Over het restaurant De Gastheer

Het allerbeste rundvlees, van kop tot staart

De liefde voor prachtige producten is groot bij chef Coen Kneppers. Hij is zelfs nauw betrokken bij de fok van Piemontese koeien, het rundvlees dat in het restaurant wordt geserveerd. Hij zet de lekkerste gerechten voor je op tafel, vol passie en met heel veel smaak. Verder een leuk restaurant met vriendelijke bediening en goede wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gastheer

Jouw recensie over het restaurant De Gastheer

m K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Buitengewoon goed en gezellig. Bediening attent en vriendelijk. Keuken uitmuntend.
ajp.bakker B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
Eten was smakelijk en de hoeveelheid voldoende.
Heerlijk toetje.
Gezellige inrichting.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden goed bediend.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten, service was iets langzaam aan het begin want ober is ook verantwoordelijk voor de receptie maar toen kwam er nog iemand bij. Aanrader!
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was goed
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het menu was heerlijk en de gerechten waren mooi gepresenteerd en van prima kwaliteit.
De bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.
carlavanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij zijn goed ontvangen, eten was erg lekker, service was erg goed, een leuke sfeer, relax, de muziek was ook rustig dat je elkaar goed kon horen en verstaan. echt om nog een keer naar toe te gaan. van mij een 10
Hofnar .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij moesten veel te lang wachten op het hoofdgerecht, omdat een bestelling vanuit het café voor ging ! Daarnaast bestond het hele menu uit proeverijtjes van voornamelijk rundvlees in het hoofdgerecht, waarvan de biefstuk niet was weg te krijgen. Zat vol met zenen. Kan zijn dat dit incidenteel was, maar dit is wel erg jammer als je dit treft.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Waren hier via de AH actie 2e menu gratis (€39,50). Het proeverijtje van voorgerechten was laag op smaak, alleen het soepje was goed op smaak, maar had wel wat warmer geserveerd mogen worden. Het hoofdgerecht en dessert waren lekker, maar niet overdreven veel. Prijs kwaliteit verhouding (2e menu gratis) was nu goed, maar met zulke porties en prijzen moet ik nog wel ff nadenken aleer ik weer hier ga eten.
Groot minpunt was de bediening. Men was gehaast en had geen oog voor de gasten (liep met de blik op de grond en keek niet rond). Ben zelfs naar het buffet gelopen om nog een glas wijn te bestellen. Op momenten van rust verzamelde men zich achter de bar en bij de uitgifte en stond daar te kletsen i.p.v. zich met de gasten bezig te houden. Jammer!
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gebalanceerd menu als je tenminste van vlees houdt. Correcte en attente bediening in een prettige en niet te rumoerige omgeving. Het leukste en meest geanimeerde contact met de bediening hadden wij bij de receptie waar wij moesten afrekenen. We weten nu voor welke evenementen wij dit jaar weer naar Schagen zouden moeten komen en natuurlijk waar wij dan weer zouden kunnen gaan eten.
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vooraf werd brood geserveerd, lekker warm met te koude boter, dus lastig smeren: 7,5
Voorgerecht: een aardige proeverij van 4 gerechtjes met een glaasje soep: 7,5
Hoofdgerecht: de specialiteit van het huis: schotel van het Piemontese rund, erg lekker! Bitterbal, worstje en steak, prima op smaak en heerlijk zacht: 8!
Dessert: beetje jammer, ik denk niets zelf gemaakt, en niet bijzonder ook al was het een proeverij. Hier zou ik een originelere aanpak kiezen. En het echt lekker maken.
Al met al een prima avond en lekker gegeten.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was kwalitatief ongelooflijk goed, personeel ook uiterst vriendelijk. Eten werd netjes opgediend met uitleg wat er op je bord lag. Ook geen probleem om te verplaatsen van ene tafeltje naar een ander tafeltje. Het enige nadeel was, toch ook wel erg belangrijk, dat de doorlooptijd erg lang duurde. Tussen elk gerecht zat zo ongeveer 40-45 minuten. Dat duurde voor ons te lang. Maar dat kan te maken hebben gehad omdat het erg druk was en mss ondernezetting keuken. Wij komen er namelijk zeker weer terug want het eten was trés trés bien.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De akoestiek is niet goed. Heel erg "levendig". Het duurde lang voordat het broodje kwam. Helaas werd mijn partner onwel tijdens het voorgerecht. We kregen versneld de rekening, mochten de AH bon niet inleveren en moesten het volle bedrag voor broodje en hele kleine voorgerecht betalen. Inclusief drankje kwam dit uit op €40. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke gerechten, in een gezellige maar wat rumoerige omgeving. De bediening had problemen, waardoor er soms wel erg lang gewacht moest worden: op het dessert bijna 3 kwartier! Maar dat hadden we er in dit geval voor over, want alles wat we voorgezet kregen was erg lekker.
Verametselaar M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij waren erg teleurgesteld, het eten wat je op je bord kreeg was erg weinig, bijna geen groenten die moest je zoeken op je bord, wij kregen zonder te vragen hoe wij de biefstuk wilden het vlees bijna rauw op ons bord en beiden houden niet van biefstuk en zeker niet als het zo rauw op je bord komt, het worstje was niet lekker van smaak met iets van anijs erin, het was erg duur voor wat je kreeg.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was reuze gezellig erg sfeervol zo met de kerstversiering . Het diner was voortreffelijk. We hebben uw telefoonnummer ingevoerd,een goed idee. COMPLIMENT voor de kok in de keuken en het bedienend personeel. Fijne feestdagen voor u allen een gezond 2017 tot gauw. HENK.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
kiwijos .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De proeverij was uitstekend. Voortreffelijke smaken van diverse kleine, verschillende hapjes. Bij het serveren werd netjes uitgelegd wat we voorgeschoteld kregen. Een aanrader!
Tiny O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst
Correcte bediening , uitleg over het menu
Heerlijk gegeten
Gezellige sfeer
Zeker voor herhaling vatbaar
01gabrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor derde keer bij Gastheer gegeten. Een absolute aanrader. Je proeft aan alles dat er met goede eerlijke producten wordt gewerkt en dat er aan elke gerechtje veel zorg is besteed. Als je het over prijs / kwaliteitsverhouding hebt, is dit restaurant een topper. Zeer goede kwaliteit voor betrekkelijk weinig geld.