmenu, was heerlijk
Lekkere bijpassende wijnen
We komen hier al jaren en is nog nooit tegengevallen
W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We hebben ons laten verrassen met de wijnen (niet het arrangement genomen), met als resultaat : Heel interessante wijnen bij mooie gerechten
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Het eten zowel als de bediening was uitstekend. We hebben genoten van een driegangen menu met bijpassende wijnen. Chapeau!
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Echt weer super lekker met de juiste wijnen erbij

Thnx
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Mooie gerechten , mooie wijn spijs combinatie, top personeel en een hele goede sfeer. Zeker een aanrader! En voor herhaling vatbaar!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima restaurant in centrum Middelburg, maar toch sereen. Zeer leuke, innovatieve gerechten, smaakvol. Heel goed dat je een wijnarrangement met halve glazen kunt krijgen. Ook prima kwaliteit wijn voor een goede prijs.
Jamie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Echt een avond ontspannen en genieten. Het totaal plaatje wat klopt! Prachtige wijnen met heerlijke gerechten die samen een mooie combinatie vormen. Wederom top!!
Rosmely V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk veganistisch gegeten. Goed verzorgde menu met bijpassende wijnen. Echt een culinaire vegan verrassing. Een aanrader!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Fantastisch 4 gangen menu gegeten. Verrassende gerechten met zeer veel zorg bereid, een genot om op te eten.
Zeer gastvrije vriendelijk bediening.
Jammer dat we te ver weg wonen, anders werden we vaste klant.
John D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Persoonlijke aandacht tijdens de ontvangst, zeer keurig. Prachtig vegetarisch 4 gangenmenu voor mijn partner. Mooie bijpassende wijnen (ook van buiten Frankrijk) met passie en kennis geserveerd. Alle gerechten waren zeer verfijnd en gebalanceerd. Helaas is bij het bereiden van het ree het zoutvaatje veel te ruimhartig gebruikt. We komen zeker nog eens terug, ook al wonen we op de Veluwe.