de Gasterij

Grote Markt 29 4201 EB Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant de Gasterij

Prachtige gerechten van het Black Angus rund uit de Bigg Green EGG, dat vindt je bij restaurant De Gasterij in Gorinchem. Dit rund van Schotse afkomst staat op dit moment bekend als één van de betere soorten, dit wil je dus zeker komen proeven!

Neem plaats op het terras of binnen en geniet van het uitzicht op de altijd levendige Grote Markt. In de winter kun je genieten van de verwarmde serre, zo kun je toch nog lekker van het winterse zonnetje genieten.

Je kunt kiezen uit een verrukkelijk 3-gangen menu of uit de gevarieerde à la carte gerechten. Echte aanraders zijn de "proeverij van verse vis" en "MRI runderbiefstuk", dit zijn verrassende voorgerechten waarbij je meerde soorten vlees of vis krijgt.

Kom snel deze lekkere gerechten ontdekken en reserveer nu je tafel bij De Gasterij in Gorinchem!

Meer informatie over restaurant de Gasterij

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant de Gasterij

Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, was druk op het terras, wss dat het daardoor iets langer duurde, maar met goed gezelschap is dat niet zo heel groot probleem.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was heerlijk maar het werd te kort op elkaar geserveerd we waren nog met voorgerecht bezig en toen kwam het hoofdgerecht al.De tafel stond dus stampvol erg jammer.De bediening was erg vriendelijk.
Astrid I.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het serre 3-gangenmenu is goed eten voor een gunstige prijs.
Een aanrader als je op een mooie zomeravond ergens een hapje wilt gaan eten.
Dicky D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Complimenten voor het vriendelijk personeel en de service
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Op het terras gegeten met z’n zessen. Op een mooie zomeravond. Geen keuze alles in de schaduw. Dat was jammer. Biertjes waren niet heel koud. Het was wat chaotisch qua bediening. Kregen drankjes niet, na vragen opeens dubbel.. Onze friet/garnituur voor bij het hoofdgerecht werd bij een verkeerde tafel gezet. Wij weer vragen waar onze friet bleef. Werd snel opgelost maar we hadden we allemaal vlees/vis al op... koffie van het huis. Lekker toetje! Tip: investeren in goeie bediening en meer met klanten bezig zijn en niet teveel met elkaar.
Arold H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben buiten op het terras gegeten was goed geregeld.
Wij hebben een los voorgerecht ( carpaccio ) en hoofd gerecht ( Green egg steak ) besteld . Beide waren lekker met een extra plus voor de steak deze was heerlijk.
We wilde afsluiten met een kaasplankje ( we zijn een liefhebbers voor toetjes ) echter staat dit niet op de menu kaart.
Wat ons betreft een kaasplankje opnemen. Dan was ook de afsluiting van het totale menu perfect.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Prima ontvangst door vriendelijk personeel. Lokatie van het restaurant is erg goed. Duurt niet lang voordat je geholpen wordt door, nogmaals, vriendelijk personeel. Eten is goed, een mooie mix in prijs-kwaliteit. Een absolute aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wederom biefstuk uit de Green egg gegeten en hij was weer lekker sappig en goed op smaak! Mijn vrouw had een gewone biefstuk die ook zeer goed bevallen is.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij de Gasterij er is keus genoeg. Vriendelijke bediening en gewoon een gezellig restaurant.
Wij zullen zeker vaker komen.
Marion .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig op het terras gegeten, attente bediening, lekkere maaltijden. Prima porties, lekker wijntje, prettige prijs-kwaliteitsverhouding. Op een mooie zomeravond een prima plek, de kinderen hebben ook heerlijk gegeten.
Rien.hanneke .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten! Ik had op internet een gerecht gezien wat ik heel graag wilde. Toen we de kaart kregen stond dit gerecht er niet op. Maar ze wilden het graag.voor me maken. Wat een goede service!!! Een echte aanrader.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Lekker gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten was prima en personeel heel vriendelijk jammer dat het toilet boven is.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Uitstekend
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Bediening was Goed,behulpzaam en dacht goed mee aan mijn dieetwensen. Top!
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was gewoon super
Complimenten voor de kok
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten,het eten werd snel gebracht, goede prijs kwaliteit verhouding.
Gezellige sfeer
Een echte aanrader dus !
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima omgeving buiten op terras. Was erg druk maar bediening was heel goed. We waren met zes personen. Vijf namen het dagmenu. De zesde koos iets van de kaart. Toen het desert zover was kregen er vijf de beloofde verrassing maar aan de zesde werd niets gevraagd. Was beetje jammer maar verder alles goed.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Dit restaurant is een zware afrader voor vegetariërs. De vegetarische menulijst bestond uit welgeteld twee gerechten, waarbij in beide gevallen veel nepvlees was gebruikt, wat voor een vegetariër niet bepaald aantrekkelijk is. Er staat wel op de menulijst en op de website dat in overleg andere gerechten ook vegetarisch geserveerd kunnen worden, maar ik vrees dat er ook dan wordt gewerkt met het domweg vervangen van vlees door nepvlees, in plaats van echte vegetarische gerechten.
Ik was met een groepje, en de anderen hadden iets a la carte, maar daar zat voor mij echt niks tussen. Uiteindelijk koos ik voor de wrap, en was bepaald niet onder de indruk van smaak en kwaliteit. Een salade zat er niet bij.
Na afloop kregen de anderen een toetje, en ik niet, omdat ik geen a la carte had besteld. Mij werd niet eens gevraagd of ik misschien ook een toetje wilde bestellen.
Al met al waren de broodjes met kruidenboter vooraf, het lekkerst.
Mijn vrouw had iets van de a la carte gerechten besteld in vegetarische vorm, en werd inderdaad getrakteerd op nepvlees, dat ze allemaal opgegeten heeft, hoewel met lange tanden. Haar salade bestond uit een aardappelsalade; niet echt origineel in combinatie met frietjes.
Het kan komen doordat het een erg drukke en heerlijk warme avond was, dat de wachttijd erg lang was. Gelukkig hadden we geen haast.
We vergeten dit etablissement maar snel.
Constanz B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
3 gangen keuze menu voor 25 euro was top en ruim voldoende! Je komt niets tekort. Bediening ook erg vriendelijk.
Lekker gegeten.