De Gelagkamer

Waalkade 59 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gelagkamer

Terug naar de Middeleeuwen

Aan de Waal bij Nijmegen ga je terug in de tijd met het menu van restaurant ‘De Gelagkamer’. Met uitzicht op de Waalbrug, historische pakhuizen of het dorpje Lent aan de overkant van de rivier is het niet moeilijk om je even te ontspannen. De kaart brengt wel wat spanning op tafel met gerechten als Roversvlees, Heksenketel en Dronken Hendrik. Voor ruige ridders hoef je hier niet bang te zijn, de bediening is vriendelijk en gastvrij.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eenvoudig , maar schoon
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Personeel was zeer vriendelijk maar niet alert. Tot twee keer toe om bestek moeten vragen en een keer om een kan water. Wel besteld maar niet gebracht. Twee verschillende soorten witte wijn besteld. Bleek achteraf dezelfde wijn te zijn.

Eten was matig. Smaakte ok maar bijgerechten was wel heel minimaal: friet en droge sla zonder dressing. Lauwe soep geserveerd gekregen. Gemeld, maar niets mee gedaan. Ik zal het doorgeven, was de mededeling. En daar bleef het bij.
Geen restaurant waar ik nog een keer zal reserveren.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten. Veel keus.
Lieke86 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Gerechten zijn goed op smaak. Bediening leek begin van de avond alert en vriendelijk. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht drankjes besteld welke vergeten waren... daarna nog lang moeten wachten op dessert. Dessert werd vervolgens niet meer uitgehaald,. Ondertussen was het restaurant wat rustiger. Een van de dames van de bediening was kennelijk eerder klaar en “hing” letterlijk met een wijntje aan de bar luidruchtig te kletsen met haar collega’s. Erg jammer dat hier vervolgens alle aandacht naartoe ging van de dames die nog aan het werk waren i.p.v. aandacht besteden aan je gasten.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super vriendelijk en leuk personeel ! Heerlijk gegeten ...
Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We zijn 2x geweest met een tussenpauze van 2,5 jaar. Beide keren vriendelijk ontvangen en voor het geld prima keuzes op de kaart.
Eten is goed en leuke entourage.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten smaakte goed, maar was lauw. Kwam waarschijnlijk door de drukte en een grote groep van 35 man die ook aanwezig was. Daardoor moesten we ook vaak even wachten. Ook jammer dat de grote groep van een tennisvereniging kwam die niet hadden gedoucht. Bediening was erg vriendelijk!
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik heb heerlijk met m'n dochter gegeten.
franska M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
beetje verwaarloost!!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed eten en een vriendelijke bediening
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima en gezellig getafeld in een ontsoannen sfeer
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super lekker gegeten,niet lang hoeven wachten. Enige minpuntje was de hoeveelheid chocoladetaart voor de prijs.
mariette O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voorgerecht smakeloos
Hoofd gerecht droog vlees biefstuk en kipfilet maar ook in het stoofpotje zat wel liefst 1 stukje vlees .
Friet was in oud het gebakken.

Erg rumoerig in de zaak .. door slechte akoestiek.. natuurlijk mag er gepraat en gelachen worden.. maar deed gewoon pijn aan je oren .. ook stonden de tafels erg kort op elkaar
Nella D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Goede bediening, alleen nog geen half glas rode wijn hier wat over gezegd maar dit was de schenkwijze.
Daarna biologische biefstuk, eerste stukje was goed daarna erg taai .
We konden een nieuwe krijgen maar vonden dit teveel.
Op het verzoek of wij een kopje koffie wilde dachten wij dat dit ter compensatie was voor de slechte biefstuk maar dit was niet zo stond gewoon op de rekening.
Toiletbezoek was geen pretje, er hing een vreselijke afvoerlucht.
Wij komen zeker niet terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke, attente bediening. Het is een gezellig etablissement. Geen haute cuisine, wel erg lekker. Prijs kwaliteit is prima.
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hebben met een grote groep gegeten en we hebben zeker genoten. De limoencrumble was alleen niet heel bijzonder. De carpaccio had ook een wat grotere portie gemogen. Met al we gaan hier zeker nog heen
Mariëlle O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten bij De Gelagkamer!
Het brood vooraf met kruidenboter, aioli en tapenade was al een genot, het hoofdgerecht was perfect bereid en precies genoeg. Ook de verse icetea is een aanrader.
Echt goede kwaliteit voor een mooie prijs...
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gezellig tafelen aan de Waal
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met z'n tweeën één klein bakje mayo bij de frietjes. Vraag je een 'extra' bakje (terwijl je er eigenlijk al 2 zou moeten krijgen), wordt er 50 cent extra gerekend. Vlees van de mixed grill was kurkdroog, veel te ver gebakken.. Bediening zette het dienblad bij ons op tafel en lege glazen werden niet meegenomen. Veel succes komende zomer, maar ons zie je niet meer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Jammer dat het personeel niet wist dat wij gereserveerd hadden gelukkig konden we dit aantonen via berichtje van henzelf op de smartphone.