De Gastery

Burgemeester de Kockstraat 33 7861 AA Oosterhesselen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gastery

De Gastery, in Oosterhesselen, heeft twee restaurants onder één dak. Geschikt voor een uitgebreide lunch, high tea, gezellige borrel, diner of een uniek buffet.

Geniet bij De Gastery van onze huisgemaakte gerechten, die op ambachtelijke wijze zijn bereid met streekproducten. Geniet in een sfeervol restaurant of buiten op ons zonovergoten terras. Uiteraard houden wij ook rekening met allergieën en dieetwensen. De Gastery is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur. Voor meer informatie, reserveringen en vragen kunt u ons bellen of kijken op onze website.

De Buffetery, onderdeel van De Gastery, is van vrijdag tot en met zondag geopend vanaf 17:00 uur. Hier kunt u genieten van bijzondere streetfood gerechten, maar ook van de klassieke gerechten met een twist. Er is een ruim assortiment aan voorgerechten aanwezig, zoals diverse soepen, tapas en salades. Ook aan hoofdgerechten geen gebrek. Kies uit de lekkerste vlees, vis en bij gerechten en alles wordt natuurlijk vers bereid. Onze kok bereidt voor u, in onze foodtruck, diverse gerechten voor u. Voor de kinderen hebben wij een auto omgebouwd tot speelhoek waar ze heerlijk kunnen spelen of een film kunnen kijken.

Graag nodigen wij u uit om iets lekkers en de sfeer te komen proeven bij De Gastery, twee restaurants onder één dak.

Meer informatie over restaurant De Gastery

Zondag: 11:00 uur - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gastery

Laurine T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed eten voor prima prijs. Aardige bediening. Interieur wellicht iets oubollig, maar netjes verzorgd en passend in de omgeving.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De bediening was zeer vlot, te vlot eigenlijk. We hadden net de bestelling doorgegeven, zaten net aan ons 1e drankje en het voorgerecht kwam al. Het hoofdgerecht was lauw, niet warm/heet. De bijgerechten waren wat karig (klein stoofpeertje, bakje met bietjes-salade en een bakje patat). Niet echt "kerstig"! De drank en gerechten werden OVER de tafel uitgeserveerd, wat bijna resulteerde in een omvallend longdrink-glas. De gasten moesten de drank en gerechten "aan pakken".
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding was scheef. Vond het veel te duur. Tot tweemaal toe koude saté,s gekregen en geen gaar ei. De bak waar de ijslepel in stond was bagger. Beslist niet voor herhaling vatbaar
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eenvoudig, maar goed.
Wij waren daar vanwege onze trouwdag.
Lekker samen gegeten.
Aardige bediening.
Leuke aankleding van de zaak wegens de aanstaande kerst.
Zag er mooi uit.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het is maandag, wel rustig!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bij een algemeen positief beeld toch een paar kanttekeningen. Iets wat op de kaart stond, bleek er niet (meer) te zijn. Kan gebeuren, maar het is prettig dat vooraf te weten; dat scheelt keuzestress. Voor- en hoofdgerechten prima. Nagerecht: erg veel nadruk op slagroom. Bijvoorbeeld mijn bitterkoekjespudding had wel iets meer pudding en minder slagroom mogen bevatten.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten vooraf champions met kruidenboter goed klaargemaakt smaakte prima. Hoofdgerecht lendebiefstuk deze was goed mals en de garnituren waren ook niet te versmaden , pastinaak nog nooit gehad maar wat lekker, ook de hutspot was heerlijk. En mijn dessert cheesecake was goed er zat een goede kaassmaak aan. Met andere woorden Gastery het was weer dik voor elkaar dikke pluim en tot een volgende keer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk 3-gangen keuze menu gegeten in het voorste gedeelte van dit restaurant. Al 2 x gegeten in het buffet gedeelte en dat was ook zeker de moeite waard, Kortom je kunt heerlijk eten bij de Gastery. Buffetrestaurant altijd wat drukker en lawaaierig en in het voorste gedeelte heerlijk rustig en sfeervol. Top bediening
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik had van te voren gemaild en gebeld dat het de verjaardag van mijn vriend was. Komt goed hier gaan we iets mee doen. Helaas niets gebeurd. Jammer.
Het eten was heerlijk en prima voor elkaar.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel, geen lange wachttijden .
Aaldert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was heerlijk.wij komen zeker een keertje weer eten
Aly M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen.

Goede kwaliteit.
Zeer vriendelijk personeel.
Van mij persoonlijk mag er wel iets meer sla of rauwkost bij
duurt B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
met zn achten lekker gegeten.
Corné L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We zijn vanuit Attractiepark Slagharen in Oosterhesselen gaan eten met 2 volwassenen en 4 pubers. Uiteraard kozen we met dit gezelschap voor de buffetery.
Wat een leuk concept, maar vooral: wat een kwalitatief goed eten. We werden hartelijk ontvangen, de sfeer is prima, er is tijd voor uitleg en zeker de man in de foodtruck is dol op z'n werk.
Aanrader!
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Hoge kwaliteit. Uitstekende combinaties. Aan te raden voor een zeer smakelijk avondje uit. Vlotte bediening door een zeer enthousiaste eigenaar.
Frédérique W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we hadden gevraagd om een rustig plekje vanwege slechthorendheid van 2 van ons groepje. Er was goed met ons meegedacht en we hadden een prachtige plek. Heerlijk gegeten!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We waren compleet verast. Een uitstekend restaurant met een heel goede keuken en goed vriendelijk personeel dat weet waar het over praat. En aanrader voor een ueder die eens lekker wil eten in een gezellig restaurant.
T S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vandaag het nieuwe lopende buffet geproefd, was heerlijk! Alles top voor elkaar. Eten was lekker en het personeel vriendelijk.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten en de bediening was erg goed! Zeker aan te bevelen. En voor herhaling vatbaar!!!!
Sfeervol en een mooi restaurant
johanna67 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Er waren gelukkig niet, omdat het Kerst was, overal tafeltjes tussen geplaatst, zodat we ruim zaten. De bediening was ook uitstekend.