De Gastery

Burgemeester de Kockstraat 33 7861 AA Oosterhesselen Nederland Kaart

Over het restaurant De Gastery

De Gastery, in Oosterhesselen, heeft twee restaurants onder één dak. Geschikt voor een uitgebreide lunch, high tea, gezellige borrel, diner of een uniek buffet.

Geniet bij De Gastery van onze huisgemaakte gerechten, die op ambachtelijke wijze zijn bereid met streekproducten. Geniet in een sfeervol restaurant of buiten op ons zonovergoten terras. Uiteraard houden wij ook rekening met allergieën en dieetwensen. De Gastery is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur. Voor meer informatie, reserveringen en vragen kunt u ons bellen of kijken op onze website.

De Buffetery, onderdeel van De Gastery, is van vrijdag tot en met zondag geopend vanaf 17:00 uur. Hier kunt u genieten van bijzondere streetfood gerechten, maar ook van de klassieke gerechten met een twist. Er is een ruim assortiment aan voorgerechten aanwezig, zoals diverse soepen, tapas en salades. Ook aan hoofdgerechten geen gebrek. Kies uit de lekkerste vlees, vis en bij gerechten en alles wordt natuurlijk vers bereid. Onze kok bereidt voor u, in onze foodtruck, diverse gerechten voor u. Voor de kinderen hebben wij een auto omgebouwd tot speelhoek waar ze heerlijk kunnen spelen of een film kunnen kijken.

Graag nodigen wij u uit om iets lekkers en de sfeer te komen proeven bij De Gastery, twee restaurants onder één dak.

Meer informatie over restaurant De Gastery

Zondag: 11:00 uur - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Gastery

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk 3-gangen keuze menu gegeten in het voorste gedeelte van dit restaurant. Al 2 x gegeten in het buffet gedeelte en dat was ook zeker de moeite waard, Kortom je kunt heerlijk eten bij de Gastery. Buffetrestaurant altijd wat drukker en lawaaierig en in het voorste gedeelte heerlijk rustig en sfeervol. Top bediening
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik had van te voren gemaild en gebeld dat het de verjaardag van mijn vriend was. Komt goed hier gaan we iets mee doen. Helaas niets gebeurd. Jammer.
Het eten was heerlijk en prima voor elkaar.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel, geen lange wachttijden .
Aaldert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was heerlijk.wij komen zeker een keertje weer eten
Aly M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen.

Goede kwaliteit.
Zeer vriendelijk personeel.
Van mij persoonlijk mag er wel iets meer sla of rauwkost bij
duurt B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
met zn achten lekker gegeten.
Corné L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We zijn vanuit Attractiepark Slagharen in Oosterhesselen gaan eten met 2 volwassenen en 4 pubers. Uiteraard kozen we met dit gezelschap voor de buffetery.
Wat een leuk concept, maar vooral: wat een kwalitatief goed eten. We werden hartelijk ontvangen, de sfeer is prima, er is tijd voor uitleg en zeker de man in de foodtruck is dol op z'n werk.
Aanrader!
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Hoge kwaliteit. Uitstekende combinaties. Aan te raden voor een zeer smakelijk avondje uit. Vlotte bediening door een zeer enthousiaste eigenaar.
Frédérique W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we hadden gevraagd om een rustig plekje vanwege slechthorendheid van 2 van ons groepje. Er was goed met ons meegedacht en we hadden een prachtige plek. Heerlijk gegeten!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We waren compleet verast. Een uitstekend restaurant met een heel goede keuken en goed vriendelijk personeel dat weet waar het over praat. En aanrader voor een ueder die eens lekker wil eten in een gezellig restaurant.
T S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vandaag het nieuwe lopende buffet geproefd, was heerlijk! Alles top voor elkaar. Eten was lekker en het personeel vriendelijk.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten en de bediening was erg goed! Zeker aan te bevelen. En voor herhaling vatbaar!!!!
Sfeervol en een mooi restaurant
johanna67 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Er waren gelukkig niet, omdat het Kerst was, overal tafeltjes tussen geplaatst, zodat we ruim zaten. De bediening was ook uitstekend.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
1 hoofdgerecht was iets minder maar de andere drie waren heerlijk. We zijn heel goed geholpen door hele aardige bediening en hebben een top avond gehad!
Joshua B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer goed gegeten in een zeer mooie omgeving en zeer prettige sfeer.
Voor iedereen die van een culinair hoogstandje houdt zeker een aanrader.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke high tea gehad met 3 vriendinnen.
Heerlijke gerechtjes in een leuke ontspannen sfeer
De Gastery is een erg mooie gelegenheid voor een hapje en/of een drankje met erg vriendelijk personeel.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik ben samen met m,n partner wezen eten bij de Gastery.
Wij hebben gebruik gemaakt van een kortingvouser waar bij je een proeverij kreeg van het voor en na gerecht en een keuze uit 3 hoofd gerechten.

M'n partner nam een vis stoof en ik kon niet kiezen en heb de keus aan de bediening overgelaten.... Omdat ik echt alles lust behalve warme vruchten.

Nu vonden wij het eten helaas niet geslaagd.

hier werd ook achteraf netjes om gevraagd.
M'n partner is hier wat milder in maar ik ben erg direct als er iets gevraagd wordt en dee m'n Beklacht.

Wij maken vaker gebruik van een kortingsvoucher.
Dan kun je toch proeven of het eten goed is en of het voor herhaling vatbaar is.
Het is jammer dat ze voor een ander menu kiezen dan wat er op de kaart staat.
nu ben ik bang dat als wij daar weer gaan eten weer een teleurstelling zullen hebben.

Zonde want het is een mooi restaurant met vriendelijke bediening.
Ik ga zeker nog een keer borrelen na een wandeling met de honden omdat je daar erg gezellig kan zitten.
Maar eten wordt een kleine kans.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op een zaterdagavond in oktober prima in De Gastery gegeten: helaas was niet alles meer voorradig (net die 2 dingen die we uitgekozen hadden: knoflooksoep en snoekbaars) maar heerlijke mosterdsoep als alternatief gegeten; de biefstukpuntjes met een prima Spaanse wijn erbij en het gevarieerde mini-dessert waren heerlijk. De karnemelk- aardbeienterrine vonden wij geen aanrader. Het was vrij rustig voor een zaterdagavond. Een prima avond voor zo'n 35,- p.p.
kodiki .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016

De smaak en de sfeer van het geheel was prima. Prijs kwaliteit ook prima. Een enkel kritiekpuntje: Met vier personen een klein bakje friet is wat weinig. Extra bij bestellen geen probleem doch duurde wat lang, kwam wel maar hoofdgerecht was intussen al op. Verder maar 1 soort groente (bloemkool). Advies: Iets meer variatie.
J P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Onlangs via leukste deal actie gegeten.
Voorgerecht en nagerecht kun je niet kiezen, maar krijg je diverse gerechten. Was allemaal erg lekker. Voorgerechten waren toast met zalm, gehaktballetjes, carpaccio, brood met tapenade en mosterdsoep. Nagerechten waren cheesecake, tiramisu, chocoladeijs en panacota.
ALs hoofdgerechten hadden we biefstukpuntjes, stoofvlees en sate gekozen. Vooral de biefstukpuntjes waren erg lekker.

Vaker gegeten de afgelopen tijd daar, meestal niet heel bijzonder. Maar dit keer was het erg goed.
Wel mag er wat meer (soorten) groenten worden geserveerd.