De Geere

Langeviele 51 4331 LR Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Geere

Ouderwets genieten

Restaurant Café De Geere vind je in het hart van de bruisende stad Middelburg. Op de kaart ouderwetse gezelligheid en traditionele gerechten uit de wereldkeuken. Van Zeeuwse vissoep en Belgische garnalenkroketten tot Spaanse tapas, voor Zeeuwen en toeristen lekker genieten. Buiten de kaart presenteert de chef extra specialiteiten, een voordelige daghap en er worden gezellige avonden met live muziek georganiseerd.

Meer informatie over restaurant De Geere

6,8
6,8
6,7

Jouw recensie over het restaurant De Geere

Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gemarineerde Spareribs gegeten,marinade was opgesmeerd net voor bereiding,diepvries patat.overal in Middelburg krijg je zelf gemaakte patat,en een beetje ja wat was het ,mix dingen uit blik .onze tafel durfde ze niet af te ruimen, zelf naar bar gegaan om te betalen ook daar is niet gevraagd om het had gesmaakt .zonde van me geld
Marten en Conny G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het zag er lekker uit, leuk opgemaakt. Veel vlees! Soep had iets warmer gemogen maar was lekker. Absoluut geen chique gelegenheid dus goed om met vrienden een hapje te gaan eten, je voelt je er gelijk thuis. Heerlijke muziek.
S1978 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Tweede kans na teleurstellende ervaring een jaar of twee geleden.
Kwaliteit van het eten was niet goed. De drie slibtongen op mijn bord verschilden van smaak, wat ronduit dubieus is. De frieten waren niet doorbakken en de service ronduit slecht (lees ongeïnteresseerd en traag) Wij hebben ons de moeite bespaard om feed back te geven en komen hier niet meer terug.
isa867 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Inrichting kaal en donker, niet echt gezellig. Mijn zoon had een uitsmijter, hierbij werd wat oude verlepte garnituur geserveerd. Bediening was ronduit onvriendelijk, alsof iedere moeite te veel was. Ik had om extra slagroom gevraagd, herhaaldelijk, maar kreeg nog maar een zielig toefje. De overige gerechten waren oké, maar niet om over naar huis te schrijven. Er zijn vast gezelligere gelegenheden te vinden in Middelburg, met wat meer zorg voor de gerechten en vriendelijkere bediening.
d S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
bediening erg aardig inrichting donker en kaal
Reil .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Je moet wel iets doen om hier als klant op te vallen, we moesten lang wachten op de lunchkaart terwijl het toch niet écht druk was. De clubsandwich was redelijk maar wat meer aankleding i.p.v. de berg bruine friet was lekkerder geweest. Het 12-uurtje van mijn partner zag er ook niet smakelijk uit. Het is het allemaal net niet: de bediening, de gerechten, de toiletten en de aankleding van het eetcafé. Jammer maar helaas. De rekening echter was van een sterrenrestaurant: behoorlijk hoog.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We wilden lunchen bij onze vaste stek in Middelburg. Allebei een uitsmijter genomen. Niks mis mee, maar helemaal niets aan garnering. Bediening was niet erg alert dus zelf naar binnen om te bestellen. Weinig klandizie. Na de recensies gelezen te hebben, snap ik waarom! We hebben hier in het verleden wel beter gegeten.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Tapas vooraf was okay. Hoofdgerechten zeer matig. Asperges met beenham voor 23,50 euro waarbij de beenham 10 uur gegaard is en soort spareribs leek te zijn. Frieten bruin. Hoezo patat erbij trouwens? Gek glaasje salade. Tafelgenoot had biefstuk met garnalen aan een spies. Donkerbruin van binnen en heel taai. Voor het geld stevig ondermaats.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
denk je gezellig met je zoon, vriendin en hun kind te gaan lunchen in De Geere omdat je Middelburg een leuke stad vindt en omdat het restaurant er van buitenaf redelijke sfeervol uitziet (kroonluchters, mooie tafels e.d.) Maar de bediening was super slecht, er werken twee dames die zeker geen vriendinnen van elkaar zijn en een zeer onsympathieke uitstraling hadden. Na al lang de overigens goede cappu gedronken te hebben bleven we wachten op de menukaarten. Kwamen niet dus zijn er zelf maar achter aan gegaan. Het eten was ongeinspireerd opgediend (bleke tosties met een plastic cup tomatenketchup) Zaten we dan toch in een snackbar?? Het broodje beenham bestond uit twee stukken stokbrood en twee schijfje ham, op een bord gepleurd. Zag en zeer onsmakelijk uit. We wildem snel weg en besloot maar aan de bar af te rekenen. Er waren drie tafel bezet maar de "serveerster" wist niet van welke tafel ik kwam. Dus eten een MIN en de bediening en vriendelijkheid was Vreselijk.
F P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
De tent oogt gezellig, maar daar is helaas bijna alles mee gezegd. Tenminste uit positief oogpunt dan... Het eten oogde sober en alles behalve creatief, we namen een tosti hawai en een stokbroodje. Niks bijzonders helaas. Tosti was wat bleekjes en het stokbrood minimaal belegd. Bij een normale vraag, voordat we bestelde, als: Hoe groot is het stokbroodje ongeveer?" Kregen we op een geagiteerde manier een brutaal antwoord: "Ja het is gewoon een stokbrood!". Wat een attitude. Man man man... wat is de service hier een drama zeg! Zo ga je toch niet met je klanten om. In ieder geval hadden deze mensen er afgelopen zaterdag erg weinig zin in. Of zou het structureel zijn? Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Afgelopen dinsdag hier op het terras geluncht. Nadat we al 10-15 zaten te wachten op bediening zijn we toch maar eens binnen gaan navragen. Hier de opmerking gekregen dat het erg druk was en 't normaal was (er waren echter maar 2 tafels bezet). Hamburger was verder erg smakelijk. Decor in de winkelstraat is verder niet speciaal, echter wel was alles netjes en verzorgd.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
leuke combinatie van kroeg om te poolen en lunch en diner cafe waar de daggerechten op het schoolbord de absolute aanraders zijn. heel populair tentje dus reserveren is wel aan te raden. prima gelegenheid om wat langer te blijven hangen na het eten. door de week professionele bediening in het weekend soms beetje geduld oefenen.