Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Let op: dit restaurant doet NIET mee aan de AH Restaurantactie

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Gespleten Arent

N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Aangename positieve verrassing, vriendelijke bediening en bijpassende wijnen waren een ware ontdekking.
De gerechten waren lekker vooral het gerecht met de tongschar. Een aanrader!!!!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantastische oog- en mond strelende gerechten en prachtig bijpassende wijnen die enthousiast worden gepresenteerd en toegelicht. De bescheiden porties zullen niet bij iedereen voldoende zijn, maar voor ons gezelschap precies goed. Verzadigd maar niet helemaal volgegeten. Enig minpuntje (als dat er al een is) is dat er weinig begeleidende groente geserveerd wordt maar dat halen we thuis dan wel weer in. I
ANNETTE G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Perfekt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
An W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het restaurant heeft een verfijnde keuken. De aangepaste wijnen zijn zeker een aanrader. Vriendelijk en enthousiast personeel.
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben genoten van het Mexicaanse kost op een elegante manier gepresenteerd en de gastvrijheid en professionaliteit van de bediening.
Anny-Louis C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wij hebben 2 dagen komen eten, ook op de thema avond Mexicaan. We vonden het alle 4 schitterend en heel lekker. Ook de wijnen super lekker. Ons mag je zeker terug verwachten.
Vriendelijke groeten Fam. Donnez-Cresens
Vdscipio .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Originele smaakvolle gerechten in een sfeervolle ambiance. Uitstekende wijnen, zeer prettige bediening. Het dessert “Boeddha” is een van de lekkerste die ik gegeten heb.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Was gewoon top! Heerlijk verzorgd en prachtige gerechten!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
fijn restaurant , gerechtjes mooi opgemaakt
Wij hebben gekozen voor het 6 gangenmenu + wijnarrangement , was super lekker!
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was top!! Mooie wijn spijs combinaties. Verrassende combinaties van verschillende ingrediënten. Complete uitleg van de verschillende wijnen.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten. De chef experimenteert graag met bijzondere producten, en dat levert geweldige combinaties van eten en wijn op. Het vegetarische menu is ook fantastisch, volwaardig en eigen gerechten.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij zijn hier vaker geweest en zijn altijd weer verrast door de gerechten; smaak, presentatie. Ook als vegetariër kun je hier goed terecht.
En ik heb hier al heel veel verschillende wijnen geproefd. En nog nooit teleurgesteld.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
sympathieke bediening in een gezellig restaurant met diner van hoge kwaliteit en redelijke prijs; voor herhaling zeer vatbaar.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Ontzettend leuk, gezellig en heerlijk restaurant. Uitstekende kwaliteit voor een navenante prijs, we hebben een topavond gehad!
Jay R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten, goed ontvangen. Aanrader!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een pareltje! We hebben hier heerlijk gegeten. Je kunt vanuit het restaurant in de keuken kijken en ziet met hoeveel overgave maar toch rustig er wordt gewerkt. Het is een kleinschalig restaurant en dat doet de persoonlijke sfeer goed. Deze kok heeft als passie het maken van desserts. De Buddha maar ook de Herfstbladeren zagen er fantastisch uit maar smaakten ook nog eens buitengewoon goed. Nog nooit ergens zulke mooie, oog- én tongstrelende desserts gezien, alleen daarvoor zou je hier al gaan eten.
Joute V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
buitengewoon enthousiaste crew - met kennis van zaken, persoonlijke toelichting bij menu en wijnkeuze. Een modern ambiente in stijl met het gebodene. Zeer aanbevolen!
Cheikh B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
TOP ADRES!!! LEKKER ETEN EN ZEER GOEDE & VRIENDELIJKE BEDIENING, EEN AANRADER!
...........................................................................................................................................................
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk en subtiel eten. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Kwaliteit en ongedwongen sfeer.