De Gelaarsde Kat

Meer informatie over restaurant De Gelaarsde Kat

• Af te huren , Terras
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk op het terras genoten van een duo soepje en wat brood. Service was uitgebreid en netjes. Hoofdgerecht was voortreffelijk ( spare ribs! !)
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten in dit restaurant is helemaal prima te noemen. Je kunt er gezellig zitten en er wordt met liefde gekookt. Toch heb ik elke keer als ik hier eet wat problemen met de bediening die gewoon niet soepel loopt. Te laat een eerste drankje, te lang wachten op uitserveren en te lang naar lege borden kijken vind ik vervelend. Bij thuis komst rook ik naar eten dus de afzuiging kan beter, maar het is een kleine zaak dus snap dat het wat lastiger is. Hoop dat het bedieningsprobleem een keer opgelost wordt!
Machteld W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gisteren weer gegeten bij De Gelaarsde Kat, een begrip in Zutphen! Van begin tot eind; Heerlijk eten, goede wijn en whiskey, een gezellige en ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke gastvrouw/heren die weten wat ze doen. Roy, eigenaar en Chef weet samen met zijn team iets heerlijks op tafel te zetten. Of je nou goede wijn wil drinken, vis, vlees of vegetarisch wil eten.. Een echte aanrader voor de fijnproever en wie van kwalitatief goed en lekker eten- en drinken houdt.
Al om al een top restaurant die haar kwaliteit nooit is verloren in al die jaren.

Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Het was een drukke avond met erg luidruchtige buren maar het eten was heerlijk. De zwezerik was lekker krokant gebakken met een heerlijke rode wijnsaus, de salade met hert, eend en ganzenlever is een aanrader. Wij hadden beiden een biefstuk, één à la Loetje in eigen jus en één van het Limousin rund, heerlijk malse biefstukken samen met een frisse salade, frites en aardappels. Het dessert was lekker. Een leuke restaurant, met een vriendelijke bediening. Soms wel een beetje krap zitten zeker als je achterbuurman geen notie van je neemt. Maar fijne avond gehad.
Obeer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben er op zaterdagavond 23 jan 2016 gegeten. Klein en gezellig restaurant. De champignonsoep was voortreffelijk maar de bouillon was helaas flauw en smakeloos. De bediening was bijzonder alert en wisselde bouillon om voor een ander voorgerecht.
De zalm en de biefstuk waren heel lekker. Ook de huiswijnen ware zeer lekker.
Graag wil ik de bediening een compliment geven. Ondanks de drukte hadden zij continue oog voor ons. Gezellig gegeten.
Diesert .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Huiskamer setting, met beperkt aantal tafeltjes. Daardoor goede sfeer. Attente en vriendelijke bediening. Eten was zeer goed! Beste restaurant in Zutphen!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Leuke bistro met de lekkerste carpaccio die ik ken...allemaal vers en ook te bestellen in een xl versie. Prijzen zijn zeer redelijk..eerder te laag dan te hoog. De spareribs en de entrecote met rode wijnsaus..heerlijk...de gebakken aardappels bijvoorbeeld worden hier nog echt gebakken in roomboter..zo lekker vind je ze nergens. De Huiswijnen zijn kwalitatief erg hoogstaand en het stokbrood met kruidenboter en de tomatentapanade wordt ook zelf gemaakt en dat proef je! Top restaurant als je van echt en met liefde bereid eten houdt.
JOYCEWIM .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Eerste kennismaking.
Hartelijk ontvangen, niet gereserveerd, gelukkig toch nog piepklein tafeltje vrij t.o. bar.
Biefstuk van Loetje en een portie gamba's was een schot in de roos.
Gewoonweg heerlijk.
Klein minpuntje...erg donker plekje wat betreft kaart lezen en eten bewonderen, oog wil ook wat ;)
Absolute aanrader!
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Een paar weken geleden tijdens de wielerronde, gegeten bij de gelaarsde kat, geweldig genoten, heerlijk eten, leuke bediening, gezellig buitenterras en heerlijke wijn. Het mooie weer speelde natuurlijk ook mee.
LadySandra .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Wij komen uit Warnsveld en al jaren trouwe gast. Super kwaliteit en perfect op smaak gemaakt. De carpaccio nooit ergens lekkerder geproefd; de gamba's idem dito. Decor helaas wat gedateerd, maar door het geweldige eten (en daar gaat het om) maakt dat niet uit.
Ad N.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten. De ribeye was voortreffelijk net als het toetje. Prima afwisselende kaart. Vriendelijke bediening met tijd voor een praatje. Leuke sfeer. Een echte aanrader!!!
Viola M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Zelden zo goed gegeten als bij De Gelaarsde Kat! We hadden gezocht op Iens en werden niet teleurgesteld. Het eten was geweldig. Wat een keuze en wat een kwaliteit! De dame in de bediening (Marjolijn) is zoals we graag overal zouden willen zien: Kundig, vrolijk, persoonlijk en een tikkeltje bijdehand. Mijn partner kon niet kiezen wel gerecht hij wilde. Haar oplossing was eenvoudig: "Dan neem je toch van beide de helft?" en zo stelde ze ook voor dat we onze sausjes best konden delen, dan deed ze van alles wat. Toen durfde ik ook te vragen om een half kaasplankje, omdat ik wel heel veel zin had in kaas, maar opzag tegen zo'n groot portie. Een dinerervaring om niet meer te vergeten, door te vertellen en een locatie om zeker weer naar terug te gaan als we in Zutphen zijn.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het restaurant is wat klein maar het eten in geweldig!
De carpaccio smolt op mijn tong en ze hadden de meest heerlijke limousin biefstuk die ik ooit heb gegeten .
Slangenhappie K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Voor het eerst gegeten op een drukke zaterdagavond, we hadden het laatste tafeltje. Gezellige sfeer en prettige bediening, wel rumoerig (maar we zaten naast een tafel met erg luid pratende gasten).
Ik geef een 8 voor het eten omdat onze lady steak en lamshaas echt ontzettend lekker waren, net als de sauzen erbij en ook de aspergesoep smaakte prima.
Het is echt een restaurant om een goed stuk vlees te eten, en dan is het niet zo gek om geen groenten als bijgerecht te serveren maar het klassieke schaaltje salade (wat best oké was) plus gebakken krieltjes en frietjes, maar die laatste twee waren beide echt niet lekker. De frietjes waren droog en smaakten naar oud frituurvet, en de krieltjes waren net gaar en bleek. De keuken is niet groot, dus geen plek voor veel pannen, maar ik zou dan eerder kiezen voor lekkere knapperige ovenaardappeltjes ipv deze combinatie.
Maar voor het vlees: zeker een aanrader!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Afgelopen weekend zijn wij (4volwassenen) neergestreken in Bistro de Gelaarsde kat nav de goede iens recencies. Die zijn helemaal juist! Het ontvangst was correct en vriendelijk. Enige minpuntje waren de houten stoeltjes. De carpaccio XL was heerlijk! De spareribs (wij zijn wat gewend) vielen zo van het bot en waren super van smaak. De biefstuk a la Loetje was ook heerlijk. Als dessert was er de kletskop. Een heerlijke afsluiter. Ga zo door! Een kok met passie en bediening die er zin in heeft maakt dit tot een heerlijk avondje uit.
Mariël D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Al diverse keren hier gegeten en het is telkens weer een feestje voor de tong. Het geitenkaasje in cornflakes is zo lekker dat ik niet anders wil als voorgerecht, hoe hard ik het ook probeer. De ossenhaasspies en gamba's zijn eveneens favoriet en spareribs eet ik echt alleen hier!!!
Het personeel is attent, ongedwongen en vriendelijk, zoals het in een bistro hoort te zijn. Het interieur is een beetje achterhaald qua kleur maar dat vergeet je gewoon als je je smaakpappillen aan het verwennen bent.
Mirabel V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Gezellig knus en heerlijk gegeten! Gewoon zoals het hoort...geen overdaad...prima nagerecht. Kletskop met hazelnoten aanrader! Lady steak was verrukkelijk..zeker voor herhaling vatbaar!!
Remy K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Deze bistro is toch wel een top recensie waard! Zelf ben ik een echte vleeseter, vooral voor steak kun je me 's nachts wakker maken, nouik werd op m'n wenken bediend: vooraf de beste carpaccio die ik ooit gehad heb en als hoofdgerecht een super malse steak! De bijgerechten waren smaakvol, goed warm en voldoende. De heerlijke rode huiswijn maakte het geheel af! Topbistro en met nog best schappelijke prijzen, zeker vaker naar toe als ik weer in Zutphen ben!! Keep up the good work!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Eten was top, ambiance een flop. Vlees was goed en heerlijk bereid en de bediening was prima. Helaas erg veel (geluids)overlast van een groep (16/17 personen). Kregen wel kopje koffie/thee aangeboden, maar avond was niet wat ik er van had voorgesteld. Met elkaar praten was praktisch onmogelijk. Tip: met zo'n groep kan je de overige (vier) tafeltjes beter niet vrijgeven en overgaan tot een besloten feestje.
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wat een super restaurant, heerlijk gegeten! Aanrader is limousine biefstuk! Wat mals zeg! Eigenaar liet ons een rauw stukje vlees proeven wat wegsmelt op je tong, geweldig! Heel gezellige avond gehad, voor herhaling vatbaar!