8,2 /10
174 recensies

Over het restaurant De Gastheer

Het allerbeste rundvlees, van kop tot staart

De liefde voor prachtige producten is groot bij chef Coen Kneppers. Hij is zelfs nauw betrokken bij de fok van Piemontese koeien, het rundvlees dat in het restaurant wordt geserveerd. Hij zet de lekkerste gerechten voor je op tafel, vol passie en met heel veel smaak. Verder een leuk restaurant met vriendelijke bediening en goede wijnen.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,6
    Fles mineraalwater
  • € 3,9
    Glas wijn
  • € 22,5
    Fles wijn
  • € 5
    Glas champagne
  • € 33
    Fles champagne
  • € 2,2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant De Gastheer

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Zeer goed
8,2 /10
  • 10
    11
  • 9
    28
  • 8
    95
  • 7
    28
  • < 7
    14
Eten
8,3
Service
8,3
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
173/176 recensies
Karin D.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Het eten was kwalitatief ongelooflijk goed, personeel ook uiterst vriendelijk. Eten werd netjes opgediend met uitleg wat er op je bord lag. Ook geen probleem om te verplaatsen van ene tafeltje naar een ander tafeltje. Het enige nadeel was, toch ook wel erg belangrijk, dat de doorlooptijd erg lang duurde. Tussen elk gerecht zat zo ongeveer 40-45 minuten. Dat duurde voor ons te lang. Maar dat kan te maken hebben gehad omdat het erg druk was en mss ondernezetting keuken. Wij komen er namelijk zeker weer terug want het eten was trés trés bien.
J. D.
(0 recensie)
Average Rating
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De akoestiek is niet goed. Heel erg "levendig". Het duurde lang voordat het broodje kwam. Helaas werd mijn partner onwel tijdens het voorgerecht. We kregen versneld de rekening, mochten de AH bon niet inleveren en moesten het volle bedrag voor broodje en hele kleine voorgerecht betalen. Inclusief drankje kwam dit uit op €40. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Mavadeja .
Expertproever
(8 recensies)
Average Rating
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijke gerechten, in een gezellige maar wat rumoerige omgeving. De bediening had problemen, waardoor er soms wel erg lang gewacht moest worden: op het dessert bijna 3 kwartier! Maar dat hadden we er in dit geval voor over, want alles wat we voorgezet kregen was erg lekker.
Verametselaar M.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Wij waren erg teleurgesteld, het eten wat je op je bord kreeg was erg weinig, bijna geen groenten die moest je zoeken op je bord, wij kregen zonder te vragen hoe wij de biefstuk wilden het vlees bijna rauw op ons bord en beiden houden niet van biefstuk en zeker niet als het zo rauw op je bord komt, het worstje was niet lekker van smaak met iets van anijs erin, het was erg duur voor wat je kreeg.
Jack B.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Het was reuze gezellig erg sfeervol zo met de kerstversiering . Het diner was voortreffelijk. We hebben uw telefoonnummer ingevoerd,een goed idee. COMPLIMENT voor de kok in de keuken en het bedienend personeel. Fijne feestdagen voor u allen een gezond 2017 tot gauw. HENK.
Ellen W.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten.
kiwijos .
Fijnproever
(3 recensies)
Average Rating
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
  • Online gereserveerd
De proeverij was uitstekend. Voortreffelijke smaken van diverse kleine, verschillende hapjes. Bij het serveren werd netjes uitgelegd wat we voorgeschoteld kregen. Een aanrader!
Tiny O.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Vriendelijke ontvangst
Correcte bediening , uitleg over het menu
Heerlijk gegeten
Gezellige sfeer
Zeker voor herhaling vatbaar
01gabrie .
Expertproever
(6 recensies)
Average Rating
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Voor derde keer bij Gastheer gegeten. Een absolute aanrader. Je proeft aan alles dat er met goede eerlijke producten wordt gewerkt en dat er aan elke gerechtje veel zorg is besteed. Als je het over prijs / kwaliteitsverhouding hebt, is dit restaurant een topper. Zeer goede kwaliteit voor betrekkelijk weinig geld.
Erna V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Het menu was een proeverij van verschillende originele gerechtjes. We proefden duidelijk de pure smaak. Erg van genoten!
bosman.h .
Meesterproever
(12 recensies)
Average Rating
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
  • Online gereserveerd
In een rustige eetzaal van het restaurant een goede ontvangst waarbij het AH menu vast staat,dus geen keuze.
Het voorgerecht warme broodjes met osseworst en een bord met proeverijtjes, het hoofdgerecht diverse heel kleine hapjes ,leuk opgemaakt maar de extra bestelde patat zorgde dat je vol raakte, Het dessert een creatie van de kok was verfrissend . Konclusie ,weinig voor veel geld en de drank is te duur,
Ilse W.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Eten was perfect, akoestiek slecht.
C. C.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Ontvangst haastig, jassen werden niet aangenomen.
Wij waren via de AH actie, maar het tweede menu was niet gratis, op de rekening stond 20 euro korting. Was netjes geweest als dit van te voren gemeld was.
Jammer dat duidelijk te zien is dat het gedeelte waar zij zaten, de ontbijtzaal van het hotel is.
Glazen en bestek duidelijk sporen van de vaatwasser te zien, maakte de eerste indruk niet goed.
Eten was goed, snelheid van doorgeven ook, alleen op het nagerecht drie kwartier wachten is dan jammer.
Bediening aan tafel, zeer vriendelijk.
Sandra R.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
  • Online gereserveerd
We werden in een ongezellige en zeer gehorige ruimte geplaatst met zeer oud en beschadigd meubilair.
Er werd totaal geen uitleg gegeven over het menu, niet gevraagd of er allergieën waren of iets niet lekker vonden.
Zo donker dat ik niet zag wat er op mijn bord lag.Onervaren en zeer onvriendelijk personeel.
We waren duidelijk teveel die avond er was nl in een andere zeer gezellige zaal een bruiloft en de gasten met een AH bon werden even afgeraffeld.
Nooit Meer!!!!!
Rob H.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben hier met onze vrienden heerlijk gegeten en genoten. Absoluut voor herhaling vatbaar. Heel vervelend: ik moet voor het systeem tenminste een bepaald aantal letters invoeren.
Marcella S.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
  • Online gereserveerd
1 keer maar nooit meer! Het eten was redelijk maar niet heel bijzonder. Weinig groenten bij het Hoofdgerecht.
Daarom gevraagd of we wat rauwkorst erbij mochten bestellen. Er kwam alleen sla en wat dresslng en 1 klein stukje tomaat op tafel. Als afsluiter 2 latte macchiato en 5 cappuccino besteld, De serveerster kwam terug met 2 latte macchiato en 5 gewone koffie. Ok dat kan gebeuren.. maar dat we één van de serveersters wilde aanspreken werd er totaal niet op ons gelet hoewel het restaurant bijna leeg was. We kregen gelukkig de cappucino van de zaak.
Bij het afrekenen netjes het geld op het schoteltje neergelegd. 35,00 te veel. Ze ging de jassen pakken hoewel we nog niet klaar waren met afrekenen. We stonden een paar minuten met onze jas aan te wachten. Totdat éen van de serveerster het geld pakte en gelijk in kassa verdween. Na weer een paar minuten wachten vroegen of we nog wisselgeld terug kregen. Ze vroeg hoeveel hebben jullie geven dan? We vertelde haar het bedrag, en daarop vroeg ze hoeveel geld we terug wilde?? met andere woorden hoeveel fooi wil je geven? (zo kwam het over)
Heel onprofessioneel! Ze hebben geen goede indruk op ons achter gelaten.
YvetteCM V.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
  • Online gereserveerd
Door de Iens/Albert Heijn restaurant actie kwamen we bij dit restaurant terecht. Het drie gangen menu wat bij elke gang bestond uit een aantal proeverijen (plus broodplankje vooraf) was werkelijk niets aan te merken: het was gevarieerd, origineel en heerlijk! Huiswijnen wit en rood waren prima. Ook de bediening was vriendelijk en snel. Toen de lamp boven onze tafel kapot bleek te zijn werd dit snel verholpen door een paar extra kaarsen. Wel verbaasde het mij dat dit drie gangen menu nu 39,50 euro kostte (2e menu gratis) waar het normaal (op de site te lezen) 27,50 euro kost. Zo betaal je zelf toch weer de helft mee. Maar dit is dan ook de enige bemerking.
Chris V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
3,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden hoge verwachtingen, maar deze zijn zeker niet waargemaakt. De bierkaart ontstijgt het supermarkt niveau niet, voorgerechten zijn prima voor een brasserie. Het vlees is goed maar aan de zuinige kant. We hebben het dessert maar overgeslagen en hebben het goed gemaakt met een slobber en kaasplank uit een ander restaurant.
lydiewarmerdam .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben genoten van het eten bij de Gastheer, verrassend en lekker, topkwaliteit. We zullen het zeker iedereen aanraden
Rob H.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
8,8 /10
Eten
9
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten, de proeverijtjes waren uit de kunst. De kwaliteit van het eten was heel goed; de opmaak was ook heel mooi. De bediening was zeer vriendelijk en ervaren.
Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.