de Gasterij

Grote Markt 29 4201 EB Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant de Gasterij

Prachtige gerechten van het Black Angus rund uit de Bigg Green EGG, dat vindt je bij restaurant De Gasterij in Gorinchem. Dit rund van Schotse afkomst staat op dit moment bekend als één van de betere soorten, dit wil je dus zeker komen proeven!

Neem plaats op het terras of binnen en geniet van het uitzicht op de altijd levendige Grote Markt. In de winter kun je genieten van de verwarmde serre, zo kun je toch nog lekker van het winterse zonnetje genieten.

Je kunt kiezen uit een verrukkelijk 3-gangen menu of uit de gevarieerde à la carte gerechten. Echte aanraders zijn de "proeverij van verse vis" en "MRI runderbiefstuk", dit zijn verrassende voorgerechten waarbij je meerde soorten vlees of vis krijgt.

Kom snel deze lekkere gerechten ontdekken en reserveer nu je tafel bij De Gasterij in Gorinchem!

Meer informatie over restaurant de Gasterij

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant de Gasterij

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij jullie.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten. De frietjes vooral. Service was ook goed en alles voor een redelijke prijs.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, Warm gerookte zalm uit de Green Egg. Echt een aanrader. Gaan we zeker nog een keer eten.
Alleen moeten we ietsje te lang wachten voor ons eerste drankje werdt opgenomen, voor de rest prima geholpen.
D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We zijn zeer tevreden, het eten was goed, we hebben heerlijk gegeten, de bediening was vlot, en het personeel
was heel vriendelijk, we gaan zeker nog een keer terug!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Drukke zaak, met een uitgebreide kaart, lekkere en originele gerechten. Veel en vriendelijk personeel, vlotte bediening ! Groot terras.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We zaten buiten in de schaduw maar hadden helaas last van wespen
T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima vertoeven op het terras, correcte bediening, redelijk korte wachttijd en prima gegeten. Komen graag nog eens terug!
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Eten was smakelijk, maar service was rommelig. Bestelde eten het (voor-voorgerecht) komt niet, en iets simpels als mayonaise wordt door bediening aangeboden en niet gebracht (staat wel op de bon). Slordig en onnodig, ook tijdens drukte.

Ruimte buiten is prima, binnen is het een redelijk overzichtelijke zooi.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, was druk op het terras, wss dat het daardoor iets langer duurde, maar met goed gezelschap is dat niet zo heel groot probleem.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was heerlijk maar het werd te kort op elkaar geserveerd we waren nog met voorgerecht bezig en toen kwam het hoofdgerecht al.De tafel stond dus stampvol erg jammer.De bediening was erg vriendelijk.
Astrid I.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het serre 3-gangenmenu is goed eten voor een gunstige prijs.
Een aanrader als je op een mooie zomeravond ergens een hapje wilt gaan eten.
Dicky D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Complimenten voor het vriendelijk personeel en de service
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Op het terras gegeten met z’n zessen. Op een mooie zomeravond. Geen keuze alles in de schaduw. Dat was jammer. Biertjes waren niet heel koud. Het was wat chaotisch qua bediening. Kregen drankjes niet, na vragen opeens dubbel.. Onze friet/garnituur voor bij het hoofdgerecht werd bij een verkeerde tafel gezet. Wij weer vragen waar onze friet bleef. Werd snel opgelost maar we hadden we allemaal vlees/vis al op... koffie van het huis. Lekker toetje! Tip: investeren in goeie bediening en meer met klanten bezig zijn en niet teveel met elkaar.
Arold H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben buiten op het terras gegeten was goed geregeld.
Wij hebben een los voorgerecht ( carpaccio ) en hoofd gerecht ( Green egg steak ) besteld . Beide waren lekker met een extra plus voor de steak deze was heerlijk.
We wilde afsluiten met een kaasplankje ( we zijn een liefhebbers voor toetjes ) echter staat dit niet op de menu kaart.
Wat ons betreft een kaasplankje opnemen. Dan was ook de afsluiting van het totale menu perfect.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Prima ontvangst door vriendelijk personeel. Lokatie van het restaurant is erg goed. Duurt niet lang voordat je geholpen wordt door, nogmaals, vriendelijk personeel. Eten is goed, een mooie mix in prijs-kwaliteit. Een absolute aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wederom biefstuk uit de Green egg gegeten en hij was weer lekker sappig en goed op smaak! Mijn vrouw had een gewone biefstuk die ook zeer goed bevallen is.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij de Gasterij er is keus genoeg. Vriendelijke bediening en gewoon een gezellig restaurant.
Wij zullen zeker vaker komen.
Marion .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig op het terras gegeten, attente bediening, lekkere maaltijden. Prima porties, lekker wijntje, prettige prijs-kwaliteitsverhouding. Op een mooie zomeravond een prima plek, de kinderen hebben ook heerlijk gegeten.
Rien.hanneke .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten! Ik had op internet een gerecht gezien wat ik heel graag wilde. Toen we de kaart kregen stond dit gerecht er niet op. Maar ze wilden het graag.voor me maken. Wat een goede service!!! Een echte aanrader.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Lekker gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk.