De Gekroonde Brasem

Vrijdag t/m Zondag 09:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Gekroonde Brasem

Mary W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke gegeten met z'n vieren, eerst gezellig een drankje gedronken op het terras grenzend aan het jachthaventje, een idyllisch plekje. Daarna kregen wij een leuke tafel aan het raam waardoor je ook nog de pleziervaart op de Braassem kon zien. De kwaliteit is erg goed. Wij hadden mixed grill en schar tong, beiden gerechten een aanrader. De bediening blijft, ondanks dat het en drukke avond was, zeer attent. Kortom een prima restaurant en wij komen er zeker nog een keer terug.
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
De Gekroonde Brasem ligt mooi met uitzicht op de zachtjes dobberende bootjes op het Braasemer Meer, als je niet net hebt gezeild of gevaren krijg je er alsnog zin in.

Het eten is in orde, zij het echt qua porties gericht op de hongerige maag. Grote porties dus.
Mijn tafelgenoot wilde met mij de Bavette delen. Dat kon alleen als we het als voorgerecht wilden delen. Nu wilde mijn tafelgenoot het echter als hoofdgerecht. Nee dat kon niet. Na een tijd heen en weren met de eigenaar lukte het wel, maar dan moest ik het ook als hoofdgerecht eten omdat de portie aan een stuk werd gebakken. Nou vooruit dan maar. Het moet gezegd: het vlees was goed gebraden maar net iets te lang waardoor het wat droog was. Een andere tafelgenoot had de bavette als hele portie besteld, die bleek een stuk malser te zijn.

Enfin, vandaar de 7, het was zeker ruim voldoende dat wel maar niet bijzonder.
Desserts waren o.k. maar ook niet verrassend. Kortom: je kunt er goed eten, vooral veel maar verfrissend anders is de Gekroonde Brasem niet.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Naar aanleiding van goede recensies zijn we hier met een groep gaan eten. Prachtige locatie aan de plas. Voorgerecht: lekkere tomatensoep, mosselen matig en champignons goed. Wel een aparte combinatie . Het hoofdgerecht was smakeloos. Koud vlees (mixed grill) Geen smaak aan het vlees. ook geen warm sausje om het een beetje op te fleuren. Ook het toetje was niet lekker. de appeltaart leek niet versgebakken en de slagroom was ingezakt. Jammer, wij komen hier niet snel weer terug.