De Gecroonde Liefde

Nieuwendijk 13 4381 BV Vlissingen Nederland Kaart

Over restaurant De Gecroonde Liefde

Fraaie smaken

In deze schitterende zaak geniet je van de Frans-internationele keuken. Mooie combinaties, schitterend opgemaakte borden en boordevol smaak; hier werken mensen met passie en liefde voor het vak. Aanrader!

Meer informatie over restaurant De Gecroonde Liefde

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Jbjasperse .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede kwaliteit eten en een leuk menu samengesteld door de mensen van De Gecroonde Liefde. Zelfs bij het kopje thee na nog wat lekkers op een plankje.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij vonden het erg goed, de bediening heel vriendelijk, is voor herhaling vatbaar.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrukkelijk eten, en prachtige bordopmaak. Goede bediening en uitleg over de gerechten, en een relaxte sfeer in de zaak. Zeker een aanrader.
Basentiny .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gereserveerd voor een AH menu, altijd vriendelijke ontvangst. Mooi en lekker voorgerecht van een zalmtartaar met een leuken gevarieerd garnituur, een extra toevoeging genomen van een heerlijk bisque, het hoofdgerecht eendenborst met een saus en verschillende beetgare (groene) groenten, een dessert van zwarte bonenijs een mouse en panacota, goede wijnen en alles op een ontspannen manier ook met goede tussenruimtes. Wij komen er graag!!!!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Tevreden, eten lekker,grote glazen wijn en karaf water erbij. Helemaal goed. Vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer!
J.F D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Geweldig restaurant met vriendelijk personeel en uitstekende kok! Maaltijden worden mooi opgediend en zijn ruim voldoende. Fijne sfeer. Wij komen hier graag. Fam.Don Berkel-Enschot.
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was lekker, de zaak gezellig en de mensen vriendelijk. Alleen kan de service beter. Het duurder allereerst bijna een uur tot ons voorgerecht. In de tussentijd hadden we alvast een broodje besteld, die waren ze vergeten. We gaven bij het brengen van het voorgerecht aan dat we het brood nu niet meer hoefden en die staat vervolgens dan weer wel op de bon. Ondertussen zitten we al een tijd zonder drankje. Pas toen ze het hoofdgerecht kwamen ophalen, werd ons weer om een drankje gevraagd.
H.P.G. K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
AH menu weer te duur; je hoort pas als je binnen bent wat er op het menu staat, geen keuze.
Op deze vrijdag alleen vis, jammer. Gerechten mooi opgediend, maar niets te veel.
R De Jonge .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteren, op uitnodiging van een vriendin, genoten van een heerlijk AH menu. Mooi opgemaakte borden. Hier worden je smaakpapillen nog echt verwend. Alles super vers en smaken goed bij elkaar passend. Zeer vriendelijk bediening.
Mylatje .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Service was heel goed. Voorgerecht was uitstekend!!! Hoofdgerecht viel tegen. Flauwe vis met sperzieboontjes en teveel peper. Toetje was niet bedoelt voor mensen die van zoet houden, maar wel lekker.
Peter891 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was goed verzorgd en smakelijk.
Het service zeer rommelig, Groep van 8 Vertrok en hun tafel werd met herrie en gerommel opgeruimd , terwijl wij hoofdgerecht nog moesten krijgen.
Dit gaf geen gastvrij gevoel.
Kseenb .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
heerlijk! hele speciale smaken en combinaties. Alles zelfgemaakt en vers. Vaker naar toe om al het andere ook te proeven
Beer-Ria .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Verrukkelijk gegeten. De bediening was attent en vriendelijk. We waren er 's avonds, maar het terras zag er ook aantrekkelijk uit. Gaan we ook een keer doen als het weer geschikt is en dat is vaak genoeg in Vlissingen.
Verder leefde ik in de veronderstelling dat hun openingstijden gekoppeld waren aan die van het Muzeeum, maar dat is niet zo. Ze zijn ook 's avonds open. Als ik dat had geweten was ik er al veel eerder geweest. Aanrader!
Ditjboer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht was zeer matig (weinig smaak), nagerecht was goed maar standaard. De prijs was hoger dan we het waard vonden.
Timdon .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was weer geweldig, zoals we dat gewend zijn van De Gecroonde Liefde. Elke keer weer verrassend en altijd weer gerechten met smaken die perfect bij elkaar passen.
Addyl .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gesmuld van het ah menu bij de Gecroonde Liefde. Mooi opgemaakte borden. Het voorgerecht zalmtartaar met subtiele miso en avocadocreme en wat sushirijst. De smaak van de crèmes verrassend,wat licht zuur, het ander iets zoet,een frisse smaak en het ietsje zout van de zalmtartaar een prima kombinatie.
Als hoofdgerecht scholfilet op een bedje van haricot vert,lamsoor en zeekraal met een curry kokos sausje. Heerlijk.
Het dessert pannacotta met citroenijs erg lekker en leuk opgemaakt.
Prima bediening alle gerechten werden bij het serveren van een uitleg voorzien. Het restaurant is smaakvol ingericht. Al met al een prima restaurant. Als we weer tijdig kunnen reserveren(vorig jaar tijdens onze vakantie steeds vol)komen we zeker nog eens terug. Als u een sfeervolle restaurant met smaak zoekt hoeft u in Vlissingen niet lang te zoeken,reserveer bij de Gecroonde Liefde. Tot ziens.
Louise A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met een uitzicht op allerlei leven bij haventje, kazematten, kade, arsenaal en zeegat genoten wij van ons ah menuutje, Alles was verfijnd van smaak. Bijzonder mooi opgemaakte zalmtartaar met verrassende misocreme en avocadocreme. Stevige scholfilet op precies goed gewokte groene groenten en romige kerrie cocossaus. De witte wijn paste er perfect bij.
Meerdere volle vruchtensmaken met pannacotta en als ijs, smolten in onze mond. Met de koffie kwamen nog eens lekkere zoete hapjes mee. Als we weer in Vlissingen zijn, komen we weer.
Mooidroste .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
we hadden een 3 gangen vismenu waarbij het hoofdgerecht de kroon spande, heerlijk met zeekraal en lamsoor en een fijne curry met een pittige nasmaak
Ariette T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met de AH restaurant actie een reservering gemaakt bij de gecroonde liefde. Dit restaurant stond al langere tijd op mijn verlanglijstje. Het was heerlijk! 3gangen menu met voldoende op het bord. Heerlijke wijn, we komen hier zeker terug.
Keesdeggeller .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De Gecroonde Liefde is een klein restaurant, met een gezellige sfeer. De maaltijd van het ah-driegangen menu was voortreffelijk, beter dan menig restaurant, waar er vaak komen.