De Gats

Meer informatie over restaurant De Gats

Jouw recensie over het restaurant De Gats

Rian61 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Er moet nog hard worden gewerkt om groepen goed te kunnen ontvangen. Konijn erg droog, taai en niet gaar. Weinig smaak aan het zuurvlees. Geen rechaud op tafel dus eten snel koud. Ondanks dat er vooraf gereserveerd was was er zeer beperkte keuze.
eamesz .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gisteravond bij 'De Gats' gaan eten met de collegae van het werk. Bijzonder goed gegeten. Echte Limburgse specialiteiten zoals oma ze maakt: zuurvlees, konijn in het zuur, varkensrugfilet, varkenswangen, forel etc etc. En alles met bijzondere bieren gemaakt, bijgestaan door heerlijke botersla (eens geen rucola max zak uit de supermarkt, maar gewone sla met heerlijke dressing) en knapperige frietjes. Gewoon lekker ouderwets, maar o zo lekker vergeleken met sommige hedendaagse creaties... Voor de rest veel bijzondere bieren, goede service en een eigenaar die straalt van plezier en klantgerichtheid. Qua uitstraling kan 'De Gats' ook niet stuk: een ouder pand kun je in Sittard vrijwel niet vinden en qua aankleding super.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wij waren hier voor een lunch, vriendelijke bediening, zowel binnen als buiten zat de zaak goed vol. Ondanks het slechte weer. Uitgebreide kaart. Eten is lekker maar niet speciaal. Inrichting doet denken aan oude herberg. Wat wel speciaal is, is het grote aanbod in bieren.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Lekker geluncht in dit restaurant. De uiensoep is niet te versmaden. Lekker wijntje erbij, aardige en vlotte bediening. Kortom, een aanrader.