Over het restaurant De Gespleten Arent

Al het moois van Zeeland

Voor foodies is Zeeland een waar bedevaartsoord. Je komt bij De Gespleten Arent in de binnenstad van Middelburg in Neerlands rijkst bedeelde culinaire provincie. Van de lekkerste Zeeuwse producten maakt de chef heerlijke gerechten met een internationaal tintje. Bij mooi weer geniet je daar in de mooie binnentuin.

Meer informatie over restaurant De Gespleten Arent

9,4
9,2
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastisch gegeten hier! Alles klopte!! Geweldige smaken, mooie gerechten gecombineerd met perfect passende wijnen. De bediening was top en de sfeer gezellig informeel, maar eten op ster-niveau! Echte aanrader!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier voor de 2e keer gegeten. Ze serveren bijzonder lekkere gerechtjes, allemaal heel speciaal. Service is goed, sfeer is goed. We komen hier zeker weer een keertje terug!
José W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super avond gehad. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel gerechtjes een kunstwerkje. Kortom we komen zeker nog eens terug.
moniquevandekerkhof .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was weer top ! Altijd fijn om onder het genot van al die lekkere gerechten en heerlijke bijpassende wijnen lekker met vrienden of familie bij te praten in dit toprestaurant!
Echt een aanrader!
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wat een verwennerij! Zeer gedetailleerde uitleg bij alle gerechten en wijnen. Schilderijtjes op alle borden. Genoten van een fantastische avond VOL "proeven van smaken"!
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Mooie gerechten, mooie smaken, relaxte sfeer. Meer een proeffestijn dan een eetfestijn. Geen hoeveelheden voor grote eters, maar met 3 of 4 gangen ga je zeer voldaan de deur uit. Bediening weet mooie combinaties te maken tussen gerechten en wijn. Op wijngebied is er ook veel te verkennen en te leren, want kennis van wijnen is er zeker bij de bediening. Bij het kaas-nagerecht een port? Proef maar even welke van de drie je wilt, of misschien toch een madeira? Door dit soort gebaren wordt met elkaar eten een mooie avond uit.
wietskevdb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
wat een heerlijk restaurantje! De vegetarische optie was heerlijk, duidelijk ook hier veel aandacht aan besteed! Helemaal afgezet tegen de kosten van een 3gangen diner is het een enorme aanrader (ze hadden er ook best meer voor mogen rekenen). Ook ontzettende vriendelijke mensen.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geweldig restaurant, heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten,
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben gekozen voor het 6-gangenmenu met wijnarrangement. Elk gerechtje zag er goed verzorgt uit en leverde een heerlijk smaakpallet op. De wijnen, klaarblijkelijk met zorg gekozen, versterkten de culinaire beleving. Echt een avondje uit eten. We hebben genoten en komen zeker binnenkort weer terug.
joute V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Stijlvolle, moderne ambiance, informele hartelijkheid, verfijnde gerechten, zeer zorgvuldig gekozen wijnaanbod. Goed toeven!
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer.

Prachtige gerechten in combinatie met juiste wijnen !!

Zeer de moeite waard.
Johan A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk restaurant met attente service, creatieve keuken met mooie presentatie en uitstekende cuisson. De wijnkaart en bijbehorende service is erg goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Jammer dat het voor ons 3 uur rijden is...,
Wouter1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heel goed en lekker gegeten. Een aanrader. Ook een goede uitleg bij elk gerecht. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.
Doret M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Creatieve goed gebalanceerde gerechten. Prima sfeer.
sander R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Top avond gehad.! Super personeel die met passie en liefde over de gerechten vertellen die ze serveren. Voelde ons erg welkom en direct op ons gemak. We hebben genoten van een heerlijk 6 gangen diner met stuk voor stuk topgerechtjes. Vooral het voorgerecht dat word uitgelegd als coquille met zuurkool en hollandaise met de smaak van rookworst. Echt subliem we hebben ons echt afgevraagd, hoe dan? Het smaakte top.!

Voor de mensen die een goed restaurant die met liefde voor hem gerechten staan moeten hier echt gaan dineren.
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Perfect gegeten, heerlijke wijnen zeer goede service. Rest waar we al jaren komen en het zeker blijven doen.
We wensen edwin en sjoerd veel succes toe.
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle Zeeuwse restaurant. Elk gerecht is een streling voor het oog en de tong. Een hele avond puur genieten van culinaire hoogstandjes en een hartelijke bediening.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was aleer lange tijd geleden dat we hier geweest waren. Gisteren voorgerecht, hoofdgerecht en kaas gegeten. Voortreffelijk. Ik nam vleesgerechten, mijn vrouw vis. Bij veel restaurants ben je vanaf dat moment aangewezen op de huiswijn, hier niet. Je krijgt gewoon een bijpassende wijn bij het gerecht. Daar hou ik van. Het hoofdgerecht damhert was erg smakelijk, meerdere smaken die erg goed combineerden op het bord. Bediening prima en een goede sfeer.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heel erg lekker gegeten vanavond bij de Gespleten Arent in Middelburg. We kozen voor een driegangenmenu (Dorade, Hert en dessert) met een wijnarrangement. Voortreffelijke combi's, heel goed passende wijnen en aan het eind van de avond nog een perfecte espresso met Cognac. Dit restaurant is voldoende reden voor een weekje/weekendje Middelburg!
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Eten is Michelinster waardig.
Bediening is attent, vriendelijk maar professioneel.
Restaurant is iets te lawaaierig.
Absoluut de moeite waard!