De Geere

Langeviele 51 4331 LR Middelburg Nederland Kaart

Over restaurant De Geere

Ouderwets genieten

Restaurant Café De Geere vind je in het hart van de bruisende stad Middelburg. Op de kaart ouderwetse gezelligheid en traditionele gerechten uit de wereldkeuken. Van Zeeuwse vissoep en Belgische garnalenkroketten tot Spaanse tapas, voor Zeeuwen en toeristen lekker genieten. Buiten de kaart presenteert de chef extra specialiteiten, een voordelige daghap en er worden gezellige avonden met live muziek georganiseerd.

Meer informatie over restaurant De Geere

7,2
7,2
D S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
bediening erg aardig inrichting donker en kaal
Reil .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Je moet wel iets doen om hier als klant op te vallen, we moesten lang wachten op de lunchkaart terwijl het toch niet écht druk was. De clubsandwich was redelijk maar wat meer aankleding i.p.v. de berg bruine friet was lekkerder geweest. Het 12-uurtje van mijn partner zag er ook niet smakelijk uit. Het is het allemaal net niet: de bediening, de gerechten, de toiletten en de aankleding van het eetcafé. Jammer maar helaas. De rekening echter was van een sterrenrestaurant: behoorlijk hoog.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We wilden lunchen bij onze vaste stek in Middelburg. Allebei een uitsmijter genomen. Niks mis mee, maar helemaal niets aan garnering. Bediening was niet erg alert dus zelf naar binnen om te bestellen. Weinig klandizie. Na de recensies gelezen te hebben, snap ik waarom! We hebben hier in het verleden wel beter gegeten.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Tapas vooraf was okay. Hoofdgerechten zeer matig. Asperges met beenham voor 23,50 euro waarbij de beenham 10 uur gegaard is en soort spareribs leek te zijn. Frieten bruin. Hoezo patat erbij trouwens? Gek glaasje salade. Tafelgenoot had biefstuk met garnalen aan een spies. Donkerbruin van binnen en heel taai. Voor het geld stevig ondermaats.
Zebra1604 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De medewerkers zijn geen horeca mensen, weinig service, onsympathieek en geen humor. Eten is onder de maat. Biefstuk pepersaus medium gebakken... Bijna doorbakken gekregen, muffe saus.. Er zullen eerst nieuwe uitbaters in moeten komen voordat ze mij hier terug zien!
Verwennerij .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Gezellig en sfeervol eetcafe waar de klant op nr 1 staat! Aardige behulpzame bediening die ons een goede uitleg gaven over de gerechten en erg behulpzaam waren door ons ook nog leesbrillen aan te verschaffen.
De kok heeft ons echt verwend. De voor- en hoofdgerechten waren ruimschoots voldoende; grote kom tomatensoep en heerlijk stokbrood met kruidenboter en tapenade, voorgerecht geitenkaas met salade was uitmuntend . De hoofdgerechten van de anderen; duet van eend ;gekonfijte eendenpoot en biefstuk van eend waren voortreffelijk (en een aanrader)en erbij rijkelijk voorzien van verschillende soorten groenten. Biefstuk met pepersaus viel ook goed in de smaak.Maar ook de dagschotel voor het geringe bedrag van €10,; varkenshaas omwikkeld met parmaham was heerlijk, met daarnaast een heerlijke gevulde frisse salade. De 4 hoofdgerechten werden aangevuld met zelfgemaakte patat met salade voor iedereen. Kortom we hebben heerlijk gegeten en kunnen we het iedereen aanraden om er te gaan eten. Prijs/ kwaliteit is prima.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
denk je gezellig met je zoon, vriendin en hun kind te gaan lunchen in De Geere omdat je Middelburg een leuke stad vindt en omdat het restaurant er van buitenaf redelijke sfeervol uitziet (kroonluchters, mooie tafels e.d.) Maar de bediening was super slecht, er werken twee dames die zeker geen vriendinnen van elkaar zijn en een zeer onsympathieke uitstraling hadden. Na al lang de overigens goede cappu gedronken te hebben bleven we wachten op de menukaarten. Kwamen niet dus zijn er zelf maar achter aan gegaan. Het eten was ongeinspireerd opgediend (bleke tosties met een plastic cup tomatenketchup) Zaten we dan toch in een snackbar?? Het broodje beenham bestond uit twee stukken stokbrood en twee schijfje ham, op een bord gepleurd. Zag en zeer onsmakelijk uit. We wildem snel weg en besloot maar aan de bar af te rekenen. Er waren drie tafel bezet maar de "serveerster" wist niet van welke tafel ik kwam. Dus eten een MIN en de bediening en vriendelijkheid was Vreselijk.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
De tent oogt gezellig, maar daar is helaas bijna alles mee gezegd. Tenminste uit positief oogpunt dan... Het eten oogde sober en alles behalve creatief, we namen een tosti hawai en een stokbroodje. Niks bijzonders helaas. Tosti was wat bleekjes en het stokbrood minimaal belegd. Bij een normale vraag, voordat we bestelde, als: Hoe groot is het stokbroodje ongeveer?" Kregen we op een geagiteerde manier een brutaal antwoord: "Ja het is gewoon een stokbrood!". Wat een attitude. Man man man... wat is de service hier een drama zeg! Zo ga je toch niet met je klanten om. In ieder geval hadden deze mensen er afgelopen zaterdag erg weinig zin in. Of zou het structureel zijn? Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Afgelopen dinsdag hier op het terras geluncht. Nadat we al 10-15 zaten te wachten op bediening zijn we toch maar eens binnen gaan navragen. Hier de opmerking gekregen dat het erg druk was en 't normaal was (er waren echter maar 2 tafels bezet). Hamburger was verder erg smakelijk. Decor in de winkelstraat is verder niet speciaal, echter wel was alles netjes en verzorgd.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
leuke combinatie van kroeg om te poolen en lunch en diner cafe waar de daggerechten op het schoolbord de absolute aanraders zijn. heel populair tentje dus reserveren is wel aan te raden. prima gelegenheid om wat langer te blijven hangen na het eten. door de week professionele bediening in het weekend soms beetje geduld oefenen.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Heerlijk gegeten, wij hadden beide spare ribs gekozen. Heerlijk mals vlees en zeker genoeg te eten! Lekker eten voor een relatief lage prijs, echt een aanrader!