De Gelagkamer

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een heerlijk 4-gangen Proeverij menu gehad in dit leuke en gezellige restaurant. Het eten is goed bereid, geen overbodigheden op het bord maar toch goed verzorgt.
De bediening is vriendelijk en geeft voldoende informatie over het eten en weten de juiste antwoorden als je vragen hebt over het gerecht.
Je kunt hier een heerlijke avond doorbrengen en als je bij het raam zit heb je ook nog eens een mooi uitzicht op de markt en de kerk.
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag voor het eerst gelunched hier. Mooi uitzicht op het plein, vriendelijk en vlot personeel. De keuze van de kaart is meer dan voldoende en gelukkig ook eens met andere dingen. We hadden een Italiaanse bol met hete kip, en een Turks broodje met Pulled pork. We hoefden niet lang te wachten op onze bestelling. Het zag er en heerlijk uit en smaakte ook heerlijk. Dit is een tent om zeker nog eens terug te komen.
Silvia L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellig en erg goed gegeten. Voor ons is dit restaurant de eerste keuze in Oirschot. Personeel vriendelijk en professioneel.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Vandaag voor het eerst geluncht bij De Gelagkamer. Ik heb nog net mijn bord niet afgelikt! Het eten was heerlijk, de bediening super en een fijne sfeer. Binnen en buiten top. We komen zeker snel weer terug!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk buiten kunnen zitten met zicht op een van de mooiste dorpspleinen van Nederland. Leuke (asperge)kaart met uitstekende wijn. Bediening vriendelijk attent correct. Prijs kwaliteit kloppend. Ambiance binnen is gemoedelijk en doet 'gezellig' aan. Dus we komen beslist weer eens.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Bij binnenkomst werden we gelijk gastvrij ontvangen en naar onze gereserveerde plaatsen begeleid. We kregen een heerlijke aperitief en je merkte gelijk dat de bediening goed op elkaar was ingespeeld en kennis van zaken had. Vervolgens hebben we ruim 4 uur getafeld in een geweldige ambiance. Dit restaurant verdient zeker te worden vermeld in de Bib Gourmant. Alles klopte en speciale wensen i.v.m. gluten e.d. werden uitstekend opgelost. Kortom schouderklopjes voor het hele team en wij komen zeker terug.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Na een seizoen hard te hebben gewerkt gaan wij zoals ieder jaar hier naar toe om ons te laten verwennen. Bij aankomst werden wij niet echt vriendelijk ontvangen. Het was mij niet echt duidelijk wie de eigenaren waren en wie het personeel.. Ze droegen immers allenmaal vrijetijd kleding. (spijkerbroek en een nette blouse). Maar goed, mijn vrouw had Gamba`s gegeten en ik had een Chateaubriand steak besteld (vooraf doorgegeven). Hij was perfect op temperatuur en niet aangebrand. ( in het verleden in andere restaurants dit wel geconstateerd). Heerlijk met frietjes en het braadvocht... In november gaan wij dit nog eens dunnetjes over doen. Tot dan!!!
HKorremans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Een geslaagd dagje Efteling afsluiten moet je zeker NIET bij de Gelagkamer in Oirschot doen.
De ontvangst is prima en je voelt je welkom, maar dat is het dan ook!
Het duurt veel te lang voordat je eten klaar is (en we hadden alleen maar een hoofdgerecht)!
En dan zijn de smaken in het geheel niet wat ervan verwacht mag worden.: vis niet gekruid, een bijna smaakloze saus erbij en een schnitzel die de naam niet waardig is. Heel erg jammer, een desillusie, dit nooit weer!!!
Els J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We hebben gisteren heerlijk gegeten in de Gelagkamer. Mosselen en gamba's waren perfect! De nagerechten bijna TE lekker! Een spontaan geregeld proeverijtje van 2 soorten port en een (aanbevolen) oude sherry bij een kaasplankje maakte de sfeer helemaal af. Het personeel is vriendelijk, betrokken en reageert leuk op haar klanten.
Ik kom zeker terug in dit restaurant!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit weekend weer eens in Oirschot dus uiteraard naar De Gelagkamer. Ontvangst en sfeer prima, de gastvrouw geeft je echt het gevoel welkom te zijn. Maar het eten was deze keer niet echt geweldig, het hoofdgerecht werd goed verziekt door een overdaad aan ketjapsaus, alle smaken waren hierdoor vertrokken. Het nagerecht daarentegen was wel lekker. De wijnen konden ons meer bekoren dan het eten. Jammer want mijn eerdere ervaring met De Gelagkamer was wel prima. Misschien voortaan geen arrangement meer met het hotel (De Moriaan, helemaal geweldig trouwens) boeken???
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
In Oirschot heb je erg veel keuze als het om restaurants gaat, een volgende keer zal ik niet snel weer voor dit restaurant kiezen. De prijzen zijn veel te hoog voor de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt. Als je de gerechten op de kaart ziet schept dat hoge verwachtingen, de ideeën zijn dan ook erg goed, alleen de uitvoering is het gewoon steeds net niet. Dat is voor de prijzen die ze hanteren eigenlijk niet acceptabel, zeker niet als er zoveel concurrentie aanwezig is.

De amuse had bijvoorbeeld citroen mayonaise, deze was echter half hard geworden omdat deze blijkbaar te vroeg gemaakt is en niet goed koud gehouden is, daarbij waren de stukken wortel die er in zaten uitgedroogd. De saus uit het hoofdgerecht was aangebrand, dit hebben ze proberen de verdoezelen, maar de smaak werd er niet beter van en zo is er met iedere gang wel iets aan de hand.

Geen aanrader wat mij betreft.
AFOSJEM .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Op Hemelvaartsdag hier gegeten. Aperte's, speciale Aspergekaart. Verassende combi's. Gewoon goed eten, goede service, mooi decor. Kortom goede HoReCa, wat in Amsterdam nog weleens te wensen overlaat, is in Oirschot goed geregeld.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Toevallig liepen we tegen deze zaak aan. De ontvangst was allervriendelijkst, je kreeg dadelijk het gevoel dat je te gast was. De inrichting is warm en 'knus' een overgangsvorm tussen een restaurant en een eetcafé.

Nette beperkte menukaart waarop voor iedereen wel wat te vinden is. Lekkere en mooi gepresenteerde gerechten en hier en daar een originele insteek.

Samengevat een uitstekende avond gedineerd, alleen a.u.b. niet om de haverklap vragen of het gesmaakt heeft, je kunt ook overdrijven. Maar dan is dan ook het enige minpuntje. Uitstekend prijs/kwaliteitsniveau.

Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Tijdens ons bezoek aan het leuke plaatsje Oirschot hebben wij heerlijk gegeten bij het restaurant de Gelagkamer aan de markt. Wij kozen voor de op de huid gebakken zeebaars en de overheerlijke vegetarische salade. In veel restaurants wordt geen aandacht besteed aan vegetarische schotels maar dit geldt beslist niet voor dit restaurant. Prettige bediening. Mooi terras.
Wicher B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Met vrienden het 11-gangen menu gegeten. We moesten op tijd komen, want ja dat is natuurlijk een hele gebeurtenis.... avondvullend culinair entertainment ; fantastische gerechtjes en smaak.
Rob Molenman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Op een zaterdagavond hier met zijn drieën gegeten voordat alle gereserveerde tafels bezet waren. We kregen een smakelijke vleesamuse. De kaart heeft een goede variatie in vlees- en visgerechten. Ik zelf koos voor de hertensucade, die lekker mals was. De risotto vond ik te hard. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden over de vis en de tournedos. We kregen slechts een puntzakje friet erbij. Verder geen groenten, laat staan een salade. Voor die prijs - de straat mag van mij worden omgedoopt in Rijkeluistraat - mag er wel wat meer eten worden geserveerd. Pluspunt is de goede en vriendelijke uitleg van de geserveerde gerechten. Dat gebeurt niet overal.
Math H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Jammer genoeg hadden we niet heel veel tijd. De bediening speelde hier prima op in en zorgde ervoor dat we op het gewenste tijdstip naar onze afspraak konden gaan. Tussendoor konden we genieten van onze hoofdgerechten geïnspireerd op het wildseizoen. De rode en witte huiswijn smaakten er goed bij. Dat alles voor een redelijke prijs, dus we moeten terugkomen om uitgebreider te eten.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Voor een comedy dinner die ik organiseerde als een personeelsevenement ben ik in contact gekomen met Nancy van de Gelagkamer. De service die zij leverde was boven verwachting! Ze was enorm betrokken en dacht echt mee hoe ze, samen met mij, dit event tot een succes kon maken. Ze sprong erg flexibel en professioneel in op ad hoc zaken die geregeld moesten worden en droeg daarmee bij aan een succesvolle avond.

Daarnaast was het eten ook erg lekker en was er een uitgebreid en gevarieerd menu samengesteld. Iedereen heeft enorm genoten, van begin tot eind!
Freeksmits .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Wat is hier gezellig! Een huiskamer-sfeer met veel gezellige aspecten. De bediening is vriendelijk en attent. Het eten is zeer goed. De prijs-kwaliteit verhouding uitmuntend!
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Gezellig wezen lunchen bij de Gelagkamer. Het smaakte goed vooral de zalmwrap die mijn vriendin koos. Ikzelf koos de uitsmijter wat goed smaakte door het heerlijke zuurdesembrood die hierbij werd gebruikt. De service was vriendelijk en zeker de moeite waard om nog eens langs te komen voor het diner.