De Gastery

Burgemeester de Kockstraat 33 7861 AA Oosterhesselen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gastery

Dineren midden in een natuurrijke omgeving

Gastery bestaat nog maar net en is nu al een begrip in de omgeving van Oosterhesselen! Midden in de natuurrijke omgeving tussen Emmen en Hoogeveen kun je genieten van een simpele kop koffie met de famillie of een uitgebreid diner met een grote groep vrienden. Menig lokale levensgenieters komen hier langs voor een fijne hap met een flinke dosis gezelligheid, waar de bediening goed aan meewerkt. Geniet van rustig Oosterhesselen en heb een fijne dag of avond!

Meer informatie over restaurant De Gastery

• : Parkeerplaats

woensdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frédérique W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we hadden gevraagd om een rustig plekje vanwege slechthorendheid van 2 van ons groepje. Er was goed met ons meegedacht en we hadden een prachtige plek. Heerlijk gegeten!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We waren compleet verast. Een uitstekend restaurant met een heel goede keuken en goed vriendelijk personeel dat weet waar het over praat. En aanrader voor een ueder die eens lekker wil eten in een gezellig restaurant.
T S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vandaag het nieuwe lopende buffet geproefd, was heerlijk! Alles top voor elkaar. Eten was lekker en het personeel vriendelijk.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten en de bediening was erg goed! Zeker aan te bevelen. En voor herhaling vatbaar!!!!
Sfeervol en een mooi restaurant
johanna67 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Er waren gelukkig niet, omdat het Kerst was, overal tafeltjes tussen geplaatst, zodat we ruim zaten. De bediening was ook uitstekend.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
1 hoofdgerecht was iets minder maar de andere drie waren heerlijk. We zijn heel goed geholpen door hele aardige bediening en hebben een top avond gehad!
Joshua B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer goed gegeten in een zeer mooie omgeving en zeer prettige sfeer.
Voor iedereen die van een culinair hoogstandje houdt zeker een aanrader.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke high tea gehad met 3 vriendinnen.
Heerlijke gerechtjes in een leuke ontspannen sfeer
De Gastery is een erg mooie gelegenheid voor een hapje en/of een drankje met erg vriendelijk personeel.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik ben samen met m,n partner wezen eten bij de Gastery.
Wij hebben gebruik gemaakt van een kortingvouser waar bij je een proeverij kreeg van het voor en na gerecht en een keuze uit 3 hoofd gerechten.

M'n partner nam een vis stoof en ik kon niet kiezen en heb de keus aan de bediening overgelaten.... Omdat ik echt alles lust behalve warme vruchten.

Nu vonden wij het eten helaas niet geslaagd.

hier werd ook achteraf netjes om gevraagd.
M'n partner is hier wat milder in maar ik ben erg direct als er iets gevraagd wordt en dee m'n Beklacht.

Wij maken vaker gebruik van een kortingsvoucher.
Dan kun je toch proeven of het eten goed is en of het voor herhaling vatbaar is.
Het is jammer dat ze voor een ander menu kiezen dan wat er op de kaart staat.
nu ben ik bang dat als wij daar weer gaan eten weer een teleurstelling zullen hebben.

Zonde want het is een mooi restaurant met vriendelijke bediening.
Ik ga zeker nog een keer borrelen na een wandeling met de honden omdat je daar erg gezellig kan zitten.
Maar eten wordt een kleine kans.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op een zaterdagavond in oktober prima in De Gastery gegeten: helaas was niet alles meer voorradig (net die 2 dingen die we uitgekozen hadden: knoflooksoep en snoekbaars) maar heerlijke mosterdsoep als alternatief gegeten; de biefstukpuntjes met een prima Spaanse wijn erbij en het gevarieerde mini-dessert waren heerlijk. De karnemelk- aardbeienterrine vonden wij geen aanrader. Het was vrij rustig voor een zaterdagavond. Een prima avond voor zo'n 35,- p.p.
kodiki .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016

De smaak en de sfeer van het geheel was prima. Prijs kwaliteit ook prima. Een enkel kritiekpuntje: Met vier personen een klein bakje friet is wat weinig. Extra bij bestellen geen probleem doch duurde wat lang, kwam wel maar hoofdgerecht was intussen al op. Verder maar 1 soort groente (bloemkool). Advies: Iets meer variatie.
JP050 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Onlangs via leukste deal actie gegeten.
Voorgerecht en nagerecht kun je niet kiezen, maar krijg je diverse gerechten. Was allemaal erg lekker. Voorgerechten waren toast met zalm, gehaktballetjes, carpaccio, brood met tapenade en mosterdsoep. Nagerechten waren cheesecake, tiramisu, chocoladeijs en panacota.
ALs hoofdgerechten hadden we biefstukpuntjes, stoofvlees en sate gekozen. Vooral de biefstukpuntjes waren erg lekker.

Vaker gegeten de afgelopen tijd daar, meestal niet heel bijzonder. Maar dit keer was het erg goed.
Wel mag er wat meer (soorten) groenten worden geserveerd.

lamf1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Via deleukstedeal.nl hier gegeten. De proeverij van voorgerechten (carpaccio, vlechtbrood met tapenade en kruidenboter, grofgehakt zalm op toast en gehaktballetjes in tomatensaus) was zeer smakelijk. Hoofdgerecht konden we kiezen. We hadden de biefstukpuntjes met spinazie en jus (3x) en het runderstoofvlees (1x). Erg lekker allebei! De bijgerechten, frieten en salade (sla en rode bieten) vind ik qua hoeveelheid veel te weinig voor 4 personen; 1 klein bakje per bijgerecht. Desgevraagd een bakje frieten erbij gekregen, maar dat was nadat de bediening (ons gevraagd had 'heeft het gesmaakt' en eigenlijk wilde afruimen. Dat had eerder bijgevuld moeten worden (en nee, het was niet druk deze zaterdagavond). Daarom een 7 voor de service i.p.v. een 8. Proeverij van nagerechten (meloenijs, arretjescake, tiramisu en cheesecake) viel ook goed in de smaak. Overall: heerlijk gegeten en zeker aan te raden!
jeroenre .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Mooie omgeving, goede vriendelijke bediening en super lekker eten.
De proeverijen waren niet karig en werden leuk geserveerd.
Erg genoten van de biefstukreepjes met spinazie.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuke plek, gezellige inrichting.
Asperges gegeten(drie) met krieltjes, die niet gaar waren.
Toen de asperges opgegeten waren, waren er nog steeds geen gare krieltjes, jammer.
tamarakiewiet .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben gisteren een high tea gehad bij de gastery. Leuk restaurant, het personeel was netjes, goed geregeld. Komen er zeker een keer weer!
anja-6 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het was er erg gezellig, de high tea was heerlijk, en ook de bediening was super,
heel aardig.
We komen er zeker nog eens terug!
Het restaurant ziet er ook erg mooi en gezellig uit, wij zaten op het heerlijke terras.
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De Gasterij hebben wij als een heerlijk restaurant ervaren. Wij ziijn voor het verrassingsmenu gegaan en het was ook een echte verrassing!! We kregen gerechten die wie normaal zelf niet zouden bestellen, het was heerlijk. De bediening was zeer correct en erg vriendelijk en aardig. Wij hebben in de serre gezeten, heerlijk in het zonnetje. De sfeer in het restaurant was prima. Zeker een aanrader en wij komen in ieder geval weer terug.
benbheteikeltje .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
zeer verzorgd en smaakvol (de lam-stoof een iétsje te vet maar heerlijk van kruiden, toppunten voor de broccoli en vooral NIETS TE ZOUT: helemaal goed!!)
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Allerhartelijkste ontvangst. Gastvrij. We hebben lekker gegeten. Grote porties met zorg bereid. Gezellige bediening. Goede wijn.