de Gasterij

Grote Markt 29 4201 EB Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant de Gasterij

Prachtige gerechten van het Black Angus rund uit de Bigg Green EGG, dat vindt je bij restaurant De Gasterij in Gorinchem. Dit rund van Schotse afkomst staat op dit moment bekend als één van de betere soorten, dit wil je dus zeker komen proeven!

Neem plaats op het terras of binnen en geniet van het uitzicht op de altijd levendige Grote Markt. In de winter kun je genieten van de verwarmde serre, zo kun je toch nog lekker van het winterse zonnetje genieten.

Je kunt kiezen uit een verrukkelijk 3-gangen menu of uit de gevarieerde à la carte gerechten. Echte aanraders zijn de "proeverij van verse vis" en "MRI runderbiefstuk", dit zijn verrassende voorgerechten waarbij je meerde soorten vlees of vis krijgt.

Kom snel deze lekkere gerechten ontdekken en reserveer nu je tafel bij De Gasterij in Gorinchem!

Meer informatie over restaurant de Gasterij

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant de Gasterij

D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede ontvangst. We kregen zo snel drinken en brood dat zelfs de kinderen zeiden “Dat gaat snel hier”.
Eten smaakt altijd goed bij De Gasterij. In de serre iets meer sfeer dan binnen. Binnen iets “cleaner/strakker”.
3-gangen menu van goede kwaliteit voor 25 euro. Top.
Cindy O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Positief verrast door de prijs-kwaliteit verhouding van dit sfeervolle restaurant. Voor 25 euro een heerlijk 3 gangen diner.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren met 31 mensen en allen waren zij vol lof.Bedankt Gasterij we hebben een geweldige avond gehad en het eten en bediening waren fantastisch.
Een echte aanrader.
Nico en Lenie van den Berg uit Gorinchem.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met ons gezin hebben we heerlijk gegeten bij de Gasterij. Voor elk wat wils en iedereen was erg positief. onthouden. Toegankelijke en veelzijdige menukaart. Vriendelijke bediening. Adres om te onthouden.
P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Vooral het green egg - gerecht was heerlijk!
We hebben in de serre gezeten: daar het druk was, was het best rumoerig
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam
Mennokarsenbarg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke zaak. Bediening was nog wat onzeker/onhandig maar deze dame was vermoedelijk net begonnen. Leuke kaart. Jammer dat er naast ons een intake plaatsvond voor een fotoreportage van een bruiloft. Vrij druk en deze gasten aten niet en het maakte het nogal ongemakkelijk.
miesjvg .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Altijd leuk om hier een hapje te eten. Persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de gerechten die van The green egg afkomen.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuke, gezellige en altijd goed gevulde zaak, uitgebreide lunchkaart, lekkere gerechten, verwarmde serre en vriendelijke medewerkers in hartje centrum!
R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het was gezellig druk
We hebben voortreffelijk geluncht
De bediening was prettig attent en amicaal
Kortom een aanrader
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Goede service en erg lekker geluncht. Goede setting voor een informele zakelijke bespreking, We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De bediening was precies goed: adequaat en vriendelijk. Ondanks de drukte werden we niet haastig of slecht bediend.
Het eten was voortreffelijk. Zeer malse biefstuk en warme frites.
Het hele restaurant was vol en - waarschijnlijk veroorzaakt door de plek waar wij zaten - daardoor zeer lawaaiig. Daardoor kon ik het gesprek aan onze tafel moeilijk volgen (terwijl ik beslist niet doof ben).
Al met al: zeker een plek waar we graag terug willen komen.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was weer uitstekend...de bediening vlot vriendelijk en beleefd...Alleen jammer dat je voor het toilet een trap op moet.
Mellanie S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vrijdag 19-10 voor mn verjaardag gezellig gegeten met Mn ????en mijn kids en schoondochter ... weer heerlijk gegeten .. vriendelijke bediening ook .. tot de volgende keer .. green egg steak een aanrader echt top ????????
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten. Leuke meiden in de bediening en een gezellige serre. Wat wil je nog meer....
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed gegeten. En een goede bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. We gaan er zeker nog eens heen.
Genoeg keuze in voor-, hoofd- en nagerechten.
Vriendelijk personeel.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima gegeten in een gelegenheid met prettige sfeer en we werden goed geholpen. Een aanrader om te gaan eten met vrienden familie of met je partner op een leuke lokatie in Gorinchem.
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Lekker gegeten en informele service. Prima ambiance voor een gezellig etentje.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij jullie.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten. De frietjes vooral. Service was ook goed en alles voor een redelijke prijs.