Over restaurant De Gastheer

Het allerbeste rundvlees, van kop tot staart

De liefde voor prachtige producten is groot bij chef Coen Kneppers. Hij is zelfs nauw betrokken bij de fok van Piemontese koeien, het rundvlees dat in het restaurant wordt geserveerd. Hij zet de lekkerste gerechten voor je op tafel, vol passie en met heel veel smaak. Verder een leuk restaurant met vriendelijke bediening en goede wijnen.

Meer informatie over restaurant De Gastheer

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tiny O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst
Correcte bediening , uitleg over het menu
Heerlijk gegeten
Gezellige sfeer
Zeker voor herhaling vatbaar
01gabrie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor derde keer bij Gastheer gegeten. Een absolute aanrader. Je proeft aan alles dat er met goede eerlijke producten wordt gewerkt en dat er aan elke gerechtje veel zorg is besteed. Als je het over prijs / kwaliteitsverhouding hebt, is dit restaurant een topper. Zeer goede kwaliteit voor betrekkelijk weinig geld.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
In een rustige eetzaal van het restaurant een goede ontvangst waarbij het AH menu vast staat,dus geen keuze.
Het voorgerecht warme broodjes met osseworst en een bord met proeverijtjes, het hoofdgerecht diverse heel kleine hapjes ,leuk opgemaakt maar de extra bestelde patat zorgde dat je vol raakte, Het dessert een creatie van de kok was verfrissend . Konclusie ,weinig voor veel geld en de drank is te duur,
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was perfect, akoestiek slecht.
C. C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontvangst haastig, jassen werden niet aangenomen.
Wij waren via de AH actie, maar het tweede menu was niet gratis, op de rekening stond 20 euro korting. Was netjes geweest als dit van te voren gemeld was.
Jammer dat duidelijk te zien is dat het gedeelte waar zij zaten, de ontbijtzaal van het hotel is.
Glazen en bestek duidelijk sporen van de vaatwasser te zien, maakte de eerste indruk niet goed.
Eten was goed, snelheid van doorgeven ook, alleen op het nagerecht drie kwartier wachten is dan jammer.
Bediening aan tafel, zeer vriendelijk.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We werden in een ongezellige en zeer gehorige ruimte geplaatst met zeer oud en beschadigd meubilair.
Er werd totaal geen uitleg gegeven over het menu, niet gevraagd of er allergieën waren of iets niet lekker vonden.
Zo donker dat ik niet zag wat er op mijn bord lag.Onervaren en zeer onvriendelijk personeel.
We waren duidelijk teveel die avond er was nl in een andere zeer gezellige zaal een bruiloft en de gasten met een AH bon werden even afgeraffeld.
Nooit Meer!!!!!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben hier met onze vrienden heerlijk gegeten en genoten. Absoluut voor herhaling vatbaar. Heel vervelend: ik moet voor het systeem tenminste een bepaald aantal letters invoeren.
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
1 keer maar nooit meer! Het eten was redelijk maar niet heel bijzonder. Weinig groenten bij het Hoofdgerecht.
Daarom gevraagd of we wat rauwkorst erbij mochten bestellen. Er kwam alleen sla en wat dresslng en 1 klein stukje tomaat op tafel. Als afsluiter 2 latte macchiato en 5 cappuccino besteld, De serveerster kwam terug met 2 latte macchiato en 5 gewone koffie. Ok dat kan gebeuren.. maar dat we één van de serveersters wilde aanspreken werd er totaal niet op ons gelet hoewel het restaurant bijna leeg was. We kregen gelukkig de cappucino van de zaak.
Bij het afrekenen netjes het geld op het schoteltje neergelegd. 35,00 te veel. Ze ging de jassen pakken hoewel we nog niet klaar waren met afrekenen. We stonden een paar minuten met onze jas aan te wachten. Totdat éen van de serveerster het geld pakte en gelijk in kassa verdween. Na weer een paar minuten wachten vroegen of we nog wisselgeld terug kregen. Ze vroeg hoeveel hebben jullie geven dan? We vertelde haar het bedrag, en daarop vroeg ze hoeveel geld we terug wilde?? met andere woorden hoeveel fooi wil je geven? (zo kwam het over)
Heel onprofessioneel! Ze hebben geen goede indruk op ons achter gelaten.
YvetteCM V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Door de Iens/Albert Heijn restaurant actie kwamen we bij dit restaurant terecht. Het drie gangen menu wat bij elke gang bestond uit een aantal proeverijen (plus broodplankje vooraf) was werkelijk niets aan te merken: het was gevarieerd, origineel en heerlijk! Huiswijnen wit en rood waren prima. Ook de bediening was vriendelijk en snel. Toen de lamp boven onze tafel kapot bleek te zijn werd dit snel verholpen door een paar extra kaarsen. Wel verbaasde het mij dat dit drie gangen menu nu 39,50 euro kostte (2e menu gratis) waar het normaal (op de site te lezen) 27,50 euro kost. Zo betaal je zelf toch weer de helft mee. Maar dit is dan ook de enige bemerking.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden hoge verwachtingen, maar deze zijn zeker niet waargemaakt. De bierkaart ontstijgt het supermarkt niveau niet, voorgerechten zijn prima voor een brasserie. Het vlees is goed maar aan de zuinige kant. We hebben het dessert maar overgeslagen en hebben het goed gemaakt met een slobber en kaasplank uit een ander restaurant.
Lydiewarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben genoten van het eten bij de Gastheer, verrassend en lekker, topkwaliteit. We zullen het zeker iedereen aanraden
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de proeverijtjes waren uit de kunst. De kwaliteit van het eten was heel goed; de opmaak was ook heel mooi. De bediening was zeer vriendelijk en ervaren.
Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vorig jaar waren we zeer aangenaam verrast met het menu: diverse proeverijen van voor-, hoofd- en nagerechten. We gingen enige maanden later zelfs terug om gerechten van de kaart te nemen ipv weer gebruik te maken van de AH restaurant actie.
Dit jaar viel het AH menu tegen. Voorgerecht bestond uit vlees en zalmmouse en garnalen. Het hoofdgerecht was hetzelfde als vorig jaar en niet echt spannend dus. Chef zonder inspiratie in de keuken denk ik. Vorig jaar kwam de chef ook nog aan tafel om uit te leggen. Nagerecht had slechts 1 bolletje vanille en chocolade mouse. Wat een verschil met vorig jaar! We namen het wijnarrangement erbij (€16,50 voor 3 minimaal ingeschonken glazen), maar hadden voor die €33,00 vast een heerlijke fles kunnen uitkiezen. Wijnen waren niet bijzonder, maar smaken kunnen uiteraard verschillen. We misten ook de enthousiaste gastheer/sommelier van vorig jaar. We hebben wel geconstateerd dat bijna alle deelnemende restaurants hun prijzen voor het AH-menu hebben verhoogd, dit was nu €39,50 ipv €34,50 vorig jaar. Meer voor minder, jammer.
Boontjes.65 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was allemaal erg lekker. Vorige week zijn wij toevallig ook al geweest en toen vond ik de steak wat minder mals, maar nu ook goed.
Maritkoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima eten en een aardige, attente gastheer. Mooie locatie, beetje achterstallig onderhoud binnen. Maar voor herhaling vatbaar
Geertjezee .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gereserveerd met AHaktie. Geen keuze in het menu. Het menu bestond uit voorgerecht "huisgemaakte" filet american, hoofdgerecht biefstuk met wat groente en een saus van komijn die er absoluut niet bij paste en voor de friet moet je bijbetalen. Er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk wilde hebben. Nagerecht droge chocolademousse met oude Koekkruimels . En dit menu kostte 39.50 per persoon . Bij het afrekenen kregen we te horen dat de kok er zelf niet was. Jammer want dan waren we liever een andere keer teruggekomen.
Pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De Gastheer was een ware belevenis. De proeverijen van rund was echt apart. De bediening was absoluut vriendelijk, attent en kundig. We komen zeker nog een keer terug
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via de AH restaurantactie met vier personen in dit restaurant gegeten. Het eten zelf was van redelijke kwaliteit, niet echt hoogstaand maar gewoon wel goed. De porties waren naar ons idee echter aan de magere kant zeker gezien de normaal gehanteerde prijzen, paar stukjes biefstuk een bitterbal en een half worstje met wat aardappelpuree 4 sperziebonen en dat was het. Voorts moest bijbetaald worden voor een portie frites.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Werd helaas verkeerde wijn geserveerd. En niet aangepast. Maar verder was bediening en eten fantastisch.