De Gastery

Burgemeester de Kockstraat 33 7861 AA Oosterhesselen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gastery

De Gastery, in Oosterhesselen, heeft twee restaurants onder één dak. Geschikt voor een uitgebreide lunch, high tea, gezellige borrel, diner of een uniek buffet.

Geniet bij De Gastery van onze huisgemaakte gerechten, die op ambachtelijke wijze zijn bereid met streekproducten. Geniet in een sfeervol restaurant of buiten op ons zonovergoten terras. Uiteraard houden wij ook rekening met allergieën en dieetwensen. De Gastery is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur. Voor meer informatie, reserveringen en vragen kunt u ons bellen of kijken op onze website.

De Buffetery, onderdeel van De Gastery, is van vrijdag tot en met zondag geopend vanaf 17:00 uur. Hier kunt u genieten van bijzondere streetfood gerechten, maar ook van de klassieke gerechten met een twist. Er is een ruim assortiment aan voorgerechten aanwezig, zoals diverse soepen, tapas en salades. Ook aan hoofdgerechten geen gebrek. Kies uit de lekkerste vlees, vis en bij gerechten en alles wordt natuurlijk vers bereid. Onze kok bereidt voor u, in onze foodtruck, diverse gerechten voor u. Voor de kinderen hebben wij een auto omgebouwd tot speelhoek waar ze heerlijk kunnen spelen of een film kunnen kijken.

Graag nodigen wij u uit om iets lekkers en de sfeer te komen proeven bij De Gastery, twee restaurants onder één dak.

Meer informatie over restaurant De Gastery

Zondag: 16:00 uur - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gastery

Christien N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prettige bediening en heerlijk eten.
Raimond S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk eten voor een prima prijs. Bediening was ook zeer vriendelijk en snel.
Jarah .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het ontvangst was minimaal.
De uitleg aan tafel over de kaart en de gang van zaken ging echt niet vriendelijk. Daarna was er een gerecht niet aanwezig ook dit ging niet vriendelijk. Er is tussen door niemand wezen vragen of alles naar wens was. Na het diner werd er gevraagd ' willen jullie nog een bakkie koffie?" Toen we de rekening kregen klopte deze niet ook dit werd op een zeer onprofessionele manier opgelost. bij het afscheid werd er helemaal niks tegen ons gezegd, het geld werd in ontvangst genomen en dat was het. Wij hadden onze moeder bij ons die zeer slecht ter been is (duidelijk zichtbaar) ook daar totaal geen aandacht voor.
Dus wij gingen teleurgesteld naar huis.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg lekker gegeten. De proeverij is een echte aanrader.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Netjes , goede aankleding, lekkere en veelzijdige kaart , vriendelijke en goede service.
Leon N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Super netjes geholpen door een dame. Eten was voortreffelijk.
Geesje S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk buien gegeten. Alles was lekker en ook het weer zat mee. Goede bediening en de rosé was perfect. Komen zeker een keer terug.
Leonne P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was heerlijk. We hebben echt genoten. Ook de prijs was prima. We komen hier zeker nog terug????????
Nanda G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten in alle rust,TOP
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hadden met ons gezin voor het buffet-gedeelte gekozen. Is leuk ingericht, met food-trucks. Eten is goed, voldoende keuze. Je kunt een aantal gerechten (vlees, vis) vers laten bakken. Voor kinderen is er ook genoeg te vinden.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten, prima kwaliteit aardige bediening. Zeker een aanrader.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eten was goed , het ontvangst was niet goed.
We hebben eerst 5a10 minuten rond gewandeld , wisten niet waar we moesten zijn .
nelleke611 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant! We hebben ons laten verrassen met de proeverij. Heerlijke gerechten met voor elk wat wils. Tempo van serveren gangen goed aan te geven.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijdt het spitsuur met jonge kinderen. Rond zes uur. Geluidsdemping is slecht geregeld. Echt teveel lawaai.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Partner was minder tevreden dan ikzelf, kwestie van smaak waarschijnlijk.
Gerdina H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We komen zeker nog een keer eten leuk knus restaurant . Erg sfeervol en heerlijk gegeten . Helemaal niks op aan te merken
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij vonden het erg kleine porties.
En misten ook de aardappeltjes. Ook vonden wij het toetje (ijs) enorm klein. Het bolletje ijs was echt schrikbarend klein!!!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij hebben wel eens lekkerder gegeten bij de Gastery. Saté van de haas met satésaus dat smaakt naar saus uit een potje is redelijk teleurstellend. Lang moeten wachten op extra bakje friet.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, bediening is prima. Licht in het restaurant is wat te kil en te donker.
Genoeg keuze en 27,95 is een prima prijs voor drie gangen