de Gasterij

Grote Markt 29 4201 EB Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant de Gasterij

Prachtige gerechten van het Black Angus rund uit de Bigg Green EGG, dat vindt je bij restaurant De Gasterij in Gorinchem. Dit rund van Schotse afkomst staat op dit moment bekend als één van de betere soorten, dit wil je dus zeker komen proeven!

Neem plaats op het terras of binnen en geniet van het uitzicht op de altijd levendige Grote Markt. In de winter kun je genieten van de verwarmde serre, zo kun je toch nog lekker van het winterse zonnetje genieten.

Je kunt kiezen uit een verrukkelijk 3-gangen menu of uit de gevarieerde à la carte gerechten. Echte aanraders zijn de "proeverij van verse vis" en "MRI runderbiefstuk", dit zijn verrassende voorgerechten waarbij je meerde soorten vlees of vis krijgt.

Kom snel deze lekkere gerechten ontdekken en reserveer nu je tafel bij De Gasterij in Gorinchem!

Meer informatie over restaurant de Gasterij

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant de Gasterij

Constanz B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
3 gangen keuze menu voor 25 euro was top en ruim voldoende! Je komt niets tekort. Bediening ook erg vriendelijk.
Lekker gegeten.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
heerlijk gegeten. ruime keuze. goede prijs-kwaliteit verhouding. vriendelijk personeel.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer betaalbaar reserveren gewenst, want het is er terecht altijd goed gevuld.
leuk het dessert geraden
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het restaurant is goed bereikbaar met parkeergelegenheid in de directe omgeving. Vriendelijk personeel en een mooie menukaart met voor ieder iets wils.
Annabel J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Misschien een rare dag om te gaan: maandagavond. Maar we hebben dit al vaker gedaan met verjaardagen en het bevalt ons prima. Bij de Gasterij een 3-gangen menu voor slechts 25 euro... En dan met 11 personen - zo blijft het leuk en betaalbaar. Een aanrader!
Lennie D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met vriendinnen. TOP???? Zowel voorgerecht en hoofdgerecht en een verrassend toetje was voortreffelijk zeker voor herhaling vatbaar .
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De vriendelijkheid is ver te zoeken bij de vrouwelijke bediende. Ze heeft niet meer gezegd als dat nodig was.

Het eten was wel erg lekker.
foekema .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima restaurant met een goede kaart en een zeer attente bediening.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Tartaar van gerookte paling is een aanrader.
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Eten is altijd erg lekker! Wij gaan hier geregeld lunchen. Ze hebben een heerlijk serre en in de zomer hebben ze ook een groot terras!
Wilfred P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten waren prachtige gerechten. Zeer leuk en sfeervol ingericht. Bedienend personeel was goed maar iets enthousiasme zou welkom zijn en vragen of het gesmaakt heeft.(is een tip)
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We eten regelmatig bij de Gasterij in Gorinchem en dat is altijd goed of het nou lunch of diner is.
Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij kennissen ,vrienden en familie. Het is er ook altijd druk,dat zegt al genoeg.

Ga vooral zo door ,topteam van de Gasterij.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk geluncht! De zoete witte wijn die De Gasterij schenkt is top! Ik kom hier elke keer weer graag terug. Enige minpuntje is dat je als je binnen komt niet goed wordt opgevangen omdat het personeel je niet direct ziet omdat ze druk zijn dus dan sta je maar zo... en ze mogen wel vaker langskomen voor drinken.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
vriendelijk en persoonlijk contact en heerlijk eten op een prachtig plekje in Gorinchem!
Guido en Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Zijn hier geweest voor de lunch. Personeel was vriendelijk. Hadden allebei een salade die erg lekker was. Zou hier zeker terugkomen.
trudyvanzijl .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ik had voor een groepje collega's het uitjevgeregeld en een all-in prijs afgesproken voor een menu en drankjes wat een hoop gereken en gedoe scherlt op de avond zelf. Dit liep geweldig. Drankes werden netjes bijgehouden.
Vind alleen de bediening wat opdringerig om heel snel terug te komen om te vragen om iets te drinken terwijl het glas nog niet leeg is. Dit laatste valt mij tegenwoordig toch nogal op want ik kom er zelf wel eens vaker om wat te drinken en dat irriteert soms behoorlijk.
Het eten was fantastisch!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij zaten in de serre tegen het raam op zich leuk maar er kwam veel kou van het raam .
We hadden antrecot flambe maar niets de vlammen waren uit voor het de tafel bereikte heb ik ook iets van gezegd . de friet kwam toen we het vlees bijna op hadden wel jammer , niet voor herhaling vatbaar .
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met acht personen heel lekker gegeten, actiemenu voor € 25. Was top. Ook heerlijke wijnen. Vriendelijk personeel. We hadden een mooi plekje achterin het restaurant. We komen zeker terug.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreide lunchkaart. Ook voor kinderen genoeg keus. Bediening is vriendelijk.
Prijs/kwaliteit is goed.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben een zeer goed uitgebalanceerd Kerstdiner gebruikt omdat we na eerdere bezoeken al wisten dat dit een voortreffelijk goed restaurant is. we hebben alweer voor een volgend bezoek gereserveerd.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben tweede kerstdag met vijf personen genoten van een vijf gangen menu, daarnaast nog twee amuses.
Het team werkt zeer professioneel. Gerechten en wijnen waren heerlijk.
We waren eerste kerstdag ook uit eten geweest in een ander restaurant, dus automatisch ga je vergelijken.
De Gasterij won glansrijk. Een aantal gerechten net even iets lekkerder en als het dan ook nog voordeliger blijkt, is de keus niet moeilijk.