De Gecroonde Liefde

Nieuwendijk 13 4381 BV Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gecroonde Liefde

Fraaie smaken

In deze schitterende zaak geniet je van de Frans-internationele keuken. Mooie combinaties, schitterend opgemaakte borden en boordevol smaak; hier werken mensen met passie en liefde voor het vak. Aanrader!

Meer informatie over restaurant De Gecroonde Liefde

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
allegonde .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijk personeel, leuk zitten en lekker eten. Prijs/kwaliteit klopt heel goed! 4 gangen menu aan te raden. Vriendelijk voor kids.
allegonde .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Helaas was dit een tegenvallende ervaring. Het begon eigenlijk al bij binnenkomst toen onze jas niet werd aangenomen. En er werd ook niets gezegd over dat er een kapstok was waar we dan zelf onze jas op konden hangen. Dat moesten we zelf maar uitzoeken. De gastheer was afwezig en ongeïnteresseerd. Er kwam niet of nauwelijks uitleg bij de fles wijn van 30 euro die we hadden uitgekozen. Wij probeerden nog een grapje te maken maar daar werd ook niet op gereageerd. We kregen het brood tegelijk met het voorgerecht, wat toch meestal voor het voorgerecht komt. We kregen vervolgens geen uitleg bij ons dessert, terwijl we een verrassingsmenu hadden. Kortom de service was teleurstellend. Voetnoot hierbij is dat de kwaliteit van het eten en smaken wel echt goed waren.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten in gezellige ambiance.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het was weer perfect , zoals altijd, bedankt
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een leuk restaurant aan de haven van Vlissingen. Zeker de moeite waard, wel even goed zoeken geblazen! Wij kozen het drie gangen menu wat een aanrader was.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening.
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het eten en de bediening was weer voortreffelijk zoals altijd
Echt een aanraden om hier te eten
Ieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het restaurant, keuken en inrichting, waren goed. De gerechten waren heerlijk, soms verrassend van smaak en mooi opgediend.
We waren teleurgesteld door de afstandelijke, niet communicatieve bediening.
Ook misten we een amuse voor aanvang van het menu.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Menukaart met voldoende vlees en vis gerechten. Prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Kortom, echt een aanrader!
Jikkemien .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Dineren bij De Gecroonde Liefde op 16 december was opnieuw een feestje. Het driegangenmenu via de AH restaurantactie bestond uit zalmtartaar met garnituur, eendenborstfilet met groente en frites en een dessertselectie van witte chocolademousse, vanille-ijs en panna cotta. Alle gerechten waren mooi opgemaakt op de borden en werden voorzien van uitleg keurig door de gastheer geserveerd. Er kan tegen betaling afgeweken worden van het vaste AH-menu, maar dat vonden wij niet nodig. De ambiance in het restaurant voelt prettig en ongedwongen. Perfecte locatie. Een aanrader!
jbjasperse .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede kwaliteit eten en een leuk menu samengesteld door de mensen van De Gecroonde Liefde. Zelfs bij het kopje thee na nog wat lekkers op een plankje.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij vonden het erg goed, de bediening heel vriendelijk, is voor herhaling vatbaar.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrukkelijk eten, en prachtige bordopmaak. Goede bediening en uitleg over de gerechten, en een relaxte sfeer in de zaak. Zeker een aanrader.
basentiny .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gereserveerd voor een AH menu, altijd vriendelijke ontvangst. Mooi en lekker voorgerecht van een zalmtartaar met een leuken gevarieerd garnituur, een extra toevoeging genomen van een heerlijk bisque, het hoofdgerecht eendenborst met een saus en verschillende beetgare (groene) groenten, een dessert van zwarte bonenijs een mouse en panacota, goede wijnen en alles op een ontspannen manier ook met goede tussenruimtes. Wij komen er graag!!!!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Tevreden, eten lekker,grote glazen wijn en karaf water erbij. Helemaal goed. Vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer!
J.F D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Geweldig restaurant met vriendelijk personeel en uitstekende kok! Maaltijden worden mooi opgediend en zijn ruim voldoende. Fijne sfeer. Wij komen hier graag. Fam.Don Berkel-Enschot.
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was lekker, de zaak gezellig en de mensen vriendelijk. Alleen kan de service beter. Het duurder allereerst bijna een uur tot ons voorgerecht. In de tussentijd hadden we alvast een broodje besteld, die waren ze vergeten. We gaven bij het brengen van het voorgerecht aan dat we het brood nu niet meer hoefden en die staat vervolgens dan weer wel op de bon. Ondertussen zitten we al een tijd zonder drankje. Pas toen ze het hoofdgerecht kwamen ophalen, werd ons weer om een drankje gevraagd.
H.P.G. K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
AH menu weer te duur; je hoort pas als je binnen bent wat er op het menu staat, geen keuze.
Op deze vrijdag alleen vis, jammer. Gerechten mooi opgediend, maar niets te veel.
r de jonge .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteren, op uitnodiging van een vriendin, genoten van een heerlijk AH menu. Mooi opgemaakte borden. Hier worden je smaakpapillen nog echt verwend. Alles super vers en smaken goed bij elkaar passend. Zeer vriendelijk bediening.