Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Schitterende ervaring. Menu's zijn goed uitgebalanceerd, wijnen passen perfect bij de aangeboden gerechten. Eten met passie klaar gemaakt.
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Alles klopt hier. Eten is zeer verzorgd, verfijnd en hoog op smask. Bediening is in lijn met het eten: top.
Wij komen zeker terug
Caroline en Erik
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zes-gangen diner met bijpassend wijnarrangement. De wijnen pasten perfect bij de gerechten. Tijd tussen de gangen was precies goed en de grote van de gerechten was ook goed. Aan het einde van de avond geen overdreven vol gevoel. Echt een heerlijke avond gehad met een fijne sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De herinnering aan ons eerste bezoek afgelopen zomer deed ons terugkeren met vrienden naar dit heerlijke restaurant. Genieten!
d.vanderploeg .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het was niet de eerste keer dat we bij de Gespleten Arent hebben gegeten dus de verwachtingen waren al hooggespannen maar gelukkig was weer zo goed als we hoopten! Gewoon top gegeten in een buitengewoon plezierige, ontspannen atmosfeer.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super lekker gegeten! Top avond gehad! Als we nog eens terug in het land zijn voor herhaling vatbaar! Bedankt! Groetjes!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Feestje zoals altijd: prachtig eten vergezeld van heerlijke wijnen.
We zijn er verwend, er is goed op ons afgestemd.
Precies wat een mooi avondje uit eten moet zijn!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Boven verwachting lekker gegeten. Alle gerechten waren met liefde bereid en zeer evenwichtig van smaak en textuur. Dit restaurant verdient een ster. Kunstwerkjes voor mond en maag. Prettige bediening met mooie uitleg over de wijnen. Een absolute aanrader.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wat een aangename verrassing : zeer vriendelijke en vlotte bediening, verse ingrediënten verwerkt in een lekkere smakenpalet, aangevuld met wijnen van hoge kwaliteit. Een aanrader voor ieder die de gastronomie apprecieert. Prijs-kwaliteit is dit top.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De voor, hoofd en nagerechten zagen er beeldschoon uit...mooi opgemaakte borden! Smaak was prima; uitleg door de dame in de bediening was snel en een beetje 'streng' en kortaf. Wat tegenviel waren de wat kale tafels.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben hier weer heerlijk gegeten
We hadden een 6 gangen menu gekozen, we kregen een voorproefje van het kerstmenu
Is een aanrader
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opnieuw een heerlijke avond. Wij kiezen graag voor het keuzemenu en laten ons verrassen door de bijzondere gerechten, de mooie amuses en de bijpassende wijnen. De sfeer is ongedwongen en dat vinden wij erg prettig. Bediening op niveau zonder de arrogantie die je vaak bij top restaurants aantreft.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Klantvriendelijke en deskundige bediening. Goede wijnadviezen bij het viergangenmenu. Het viergangenmenu was met zorg en smakelijk bereid. De sfeer en inrichting van het restaurant was prettig.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement
Heerlijke gerechten met heerlijke wijnen
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben hier weer heerlijk gegeten
6 gangen menu met bijpassend wijnarrangement.
Heerlijke gerechten met heerlijke wijn
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg goed. Prachtige gerechten met mooie ingrediënten. Ontvangst en bediening is top. Leuk ook het contact met de keuken. Wij hebben genoten!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zeer gastvrij onthaal, couvert zonder gluten was geen enkel probleem. Heerlijke tuin voor de warme zomerdagen. Prachtig opgemaakte borden met mooie smaken. Ter zake kundig en behulpzaam personeel. Zeer hoge kwaliteit en zeker niet te duur. Een echte aanrader in Middelburg!
d.vanderploeg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Als vanouds fantastisch gegeten! Zeer smakelijke en prachtig opgemaakte gerechten. Uitstekende wijnen. Prima sfeer, niet opgeprikt, zeer gastvrij. Niet goedkoop maar absoluut de moeite waard.
maryseinez .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Om het Zeeuws te houden....Alles is liefde!
Kortom, ga en geniet van de heerlijke amuses en het fantastische eten,bereid door een gepassioneerde kok.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Top gerechten, aantal keren heerlijk verrast, super lekker, goede wijnen, uitstekende bediening, schappelijke prijzen. Een restaurant om vaker te komen